اقتصادی

افتتاح نیروگاه گازی تولید برق در بوشهر

اخبار ما/ بوشر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: نیروگاه گازی 2 شهرک صنعتی بوشهر با ظرفیت 2.4 مگاوات و 500 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامرضا حشمتی در این مراسم با تبریک دومین روز از هفته دولت و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر گفت: هدف از اجرای پروژه نیروگاه گازی افزایش ظرفیت تولید برق استان است. و تقویت شاخص پدافند غیرعامل شبکه برق.

وی گفت: این پروژه همچنین نقش بسزایی در افزایش پایداری شبکه برق شهرک صنعتی خواهد داشت.

حشمتی ادامه داد: ظرفیت نیروگاه ساخته شده هم اکنون 2.4 مگاوات است و امکان توسعه آن تا دو برابر ظرفیت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از نقش موثر بخش خصوصی در اجرای این طرح کارآمد در تقویت اقتصاد و اشتغال استان قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه های توزیع برق استان بوشهر با همکاری و تعامل بین سازمانی، همراهی مسئولان استانی و تعهد کارکنان صنعت برق استان به موقع اجرا شد که نقش بسزایی در پایداری برق استان داشت.

استاندار بوشهر نیز با تبریک هفته دولت و تجلیل از مقام ارزشمند شهید رجایی و بهانر گفت: روسای دستگاه های دولتی گزارش خود را به مردم شریف استان ارائه کنند.

صالح رحیمی گفت: استان بوشهر قطب انرژی کشور محسوب می شود و از این حیث مدیران باید از خدمات دولت مردمی در هفته دولت نهایت استفاده را ببرند تا دستاوردهای به دست آمده به مردم استان منعکس شود.

وی گفت: استان بوشهر به ویژه شهر بوشهر در زمینه برق و آب به ثبات مطلوبی رسیده است و در حال حاضر با تلاش های صورت گرفته توسط وزارت نیرو و توزیع برق استان در سال جاری، بحمدالله علیرغم تحریم های شدید نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمبود تولید در کل کشور، شاهد قطعی برق نبودیم، این دستاورد مهم صنعت برق استان را تبریک می گوییم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا