اقتصادی

افتتاح چند طرح صنعتی و معدنی توسط وزیر صمت

وزیر صنعت ، معدن و تجارت فردا صبح (شنبه) به استان قزوین سفر می کند تا خط تولید گیربکس شش سرعته محصولات گروه صنعتی ایران خودرو را ارائه دهد و چندین کارخانه تولید در زمینه های مختلف صنعتی و معدنی افتتاح کند.

به گزارش اخبار ما ، طبق اعلام وزارت صنعت ، معدن و تجارت (سمت) ، علیرضا رزم حسینی خط تولیدی را در شهر صنعتی خزر افتتاح می کند (یک) و عملیات اجرایی چندین شرکت را آغاز می کند. وی همچنین از نمایشگاهی از جنبش ساخت و ساز داخلی در این شهر صنعتی بازدید خواهد کرد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین کامیون جدید ایرانی شیلر را در شهرک صنعتی البرز ارائه داده و در مراسم تولید انبوه مینی بوس مسافری پگاسوس گروه صنعتی بهمن دیزل شرکت خواهد کرد.

وی همچنین طرح توسعه جعبه دنده شش سرعته شرکت صنعتی نیرو محراکه را افتتاح و به بهره برداری می رساند.

علاوه بر این ، افتتاح خط تولید جدید ذوب فولاد در استان بوئین زهرا و بهره برداری از یک خط صنعتی برای تولید اکسیژن و نیتروژن و بازدید از خط تولید آرماتور و ذوب آهن بوئین زهرا از دیگر برنامه های وزیر صنعت است. ، معادن و تجارت در این سفر.

علاوه بر این ، رزم حسینی در کارگروهی برای رفع و رفع موانع تولید در استان قزوین شرکت خواهد کرد.

تولید گیربکس شش سرعته با 135 قالب جدید و همکاری 85 سازنده

داود اسماعیل پور ، مدیرعامل شرکت ایران خودرو درایو ، در مورد افتتاح خط انتقال شش سرعته محصولات گروه صنعتی ایران خودرو توسط وزیر صمت ، گفت: 135 قالب جدید در روند تولید گیربکس شش سرعته ایران خودرو ساخته شده است با همکاری 85 تولید کننده وی با کاهش هزینه های ارزی ناشی از تولید این گیربکس گفت: پس انداز 87 میلیون دلاری ارز طی چهار سال ، از دستاوردهای این طرح توسعه است.

وی عمق بیش از 95 درصد خودکفایی را مهمترین ویژگی پروژه جعبه دنده شش سرعته ایران خودرو دانست و گفت: تمام مراحل طراحی و تولید این گیربکس توسط متخصصان توانمند کشور انجام شده است. و سایر محصولات ایرانی-خودرو.

به گفته گروه خودرو ، کاهش مصرف سوخت ، به ویژه در سرعت های بالا ، رانندگی در جاده ها و بزرگراه ها ، بهبود تغییرات دنده و رانندگی راحت تر از مزایای سیستم انتقال قدرت شش سرعته است.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا