اقتصادی

افزایش حداقل ۱۰۰ درصدی تعرفه های صادراتی محصولات آب بر

افزایش حداقل 100 درصدی تعرفه های صادراتی محصولات مبتنی بر آب.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا دو هفته دیگر تعرفه صادراتی محصولات جلیزه اعلام می شود و حداقل افزایش 100 درصدی تعرفه آبزیان را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری اخبار ما؛ معاون برنامه ریزی و اقتصاد وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به این سوال که تعرفه صادرات محصولات کشاورزی باید تا پایان شهریورماه منتشر می شد، گفت: در قانون هیچ اشاره ای به انتشار تعرفه صادراتی آنلاین اول نشده است. اما عوارض صادرات آبزیان اعلام شده است.» تا دو هفته دیگر اعلام می شود.

قربانی درباره افزایش تعرفه صادرات آبزیان گفت: حداقل 100 درصد افزایش تعرفه خواهیم داشت.

قربانی افزود: 2 محدودیت در تعرفه وجود دارد. محدودیت در تحمیل ابعاد فیزیکی و سایر ابعاد در روابط بین الملل. در مورد برخی کشورها، ما باید تعرفه خود را بر اساس تعرفه آنها تنظیم کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما برای کشورهای اوراسیا که در حال مذاکره با آنها هستیم تعرفه متفاوتی داریم یعنی برای محصولاتی که وارد کشور ما می کنند نیز موظف هستیم با تعرفه دیگری محصولات را به آنها صادر کنیم.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: محصولات تولید شده در گلخانه نسبت به سایر کشورها مشمول مالیات کمتری هستند. این بدان معناست که تعرفه 100٪ مرتبط نیست، زیرا آب کمتری مصرف می شود. این در حالی است که به عنوان یک سیاست کلی حداقل 100 تعرفه صادراتی برای محصولات کشاورزی پر آب در نظر گرفته شده است.

محمد قربانی گفت: اکنون الگوی کشت و سیاست های حمایتی ما آماده است. در یک موضوع که بحث آب است باید با وزارت نیرو به تفاهم کامل برسیم و همزمان با بحث عوارض آبزیان مانند هندوانه الگوی کشت را اعلام کنیم، خربزه، پیاز و … را اعلام می کنیم. سیب زمینیها.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 به i رای دهید 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا