برترینهای کسب و کارسلامت

اقدامات قبل از آر اف فراکشنال

با گذشت عمر، پیر شدن اندام ها، بافت ها و سلول ها هم به سرعت انجام می شود، اما از آنجا که پوست انسان آشکارترین بافت بدن است، آثار پیری در این بافت، واضح تر است و می توان هر روزه آن را نظاره گر بود.

به علاوه، پوست اولین سد دفاعی خارجی بدن محسوب می شود و به همین دلیل هر روز در معرض انواع صدمه های فیزیکی و شیمیایی محیطی خارجی و داخلی است پس بیشتر دچار تغییرات ظاهری مانند چین و چروک، لک، خشکی و … می شود.

قسمت هایی از پوست که سبب استحکام پوست می شود از رشته هایی به نام کلاژن و الاستین تشکیل شده است. این رشته ها طی روند پیری و آسیب های محیطی ساختار خود را از دست می دهند و طول آنها افزایش می یابد. به همین دلیل، شل و بی استحکام می شوند که نمود بیرونی آن ایجاد شلی و چین و چروک در پوست است.

برای نوسازی کلاژن، باید کلاژن های قدیمی تخریب و کلاژن های جدید ساخته شود. کلاژن ها انواع متفاوتی دارند که هر نوع در درجه حرارت خاصی شکسته می شود، پس برای نوسازی آن باید انرژی گرمایی را به صورت هدفمند به عمقی از پوست برسانیم که کلاژن در آن قرار دارد تا کمترین آسیب به بافت های اطراف برسد.

برای این کار، دستگاه های RF ( مخفف رادیوفرکوئنسی) به کار می روند. کار این دستگاه ها ایجاد گرما با امواج رادیوفرکوئنسی است که طیفی از نور هستند ولی چون به صورت غیرانتخابی ایجاد حرارت می کردند، کارایی آنها کم و دارای عوارض بود. جهت نوبت‌دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی دکتر سیگارودی‎ اینجا کلیک کنید

آر اف فرکشنال چیست؟

آر اف فراکشنال نیز یک تکنیک کاربردی در عرصه ی جوانسازی پوست است که می تواند افراد را در رفع ضایعات پوستی خود کمک کند. این تکنیک برای شادابی پوست و بسیتن منافذ پوست تاثیر بسیاری داشته و  به دلیل کاهش چربی در سطح پوست و پوست سر، میزان جوش ها کاهش پیدا می‌کند. شما می‌توانید برای بازیابی جوانی پوست خود به این روش اعتماد کنید و حتی کوچکترین جای زخم و اسکار را رفع کنید.

انواع آر اف فرکشنال

همانطور که در متن مقاله متوجه شدید آر اف فرکشنال یکی از راه های جوانسازی پوست بوده که بسیار موثر است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در واقع چندین سال است که متخصصان پوست و زیبایی از این دستگاه برای رفع پیری پوست و جوانسازی آن استفاده می‌کنند اما امروزه تقریبا آمار بالایی از خانم ها و آقایان با این روش آشنایی پیدا کرده و با بهره وری از آن به نتایج خوبی دست پیدا می‌کنند. آر اف علاوه بر نوع معمولی دارای دو نوع میکرونیدل و کونتراج بوده که تاثیر بسیار بیشتری به همراه دارند و میزان عوارض جانبی آن ها بسیار پایین است.

مزایای جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال به شرح ذیل می باشد:

  • این روش درمانی بدون درد ، غیر جراحی و آسان می باشد.
  • سبب افزایش خاصیت ارتجاعی بافت پوست می شود
  • این دستگاه دارای سوزن های بسیار ریزی می باشد و حرارت رو به قسمت عمقی پوست هدایت می کند ، و از سوختگی سطحی جلوگیری میکند .
  • دستگاه آر اف فرکشنال در تهران با تحریک کلاژن سازی و الاستین سبب جوانسازی پوست می شود.
  • در این روش درمانی حدودا ۳ جلسه در عرض هر سه هفته الی یک ماه انجام می شود و هر جلسه درمانی حدود ۳۰ الی ۶۰ دقیقه می باشد.
  • قابل ذکر است پس از درمان بیمار نیازی استراحت و طی کردن دوره نقاهت ندارد و به راحتی می تواند فعالیت های روزمره خود را انجام بدهد
  • فرد پس از جوانسازی با آر اف فرکشنال نتایج را در خود احساس می کند، اما نتیجه نهایی پس از طی کامل مراحل و حدودا دو ماه بعد از دوره درمان حاصل می شود.
  • مدت ماندگاری این روش بالا بوده اما در برخی موارد نیاز است فرد درمان را تکرار کند.

 

دکمه بازگشت به بالا