سلامت

امیر حسین قاضی زاده هاشمی: روند واکسیناسیون کرونا کند است

نایب رئیس مجلس مشورتی اسلامی روند واکسیناسیون در کشور را به دلیل بزرگی آن کند دانست.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه انتخاب هشتم سیستم پزشکی در گفت وگو با اخبار ما ، درباره وضعیت واکسیناسیون کرونا در کشور گفت: با توجه به وسعت ایران ، روند واکسیناسیون ما کند است و هر بیماری می تواند در هر کجای کشور ما دیده می شود. “واکسیناسیون را با شدت بیشتری ادامه دهید.

وی در مورد تولید واکسن کرونا ایرانی از طریق چندین سیستم عامل گفت: بخش خصوصی و بخش تحقیقاتی وارد این گروه شده اند و این یک موضوع دولتی نیست. هر سیستم عامل و هر شریک زودتر نتیجه می گیرند ، دولت محصول خود را می خرد و کار برای شرکت های مختلف مشکلی ندارد. البته ، مجموعه ای از سیستم عامل ها ، حتی اگر به تولید صنعتی برسند ، باز هم پاسخگوی نیازهای ما نیستند ، علاوه بر این ، تولید چندین واکسن سرمایه گذاری خوبی در صادرات خواهد بود. دولتی که می خواهد از خارجی ها خرید کند ، از شرکت های ایرانی نیز خرید می کند. مهم است که روند باید تسریع شود.

قاضی زاده هاشمی در مورد انتخاب نظام پزشکی و وظایف تیم جدید این سازمان تأکید کرد: نظام پزشکی یک سازمان صنفی است که وظایف آن را قانون تعیین کرده و باید در همان زمینه فعالیت کند.

وی در خاتمه ، در مورد تیم جدید وزارت بهداشت در دولت سیزدهم اظهار داشت: اولویت اول دولت جدید ، به ویژه وزارت بهداشت ، مدیریت کرونا است ، زیرا کرونا بر کل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و … ساختار در کشور ، کنترل تاج ، سپس بهبود کمیت و کیفیت خدمات بهداشتی و کاهش هزینه ها.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا