سلامت

کرونا باز هم در کرمان رکورد زد/فوت ۲۹ نفر در یک شبانه روز!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با مرگ 29 نفر دیگر در استان کرمان طی 24 ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا ، تعداد قربانیان این بیماری در استان از ابتدای ابتلا به این اپیدمی در کشور به 1274 نفر رسیده است.

فهرست:

دکتر مهدی شفیعی شامگاه 15 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماران ویروسی کرونا در استان کرمان ، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 126 نفر به دلیل ویروس کرونا در استان کرمان بستری شدند. 74 مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، 17 مورد دانشگاه علوم پزشکی رفسانیان ، 28 مورد دانشگاه علوم پزشکی سیرجان و 7 مورد دانشگاه علوم پزشکی بم است ، در حالی که دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در 24 ساعت گذشته این آزمایش را انجام نداده است.

وی تعداد موارد بستری در کرونا ویروس قطعی در بیمارستان های استان کرمان را 700 مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 415 نفر مربوط به رشته دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، 110 نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ، 35 نفر مربوط به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ، 23 نفر متعلق به علوم پزشکی بم ، و 117 نفر به دانشگاه علوم پزشکی سیرجان.

شفیعی با اشاره به تعداد کل موارد بستری در بیمارستان گفت: تعداد کل بیماران بستری با آزمایش کرونا مثبت در استان کرمان از ابتدای اپیدمی تاکنون 10 هزار و 260 مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به مرگ ناشی از اپیدمی کرونا در استان گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 29 نفر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند که 17 نفر در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستند. 6 نفر در رشته دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ، 3 نفر در رشته دانشگاه علوم پزشکی بم ، یک نفر در رشته دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و 2 نفر در رشته دانشگاه علوم پزشکی سیرجان. کوید 19 از ابتدای اپیدمی تا امروز (6 نوامبر) در استان کرمان به 1274 نفر رسیده است.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا