برترینهای کسب و کارعمومی

انواع تجهیزات الکتریکی چیست؟

کارگاه برق چیست؟

مانند هر پروژه تعمیر یا بازسازی دیگری در اطراف خانه، کارهای برقی نیز نیاز به ابزار دارد. جدا از انواع مختلف لامپ مانند لامپ های LED برای اکثر پروژه های برق مسکونی، شما عمدتا از ابزارهای دستی اولیه مانند چکش، چسب برق، پیچ گوشتی و غیره استفاده می کنید. ابزارهای برقی خاصی نیز وجود دارند که هر از گاهی به کار می آیند. و این ابزارها در Home Center در دسترس هستند. فروشگاه های تجهیزات برقی و اکثر فروشگاه های اینترنتی اما چند نوع تجهیزات الکتریکی؟ تجهیزات الکتریکی هیوندای و تجهیزات الکتریکی آمپرال انواع مختفی دارند که در ادامه به انواع تحهیزات الکترکی میپردازیم.

انواع تجهیزات الکتریکی چیست؟

چیزهایی مانند ولت متر و چراغ قوه می توانند مفید باشند. با ابزارهای باکیفیت، یک پروژه خانه عمر طولانی تری خواهد داشت و بهتر کار می کند. ابزارهای برقی بهتر مانند سیم برش و انبردست دارای دسته های عایق برای محافظت در برابر ضربه هستند. در زیر به بررسی انواع تجهیزات الکتریکی می پردازیم

متر

یک متر نوار استاندارد برای انواع اندازه گیری های میدانی، از جمله تنظیم ارتفاع برای کلیدها و پریزها، مرکز خروجی های نور و سطوح علامت گذاری برای برش ها استفاده می شود. تعمیر برق شامل بسیاری از فضاهای تاریک، از اتاق زیر شیروانی و زیرزمین، حفره های دیوار و سقف، تا جعبه های برق در داخل، جایی که به یک چراغ قوه تاکتیکی نیاز است، می شود. انواع وسایل برقی چیست؟

سیم چین

انواع تجهیزات الکتریکی چیست؟ سیم چین دار برای برش کت های کابل غیر فلزی، برش نوار و باز کردن جعبه های مقوایی مفید است. علاوه بر تجهیزات الکتریکی، برق‌کارها همیشه یک ابزار پیچ گوشتی به همراه دارند، برای برداشتن و نصب صفحات روکش، سوکت‌ها، کلیدها و بسیاری از وسایل دیگر، بهتر است چندین بیت پیچ گوشتی مختلف #1، #2 و شماره 3 داشته باشند. برای ایمنی بیشتر هنگام انجام کارهای الکتریکی با لاستیک عایق طراحی شده اند که دسته ها را می پوشاند.

به احتمال زیاد به بیش از یک اندازه تیغه مستقیم در پیچ گوشتی خود نیاز خواهید داشت. اگر فقط یکی را انتخاب می کنید، یک تیغه متوسط ​​انتخاب کنید. برای اکثر پروژه ها مناسب خواهد بود. پیچ گوشتی های مستقیم با دسته های عایق نیز برای ایمنی بیشتر در هنگام انجام کارهای الکتریکی در دسترس هستند.

سایر تجهیزات الکتریکی از آچار شش گوش برای سفت کردن پیچ های شش گوش استفاده می شود که گاهی در پنکه های سقفی، لوازم برقی و لوازم خانگی دیده می شود. معیارها و مجموعه استاندارد کلیدهای هگز ارزش داشتن را دارند. تجهیزات الکتریکی چیست؟

تستر i-ولتاژ

مهمترین وسیله برقی چیست؟ شاید مهم ترین ابزار الکتریکی که می توانید داشته باشید یک تستر ولتاژ باشد. یک تستر ولتاژ برای بررسی ایمنی سریع برای اطمینان از عدم وجود ولتاژ قبل از کار بر روی سیم یا وسیله الکتریکی استفاده می شود. تسترهای ولتاژ غیر تماسی که با باتری کار می کنند، ساده ترین و ایمن ترین انواع تسترها هستند زیرا می توانند الکتریسیته را به سادگی با نزدیک شدن به پریز یا سیم تشخیص دهند.

یکی دیگر از ابزارهای برقی مهم یک جفت سوزن بینی است (که به آن سوزن بینی بلند نیز می گویند). هر زمان که کابل را اتصال می دهید، کابل تمایل به خم شدن و پیچش دارد. انتهای بلند و باریک آن را به ابزاری عالی برای کار دقیق تبدیل می کند. اکثر سرنگ های بینی سوزنی دارای فک های نخی هستند.

یک خط انبردست ابزار مناسبی برای کارهای برقی است

دارای یک نوک مربع است که برای اتصال نخ عالی است، یک تیغه برش مرکزی برای برش نخ، و یک ناحیه دستگیره بین دسته ها برای کشیدن نخ است. یک ولت متر برای خواندن سطوح ولتاژ و بررسی اینکه آیا مدارها “روشن” هستند یا خیر استفاده می شود. برخلاف تستر مدار، این ابزار به شما امکان می دهد مقدار ولتاژ را افزایش دهید. انواع پیچیده تر این ابزارها به عنوان مولتی متر شناخته می شوند و می توانند نه تنها سطوح ولتاژ، بلکه جریان، مقاومت و ولتاژ و جریان DC را نیز بخوانند. با این حال، یادگیری نحوه استفاده صحیح از آنها نیاز به تمرین دارد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا