برترینهای کسب و کارعمومی

انواع سیم مفتول برای ساخت بدلیجات

اگر دوست دارید یک هنر جذاب و با قدمت تاریخی رو یاد بگیرید که هیچ وقت زیبایی و مقبولیت خودش رو از دست نمی دهد با من همراه باشید با آموزش ساخت زیورآلات مفتولی دست ساز.

زیورآلات مفتولی یا بدلیجات سیم پیچ با استفاده از مفتول فلزات قیمتی یا نیمه قیمتی مانند طلا، نقره، مس یا برنج ساخته می شوند. در این سبک ساخت بدلیجات از دستگاه جوش استفاده نشده و تمام مراحل با کار با سیم مفتول و انواع پیچاندن و بافت مفتول های ضخیم و باریک ساخته می شود. تابیدن و بافت مفتول ها تنوع بسیار زیادی دارد که از درجه مبتدی تا پیشرفته، پیچیده تر می شود. آیا می دونستید تاریخچه زیورآلات مفتولی به دوره سومری ها می رسد!!!

این هنر در کنار زیوررآلات رزینی از جمله پرطرفدارترین تکنیک های ساخت جواهرات دست ساز است و آزادی عمل و تنوع بی اندازه آن باعث شده این هنر بعد از هزاران سال نه تنها از رونق نیافتد بلکه مرتب در حال پیشرفت و تغییر باشد. از مزایای این سبک ساخت این هست که شما نیاز به لحیم کاری و گرما دادن به سیم ندارید و با دست و چند تا ابزار ساده می توانید کلی زیورآلات و بدلیجات مفتولی دست ساز جذاب برای خودتان یا به عنوان هدیه برای عزیزانتان درست کنید. از دیگر مزایای این هنر و کار با سیم مفتول تنوع بالای محصولاتی است که می توانید با این تکنیک بسازید. همچنین می توانید یک کسب و کار ارزان و راحت درون خانه برای خودتان ایجاد کنید. از قشنگی هایی این هنر استفاده از کلی مهره و سنگ های رنگی رنگی و حتی سنگ های قیمتی برای جذاب تر کردن کارهای مفتولی هست!! بالاخص وجود مفتول های رنگارنگ باعث ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر در دنیای این هنر شده است.

قیمت سیم آرماتوربندی  به صورت روزانه و کاملا آنلاین به روزرسانی می گردد. شما می توانید برای خرید و ابتدا نوساتان رخ داده در همان روز را پیگیری کنید

بنابراین ما برای شما کلی آموزش های جذاب ساخت زیورآلات مفتولی به همراه بسته آموزشی آن آماده کرده ایم تا شما هم با این هنر آشنا شوید. سرفصلهایی که در این آموزش یاد میگیریم:
کار با سیم مفتولی ، چگونه با سیم مفتول انگشتر بسازیم؟ ساخت زنجیر و پلاک با سیم مفتول ( ساخت گردنبند مفتولی ) ، اموزش ساخت گوشواره با سیم مفتول ، ساخت دستبند مفتولی و …  .

آموزش های ما در بردارنده تکنیک های مبتدی تا پیشرفته این رشته است و شما در مدت کوتاهی مپاسخ به ۲ سوال درباره سیم مفتول رنگ ثابت

۱: سیم مفتول رنگ ثابت چه ویژگی هایی دارد؟

از ویژگی‌های این سیم مفتول رنگ ثابت می‌توان به استحکام و مقاومت بالای آن اشاره کرد و به همین دلیل گزینه بسیار عالی برای ساخت انواع بدلیجات محسوب می شود.

۲: سیم مفتول رنگ ثابت چه مزایایی دارد؟

سیم مفتول رنگ ثابت استفاده مداوم از زیورآلات دچار تغییر رنگ نمی شود و همواره کیفیت اولیه خود را در حفظ می کند.

ی توانید این هنر را به طور کامل بیاموزید. پس بیایید با ما همراه شوید تا کارهای جذاب زیادی همراه هم انجام دهیم. آماده اید؟!!!

 

دکمه بازگشت به بالا