سلامت

انگلیس، روش درمانی آسترازنکا برای مقابله با کووید را تایید کرد

اداره مبارزه با مواد مخدر بریتانیا درمان مبتنی بر آنتی بادی برای کووید 19 را برای جلوگیری از عفونت در بزرگسالان با پاسخ ایمنی ضعیف تأیید کرده است.

به گزارش اخبار ما، رویترز با انتشار گزارشی در این زمینه به نقل از نهاد نظارتی داروی بریتانیا، این درمان را گامی بزرگ در مبارزه با اپیدمی کووید 19 خواند که همچنان در جهان رو به افزایش است.

آژانس تنظیم مقررات داروها و مراقبت های بهداشتی بریتانیا دیروز (پنجشنبه) گفت که تصمیم برای تایید درمان اووشلد توسط یک نهاد مشاوره علمی مستقل دولتی گرفته شده است.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اخیراً به کشورها هشدار داده است که نسبت به همه‌گیری کووید 19 هوشیارتر باشند و با اشاره به اینکه شیوع این بیماری در جهان رو به افزایش است، خاطرنشان کرد که این روند می‌تواند به مشکل بسیار بزرگ‌تری اشاره کند.

اگرچه 85 درصد از بریتانیایی‌های بالای 12 سال، مانند بسیاری از شهروندان کشورهای دیگر، با دو دوز واکسینه شده‌اند، برخی از افراد با سیستم ایمنی ضعیف یا کسانی که سابقه عوارض جانبی شدید واکسن دارند، ممکن است راهی جایگزین برای پیشگیری از این بیماری پیدا کنند. .

در حالی که واکسن‌های کووید-۱۹ هنوز خط اول دفاعی در برابر این بیماری هستند، یافته‌های ما نشان می‌دهد که برخی افراد ممکن است به همین تعداد واکسن داشته باشند. پاسخ دادن به این واکسن ها کافی نیست.

واکسن‌ها برای تولید آنتی‌بادی‌های هدفمند و سلول‌هایی که در برابر عفونت مقاوم هستند، به یک سیستم ایمنی سالم و قوی متکی هستند، اما Ivoschold مبتنی بر آنتی‌بادی‌های مونوکلونال با اثرات طولانی‌مدت است که ماه‌ها تا زمانی که عفونت رخ دهد در بدن باقی می‌ماند. ویروس را مهار می کند.

به گفته آژانس مبارزه با مواد مخدر بریتانیا، این درمان در آزمایشات موفقیت آمیز بود.

طبق گزارش ها، درمان پیشگیرانه با آنتی بادی های مونوکلونال، با مجوز Astrazenka از یک دانشگاه آمریکایی، خطر ابتلا به شکل علامتی کووید-19 را تا 77 درصد کاهش می دهد.

اداره مبارزه با مواد مخدر بریتانیا نیز تایید کرده است که این درمان افراد را حداقل به مدت شش ماه پس از دریافت یک دوز از این بیماری محافظت می کند.

نتایج مطالعه همچنین نشان می دهد که اگر درمان با Evoschold در عرض یک هفته پس از اولین علائم بیماری تجویز شود، از پیشرفت بیماری جلوگیری می کند و جان انسان ها را نجات می دهد.

به گزارش یورونیوز، تنظیم کننده داروی بریتانیا همچنین خاطرنشان کرد که هنوز اطلاعات کافی برای ارزیابی اثربخشی کامل درمان Evoshold برای درمان بسیار مسری Omicron وجود ندارد و برای بررسی با مقامات Astrazenka تماس گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا