برترینهای کسب و کارسلامت

برای میکروبلیدینگ آقایان کجا بریم ؟

میکروبلیدینگ ابرو آقایان چیست؟ تعریف میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو آقایان یک متود نوین برای ایجاد آرایش دائمی بر روی ابرو هاست. بعد از میکروبلیدینگ ابرو آقایان ، شما باید انتظار داشتن ابرو های ضخیم و پر پشت را داشته باشید. برخی از خانم هایی ، که با مشکل کم پشت و نازک بودن ابرو ها مواجه هستند ، طبق معمول از ژل ابرو یا مداد ابرو برای پر پشت تر کردن آن ها استفاده می کنند. ولی باید بگوییم ، که این طور روش ها ، به صورت دائمی نیست و موقت است. میکروبلیدینگ ابرو و یا هاشور ابرو سه بعدی روشی جدید و نو برای پر کردن نیمه دائمی ابرو ها است. در ادامه خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد ، که این روش چگونه انجام می شود ، پس با ما همراه باشید.

میکروبلیدینگ ابرو آقایان چگونه انجام می شود؟

این روش یعنی میکروبلیدینگ ابرو آقایان ، با استفاده از یک قلم حرفه ای و مخصوص برای این کار انجام می شود. در این روش اول شما عزیزان مدل ابرویی ، که مد نظر شماست و آن را پسندیده اید را انتخاب می کنید و با مداد بر روی ابرو ها طراحی انجام می شود. در مرحله بعد رنگ دانه های مخصوص به این کار که انواع مختلفی دارند توسط قلم بلید به غشای میانی پوست وارد می شوند و موجب رنگ گرفتن این قسمت از پوست می شوند.

هزینه‌ی میکروبلیدینگ آقایان در شیراز چقدر است؟

هزینه انجام میکروبلیدینگ مردان به عوامل مختلفی از جمله نوع جوهر استفاده شده و تکنیک بستگی دارد. میکروبلیدینگ ابرو برای آقایان دارای خصوصیات متفاوتی است که باید به دقت اجرا شود. برای اطلاع دقیق از قیمت می‌توانید تصاویر ابروی خود را به شماره تماس زیر ارسال کنید.

آیا میکروبلیدینگ دائمی است؟

میزان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو به عواملی مثل عمق تزریق جوهر، نوع پوست، نوع جوهر سبک زندگی شما و غیره بستگی دارد. از این رو نمی‌توان زمان دقیقی برای میزان ماندگاری تعیین کرد. به صورت حدودی میزان ماندگاری میکروبلیدینگ بین یک تا سه سال است. که در صورت تمایل می‌توانید با انجام یک جلسه ترمیم، ماندگاری خطوط ابرو را برای مدت بیشتری حفظ کنید.

مراحل میکروبلیدینگ ابرو مردان

  1. مشاوره‌ی حرفه ای با تکنسین
  2. اندازه‌گیری‌های دقیق و مشخص کردن نقطه ابتدایی و انتهایی ابرو با کمک ابزارهای مخصوص
  3. کشیدن طرح اولیه با مداد و اطلاع از سلیقه مراجعه کننده
  4. انتخاب رنگ جوهر متناسب با طیف رنگی پوست و مو
  5. استفاده از بی حسی
  6. انجام میکروبلیدینگ و ایجاد خطوط مطابق با سبک خاص مردانه
  7. طی شدن روند بهبود و تثبیت رنگ

جهت مشاوره میکروبلیدینگ آقایان مهدی حیدری تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا