رویدادها

برخورد قانونی با مغازه‌هایی که بهداشت را رعایت نمی‌کنند

اخبار آفتاب:

سرهنگ نادر مرادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ظهور مجدد ویروس کرونا و اوج دومین قله بیماری در کشور ، اقدامات مضاعفی برای ممنوعیت کلاس ها و کلوپ های ورزشی و همچنین مراکز عرضه قلیان در کافه ها و کافه ها انجام شده است. خانه های سنتی و… دیروز ، به منظور ارتقاء سلامت عمومی شهروندان ، اولین برنامه نظارت مشترک بین پلیس که نظارت بر اماکن عمومی و ادارات بهداشت و درمان در 22 منطقه تهران با تمرکز بر بازدید از باشگاه های بدنسازی و کافه ها انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح مشترک ، مأموران در 24 ساعت گذشته از واحدهای صنفی و مراکز عرضه قلیان در نقاط مختلف تهران بازدید کردند و گفت: “در این راستا از 46 واحد صنفی بازدید کردیم که از این تعداد 15 واحد پس از تخلف و عرضه غیرمجاز کشف شده است. ” Kaoka و عدم رعایت دستورالعمل ها و اطلاعیه های ستاد ملی ضد تاج با حکم دادگاه پلمپ شد.

سرانجام معاون سرپرست پلیس امنیت تهران گفت: این پروژه مشترک در روزهای آینده با شدت و جدیت بیشتری به اجرا درخواهد آمد و خاطرنشان کرد: بهداشت عمومی و افزایش امنیت از اولویت های ماموریت های پلیس است و شهروندان می توانند اهداف تخلف را معرفی کنند. با تماس با شماره 110 به ما کمک کنید تا ایمنی بهتری برقرار کرده و از بیماری کشنده Corona جلوگیری کنیم.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا