برترینهای کسب و کارعمومی

برنامه رفع لگ بازی کالاف دیوتی موبایل

نحوه گرفتن لگ بازی کالاف دیوتی موبایل

وقتی به بازی های ویدیویی تیراندازی فکر می کنیم و یا در مورد آنها می شنویم بازی یکی از گیم هایی است که به ذهنمان خطور می کنید و یا از آن نام برده می شود. در حالی که پینگ بالا برای بازی های انلاین و به ویژه در نسخه های موبایل می تواند برای گیمرها معضل بزرگی باشد، باعث ایجاد مشکلات تاخیر هم می شود و مشکلات اتصال متعددی را هم به همراه خواهد داشت. بنابراین اگر شما هم یکی از قربانیان این تاخیر هستید، ما نحوه جلوگیری از لگ بازی کالاف دیوتی موبایل را به شما یاد خواهیم داد.

برای خرید جم کلش رویال در وحله اول مهمه که از کجا خرید انجام میدید. گاها مشاهده شده بعضی از دوستان برای دریافت کمی سود بیشتر، با دلار مشکل‌دار خریدهای بازیکنان رو انجام میدن. که بعد از گذشت چند هفته موجب بن شدن بازی شخص خواهد شد. از این رو خرید جم کلش از سایت معتبر توصیه می‌شود. سابقه 7 ساله سایت هزارجم و داشتن اینماد و درگاه بانکی مستقیما به نام خود سایت، از مهترین شاخص‌ها برای انجام خرید مطمئن و با خیال اسوده است.

لگ در بازی به چه معناست؟

لگ اصطلاحی است که توسط گیمرها هنگام توصیف یک تجربه بازی ناخوشایند بکار برده می شود. برهی از افراد ممکن است لگ را از نظر سرعت پاسخگویی توصیف کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است آن را به عنوان ناتوانی در حفظ فریم های روان (افت فریم ریت) توصیف کنند. هر دو توصیف معمولا باعث تاخیر در تجربه بازی می شوند بنابراین یکی یا هر دوی آنها می توانند لگ را تعریف کنند. برای ما لگ به این معناست که دستگاه قادر به دریافت داده ها یا اطلاعات مورد نیاز در طول بازی نیست و نمی تواند یک اتصال روان به سرور را برقرار کند.

سخت افزار کند

کاربران اندروید:

  • باید حداقل ۲ گیگابایت رم داشته باشد (رم بیشتر، بهتر)
  • سیستم عامل باید Android 5.1 Lollipop یا بالاتر باشد

کاربران آیفون

  • باید آیفون ۷ یا جدیدتر باشد
  • سیستم عامل باید iOS 9 یا بالاتر باشد.

رفع لگ کالاف دیوتی موبایل در گوشی های ضعیف و تغییر دهنده آی پی

استفاده از تغییر دهنده آی پی نه تنها مکان سرور را تغییر می دهد بلکه باعث تاخیر بیشتر می شود. این بدان معناست که با ادامه بازی می توانید تاخیر بیشتری را تجربه کنید. بنابراین مطمئن شوید که از سرویس تغییر دهنده آی پی مطمئن استفاده می کنید و آی پی و سرور ثابتی را در اختیار دارید.

چگونه کالاف دیوتی موبایل را بدون لگ بازی کنیم ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما باید تنظیمات بدون لگ را اعمال کنید. در ادامه نحوه انجام این کار را به شما یاد خواهیم داد:

در ادامه می توانید صفحه نمایش خود را به صورت دستی تنظیم کنید. این کار برای کاربرانی مفید است که روی دستگاه خود ناچ یا بریدگی دارند.

در ادامه توصیه می کنیم که تنظیمات زیر را هم اعمال کنید.

در صفحه اصلی بازی خود روی آیکن دانلود که در تصویر زیر نشان داده شده است کلیک کنید. حالا می توانید مپ هایی که سبک تر هستند و باعث تاخیر در حین بازی نمی شوند را دانلود کنید.

نقشه های پیشنهاد شده را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

همچنین توصیه می کنیم که ویژگی FOV خود را تنظیم کنید.

همچنین به عنوان آخرین توصیه در این بخش، برای خنک کردن گوشی خود برنامه ریزی کنید. خنک کننده های مخصوص گوشی وجود دارند که می توانید خریداری کنید و از آنها استفاده کنید.

چگونه لگ بازی کالاف دیوتی موبایل را برطرف کنیم؟ با بستن برنامه های پس زمینه

همانطور که می دانید تداخلات نرم افزاری باعث عدم اجرای روان کالاف دیوتی موبایل می شود. می توانید دستگاه خود را ریستارت کنید چون این کار باعث راه اندازی مجدد برخی از سرویس ها و پروسس ها می شود و عملکرد بازی شما را افزایش می دهد.

اینترنت خود را بررسی کنید

گاهی سرعت اینترنت ضعیف می تواند عامل لگ بازی شما شود. به همین خاطر:

مطمئن شوید که اتصال اینترنت دستگاهتان به درستی کار می کند یا خیر.

اگر اتصال شبکه برای شما کار نمی کند، ابتدا سعی کنید اتصال را تعمیر کنید و سپس دوباره تاخیر را بررسی کنید.

گاهی اوقات، کند بودن دیتای گوشی یا محدوده استفاده محدود دیتا نیز ممکن است باعث کاهش سرعت داده شود. بنابراین، یا سرعت داده خود را ارتقا دهید و یا از وای فای استفاده کنید و به اتصال پهن باند دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، اگر همه چیز درست کار می کند و همچنان با همان مشکل مواجه هستید، مطمئن شوید که حالت هواپیما را در گوشی خود فعال کرده اید و بعد از چند ثانیه آن را غیرفعال کنید تا اتصال شبکه به روز شود. اکنون، Wi-Fi یا دیتا را فعال کنید و شروع به بازی کنید.

برای رفع لگ کالاف دیوتی موبایل در گوشی شیائومی یا سایر برندها می توانید حافظه کش این گیم را پاک کنید. برای انجام این کار:

بعد از پاک شدن کش، برنامه را ببندید و مجدد اجرا کنید.

پاک کردن دیتای برنامه کالاف

حذف دیتای بازی کالاف می تواند به افزایش عملکرد شما کمک کند. برای انجام این کار:

وارد Settings گوشی خود شوید.

برنامه کالاف را انتخاب کنید.

چگونه لگ کالاف را از بین ببریم؟ با کاهش رزولوشن

استفاده از دستگاه هایی که دارای رزولوشن بالاتر هستند می توانند بر عملکرد بازی تاثیر بگذارند. اگر گوشی شما گزینه ای برای کاهش رزولوشن دارد از آن استفاده کنید. سعی کنید وضوح صفحه را تنظیم کنید و آن را کاهش دهید. بعد از کاهش دادن وضوح بررسی کنید که مشکل لگ بازی شما حل شده است یا خیر.

برنامه کمکی برای کاهش لگ

یکی از راه های موثر برای کاهش لگ در بازی کالاف دیوتی موبایل، استفاده از برنامه های کمکی است. این برنامه ها با مدیریت منابع گوشی و بازی، می توانند به بهبود عملکرد بازی کمک کنند.

یکی از برنامه های کمکی محبوب برای کاهش لگ در بازی کالاف دیوتی موبایل، برنامه GamerBox است. این برنامه با ویژگی های زیر می تواند به کاهش لگ و تاخیر در بازی کمک کند:

مدیریت منابع گوشی و بازی

افزایش سرعت پردازنده و رم

کاهش مصرف باتری

افزایش FPS بازی

برای استفاده از برنامه GamerBox، ابتدا آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنید. سپس، برنامه را باز کنید و به بخش Game Booster بروید. در این بخش، بازی کالاف دیوتی موبایل را انتخاب کنید و سپس Boost را بزنید.

با استفاده از برنامه GamerBox، می توانید تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل را بدون لگ و تاخیر داشته باشید.

با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله، می توانید لگ و تاخیر در بازی کالاف دیوتی موبایل را تا حد زیادی کاهش دهید. همچنین، می توانید با استفاده از برنامه های کمکی مانند GamerBox ، تجربه بازی را برای خود بهبود ببخشید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا