برترینهای کسب و کارعمومی

لیست بهترین بازی های پلی استیشن 5 + جزئیات جذاب بازی های Ps5

فضای این بازی، فضای دوران جنگ می‌باشد و شما را به انواع ماموریت های هیجان انگیز اکشن و جاسوسی وارد می‌کند. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از بهترین بازی های این دو کنسول را به شما معرفی کنیم. جدیدترین کنسول های موجود در بازار کنسول ps4 و ps5 هستند که دارای بازی هایی بسیار هیجان انگیز و کنترلر های حیرت آور می‌باشند. محصولی که در سال ۱۹۹۴ منتشر شد اولین کنسول و دستگاه بازی دستی در دنیاست، یکی از قابلیت های جالب این کنسول پخش فیلم و موزیک می‌باشد.

دانلود بازی Nba 2k22 برای Ps5

اگر از طرفداران بازی اکشن تیراندازی هستید به هیچ وجه تجربه Far Cry 6 در پلی استیشن 5 را از دست ندهید. شخصیت اصلی این شماره مایلز است که توسط قهرمان شماره قبلی یعنی پیتر پارکر آموزش دیده است. این بار در غیاب پیتر، این مایلز است که وظیفه حفاظت از شهر نیویورک را به عهده گرفته و باید به کمک شخصیت‌هایی که برای گیمرها و دوستداران مرد عنکبوتی آشنا هستند، این کار را به نحو احسن انجام دهد.

مکانیک‌های بازی تقریباً همان‌هایی هستند که در شماره قبلی دیده بودیم. البته، چند قابلیت جدید مانند Venom Blast مایلز را از قهرمان قبلی متمایز می‌کند و گجت‌ها و تله‌های جدیدی هم برای استفاده در جریان درگیرها طراحی شده است.

با اجاره بازی WRC 9 برای PS5 شما فهرستی از تیم‌ها و راننده‌های واقعیِ لیگ جهانی رالی رو به‌دست میارید. از اون‌جایی که این محصول توسط برگزارکننده‌های World Racing Championship حمایت می‌شه، همه ماشین‌ها، تیم‌ها و مسیرها لایسنس شده و رسمی هستند. خیلی از منتقدین و گیمرها به دلیل گرافیک بالا و باز‌سازی‌های خیره کنندۀ این بازی، اون رو با Forza 4 مقایسه می‌کنند.

WRC 9 که با نام FIA World Rally Championship هم شناخته می‌شه، بازیِ رسمی سازمان مسابقات رالی قهرمانی جهان هست. شرکت فرانسوی Kylotonn وظیفه ساختش رو به عهده داشته و توسط کمپانی Nacon به بازار عرضه شده. بازیکنی که با سبک بتل رویال آشنایی داشته باشد، سلاح‌ها را بشناسد و واکنش‌های سریع و صحیح داشته باشد، در این بازی عملکرد بهتری خواهد داشت.

خرید اکانت قانونی بازی Watch Dogs: Legion برای Ps5

این بازی یک پلتفرمر 2.5 بعدی خواهد بود که تا حدودی با بازی‌های قبلی مجموعه LittleBigPlanet فرق دارد. در این عنوان یک بار دیگر هدایت شخصیت بامزه «سکبوی» را به دست می‌گیریم و باید با پشت سر گذاشتن موانع متعدد، به پایان مراحل برسیم. زمان پاسخ دهی و زمان تاخیر ورودی ایده ال این تلویزیون ها باعث شده تا این تلویزیون ها برای ps5 و گیمینگ مناسب باشد.

این عنوان با پشتیبانی از فناوری‌های ویژه‌ی کنسول‌های نسل نهم مثل ray-tracing، برای PlayStation 5، Xbox Series X، Nintendo Swich و PC منتشر خواهد شد. از زامنی که سونی تصمیم گرفت کنسول بازی پلی استیشن 5 رو وارد بازار کنه، سازندگان بازیهای ویدیویی هم دنبال این بودن که بازیهای متناسب با این کنسول وارد بازار کنن.

الان که چندماهی از عرضه نسل نهم کنسول سونی میگذره، بازیهای زیادی منتشر شدن که با این کنسول سازگاری دارن. شما به هر ژانر از بازیهای ویدیویی علاقمند باشید میتونید نمونه های زیادی از برای پلی استیشن 5 پیدا کنید. از اونجایی که بازی های دو نفره معمولا هیجان انگیزتر از بازیهای تک نفره هستن، تو این مطلب حاجی میخواد بهتون بهترین بازی های دو نفره ps5 رو معرفی کنه.

خرید بازی Plants Vs Zombies Battle For Neighborville برای ایکس باکس وان

این بازی ماجرایی سوم شخص توسط استودیوی Giant Squid ساخته شده که پیش از این تجربه ساخت یک بازی ماجراجویی محبوب و متفاوت دیگر با عنوان ABZÛ را در کارنامه داشته‌اند. شخصیت اصلی The Pathless یک کماندار به نام هانتر است که برای رهایی بخشیدن از نفرین جزیره‌ای که در آن زندگی می‌کند، باید راهی پیدا کند.

این تلویزیون که از بهترین تلویزیون های برند سونی در 2020 می باشند دارای بهترین کیفیت و طیف رنگی گسترده می باشد. علاوه بر آن کنتراست نامحدود و روشنایی بی نظیر آن باعث شده تا تجربه ای جدید برای گیمر ها باشد. سرعت رفرش این دستگاه 120 هرتز و تاخیر ورودی در حالت گیمینگ 18.7 می باشد.

دنیای بازی به صورت Open World یا همان جهان باز می باشد و به هرکجای نقشه بازی که بخواهید می توانید رفت و آمد داشته باشید. بازی از لحاظ گرافیکی خارق العاده می باشد و شاهد بهترین طراحی و شبیه سازی بر روی مسابقات، خودروها و محیط های بازی می باشید.

از ویژگی های بازی The Crew 2 می توان به محیط های فوق العاده چشم نواز، اتومبیل های متنوع، مسیرهایی مختلف، گیم پلی سرگرم کننده و سیستم تغییر آب و هوا اشاره کرد. برای این کار فهرستی از جذاب‌ترین آثاری را تدارک دیده‌ایم که روی کنسول رقیب خبری از آن‌ها نیست و به‌نوعی می‌توان آن‌ها را محرکی برای تشویق مردم به خرید کنسول سونی دانست.

برای ساخت بازی از آیتم ها و جزئیات واقعی استفاده شده است به طوری که شاهد بهترین عملکرد در گشتاور نیرو، سرعت، تنظیم ترمز ها، کشش و …. به طور کلی در این عنوان به هشت نوع موتور فوق العاده قدرتمند دنیا دسترسی پیدا کنید. موتور های این بازی عبارتند از Ducati Panigale V4 R، MV Agusta F4 RC، Aprilia RSV4، BMW M 1000 RR، Suzuki GSX-R1000R، Honda CBR1000RR، Kawasaki Ninja ZX-10RR و Yamaha YZF-R1 که کاملا مشابه نمونه واقعی شبیه سازی شده اند. از ویژگی های بازی “مسابقات رینگ” نیز می توان به امکان شخصی سازی پیشرفته، صدها قطعه یدکی رسمی، 8 نوع موتور قدرتمند دنیا، گرافیکی فوق العاده واقعگرایانه و …

همچنین گیمرها در حالت Air Strike باید از موشک های شلیک شده از طرف هلی کوپتر فرار کرده و جان خود را نجات بدهند. بخش چند نفره یا بخش تیمی نیز بازی را به صورت دو نفره آفلاین یا هشت نفره آنلاین، برقرار می کند. این بازی از گرافیک و مد مولتی پلیر فوق العاده‌ای برخوردار است و برای علاقمندان به دزدان دریایی بازی بسیار مناسبی خواهد بود. البته مدت زمان زیادی است که این بازی در سکوت خبری فرو رفته و خبر جدیدی از آن دریافت نکرده‌ایم.

نظر یکی دیگر از خریداران دیجیکالا درباره این کنسول

پیش از هر چیز نسخه پلی استیشن ۵ بازی از تمام مزایای تریگرهای تطبیق‌پذیر کنترلر DualSense پشتیبانی می‌کند و این یعنی لگد و وزن تیراندازی با هر سلاح را در دست‌تان احساس خواهید کرد. در این بازی می‌توانید با گلایدر پرواز کنید، مثل یک میمون از در و دیوار بالا بروید، در فضا به تیراندازی بپردازید، با هیولاها بجنگید و از اشارات پی‌درپی به تاریخچه پلی استیشن و بازی‌های آن لذت ببرید.

از آن‌جایی که Astro’s Playroom به صورت پیش‌فرض روی کنسول پلی استیشن ۵ نصب شده و برای دسترسی به آن لازم نیست حتی یک قران بپردازید، در لزوم تجربه‌اش جای تردیدی باقی نمی‌ماند. یکی از جذابیت‌های سال اول نسل نهم، امکان انتخاب از بین گزینه‌های گرافیکی (رزولوشن/نرخ فریم) در بازی‌های مختلف بوده است.

دانلود بازی MXGP 2021 برای کامپیوتر موتورسیکلت‌ها از آن دسته وسایل نقلیه‌ای هستند که هم هیجان زیادی را به خورد راننده می‌دهند و هم ریسک بالایی دارند. در دنیای واقعی راندن این وسایل در خیابان هم امنیت کمتری نسبت به اتومبیل‌ها دارد.

God Of War Ragnarok

تلویزیون Q70R سامسونگ دارای فرکانس 120 هرتز، قدرت صدای 40 وات و درگاه ارتباطی HDMI می باشد. این تلویزیون ها در سال 2019 با کیفیت 4K در اختیار کاربران قرار گرفت. در این تلویزیون ها برای بالا بردن کیفیت صدا از فناوری دالبی اتمز استفاده شده است.

چرا آیفون 13 پرو مکس بهترین گوشی سال است؟

با این حال، اختلاف نظرهای دو تیم در خصوص توسعه بازی در نهایت اکتیویژن را بر آن داشت تا Treyarch را مسئول ساخت بازی کند و Raven Software هم به عنوان استودیوی کمکی در فرایند ساخت بازی مشارکت داشته باشد. در این بازی به مناطق مختلفی مانند برلین، ویتنام و روسیه سفر کرده و مأموریت‌های مختلفی را انجام می‌دهید.

در این بین، برخی از کاراکترهای آشنا و محبوب سری Black Ops مانند میسون، وودز و هادسون هم در مراحل مختلف به شکل شخصیت‌های جانبی و فرعی ظاهر می‌شوند و می‌توانید تجدید دیداری با آن‌ها داشته باشید.

Black Ops Cold War علاوه بر بخش تک نفره، از یک بخش مولتی پلیر جذاب هم بهره‌مند است و مود زامبی هم که به نوعی امضای سری Black Ops محسوب می‌شود، کماکان حضور دارد.

البته عمر این کنسول هنوز هم به پایان نرسیده و سال آینده بازی‌های بزرگی مثل Gran Turismo 7، Horizon Forbidden West و God of War Ragnarok برای آن عرضه خواهند شد. درکنار داستان حماسی بازی، قابلیت‌های جدید کریتوس و آتریوس و مواردی مثل سورتمه‌سواری هم باعث می‌شوند انتظار برای تجربه God of War Ragnarok واقعاً سخت باشد.

همچنین درکنار تریلر معرفی بازی، شاهد تریلر کوتاهی از گیم‌پلی بازی هم بودیم که نمایی از شهر دوبی و یکی از مأموریت‌های مأمور ۴۷ را نشان می‌داد. از نظر بصری هم شاهد پیشرفت‌هایی در طراحی مأمور ۴۷ و محیط‌‌های بازی هستیم. در جریان رویداد بازی‌های پلی استیشن 5، سونی نسخه بازسازی شده بازی Demon’s Souls را با انتشار یک تریلر معرفی کرد. نخستین تریلر نسخه‌ی نسل نُهُمی بازی NBA 2K21 که این شبیه‌ساز بسکتبال گرافیک درخشانی روی کنسول پلی‌استیشن 5 سونی دارد؛ اثری که در ابتدا زاین ویلیامسن با صحبت‌های خود آن را معرفی کرد.

لطفا تا اتمام زمان سنج از این صفحه خارج نشوید در غیر اینصورت قیمت ارسال نمی شود. را در سایت ممتازکالا بخوانید تا سرتان کلاه نرود و یک خرید مطمئن داشته باشید. این بازی بسیار فضای بصری و کیفی بالایی دارد و موسیقی های پس زمینه ی آن بازی را بسیار جذاب تر نشان می‌دهند.

در این بازی باید از دانمارک به سمت انگلیس مهاجرت کنید، هم‌پیمانان تازه بیابید، با کشتی‌های خود به شهرها و روستاها یورش ببرید و به وایکینگ‌ها کمک کنید که جای خود را در قلمروهای تازه بیابند. کشته شدن به دست هیولاهای ترسناک و دژخیم هیچوقت به این اندازه لذت‌بخش نبوده است.

دسترسی سریع

در گیم پلی بازی “مبارزات فانتزی” یک تیم تمام عیار از شخصیت های مختلف را خلق کنید و با همکاری یکدیگر به نبرد با اژدها و دشمنان بروید. محیط های بازی بسیار متنوع می باشد و شاهد صحنه های خیره کننده ای خواهید بود. معرفی و بررسی بهترین بازی های رایگان PS5بازی Warframe یک بازی آنلاین، اکشن شوتر سوم شخص و co-op است که شما را در نقش یک نینجا قرار می‌دهد و از همان ابتدای شروع بازی شما را در برابر دشمنانی که قصد کنترل شما را دارند قرار می‌دهد.

چه از یک شمشیر در مبارزات خود استفاده کنید و یا از یک شاتگان مبارزات بازی واقعاً روان، سریع و جذاب هستند. اکثر مأموریت‌های بازی کوتاه و بسیار سرعتی هستند که با سیستم حرکتی سریع بازی کاملاً همخوانی دارد. معرفی و بررسی بهترین بازی های کنسول PS5هیچ بازی نسل قدیمی مانند No Man’s Sky بازگشتی این‌چنین عالی نداشته است.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا