برترینهای کسب و کارسلامت

بهترین برند مزوتراپی زیر چشم

در این مقاله بهترین برند مزوتراپی صورت را معرفی کرده‌ایم. بخش عظیمی از نتایج مزوتراپی صورت به کیفیت برند و مواد وابسته است. پس تا انتهای این مقاله با ما باشید.همچنین می‌توانید جهت مشاوره و انجام روی لینک کلیک کنید. شرکت رویتاکر، یکی از بهترین آزمایشگاه‌های فرانسوی است که از سال 2003 فعالیت خود در طراحی و تولید کوکتل‌های مزوتراپی برای درمان پوست و مو را آغاز کرده است. کوکتل‌های رویتاکر از کمپلکس جوانساز ( مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و مواد معدنی) و هیالورونیک اسید ( آبرسان پوست) تشکیل شده‌اند. با توجه به محبوبیت بالای رویتاکر در ایران می‌توان برند رویتاکر را در صدر جدول بهترین برند مزوتراپی صورت قرار داد. در ادامه مهمترین کوکتل‌های روتاکر را معرفی کرده‌ایم.

  1. : یک ترکیب بسیار قوی از آبرسان و ترمیم کننده است. که برای پوست‌های آسیب دیده و کدر مناسب است. همچنین برای بهبود چین و چروک و بافت پوست موثر است.
  2. : این کوکتل همانطور که از نامش پیدا است اثراتی شبیه به بوتاکس دارد که سبب رفع خطوط کم عمق اطراف چشم، پشت لب و صورت می‌گردد. و به صورت کلی چین و چروک را کاهش می‌دهد.
  3. : این کوکتل مناسب پوست‌های چرب یا مستعد آکنه است. و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند. و به محو شدن لک‌ها و روشن شدن پوست کمک می‌کند.
  4. : تمرکز این کوکتل بر روی جوانسازی شدید صورت، لیفتینگ و ترمیم پوست است. این کوکتل بازگرداندن خاصیت کشسانی طبیعی بین سلولی با روند پیری پوست مبارزه می‌‌کند.
  5. : این مزو با علائم ترک‌های پوستی و اسکار مقابله می‌کند. و وظیفه اصلی آن ترمیم و بازسازی پوست آسیب دیده است. این کوکتل حاوی دو ماده فعال دکسپاتنول و الاستین است که برای بهبود فیبرهای کلاژن ضروری هستند.

6- کوکتل مزو صورت درماهیل کره جنوبی

کمپانی درماهیل یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی و مراقبتی است، اما به صورت تخصصی به تولید محصولات مزو نمی‌پردازد. با این وجود این کوکتل یکی از برندهای پر استفاده و با هزینه مناسب مزوتراپی صورت در ایران است. بنابراین تصمیم گرفتیم این برند را در لیست بهترین مارک مزوتراپی صورت قرار دهیم. در ادامه به بررسی معروف‌ترین کوکتل‌های مزو صورت این برند خواهیم پرداخت.

  1. : این کوکتل مانند دیگر کوکتل‌های جوانساز با روند پیری پوست مبارزه می‌کند و همچنین جهت جلوگیری از ایجاد چین چروک نیز موثر است.
  2. : یا کوکتل دارای هیالورونیک اسید بوده و خاصیت آبرسانی فوری پوست را دارد. همچنین به لطف این عنصر با روند پیری پوست و ایجاد چین و چروک نیز مقابله می‌کند.
  3. : این کوکتل رنگدانه‌های پوستی را کنترل می‌کند. و هدف اصلی آن روشن کنندگی پوست و و مقابله با لک‌های پوستی است.

در نتیجه بهترین مارک کوکتل مزوتراپی صورت چیست؟

در این مقاله سعی کردیم چند عدد از معروفترین و بهترین برند مزوتراپی صورت را به شما معرفی کنیم، اما این تمام ماجرا نیست. پیشنهاد میکنیم انتخاب بهترین برند مزوتراپی پوست را به پزشک متخصص پوست خود بسپارید. پزشک با معاینه شما مشکلات پوستی شما را بررسی می‌کند و با استفاده از دانش و تجربه خود بهترین کوکتل را با توجه به مواد مغذی مورد نیاز پوست شما، و همچنین مقدار هزینه شما پیشنهاد می‌دهد. در آخر از شما میخواهیم تجربه خود و یا دوستانتان را در مورد مزوتراپی صورت برای ما کامنت کنید، مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما هستیم. پف و سیاهی زیر چشم از مشکلات نسبتا رایج در سنین بالا هستند که با تاثیرات منفی خود بر چهره افراد میتوانند احساس ناخوشایندی در مردان و زنان ایجاد کنند.

زمانی که جریان خون به حد کافی به رگهای زیر چشم نرسد، این رگها تیره تر میشوند. از آنجا که پوست زیر و اطراف چشم نازک ترین بخش پوست در کل بدن است، سیاهی رگهای اطراف چشم به سرعت خود را نشان میدهد و به این ترتیب ایجاد میشود. گاهی نیز ممکن است علت ایجاد سیاهی زیر چشم وجود لایه هایی از پوست اضافه باشد که در این حالت نیاز به جراحی برای رفع سیاهی دور چشم خواهد بود. اما در مورد شکل اول ایجاد سیاهی دور چشم که به علت کاهش جریان خون ایجاد میشود راهکارهای ساده تر و کمتر تهاجمی وجود دارند که میتوانند تاثیرات مفیدی بر رفع سیاهی و پف زیر چشم داشته باشند. دلایل ایجاد سیاهی دور چشم متنوع هستند که بر اساس علت ایجاد سیاهی دور چشم میتوان روشهای درمان سیاهی دور چشم را انتخاب کرد.

راهوار طب  برای و رفع چین و چروک دور و زیر چشم ممکن است از روشهایی مانند ، ، و روشهای غیر جراحی مانند ، و استفاده نمایند. باید توجه داشته باشید؛ انجام این روشها به ویژه در نواحی اطراف چشم، اگر توسط پزشک متخصص و مجرب انجام نشود، می‌تواند عوارض ناخوش آیندی به همراه داشته باشد. علاوه بر سیاهی دور چشم، پف اطراف چشم نیز میتواند منجر به ایجاد ظاهری خسته در افراد شود و اعتماد به نفس افراد را کاهش دهد. روشهای رفع پف زیر چشم متنوعی وجود دارند که از جمله آنها میتوان به جراحی برای رفع پف زیر چشم اشاره کرد. با این حال ممکن است برخی افراد تمایل داشته باشند تا روشهای موقت اما کمترتهاجمی را انتخاب کنند.

مزوتراپی روشی کم تهاجم است که میتواند به رفع پف و سیاهی زیر چشم منجر شود. مزوتراپی شامل تزریق مقدار محدودی از محلولی به نام کوکتل مزوتراپی به زیر پوست و توسط سوزنی بسیار نازک است. کوکتل مزوتراپی ترکیبی از چند ماده مختلف است. مواد تشکیل دهنده کوکتل مزوتراپی بر اساس نیازها و مشکلات فرد انتخاب میشوند. کوکتلی که برای رفع پف زیر چشم انتخاب میشود میتواند در میان سلولهای چربی زیر پوست حرکت کند و منجر شود تا این سلولها، چربی درون خود را مصرف کنند. مصرف چربی های درون سلولها میتواند به رفع پف زیر چشم منجر شود. مزوتراپی برای رفع پف زیر چشم روشی دائمی نیست و در صورتی که افراد به دنبال روشهای با ماندگاری بیشتر و تاثیرات عمیق تر هستند میتوانند جراحی برای رفع پف زیر چشم را در اولویت قرار دهند.

علاوه بر رفع پف زیر چشم، مزوتراپی میتواند با افزایش جریان خون در اطراف چشم منجر به رفع سیاهی دور چشم شود. همچنین ممکن است در کوکتل مزوتراپی برای رفع سیاهی دور چشم، هیالورونیک اسید نیز حضور داشته باشد که تاثیر آن بر جوانسازی پوست را دوچندان میکند. علاوه بر مزوتراپی، جراحی برای رفع پف زیر چشم نیز میتواند تاثیرات بیشتر و با ماندگاری بالاتر ایجاد کند. مزوتراپی به این علت که نیازی به برش پوست ندارد، عوارض کمتری نسبت به جراحی بروز میدهد اما نسبت به جراحی تاثیرات کمتر و موقتی دارد. برای انجام مزوتراپی معمولا 5 جلسه درمانی لازم است که هر یک یا دو هفته یکبار صورت میگیرد. تاثیرات مزوتراپی در رفع پف و سیاهی زیر چشم پس از جلسات اول و دوم خود را نشان میدهد.

ترکیبات مزوتراپی زیر چشم

کوکتل مزوتراپی بر اساس نیازهای فرد و مشکلات پوست آنها انتخاب میشود و ترکیبات آن برای هر فرد اختصاصی است؛ این بدان معنی است که ترکیب استانداردی برای مزوتراپی وجود ندارد و پزشکان ترکیبات متفاوتی برای مزوتراپی استفاده میکنند. با این حال، ترکیبات مزوتراپی زیر چشم بصورت عمومی شامل درجات مختلفی از مواد زیر است:

  • داروهای تجویزشده و آنتی بیوتیک
  • هورمونهایی مانند تیروکسین و کلسی تونین
  • آنزیم هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز
  • آنتی اکسیدان ها
  • عصاره گیاهان دارویی
  • ویتامین ها
  • مواد معدنی و مغذی
  • موادی که پوست آسیب دیده به آنها نیاز دارد

در نهایت، درصد و نوع مواد تشکیل دهنده بر اساس نوع آسیب پوست انتخاب میشود. علاوه بر این موارد، برخی شرکتهای دارویی-بهداشتی نیز ترکیبات ویژه خود را ارائه میدهند. همانگونه که اشاره شد، ترکیبات کوکتل بر اساس نیازها و مشکلات هر فرد انتخاب میشوند و بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم را میتوان با مشورت با پزشک متخصص انتخاب کرد. با این حال، محصولات تجاری مختلفی وجود دارند که بعنوان کوکتل مزوتراپی بصورت تجاری ارائه شده اند و میتوانند نیازهای افراد را برطرف کنند. از جمله بهترین کوکتل مزوتراپی دور چشم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوکتل مزوتراپی دور چشم بایواسکین (Bioskin) که ساخت کشور ایتالیا بوده و میتواند برای و برطرف کردن پف اطراف چشم به کار رود.
  • کوکتل مزوتراپی دور چشم مزولایک (Mesolike) که ساخت کشور اسپانیا بوده و میتواند جهت از بین بردن تیرگی و استفاده شود.
  • کوکتل مزوتراپی دور چشم رِویتاکر (Revitacare) که ساخت کشور فرانسه بوده و انواعی از کوکتل های مزوتراپی برای مشکلات مختلف پوست را ارائه میدهد.
  • کوکتل مزوتراپی دور چشم بی سی ان (BCN) که ساخت کشور اسپانیا بوده و محصولات متنوعی برای زیبایی و جوانسازی دور چشم ارائه میکند.
  • کوکتل مزوتراپی دور چشم فیوژن مزو (fusionmeso) یا فیوژن که محصولی اسپانیایی بوده و تاثیرات بسیار مناسبی از خود نشان میدهد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا