برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین سیستم امنیتی منزل

باتوجه به افزایش سرقت منازل در کشور ، انسان های هوشمند ترجیح می دهند تا قبل احتمال وقوع سرقت ، خانه ی خود را به صورت کامل تجهیز کرده و امنیت آن را تا حد قابل قبولی بالاتر ببرند ، این در حالی است ، که بعضی از افراد تا زمانی که اتفاق ناگواری پیش نیاید ، دست به کار نمی شوند. از همین رو ، قصد داریم در ادامه این مقاله ۱۰ مورد از بهترین سیستم های امنیتی منزل را به شما معرفی کنیم ، که در صورت استفاده از آن ها ، می توانید امنیت خانه ی خود را چندین برابر کنید.

۱از قفل های ضدسرقت استفاده کنید!

برای افزایش امنیت منزل خود ، در قدم اول باید در تمامی درب های ورودی خانه ، بالکن ، پشت بام و… از های ضدسرقت استفاده کنید. این گونه قفل ها ، معمولا” ساختار پیچیده تری نسبت به قفل های معمولی دارند و در داخل آن ها از چندین زبانه استفاده می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ، در حال حاضر ، قفل های آژیر داری نیز طراحی و تولید شده اند ، که در صورت ضربه خوردن ویا تلاش برای بازکردن آن با وسیله ای جز کلید ، شروع به آژیر کشیدن می کنند.

۲حتما” از آیفون های تصویری استفاد کنید!

همان طور که می دانید ، یکی از مهم ترین روش های تامین امنیت منزل ، جلوگیری از ورود افراد ناشناس می باشد. از همین رو پیشنهاد می کنیم ، حتما” استفاده از آیفون تصویری هوشمند جدید را جدی بگیرید. چرا که با استفاده از این نوع آیفون ها ، به خوبی می توانید ببنید که چه کسی پشت در می باشد و آیا نیاز هست در را برای او باز کنید ویا نه.

آیفون های تصویر جدید ، امکان نصب کارت حافظه و ذخیره تصاویر را دارند ، که خود امنیت خانه را بسیار افزایش داده و در عین حال به شما کمک می کند تا بدانید ، به هنگام سفر ویا خروج از منزل ، چه کسی زنگ خانه را زده است.

۳استفاده از دزدگیر ، فراموش نشود!

طبیعتا” دزدگیر ، از جمله سیستم های امنیتی مهمی است که جهت افزایش ایمنی منزل ، باید از آن استفاده کنید. دزدگیر های اماکن ، دارای یک سیستم مرکزی و همین طور سنسور هایی هستند ، که به صورت بی سیم ویا با سیم به آن متصل می شوند. معمول ترین سنسور های مورد استفاده در دزدگیر های اماکن عبارتند از: سنسور تشخیص حرکت ، سنسور مگنتی درب و پنجره ، دیتکتور دود و سنسور لرزشی ؛ که بسته به شرایط منزل خود ، می توانید از آن ها استفاده کنید.

بهتر است دزدگیری که تهیه می کنید ، علاوه بر آژیر ، امکان اطلاع رسانی از طریق برقراری تماس ویا ارسال پیامک را نیز داشته باشد. چرا که این ویژگی ، به شما کمک می کند تا حتی به هنگام سفر و خروج های طولانی مدت از خانه ، خیالتان از بابت امنیت آن راحت باشد.

۴دوربین به عنوان مکمل دزدگیر!

استفاده از دوربین های نظارتی در ترکیب با دزدگیر اماکن ، می تواند به طرز خارق العاده ای امنیت منزل شما را افزایش دهد. چرا که دوربین ها در هر لحظه ، تصاویر محیط را ضبط می کنند و دزدگیر هم در صورت مشاهده حرکت های غیر مجاز در محیط ، شروع به آژیر کشیدن و ارسال پیام های هشدار می نماید.

با استفاده از این دو سیستم امنیتی خانه ، می توانید در صورت بروز سرقت به سرعت باخبر شده و همین طور در صورت نیاز به شناسایی سارق ، از تصاویر ضبط شده دوربین های امنیتی استفاده کنید.

۵سیستم اطفای حریق را جدی بگیرید!

به منظور تامین امنیت منزل به صورت کامل ، باید از سیستم هایی مانند: سیستم اطفای حریق نیز استفاده کنید ، چرا که کمک می کند در صورت بروز آتش سوزی ، شعله ها به سرعت مهار شده و از وارد شدن آسیب به عزیزان و اسباب منزل شما جلوگیری به عمل آید. به منظور عملکرد دقیق و همین طور صحیح سیستم اطفای حریق ، سعی کنید از سنسور های کاملا” استاندارد و همین طور باکیفیت استفاده کنید ، تا خطایی در فعال سازی سیستم رخ ندهد.

۶روشنایی اطراف منزل را بررسی کنید!

یکی دیگر از نکاتی که با رعایت آن می توانید امنیت منزل خود را افزایش دهید ، بررسی روشنایی اطراف خانه و استفاده از روشنایی در محل های تاریک است. توجه داشته باشید ، که احتمال سرقت از منزلی که اطراف آن در طول شب روشن است ، بسیار کمتر از خانه هایی است که به صورت کامل در تاریکی قرار دارند.

سعی کنید از روشنایی های دارای سنسور در خارج از منزل استفاده کنید تا در تاریکی هوا ، چراغ ها به صورت خودکار روشن شده و نیاز به روشن و خاموش کردن آن ها به صورت دستی نباشد.

۷یک گاو صندوق باکیفیت و مدرن تهیه کنید!

یکی دیگر از سیستم های امنیتی برای منزل ، که می تواند بسیار مفید واقع شود ، گاو صندوق است. گاو صندوق های مدرن سیستم های امنیتی بسیار بالایی دارند و به راحتی قابل باز شدن نیستند ، از همین رو ، اسناد ، پول ، طلا و دیگر وسیله های با ارزش خود را در داخل گاو صندوق نگه داری کرده و با این کار احتمال به سرقتبرای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

اگر شما هم به دنبال بهترین سیستم امنیتی منزل برای خانه هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با مستر سیف همراه باشید تا بدانید قوی ترین و امن ترین سیستم امنیتی برای خانه در سال ۲۰۲۳ چیست.

دریافت کاملترین راهنمای خرید گاوصندوق

قطعا یکی از چالش های شما هنگام تهیه گاوصندوق، خرید جنس اصل با امنیت مناسب است. ما برای شما چک لیست بی نظیری را به صورت رایگان تهیه کردیم که قبل از خرید، شما را از اطلاعات بی نیاز می کند. برای دریافت این چک لیست در تلفن همراه خود، اطلاعات تماس خود در فرم زیر وارد کنید.

یکی از دغدغه های اصلی مردم به ویژه در شهرهای بزرگ، احتمال سرقت از منزل است. هیچ خانه ای از خطر سرقت سارقان در امان نیست، مگر اینکه از بهترین سیستم امنیتی منزل برخوردار باشد. بنابراین مهم است که با این سیستم ها آشنایی داشته باشید، به همین منظور در این مقاله، به معرفی جدیدترین سیستم های امنیتی پرداخته ایم.

بهترین سیستم های امنیتی منزل

احتمال سرقت از منزل، به ویژه زمانی که ساکنان خانه، به مسافرت می روند، افزایش پیدا می کند. در صورتی که از بهترین سیستم امنیتی برای خانه استفاده نشود، استرس و نگرانی هنگام خروج از منزل، انکار ناپذیر است.

روش های سرقت روز به روز در حال تغییر است و سارقان نیز به دنبال راه هایی جدید برای عبور از سیستم های امنیتی هستند. این شرایط، لزوم استفاده از بهترین سیستم امنیتی منزل را افزایش می دهد تا بتوان حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد، امنیت منزل را بالا برد. در این قسمت از مقاله، راهکارهای موثر برای افزایش امنیت خانه و بهترین سیستم امنیتی منزل را معرفی کرده ایم.

آمارها نشان داده که طی سالهای اخیر، سرقت از منازل، افزایش داشته است و در اغلب این موارد، منزل مجهز به سیستم امنیتی نبوده یا از سیستم های قدیمی و ضعیف برای تامین امنیت خانه ها استفاده شده است.

علاوه براین، بسیاری از افراد صاحب ویلا در شهرهای دور یا مناطق ییلاقی و قشلاقی هستند تا اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند. این ویلاها معمولا برای مدت طولانی خالی از سکونت هستند و احتمال سرقت در چنین شرایطی، افزایش می یابد، همین امر موجب نگرانی صاحب ویلا می شود. راهکار مناسب برای حفظ امنیت چنین خانه های ویلایی، استفاده از سیستم های امنیتی، شامل جدیدترین و به روزترین دستگاه های امنیتی نظیر موارد زیر است.

  • دوربین های مدار بسته
  • سیستمهای امنیتی خانگی سیمی
  • سیستمهای امنیتی بی سیم خانگی
  • آیفون تصویری
  • قفل درب هوشمند
  • نرده های برقی
  • دستگاه کنترل تردد
  • دزدگیر سیم کارتی منزل
  • دزدگیر تلفن کننده منزل
  • جک پارکینگی
  • صندوق هوشمند و اثر انگشتی در منزل
  • و …

استفاده از امکانات ذکر شده می تواند تا حد بالا، امنیت خانه را تامین کند، در ادامه می خوانید که از میان روش های حفاظتی منزل، کدام یک بهترین سیستم امنیتی منزل به شمار می روند.

بهترین سیستم امنیتی منزل کدام است؟

انواع سیستم امنیتی منزل که لازم است برای افزایش امنیت خانه مورد استفاده قرار بگیرند شامل ۵ مورد زیر است:

۱- نصب دوربین مداربسته:

دوربین های مدار بسته از ضروری ترین نیازهای امنیتی برای منازل هستند. اگر خارج از منزل باشید، می توانید به راحتی با گوشی موبایل یا کامپیوتر و لپ تاپ، وضعیت خانه را بررسی کنید.

هنگام نصب دوربین مدار بسته به عنوان یکی از بهترین سیستم های امنیتی منزل، لازم است به محل نصب دوربین توجه داشته باشید؛ لازم است دوربین های مدار بسته، حتما تمامی مکان های اطراف ساختمان را پوشش دهند. در غیر این صورت سارقان می توانند، از نقاط کور استفاده کرده و برای ورود به منزل تلاش کنند.

۲- نصب دزدگیر f10

جدیدترین دزدگیر در سال ۲۰۲۳، دزدگیر f10 است. اگر می خواهید از بهترین سیستم امنیتی منزل بهره مند شوید می توانید از این دزدگیر استفاده کنید. جالب است بدانید که با استفاده از این سیستم امنیتی می توانید تمامی سیستم ها برقی منزل را از راه دور کنترل کنید. اگر ویلا خارج از شهر دارید، استفاده از این دزدگیر را به شما پیشنهاد می دهیم.

علاوه براین با استفاده از این سیستم می توانید کولرهای گازی و آبی، هیتر را کنترل کنید، باز و بسته نمودن دربهای اتوماتیک را از راه دور انجام دهید، روشنایی ها و لامپ ها را کنترل کنید، دستگاه‌ های چای ساز و قهوه‌ ساز، سیستم آبیاری گیاهان آپارتمانی ، باغچه و …، را خاموش یا روشن کنید.

۳- دزدگیر سیم کارتی منزل:

اگر به دنبال بهترین سیستم امنیتی منزل هستید، می توانید از دزدگیر کارتی منزل استفاده کنید. این سیستم به شما کمک می کند تا بتوانید زمانی که یک سارق وارد منزل شد، با توجه به اینکه این دزدگیر به سیم کارت شما متصل است، بلافاصله از ورود سارق مطلع شوید و به پلیس اطلاع دهید.

مزیت استفاده از این دزدگیر، این است که اگر سارقان برق منزل را قطع کنند، این سیستم از کار نمی افتد زیرا یک منبع تغذیه مجزا دارد که با قطع برق برای ساعت های طولانی، شارژ مورد نیاز دزدگیر را تامین می کند. نکته جالب دیگر این است که این سیستم قابلیت تماس گرفتن با صاحب منزل را نیز دارد و برای اینکار از هوش مصنوعی استفاده می کند.

۴- استفاده از نرده های برقی و جک پارکینگی:

چهارمین گزینه از لیست بهترین سیستم های امنیتی منزل، استفاده از نرده های برقی و جک پارکینگی است که می‌ تواند امنیت منزل را تا حد بسیار بالا تامین کند و از نفوذ سارقان به منزل جلوگیری کند.

۵- استفاده از گاوصندوق هوشمند

تا اینجا راهکارهایی برای جلوگیری از نفوذ سارقان را معرفی کرده ایم که در لیست بهترین سیستم امنیتی منزل در سال ۲۰۲۳ قرار دارد. اما مهمترین فاکتور در انتخاب سیستم های امنیتی، مربوط به سیستم های حفاظتی است که بعد از ورود سارق نیز بتواند امنیت دارایی های ارزشمندی که در منزل نگهداری می شود، تامین کند.

با استفاده از سیستم های حفاظتی منزل می توان تا حدودی بسیاری، جلوی نفوذ سارقان را گرفت. اما اگر با تمام این تلاش ها، سارق راهی برای ورود به منزل پیدا کند، لازم است از روشی برای حفاظت از دارایی های ارزشمند استفاده کنید تا اگر سارق وارد منزل شد، به اموال گران قیمت نظیر طلا، سکه و … دسترسی پیدا نکند.

به این ترتیب می توان گفت بهترین سیستم امنیتی منزل، گاوصندوق های هوشمند هستند. این گاوصندوق ها که در انواع مختلف نظیر گاوصندوق هوشمند اثر انگشتی، گاوصندوق دیجیتالی با امکان اسکن عنبیه چشم، تشخیص چهره و … تولید می شوند، قادرند از دارایی های ارزشمند که در منزل نگهداری می شوند، محافظت کنند.

گاوصندوق ها در ابعاد مختلف تولید می شوند، با توجه به نوع دارایی هایی که قرار است در گاوصندوق نگهداری کنید، می توانید گاوصندوق با ابعاد مناسب انتخاب کنید.

استفاده از یک گاوصندوق هوشمند ضد سرقت و فوق امنیتی، می تواند بهترین سیستم امنیتی منزل محسوب شود. زیرا در صورتی که سارق وارد منزل شود، نیز امکان دسترسی به اموال قیمتی نظیر جواهرات، طلا، اسناد و … را نخواهد داشت.

البته صندوق های هوشمند دارای انواع مختلفی هستند که بهترین نوع آنها گاوصندوق اثر انگشتی است که درب آن ها فقط با اثر انگشت شخص باز می شود و دارای ضریب امنیتی بسیار بالایی است.

گاوصندوق های امنیتی انواع مختلفی دارند، به عنوان مثال گاوصندوق دیجیتال ضد سرقت دکوراتیو از بهترین مدل های گاوصندوق ضد سرقت است که علاوه بر زیبایی، به حفظ امنیت دارایی ها کمک می کند. قفل این گاوصندوق ها ضد سرقت است و بدنه ضد ضربه و ضد برش دارند.

گاوصندوق های مخفی نیز در لیست بهترین سیستم امنیتی منزل قرار دارند. این گاوصندوق ها قابلیت مخفی کردن در دیوار، پنهان کردن در کمد دیواری، دفن کردن در زمین و … را دارند.

پیشنهاد می‌کنیم که این نوع صندوق‌های امنیتی را برای افزایش امنیت منزل خود به کار ببرید. یکی از نکات مهم در زمان خرید صندوق های امنیتی و هوشمند برای منزل، این است که بدانید که میزان امنیت گاوصندوق ها با هم متفاوت است. برای تشخیص امنیت یک گاوصندوق، لازم است ضریب امنیتی آن را یک عدد درج شده در لیست مشخصات گاوصندوق است، بررسی کنید.

پیشنهاد می کنیم هنگام انتخاب بهترین سیستم امنیتی منزل که گاوصندوق های ضد سرقت هستند، حتما برندهای معتبر نظیر ایگل، لوسل، بامیل، کاوه و سایر برندهای معتبر و اصل را انتخاب کنید که سیستم قفل و بدنه ضد سرقت دارند. گاوصندوق های ضد سرقت، از بدنه با فولاد نسوز برای حفاظت در برابر آتش سوزی، ضربه، برش و … برخوردارند.

این گاوصندوق ها در ساختار خود، دارای تمامی استاندارد های UL هستند به همین دلیل گزینه خوبی برای تهیه بهترین سیستم امنیتی منزل به شمار می روند.

بهترین گاامروزه محافظت از امکان یکی از دغدغه‌های اصلی افراد است. در این مقاله قصد داریم درباره سیستم های امنیتی هوشمند خانه و اماکن صحبت کنیم و با انواع آنها بیشتر آشنا شویم. برای آشنایی با دیگر محصولات از جمله ، ، ، ،  و غیره کلیک کنید.

با افزایش تعداد ساختمان‌ها و سازه‌ها در شهرهای کوچک و بزرگ، نیاز به حفظ امنیت آنها بیش از پیش احساس می‌شود. در گذشته برای این کار از افرادی به عنوان نگهبان استفاده می‌شد، اما حالا گرایش به سیستم‌ های امنیتی هوشمند بیشتر شده است. این سیستم‌ها به‌صورت دائمی و با دقت بالا می‌توانند بخش‌های مختلف یک ساختمان را زیر نظر بگیرند. هزینه نصب و راه‌اندازی آنها نیز به مراتب کمتر است و دغدغه ساکنین ساختمان از بابت امنیت را به کلی برطرف می‌کنند. برای انتخاب بهترین سیستم امنیتی برای خانه، باید با انواع آنها آشنا باشیم و نقاط مثبت و منفی هر سیستم را به‌خوبی بشناسیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع سیستم های امنیتی هوشمند خانه و اماکن بپردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

انواع سیستم های امنیتی برای خانه‌ها

انواع مختلفی از سیستم‌های امنیتی هوشمند وجود دارند که هر کدام از آنها دارای کاربردهای متفاوتی هستند. برخی از این سیستم‌ها برای حفظ امنیت مکان در برابر نفوذ سارقان مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر برای جلوگیری از حوادثی مانند آتش‌سوزی یا نشت گاز کاربرد دارند. هر کدام از این سیستم‌ها در مواقع نیاز می‌توانند به کاربر یا ساکنین یک ساختمان اعلام خطر کنند. البته بعضی از آنها نیز صرفا کاربرد نظارتی دارند و مثل دوربین‌های مدار بسته، به‌طور دائمی به ثبت و ضبط تصاویر می‌پردازند. در ادامه با انواع سیستم‌های امنیتی که در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنا خواهیم شد.

دوربین هوشمند

یکی از اصلی‌ترین تجهیزاتی که به حفظ امنیت محیط خانه‌ها و اماکن کمک می‌کنند، دوربین‌های مداربسته هستند. این دوربین‌ها می‌توانید تصاویر محیط مورد نظر شما را به‌طور زنده نشان دهند یا اگر نیاز شد، اتفاقاتی که در گذشته رخ داده‌اند را به‌ نمایش بگذارند. شما با نصب یک اپلیکیشن روی موبایل خود می‌توانید در هر جایی که هستید، تصاویر خانه یا محل کارتان را مشاهده کنید. همچنین برخی از این دوربین‌ها دارای قابلیت برقراری ارتباط صوتی هستند که این ویژگی برای مراقبت از سالمندان یا کودکان نیز کاربرد دارد.

سنسور حرکت هوشمند

یکی دیگر از انواع سیستم های امنیتی هوشمند، سنسورهای حرکتی هستند. این سنسورها می‌توانند هر نوع حرکتی را در محدوده مجاور خودشان تشخیص داده و آن را از طریق پیام به گوشی یا هر روش دیگری، به صاحب‌خانه اطلاع دهند. البته از این سنسورها می‌توان برای اجرای دستورات مختلف نیز استفاده کرد. مثلا می‌توانید آنها را طوری تنظیم کنید که وقتی وارد سرویس بهداشتی می‌شوید، چراغ را روشن کنند.

دزدگیر سیم کارتی منزل

بزرگترین مزیت این سیستم‌ها، سیم‌کارتی بودن آنهاست. این ویژگی باعث می‌‌شود تا امکانات بیشتری را در اختیار شما بگذارند. برای مثال، در شرایطی که برق و حتی تلفن ساختمان قطع شود، این دزدگیر همچنان فعال بوده و می‌تواند هر گونه خطری را به شما اطلاع دهد. دزدگیر سیم کارتی دارای باتری قدرتمندی است که تا ساعت‌ها پس از قطع برق، همچنان می‌تواند به کارش ادامه دهد.

سنسور لرزش

نوع کارکرد این سیستم را می‌توان از روی نامش متوجه شد. سنسور لرزش را معمولا روی سطوحی نصب می‌کنند که احتمال لرزش آنها در مواقع خطر وجود دارد. مثلا اگر آن را روی شیشه پنجره یا درب نصب کنید، زمانی که فردی اقدام به شکستن شیشه‌ها یا باز کردن درب کند، سنسور فعال می‌شود و می‌تواند پیام خطر را برای فرد بفرستد.

سنسور باز شدن درب و پنجره

یکی دیگر از مواردی که در سیستم امنیتی هوشمند می‌توان از آن استفاده کرد، سنسور باز شدن درب و پنجره است. این سنسور به‌گونه‌ای عمل می‌کند که در هنگام باز شدن درب‌ها و پنجره‌ها، می‌تواند آژیر خطر را به صدا درآورد یا اینکه پیامی را به گوشی فرد بفرستد. البته می‌توان حالت دیگری را نیز برای این سنسور تعریف کرد تا مثلا وقتی درب‌ها باز می‌شوند، صرفا چراغ‌های خانه روشن شوند.

سنسورهای نشت آب، گاز و دود

این سنسورها می‌توانند خرابی در یکی از بخش‌های خانه را به صاحب‌خانه اطلاع دهند. مثلا سنسور آب در مکان‌هایی مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی نصب می‌شود و در صورت ترکیدگی لوله، می‌تواند این موضوع را به ساکنین خانه اطلاع دهد. سنسور نشت گاز در صورت جمع شدن گازهای اشتعال‌زا در محیط، فعال می‌شود. سنسور دود هم می‌تواند آتش‌سوزی و تجمع دود را به اطلاع شما برساند.

دستگیره دیجیتال

یکی دیگر از رایج‌ترین سیستم‌های امنیتی در خانه‌ها و اماکن، دستگیره دیجیتالی است. این دستگیره‌ها نسبت به مدل‌های معمولی دارای ضریب امنیتی بالاتری هستند و با استفاده از قابلیت‌های مانند تشخیص اثر انگشت، رمز عبور و کارت هوشمند، امکان نفوذ به امکان را به حداقل می‌رسانند.

مزایای استفاده از سیستم های امنیتی هوشمند

اولین مزیت استفاده از سیستم های امنیت هوشمند آن است که احتمال سرقت از ساختمان را کاهش می‌دهند. معمولا با نصب این سیستم‌ها در یک مکان، به‌وسیله تابلو به افراد اطلاع داده می‌شود که مثلا مکان مورد نظر مجهز به سیستم دزدگیر هوشمند است. در این شرایط، سارقان احساس خطر می‌کنند و وارد چنین ساختمانی نمی‌شوند.

مزیت دیگری که این سیستم‌ها دارند، امکان کنترل خانه از راه دور است. افراد می‌‌توانند از هر نقطه‌ای در جهان، به‌وسیله اینترنت به سیستم هوشمند خانه خود دسترسی داشته باشند، آن را خاموش یا روشن کنند، تصاویر دوربین مداربسته را چک نمایند و …

برخی از شرکت‌های بیمه، برای خانه‌هایی که سیستم امنیتی هوشمند دارند، تخفیفاتی را در نظر می‌گیرند. بنابراین با نصب این سیستم‌ها می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. در ضمن استفاده از این سیستم‌ها در دراز مدت بسیار به‌صرفه‌تر از روش‌های دیگر حفظ امنیت است.

عمده‌ترین مشکلات سیستم های امنیتی اماکن

یکی از مشکلات اصلی سیستم‌های امنیتی هوشمند آن است که در بیشتر مواقع، با قطع برق، کارکرد آنها نیز مختل می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل می‌توان نسبت به نصب باتری قابل شارژ برای این سیستم‌ها اقدام کرد.

مشکل بعدی که گاهی بروز پیدا می‌کند، احتمال خطای این سیستم‌ها است. مثلا سنسور حرکتی می‌تواند با حرکت یک پرنده کوچک نیز فعال شود و ساکنین ساختمان را به اشتباه بیندازد. البته امکان تنظیم حساسیت برای برخی سنسورها در نظر گرفته شده است که احتمال خطای آنها را کاهش می‌دهد.

بهترین سیستم امنیتی خانه کدام است؟

بسیاری از کاربران از ما سوال می‌کنند که بهترین سیستم امنیت هوشمند برای منزل کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سیستم‌های امنیتی معمولا در کنار هم می‌توانند امنیت بیشتری را فراهم کنند. مثلا در کنار استفاده از دوربین مدار بسته، می‌توانید از انواع سنسورها یا درب‌ها و پنجره‌های ضدسرقت نیز استفاده کنید. همه اینها بستگی به شرایط منزل شما یا مکانی دارد که می‌خواهید سیستم هوشمند را در آنجا نصب کنید. کارشناسان ما در شرکت البرز صنعت آماده‌اند تا به‌طور کامل شما را برای انتخاب بهترین سیستم امنیتی هوشمند راهنمایی کنند. پس برای دریافت مشاوره رایگان حتما با ما تماس بگیرید.

وصندوق امنیتی منزل

پیشنهاد می کنیم برای مقایسه و بررسی قیمت انواع گاوصندوق به فروشگاه مستر سیف مراجعه کنید. همچنین می توانید برای مشاوره در زمینه خرید بهترین گاوصندوق امنیتی منزل با کارشناسان مستر سیف تماس بگیرید و از خرید آگاهانه خود برای تامین امنیت منزل، لذت ببرید.

رفتن آن ها را به شدن کاهش دهید. توجه داشته باشید ، که پنهان کردن گاو صندوق در محلی مناسب ، خود می تواند یک پله ، امنیت آن را بیشتر کند.

۸سنسور شکستن شیشه!

همان طور که می دانید ، یکی از روش های ورود به منزل و سرقت از آن ، شکستن شیشه پنجره می باشد. راه حل قدیمی جهت جلوگیری از ورود سارقان به خانه از راه پنجره ، اتصال حفاظ به آن است. اما راه حل حرفه ای و امروزی تر استفاده از سنسور های شکستن شیشه می باشد ، که می توان آن ها را به صورت بی سیم به سیستم مرکزی دزدگیر اماکن متصل نمود. با این کار ، در صورت شکستن ویا ترک برداشتن شیشه ، دزدگیر منزل شما فعال خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم حتما” بخوانید:

در این مقاله سعی کردیم تا ۸ مورد از بهترین سیستم های امنیتی منزل را به شما معرفی کرده و با آن ها آشنا شویم. در صورتی که در ارتباط با این موضوع سوالی دارید ویا سیستم امنیتی دیگر را می شناسید ، که می تواند به ایمنی خانه ها کمک کند ، خوشحال می شویم در قسمت زیر کامنت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

 

دکمه بازگشت به بالا