برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین مارک روسری

عناوین این صفحه محو کردن

تنها به منظور رعایت حجاب روسری را بر روی سر نمی گذارند بلکه دنیای مد امروزه آن را به یک اکسسوری جذاب و خواستنی تبدیل نموده است. به همین علت در این نوشته از تاریخچه روسری خواهیم گفت و با معرفی برندهای مطرح خارجی همراه شما هستیم.

روسری از کجا می آید؟ 

در روزگار حاضر روسری چه کاربردی دارد؟

اعتقادات مذهبی، پوشاندن سر برای جلوگیری از نفوذ سرما، تکمیل استایل شخصی، شرکت در بعضی از مراسم ها و مناسبت ها، نشان دادن شان اجتماعی و… از مهمترین دلایل پوشیدن روسری در روزگار حال حاضر هستند.

روسری را باید از کجا تهیه کرد؟ 

مغازه های لباس فروشی، مزون ها و فروشگاه های برند از جمله مکان هایی هستند که می توان برای تهیه روسری به آنجا مراجعه نمود و همچنین از برندهای مطرح هم می توانید خرید کنید

روسری  برند چه مزایایی دارد؟ 

  • محصولات برند شیک و اصطلاحا خوش پوش هستند و بیشتر به تن می نشینند. دلیل آنست که این محصولات توسط طراحان کاربلد و دیزاینرهای خلاق تهیه و تولید می شوند و آنها با تخصصی که دارند مشتری را می شناسند، از سلیقه ی او با خبرند و همچنین برای تولید البسه استانداردها را به خوبی رعایت می کنند.
  • محصولات برند با متریال عالی تولید می شوند و کیفیت تضمین شده ای را ارائه می دهند. از اینرو دوام آنها بالا است و طول عمر قابل توجهی دارند.
  • خرید از فروشگاه های برند صرفه اقتصادی دارد. به دلیل اینکه همانطور که ذکر شد این محصولات با کیفیت هستند و طول عمر آنها بالا است. لذا با خرید یک جنس با کیفیت احتمالا تا سالها می توانید از همان استفاده نمایید. این مهم تا مدت ها شما را از خرید محصول جدید بی نیاز می کند و همین بسیار به صرفه است.
  • محصولات برند منحصر به فرد، زیبا و یونیک هستند. همانطور که گفته شد طراحان و دیزاینرهای خلاق و کاربلد آنها را تهیه و تولید کرده اند. از اینرو مدل، الگو، طرح، نقش و رنگ آنها فکر شده و یا اصطلاحا حساب شده می باشد.

برای تهیه روسری، برندهای ایرانی یا  خارجی ؟

در طول یک دهه گذشته برندهای مختلفی در ایران خط تولید پوشاک خودشان را راه انداخته اند و به عرضه ی البسه از جمله روسری اقدام نمودند. با این حال کمتر برندی در ایران توان رقابت با برندهای خارجی را داراست. از سوی دیگر مسائلی از جمله هزینه، کیفیت، شهرت برند و… مهمترین فاکتورها برای انتخاب میان برند داخلی و خارجی محسوب می شوند.

معرفی برندهای مطرح خارجی روسری

برند هرمس (Hermes)

لوکس بودن و منحصر به فرد بودن HERMES باعث شده تا در رابطه با معرفی برندهای مطرح خارجی روسری ما نام آن را در ابتدا بیاوریم. گفتنی است که این برند فرانسوی است و از نیمه اول قرن نوزدهم کار خودش را آغاز کرده است. شالها و روسریهای برند هرمس بسیار معروف هستند. در واقع کیفیت بالا مهمترین ویژگی و دلیل شهرت محصولات این برند فرانسوی می باشد.

برند گوچی ( Gucci)

قطعا نام این برند ایتالیایی دست کم برای یکبار به گوشتان خورده است. این برند توسط فردی به نام گوچیو گوچی تاسیس شد و از ابتدای نیمه اول قرن بیستم به تولید البسه اقدام نمود. ناگفته نماند که روسری های طراحی شده توسط برند GUCCI بسیار معروف هستند به طوری که بسیاری از چهره های شاخص دنیای مد و سینما بر روی معروف ترین فرش های قرمز از آنها استفاده کرده اند. به همین علت در زمان معرفی برندهای مطرح خارجی روسری نمی توان از برند گوچی و محصولات آن چشم پوشی کرد.

برند فندی (Fendi)

برند شهیر فندی فعالیت خودش را از نیمه اول قرن بیستم آغاز کرده و از همان زمان تا به امروز به طراحی و تولید اجناس با کیفیت و شیک مشغول است.  به همین دلیل ممکن نبود تا در لیست معرفی برندهای مطرح خارجی روسری نام آن را قید نکرد. در همین زمینه گفتنی است که این برند با آن لوگوی مخصوص و منحصر به فرد یکی از بهترین تولید کنندگان روسری در عرصه ی جهانی است. کیفیت عالی، تنوع فوق العاده، طراحی ممتاز و… از جمله دلایلی هستند که هر فردی را عاشق محصولات این برند از جمله شال و روسری فندی می کنند.

بوتگا ونتا یک شرکت مشهور ایتالیایی است که در زمینه تولید کالاهای لوکس فعالیت می کند. این شرکت کار خودش را از سال 1966 آغاز کرده و هم اکنون بالغ بر 150 فروشگاه در کشورهای مختلف جهان دارد. گفتنی است که تولید و عرضه ی محصولات با کیفیت با طراحی خاص و منحصر به فرد عمده ترین اهداف سردمداران این برند می باشد.

برند بربری ( Burberry)

قطعا پارچه های شطرنجی برند بربری را دیده اید. Burberry جزو برندهای مطرح بریتانیایی است که انواع شال و روسری را با طراحی خاص و منحصر به فرد اما با قیمت بالا به بازار عرضه می دارد. این برند بریتانیایی به قدری در کارش جدی و مصمم است و به قدری محصولاتش با کیفیت هستند که در حال حاضر نام آن در صدر جدول بهترین های دنیای مد به چشم می خورد. با این حال اگر شما مصمم به خرید یکی از بهترین و گرانترین مارک های روسری هستید از برند بربری غافل نشوید.

برند لویی ویتون

این شرکت فرانسوی از بزرگترین پرچمداران صنعت مد در جهان می باشد. لوگوی شیک این برند بسیار معروف است از اینرو تشخیص کالای لویی ویتون به هیچ عنوان سخت نیست. Louis Vuitton در سال های گذشته به تولید روسری نیز پرداخته و بر روی روسری های آن مارک اصیل و شیک LV به چشم می خورد.

نتیجه گیری

ما در این نوشته سعی کردیم تا به معرفی برندهای مطرح خارجی روسری بپردازیم. از اینرو برندهایی چون فندی، گوچی، بوتگا ونتا و پرادا جزو برندهای مطرح و اصیل ایتالیایی هستند. لویی ویتون، ارمس و شنل برندهای معتبر فرانسوی هستند، و بربری برند بریتانیایی است.

تمامی این مارک ها از کیفیت، اصالت، زیبایی و استاندروسری های مارک دار ایرانی و خارجی چگونه است و برای خرید بدون واسطه طرح های روسری های مارک دار ایرانی و خارجی در بازار شال و روسری چگونه اقدام کنیم؟

طرح های روسری مارک و برند را میتوان در بازار شال و روسری ایران به دو دسته تقسیم نمود دسته اول روسری های مارک درجه یک و دسته دوم طرح های مارک درجه دوم در هر دو این موارد تنوع طرحی بالایی را بهره مند هستند ولی از لحاظ کیفیت پارچه و متریال و همچنین کیفیت ترند میتوان روسری های مارک درجه یک را برتر از مارک های درجه دوم بازار دانست طرح های ،درجه اول در مارک های ایرانی از فروش بالایی بهره مند هستند در بین برند های ایرانی میتوان برندهای درجه یک را به شرح زیر معرفی نمود:

  • برند ماچو
  • برند سیمارو
  • برند میس اسمارت
  • برند اچ پی اس
  • برند کوکو
  • برند رومانو
  • برند لورنزو

برترین برندهای روسری های مارک

از برندهای درجه یک ایرانی محسوب میشود که قیمت عمده ها را در ادامه خدمت شما شرح خواهیم داد اکثر مراکز پخش روسری معمولا این برندها را با قیمت های مختلفی عرضه میکنند که باعث رقابت قیمتی در این طرح از روسری ها شده اند اما برندهای درجه دو بازار به شرح زیر هستند.

  • برند لمیز
  • برند ویشا
  • برند ریچموند
  • برند جی ان تی
  • برند رسپینا
  • برند
  • برند ویچی

موارد فوق را میتوان جزو جدیدترین برندها و باکیفیت ترین برندهای درجه دوم روسری در بازار شال و روسری ایران معرفی نمود.

روسری های مارک خارجی

اما در بازار برندها و مارک های خارجی نیز بسیار پرطرفدار میباشند و از فروش بالایی نیز بهره مند هستند استفاده از پارچهای بانخ مرغوب تنوع طرح بسیار بالا، کیفیت الگو متریال درجه یک از ویژگی های اصلی روسری های مارک خارجی هستند در طرح های مجلسی همواره مارک های خارجی هستند که برندهای ایرانی همواره پرفروش تر هستند طرح های روسری ترک و برندهای ترک در این بین از فروش بسیار بالایی بهره مند هستند البته قیمت های انها نیز بسیار بالا است!

اگر به دنبال طرح های ارزان هستید طرح های در بازار همواره فروش بالایی را نیز دارند از انواع روسری های خارجی میتوان مدل های زیر را معرفی نمود:

  • روسری های مارک ترک استک
  • روسری های مارک ترک اس گلد اس
  • روسری های مارک ترک اکر
  • روسری های فندی چینی

تفاوت روسری های مارک دار ایرانی و خارجی

قیمت فروش عمده روسری مارک دار خارجی در بازار همیشه از نوسانات زیادی برخوردار است و قیمت ثابتی را دارا نمیباشد میخواهیم به طور مختصر تفاوت روسری های مارک دار ایرانی و خارجی را شرح دهیم:

معمولا مهم ترین و مشهود ترین تفاوت در روسری های مارک دار خارجی نسبت به ایرانی تمایزات کیفیت میباشد پارچه روسری های ترک به خصوص در مدل های نخی از لطافت بسیار بالایی برخوردار است که کاملا میتوان این تمایز را از پارچه روسری های ترک مشاهده نمود اما در رابطه با مدل های ایرانی بیشتر سعی شده تنوع طرح و استفاده از الگوهای طرحی پرفروش مد نظر قرار بگیرد. که این در روسری های ترک کمی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

طرح های پرفروش روسری های مارک

در بازار شال و روسری طرح های شال و روسری های مارک زیر نسبت به سایر مدل های طرحی فروش بالاتری را دارا میباشند:

  • شال و روسری های ابریشمی
  • شال و روسری های سوپرنخی
  • شال و روسری های فانتزی
  • شال و روسری های بچگانه
  • شال و روسری های مزونی
  • شال و روسری های مجلسی
  • شال و
  • شال و روسری های سوپر نخی

از جمله مدل های پرفروش مارک در بازار شال و روسری میباشند که مدل های وارداتی ترک و چینی از این مدل شال و روسری ها همواره با نرخ های متنوعی در بازار شال و روسری عرضه شده اند

خرید بدون واسطه روسری ترک و ایرانی

یکی از نمایندگی های اصلی عرضه انواع شال و روسری های ایرانی و ترک مجموعه شال و روسری گستر اسکارف میباشد که انواع روسری های برندهای مطرح ایرانی و ترک را با قیمت های مناسب و بدون واسطه در بازار شال و روسری عرضه میکند مدل روسری های عرضه شده مجموعه شال و روسری گستر اسکارف جزو طرح های پرفروش برندهای شال و و ترک میباشد.

روسری های مارک دار ارزان قیمت

مدل روسری های مارک دار ارزان قیمت هم در بازار شال و روسری با قیمت های مناسب نیز وجود دارند بیشتر مدل روسری های ارزان قیمت در بازار مشابه برندهای لوکس بازار شال و روسری هستند مانند برندهای ترک و برندهای مطرح ایرانی اما بیشتر مدل روسری های مارک دار ارزان قیمت جزو روسری های برندهای چینی و پاکستانی در بازار شال و روسری هستند.

نمایندگی های روسری های مارک

یکی از بهترین عرضه کنندگان روسری های مارک در بازار شال و روسری ایران مجموعه شال و روسری گستر اسکارف ایران میباشد که با قیمت های مناسب و تنوع مدلی بسیار بالا انواع طرح بندی های روسری های برند و مارک را عرضه میکند این مجموعه فروش عمده عرضه کننده اصلی و بدون واسطه انواع روسری های مارک در بازار شال و روسری میباشد برای دریافت و دیدن لیست قیمت و مدل های روسری های مارک میتوانید با شمارهای درج شده در سایت تماس بگیرید یا در کانال تلگرامی یا پیج شال و روسری گستراسکارف ایران عضو شوید.

روسری های طرح مارک غیر اصلی

برخی از مدل های رحی روسری های بازار شال و روسری غیر اصلی هستند یعنی الگوی مدلی انها از روی مدل های اصلی و باکیفیت بازار شال و روسری تهیه شده اند این طرح از روسری ها به روسری های های کپی معمولا مشهور میباشند در بازار شال و روسری مدل شال و روسری های طرح های ال وی یا فندی از مدل هایی میباشند که جزو مدل های پر و روسری های های کپی یا غیر اصلی میباشند بیشتر برندها و تولیدی های ایرانی سعی میکنند همیشه بعضی از مدل های طرحی خود را با استفاده از طرح های ال وی و فندی در بازار شال و روسری تولید نمایند.

قیمت فروش عمده روسری مارک دار

عمدتا مدل روسری های مارک به خصوص در مدل هایی که همیشه در اصطلاح جوان پسند میباشند از فروش بالایی برخوردار هستند مارک های پیش تاز بازار در حوزه شال و روسری میس اسمارت،اچ پی اس و … هستند این برند ها همیشه مورد سلیقه و پرمخاطب میباشند قیمت مدل روسری های درجه یک مارک و روسری های درجه مارک به شرح زیر است:

  • روسری های مارک درجه یک ۹۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰
  • روسری های مارک درجه دوم ۷۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰
  • روسری های ماک دار چینی ۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰

در بازار شال و روسری ایران دارای قیمت میباشند.

ارد برخوردار می باشند. و در کنار تمامی این موارد باید گفت که این برندها جزو لوکس ترین و گران ترین کالاهای موجود در بازار نیز محسوب می شوند. از اینرو اکیدا به شما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید این محصولات را دارید تنها به وب سایت های معتبر مراجعه کرده و با اطمینان کافی خرید خودتان را نهایی کنید. روسری های مارک دار ایرانی و خارجی چگونه است و برای خرید بدون واسطه طرح های روسری های مارک دار ایرانی و خارجی در بازار شال و روسری چگونه اقدام کنیم؟

طرح های روسری مارک و برند را میتوان در بازار شال و روسری ایران به دو دسته تقسیم نمود دسته اول روسری های مارک درجه یک و دسته دوم طرح های مارک درجه دوم در هر دو این موارد تنوع طرحی بالایی را بهره مند هستند ولی از لحاظ کیفیت پارچه و متریال و همچنین کیفیت ترند میتوان روسری های مارک درجه یک را برتر از مارک های درجه دوم بازار دانست طرح های ،درجه اول در مارک های ایرانی از فروش بالایی بهره مند هستند در بین برند های ایرانی میتوان برندهای درجه یک را به شرح زیر معرفی نمود:

  • برند ماچو
  • برند سیمارو
  • برند میس اسمارت
  • برند اچ پی اس
  • برند کوکو
  • برند رومانو
  • برند لورنزو

برترین برندهای روسری های مارک

از برندهای درجه یک ایرانی محسوب میشود که قیمت عمده ها را در ادامه خدمت شما شرح خواهیم داد اکثر مراکز پخش روسری معمولا این برندها را با قیمت های مختلفی عرضه میکنند که باعث رقابت قیمتی در این طرح از روسری ها شده اند اما برندهای درجه دو بازار به شرح زیر هستند.

  • برند لمیز
  • برند ویشا
  • برند ریچموند
  • برند جی ان تی
  • برند رسپینا
  • برند
  • برند ویچی

موارد فوق را میتوان جزو جدیدترین برندها و باکیفیت ترین برندهای درجه دوم روسری در بازار شال و روسری ایران معرفی نمود.

روسری های مارک خارجی

اما در بازار برندها و مارک های خارجی نیز بسیار پرطرفدار میباشند و از فروش بالایی نیز بهره مند هستند استفاده از پارچهای بانخ مرغوب تنوع طرح بسیار بالا، کیفیت الگو متریال درجه یک از ویژگی های اصلی روسری های مارک خارجی هستند در طرح های مجلسی همواره مارک های خارجی هستند که برندهای ایرانی همواره پرفروش تر هستند طرح های روسری ترک و برندهای ترک در این بین از فروش بسیار بالایی بهره مند هستند البته قیمت های انها نیز بسیار بالا است!

اگر به دنبال طرح های ارزان هستید طرح های در بازار همواره فروش بالایی را نیز دارند از انواع روسری های خارجی میتوان مدل های زیر را معرفی نمود:

  • روسری های مارک ترک استک
  • روسری های مارک ترک اس گلد اس
  • روسری های مارک ترک اکر
  • روسری های فندی چینی

تفاوت روسری های مارک دار ایرانی و خارجی

قیمت فروش عمده روسری مارک دار خارجی در بازار همیشه از نوسانات زیادی برخوردار است و قیمت ثابتی را دارا نمیباشد میخواهیم به طور مختصر تفاوت روسری های مارک دار ایرانی و خارجی را شرح دهیم:

معمولا مهم ترین و مشهود ترین تفاوت در روسری های مارک دار خارجی نسبت به ایرانی تمایزات کیفیت میباشد پارچه روسری های ترک به خصوص در مدل های نخی از لطافت بسیار بالایی برخوردار است که کاملا میتوان این تمایز را از پارچه روسری های ترک مشاهده نمود اما در رابطه با مدل های ایرانی بیشتر سعی شده تنوع طرح و استفاده از الگوهای طرحی پرفروش مد نظر قرار بگیرد. که این در روسری های ترک کمی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

طرح های پرفروش روسری های مارک

در بازار شال و روسری طرح های شال و روسری های مارک زیر نسبت به سایر مدل های طرحی فروش بالاتری را دارا میباشند:

  • شال و روسری های ابریشمی
  • شال و روسری های سوپرنخی
  • شال و روسری های فانتزی
  • شال و روسری های بچگانه
  • شال و روسری های مزونی
  • شال و روسری های مجلسی
  • شال و
  • شال و روسری های سوپر نخی

از جمله مدل های پرفروش مارک در بازار شال و روسری میباشند که مدل های وارداتی ترک و چینی از این مدل شال و روسری ها همواره با نرخ های متنوعی در بازار شال و روسری عرضه شده اند

خرید بدون واسطه روسری ترک و ایرانی

یکی از نمایندگی های اصلی عرضه انواع شال و روسری های ایرانی و ترک مجموعه شال و روسری گستر اسکارف میباشد که انواع روسری های برندهای مطرح ایرانی و ترک را با قیمت های مناسب و بدون واسطه در بازار شال و روسری عرضه میکند مدل روسری های عرضه شده مجموعه شال و روسری گستر اسکارف جزو طرح های پرفروش برندهای شال و و ترک میباشد.

روسری های مارک دار ارزان قیمت

مدل روسری های مارک دار ارزان قیمت هم در بازار شال و روسری با قیمت های مناسب نیز وجود دارند بیشتر مدل روسری های ارزان قیمت در بازار مشابه برندهای لوکس بازار شال و روسری هستند مانند برندهای ترک و برندهای مطرح ایرانی اما بیشتر مدل روسری های مارک دار ارزان قیمت جزو روسری های برندهای چینی و پاکستانی در بازار شال و روسری هستند.

نمایندگی های روسری های مارک

یکی از بهترین عرضه کنندگان روسری های مارک در بازار شال و روسری ایران مجموعه شال و روسری گستر اسکارف ایران میباشد که با قیمت های مناسب و تنوع مدلی بسیار بالا انواع طرح بندی های روسری های برند و مارک را عرضه میکند این مجموعه فروش عمده عرضه کننده اصلی و بدون واسطه انواع روسری های مارک در بازار شال و روسری میباشد برای دریافت و دیدن لیست قیمت و مدل های روسری های مارک میتوانید با شمارهای درج شده در سایت تماس بگیرید یا در کانال تلگرامی یا پیج شال و روسری گستراسکارف ایران عضو شوید.

روسری های طرح مارک غیر اصلی

برخی از مدل های رحی روسری های بازار شال و روسری غیر اصلی هستند یعنی الگوی مدلی انها از روی مدل های اصلی و باکیفیت بازار شال و روسری تهیه شده اند این طرح از روسری ها به روسری های های کپی معمولا مشهور میباشند در بازار شال و روسری مدل شال و روسری های طرح های ال وی یا فندی از مدل هایی میباشند که جزو مدل های پر و روسری های های کپی یا غیر اصلی میباشند بیشتر برندها و تولیدی های ایرانی سعی میکنند همیشه بعضی از مدل های طرحی خود را با استفاده از طرح های ال وی و فندی در بازار شال و روسری تولید نمایند.

قیمت فروش عمده روسری مارک دار

عمدتا مدل روسری های مارک به خصوص در مدل هایی که همیشه در اصطلاح جوان پسند میباشند از فروش بالایی برخوردار هستند مارک های پیش تاز بازار در حوزه شال و روسری میس اسمارت،اچ پی اس و … هستند این برند ها همیشه مورد سلیقه و پرمخاطب میباشند قیمت مدل روسری های درجه یک مارک و روسری های درجه مارک به شرح زیر است:

  • روسری های مارک درجه یک ۹۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰
  • روسری های مارک درجه دوم ۷۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰
  • روسری های ماک دار چینی ۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰

در بازار شال و روسری عمده ایران دارای قیمت میباشند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا