برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین مرکز فروش قطعات لیفتراک در ایران

لیفتراک و کاربردهای آن

توکو لیفتراک و لیفتراک را میتوان به عنوان یکی از انواع ماشین های سنگین در حمل بار معرفی کرد. این دستگاه مجهز به دو شاخک در جلوی خود بوده که به وسیله آن، وظیفه بالا و پایین بردن وسایل و جابجایی آنها را انجام می دهد. همچنین به دلیل اینکه لیفتراک قابلیت انتقال راحت مصالح ساختمانی را دارد، بیشترین کاربرد را در مناطقی که دارای ساخت و ساز بیشتری هستند از خود نشان می دهد.

بنابراین به دلیل نقش و کاربرد مهمی که این ‌دستگاه بر عهده دارد، لازم است تا در تامین قطعات لیفتراک توجه لازم صورت بگیرد. زیرا در صورتیکه قطعات و لوازم بی کیفیتی در آن استفاده شود، خطرات و زیان های بسیاری ایجاد خواهد شد. در ادامه مهمترین قطعات تشکیل دهنده این دستگاه و مطالب مربوط به فروش این قطعات ( Sale of forklift parts ) را بیان خواهیم نمود.

قطعات لیفتراک به چند دسته تقسیم می شوند؟

یکی از سیستم های پیچیده، لیفتراک ها هستند که متشکل از بخش های گوناگونی می باشند. هر کدام از قطعات به کار رفته در این دستگاه ها، نقش خاصی را برعهده دارند و سبب افزایش ایمنی در زمان حمل بارها می شوند. قطعات لیفتراک به دو دسته قطعات بیرونی و داخلی تقسیم بندی می شوند:

  • قطعات بیرونی: این قطعات شامل بدنه، شاسی، پدال ها، اهرم ها، نمایشگر، وزنه تعادل، بالابر، کابین و… می شود.
  • قطعات داخلی: گیربکس، فیلتر روغن، رادیاتور، موتور دستگاه، پمپ ها و… نیز در دسته قطعات داخلی قرار می گیرند.

تامین انواع لوازم یدکی لیفتراک

لیفتراک مانند سایر ماشین های سنگین، از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل می شود. از جمله مهمترین این قطعات، میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • شاسی لیفتراک: سایر قطعات لیفتراک مانند چرخ ها، دکل، وزنه تعادل و… بر روی شاسی قرار می گیرند. بنابراین این قطعه نقش چارچوب دستگاه را بر عهده دارد.
  • وزنه تعادل لیفتراک
    همانطور که از نام این قطعه مشخص است، وظیفه ایجاد تعادل در دستگاه را انجام می دهد. جنس وزن تعادل از چدن می باشد و محل قرارگیری اش در قسمت پشت لیفتراک است.
  • کابین راننده لیفتراک
    کابین از دیگر اجزای لیفتراک محسوب می شود که هدایت دستگاه از جمله وظایف آن به شمار می رود. پدال، فرمان، اهرم، صندلی و… از اجزای تشکیل دهنده کابین راننده است. همچنین جنس سقف این بخش از فلز می باشد تا از جان راننده در مقابل ایجاد خطرات احتمالی، محافظت کند.
  • تجهیزات هشدار دهنده لیفتراک
    این قسمت از تجهیزات لیفتراک شامل تجهیزات هشدار دهنده شنیداری، دیداری، چراغ چشمک زن، بلندگو، بوق و… می شود که برای در موقعیت های ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

اقدامات لازم در صورت خرابی هر یک از اجزای لیفتراک

ممکن است که هر یک از انواع دستگاه های صنعتی و سنگین با اختلال و مشکلاتی مواجه شوند‌. لیفتراک ها نیز مانند بسیاری از این دستگاه ها، در مواردی دچار خرابی  می شوند که اتفاقی غیر طبیعی و دور از ذهن به شمار نمی رود. توصیه می کنیم که در مواقع بروز مشکل و ایراد در دستگاه، از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه استفاده کنید. زیرا همانطور که میدانید تامین قطعات لیفتراک به هزینه بالایی نیاز دارد.

در نتیجه هنگامی که از افراد غیر متخصص کمک بگیرید، مجبور به پرداخت هزینه و متحمل شدن مشکلات بسیاری خواهید شد. بنابراین اولین گام در تعمیر و رفع عیوب دستگاه لیفتراک، مراجعه به تعمیرکاران و کارشناسان ماهر و متخصص است.

 قیمت قطعات لیفتراک

امروزه با توجه به نوسانات ارز و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، قیمت اغلب محصولات مختلف مدام در حال تغییر است و از ثبات قیمتی برخوردار نیستند. قطعات لیفتراک نیز از این قضیه مستثنی نبوده و نرخ تورم و ارز بر کاهش یا افزایش قیمت آن تاثیر می گذارد.

علاوه بر این، فاکتورهایی مانند برند تولیدی، میزان عرضه و تقاضا، میزان واردات و صادرات، کیفیت محصول و… بر قیمت خرید و تامین قطعات لیفتراک موثر می باشند. بنابراین توصیه می کنیم که در زمان خرید این محصولات تنها قیمت آن را مد نظر خود قرار ندهید و به کیفیت و برند تولیدی محصول نیز توجه کنید. همچنین فروشگاه ها و تولیدی های بسیاری در زمینه عرضه و فروش قطعات و تجهیزات لیفتراک وجود دارند که لوازم جانبی این دستگاه را با قیمت مناسب و کیفیتی بالا در اختیار خریدار قرار می دهند.

خرید تجهیزات جانبی لیفتراک

خرید و تامین قطعات لیفتراک مانند بسیاری از تجهیزات و محصولات دیگر، به انجام تحقیقات و توجه به اعتبار فروشندگان آن نیاز دارد. امروزه کلاهبرداران و افراد سودجو با عرضه قطعات تقلبی و بی کیفیت، سود بسیاری را کسب می کنند. در مواردی نیز این قطعات فیک را با کمی قیمت پایین تر به مشتری عرضه می کنند و فرد با مشاهده قیمت آن، برای خرید آنها وسوسه می شود. پس لازم است تا برای خرید قطعات لیفتراک به فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر موجود در این زمینه مراجعه کنید و قطعاتی باکیفیت و اورجینال را خریداری نمایید.

یکی از واردکنندگان و تولیدکنندگان با سابقه قطعات لیفتراک، ایران کلارک است. این مرکز در طول ۱۰ سال از فعالیت خود با تامین قطعات لیفتراک با کیفیت و اورجینال، جایگاه بسیار خوبی را در میان خریداران و مشتریان محصولات خود کسب نموده است.

قطعاتی مانند دکل لیفتراک، اکسل، هیدرولیک، گیربکس، دیفرانسیل، سیستم ترمز و… توسط شرکت مذکور عرضه می شود. به شما عزیزان نیز توصیه می کنیم که با مراجعه به این مرکز میتوانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، محصولی با کیفیت بالا تهیه کنید.

نحوه سرویس و نگهداری قطعات لیفتراک

در صورتیکه قطعات لیفتراک را در فواصل معینی سرویس و نگهداری کنید، میتوانید بیشترین بازدهی و کارایی را از این تجهیزات داشته باشید. همچنین سرویس و نگهداری منظم هر یک از قطعات مختلف لیفتراک، سبب می شود تا در صورت وجود خرابی در یکی از این تجهیزات، به سایر قطعات آسیبی وارد نشود.

علاوه بر این، از دیگر نکات مهم در زمینه سرویس و نگهداری لوازم ماشین مذکور، خودداری از خرید و تامین قطعات لیفتراک تقلبی است. زیرا سبب آسیب به سایر بخش های دستگاه شده و شما را با هزینه های هنگفت بسیاری روبرو می کند.

بهترین مرکز فروش قطعات لیفتراک

کیفیت قطعات لیفتراک دارای اهمیت بسیاری می باشد. زیرا با بالا رفتن کیفیت، لیفتراک کارکرد خوبی از خود نشان خواهد داد. برخی از افراد بدون در نظر گرفتن اعتبار فروشگاه، اقدام به خرید قطعه لیفتراک مورد نظر خود می کنند که در اغلب اوقات در این زمینه موفق نمی شوند. امروزه فروشگاه ها و مراکز فروش بسیاری اقدام به عرضه قطعات لیفتراک می کنند ولی آیا تمامی این مراکز، قطعه ای اصل و با کیفیت را به فروش می رسانند؟

در پاسخ باید بگوییم خیر. برای خرید قطعه لیفتراک اصل بایستی به نمایندگی ها و مراکز معتبر و نام آشنا مراجعه کنید. ایران لیفتراک یکی از نمایندگی های فروش قطعات لیفتراک در کشور می باشد که اقدام به تولید و عرضه قطعات اصل و با کیفیت می کند. هدف ما از تهیه این مقاله، پاسخ به سوالات شما همراهان گرامی در زمینه بهترین مرکز فروش قطعات لیفتراک است. بنابراین با مطالعه این محتوا به پاسخ پرسش های خود در زمینه ویژگی های بهترین مرکز فروش قطعات لیفتراک و یا روش های خرید این قطعات از این مراکز و..‌. دست خواهید یافت. پس همراه ما باشید.

ویژگی های بهترین مرکز فروش قطعات لیفتراک

لیفتراک ها در انواع مختلف و توسط شرکت های متعددی تولید و عرصه می شوند. در صورتیکه قصد خرید قطعات لیفتراک اصل و با کیفیت را دارید، بایستی به نمایندگی های فروش این قطعات مراجعه کنید. امروزه سودجویان با ارائه قطعات لیفتراک تقلبی و بی کیفیت در بازار، ضرر و هزینه قابل توجهی را به مشتری تحمیل می کنند. به همین دلیل برای جلوگیری از کلاهبرداری این افراد، بایستی این محصول را از مراکز معتبر خریداری نمود.

نمایندگی های فروش قطعات لیفتراک علاوه بر اینکه قطعه ای اصل را به مشتری عرضه می کنند، خدماتی را نیز در اختیار مشتری قرار می دهند. از جمله این خدمات میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تامین و پشتیبانی کامل مشتریان
  • تامین و ارائه بهترین قطعات لیفتراک در کوتاهترین زمان ممکن
  • عرضه قطعات لیفتراک های گوناگون با کیفیت بالا
  • فروش قطعات با قیمت مناسب
  • در نهایت نیز ضمانت نامه ای به مشتری عرضه می کند تا با خیال راحت، از قطعه مورد نظر استفاده کنند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا