عمومی

بهترین نوع سقف شیروانی شیبدار کدام است؟

با گفتن یک یا علی مشغول سربندی سقف ها به وسیله پروفیل های قوطی ۶۰ در ۴۰ می شوند و به سادگی هر چه تمام تر با سرعت بالا آن را اجرا می کنند . بدون آنکه به این مسئله فکر کنند که در آینده مالک بخت برگشته این ویلا با هزار و یک مشکل و مسئله باید دست و پنجه نرم کند . این مسئله را نیز تاکید میکنم که اصلاح این گونه سقف ها اصلا کار ساده ای نیست.

زاد و ولد مرگ و میر جانوران در محیط وفضای بین شیروانی و لمبه کاری زیر شیروانی ها میتواند از لحاظ بهداشتی و نفوذ پذیری ویلای شما را دچار مشکل نماید. موافقید براتون یک قصه بگم بنده بخاطر دارم در ویلای یکی از دوستان دو گربه نر و ماده نیمه شب.

روی لمبه های سقف پس از یکربع دویدن و ایجاد سر و صدائی که موجب ترس همه شده بود. چون بدوا نمیدانستندکه سروصدای ناشی از دویدن روی لمبه ها از چیست همگان ترسیده بودند . گویا به ناگاه تعدادی موجودات فرازمینی روی لمبه ها شروع به پایکوبی نموده بودند. چون سابقه قبلی نیز وجود نداشت موجب ترس خصوصا خانمها شده بود.

و به صورت مرسوم بتن ریزی گردد. اما چون بتن ریزی در اجرای سقف شیروانی با اندکی دشواری برای برخی از افرادی که در این امر تخصص و و تجربه کافی ندارند همراه است. از انجام این کار صرف نظر نموده و صرفاً آن را به وسیله مصالح شیروانی پوشش داده میشود. و در ناحیه زیر نیز به وسیله مصالحی نظیر لمبه یا کاذبهای گچی یا چوبکاری آن را پوشانده اند.

چرا که کافیست یک بارندگی خوب بشود و شما به جای این که ازرحمت الهی خرسند باشید. باید بدنبال یک چارپا بگردید که باقلا بارش کنید ! پس خام جملات خوشگل و ظاهر خوشگل و زیبا را نخورید ویلائی شیک را به شما تحویل می دهند و همگی شاد و خرسندید.

را باهم درمیان بگذاریم. بعنوان مقدمه عرض کنم که در مثل ها و حتی زبان محاوره ای مردم اصطلاحا به خانه سرپناه اطلاق میکنند. یا برای ازدواج لفظ رفتن در زیر یک سقف اصطلاح رایجیست و چهار دیواری نیز برای مامیتونه تداعی کننده یک فضای تنگ و کوچک باشد.

درهرحال این مثالها گویای نشانه هائیست که حداقل در فرهنگ بیش از اینکه از خطرات محیطی بترستند از آسمان و بلایای آسمان ترس داشته اند . لذا همواره به دنبال یک سرپناه بوده اند و هستیم. قصد داریم تا درباره بخش دیگری از تیپ ظاهری ویلامون باهم گفتگو کنیم.

چراکه اصلاح آن هزینه چند برابری را به شما تحمیل خواهد کرد. ببینید عزیزان اونهائی که چند سالیست ویلا دارند. اگر ساختمانشان ازهمین سبک باشد بخوبی حرفهای بنده را تائید میکنند. این دوستان مطالب من رو با دقت تا اینجا دنبال کرده اند و از خواندن این ماجراها نیز خسته نشده اند. قطعا بدنبال راهکاری عملی هستند.

بنده نیز باید خیلی صریح به این عزیزان بگویم که کار کاریست تخصصی و البته خطرناک. بهتر است الان با تیم پشتیبانی ویلاچک تماس بگیرید. تا برای شیروانی ویلای شما تشکیل پرونده اختصاصی بدهیم. ما تمام جزئیات شیروانی شما را بررسی میکنیم.

در بحث سقف ویلا ها قصد داریم با یک شانه مدل باز کردن فرق راموهای سر به شما بگوییم. درواقع شما باید بدانید وبتوانید که بین سبک طراحی یک ویلا و.مصالح مورد استفاده در ظاهر شیروانی ویلاها فرق بگذارید. ما تا الان متوجه شدیم که در یک سقف شیروانی باید یک قسمت از اون مربوط طراحی سقف های شیروانی که معادل مدل آرایش موهاست.

رئوسی که درباره شیروانی به آنها خواهیم پرداخت رو به شرح ذیل مطرح خواهیم کرد. مروری کلی وگذرا درباره سبک و نحوه طراحی سقف های شیروانی. میشه گفت باتوجه به ریشه فرهنگی جالبی درطراحی شیروانی ها وجود دارد. القصه فردا صبح مادر یک اقدام تلافی جویانه دنبال منافذ ورود حیوانات گشتیم و در بررسی ظاهری که کردیم بیش از 15 حفره کوچک و بزرگ در سقف یافت شد.

باور بفرمائید در حین بازرسی من متوجه شدم اکو سیستمی گسترده در فضای زیر شیروانی ویلاشکل گرفته است. این مسئله به اصرار بنده منجر به بازکردن چند حلب درنقاط مختلف سقف گردید . ازین طریق ما متوجه منافذ ورودی درحدود 30مورد شدیم جاهائی که نور نفوذ میکرد کاملا قابل روئیت بود.

چراکه هرچقدر هم که پوشش شیروانی ها زیبا باشد. اگر مانند برخی از سفالها بعد مدتی محل تشکیل خزه و جلبک و قارچ و کپک بشوند . زیبائی خود را از دست خواهند داد مگر به شرط رسیدگی مستمر به آنها. باید خدمتتون این مژده رو هم بدم که ما در شرکت ویلا سقف سیستم شستشو ترمیم و نگه داری شیروانی ها را در نظر گرفتیم . ما تجهیزات لازم و نیروهای اجرائی را نیز برای این امر در دست داریم.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا