برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین هتل های خیابان جمهوریت وان

خیابان جمهوریت مکان بسیار مناسب و‌ ایده‌آل برای خرید و استفاده از انواع غذا‌های مختلف است. در این خیابان شاهد رستوران‌های سنتی ترکی زیادی خواهید بود. مطمئناً گشت‌و‌گذار و سرو غذا‌های لذیذ ترکی در این خیابان خاطره بی‌نظیر را در ذهن شما ثبت خواهد کرد. در این خیابان یک فروشگاه بسیار بزرگ و یک مغازه شیرینی فروشی معروف وجود دارد. در خیابان جمهوریت وان شاهد چندین صرافی هستید؛ اما دلیل اصلی بسیاری از مسافرین و گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، خرید کردن از این خیابان است. در این خیابان می‌توانید انواع برند‌های معروف کشور ترکیه را خریداری نمایید.

معرفی خیابان جمهوریت وان

خیابان جمهوری یکی از خیابان‌های معروف شهر وان ترکیه به شمار می‌آید که در بخش شرقی دریاچه وان و در قسمت مرکزی شهر واقع شده است. موقعیت قرارگیری این خیابان به گونه‌ای است که دو خیابان اصلی به نام مارشال فزی و خیابان اراک داغی به آن متصل می‌شوند. این خیابان به علت وجود داشتن انواع سرگرمی‌های متنوع و به دلیل رستوران‌های با کیفیت و مراکز خرید، شهرت زیادی پیدا کرده است.

سفر به وان ، پرطرفدارترین مقصد سفر ایرانیان!

از نظر سبک معماری می‌توان این خیابان را به میدان تکسیم و خیابان استقلال نسبت داد. تمامی مسافران و گردشگرانی که به شهر وان ترکیه سفر می‌کنند، از این مکان برای چشیدن طعم غذا‌های خیابانی استفاده می‌نمایند و از فروشگاه‌های آن بهره می‌برند. زمانی که به شهر وان ترکیه سفر کردید پیشنهاد می‌شود تا حداقل دو ساعت برای گشت‌و‌گذار در این خیابان زمان صرف کنید. در خیابان جمهوری انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌های کوچک و بزرگ را می‌توانید ببینید. به دلیل اینکه استانداری شهر وان در مجاورت این خیابان قرار دارد؛ در زمان انتخابات شاهد شلوغی و ازدحام زیادی در آن هستید.

مراکز خرید خیابان جمهوریت وان

شهر وان ترکیه به دلیل وجود پنیر‌های بسیار با کیفیت شهرت پیدا کرده است. در صورتی که به طعم انواع پنیر علاقه‌مند هستید این خیابان می‌تواند بسیاری از انتظارات شما را برآورده کند چرا که در خیابان جمهوری مغازه‌های بسیار زیادی به پنیر فروشان اختصاص دارد. فروشگاه‌های زیادی نیز اقدام به فروش انواع محصولات زینتی و جواهرات می‌کنند. نکته دیگری که در رابطه با مراکز خرید خیابان جمهوریت وان وجود دارد این است که بسیاری از افراد برای خرید پوشاک به صورت عمده، به آن سفر می‌کنند. در خیابان جمهوریت می‌توانید انواع برند‌های ترکی را ببینید. برخی از برند‌های دیگر مانند برند‌های بین‌المللی نیز در این خیابان وجود دارند.

مرکز خرید وان ‌ای وی ‌ام

یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین مراکز خریدی که در خیابان جمهوریت وجود دارد مرکز خرید ‌ای وی ‌ام است. در این مرکز خرید چند رستوران و یک سینما در نظر گرفته شده و مغازه‌های زیادی اقدام به فروش انواع محصولات مختلف مثل کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و لوازم مربوط به کودکان می‌کنند. شما می‌توانید از این مرکز خرید برای خرید لباس مردانه و لوازم آرایشی نیز استفاده نمایید. مرکز خرید‌ ای وی ‌ام دارای ۵ طبقه بوده و برند‌های گوناگون و مشهوری مانند آدیداس، کوتون و همچنین پیرکاردین در آن شعبات مختلفی دارند.

مرکز خرید آیدین پریهان وان

یکی دیگر از انتخاب‌های شما برای خرید از شهر وان ترکیه در خیابان جمهوریت مرکز خرید آیدین پریهان است. در این مرکز خرید شاهد انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌های بسیار زیادی هستید که در طول سال محصولات و کالا‌های متنوعی را به گردشگران و مسافران عرضه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکات در رابطه با مرکز خرید آیدین پریهان، وجود یک فود کورت است که مسافرین پس از گشت‌و‌گذار در این مرکز خرید می‌توانند از آن استفاده نمایند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۹ تا ساعت ۲۲ شب در حال خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران است.

هتل‌ های خیابان جمهوریت وان

در خیابان جمهوریت وان انواع فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ و کوچک وجود دارد؛ بنابراین بسیاری از هتل‌های معروف، با امکانات مناسب نیز در مجاورت این خیابان تأسیس شده‌اند. این هتل‌ها برای اقامت و اسکان گردشگران و مسافرانی که قصد استفاده از امکانات موجود را دارند، بسیار مناسب خواهد بود. از مهم‌ترین هتل‌های این خیابان می‌توان به هتل کنت و هتل امپایر اشاره کرد. علاوه بر این، هتل های وان بسیار معروف دیگری در این خیابان وجود دارند که هر یک از آن‌ها دارای سطح امکانات و رفاهی مختلفی هستند. همین موضوع باعث شده تا گردشگران و مسافران بتوانند با هر بودجه و قیمتی اقدام به رزرو هتل‌های مختلف کنند.

هتل کنت

این هتل در بخش شمالی خیابان جمهوریت واقع شده است و به عنوان یک هتل ۳ ستاره شناخته می‌شود. به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرارگیری این هتل شما با صرف مدت زمان ۱۰ دقیقه می‌توانید از فرودگاه وان با اتومبیل به این هتل دسترسی پیدا کنید. سطح رفاهی این هتل متوسط است؛ اما از نکات منفی این هتل می‌توان به عدم وجود سیستم تهویه هوا اشاره کرد.

اینترنت رایگان نیز بخشی از مهم‌ترین امکانات در نظر گرفته شده در این هتل است. در منوی غذایی این رستوران نیز صبحانه در نظر گرفته شده است. کارمندان قسمت پذیرش به زبان‌های ترکی، فارسی و آذری صحبت می‌کنند، به همین دلیل این هتل یکی از محبوب‌ترین هتل‌هایی بوده که بسیاری از گردشگران و مسافران ایرانی ترجیح می‌دهند تا در آن اقامت داشته باشند.

ارا گلد هتل وان

این هتل یک هتل ۴ ستاره به شمار می‌آید که در بخش شمالی خیابان جمهوریت قرار گرفته است. از نظر سطح امکانات و نظافت، به عنوان یکی از هتل‌های بسیار مناسب به شمار می‌آید. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی آن اشاره کرد. در این هتل انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها به صورت روزانه نظافت می‌شوند و امکانات تفریحی مناسبی نیز در آن وجود دارند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت و خدمات ۲۴ ساعته اشاره کرد. وجود آسانسور، آمفی تئاتر، ترانسفر، لابی و پارکینگ بخشی دیگر از امکانات در نظر گرفته شده در هتل ارا گلد محسوب می‌شوند.

امپایر هتل تاور وان ترکیه

این هتل ۳ ستاره یکی دیگر از هتل‌هایی بوده که در خیابان جمهوری قرار دارد و به عنوان یکی از اقامتگاه‌های بسیار مناسب در شهر وان محسوب می‌شود. در این هتل نیز امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است که برخی از آن‌ها شامل تراس، کیپینگ روزانه و وای فای رایگان می‌شود. در بوفه این هتل نیز امکان سرو صبحانه وجود دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان اشاره کرد.

رستوران‌ های خیابان جمهوریت وان

در خیابان جمهوریت وان رستوران‌های بسیار زیادی وجود دارد که گردشگران و مسافران پس از گشت‌و‌گذار در این خیابان و خرید کردن می‌توانند از رستوران‌های با کیفیت نیز استفاده کنند. از مهم‌ترین رستوران‌های این خیابان می‌توان به رستوران کروانسرای اشاره کرد. در این رستوران انواع کباب‌های لذیذ سرو می‌شوند و یکی از معروف‌ترین رستوران‌های خیابان جمهوریت محسوب می‌شود. نکته مهمی که در رابطه با این رستوران وجود دارد این است که پرسنل ایرانی و آشنا به زبان فارسی نیز در آن اقدام به ارائه خدمات به مسافرین می‌کنند.

مسیر دسترسی به خیابان جمهوریت وان

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که بسیاری از مسافرین و گردشگران پیش از سفر به شهر وان و خیابان جمهوریت دارند این است که مسیر‌های دسترسی به این خیابان چگونه است. برای دسترسی به این خیابان می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی که در شهر وان در نظر گرفته شده استفاده کنید. یکی از این وسایل حمل و نقل اتوبوس است. نزدیک‌ترین ‌ایستگاه به خیابان جمهوریت در دوراغی قرار گرفته است که پس از رسیدن به آن اتوبوس می‌توانید با ۱۵ دقیقه پیاده روی به این خیابان برسید.

جا‌های دیدنی اطراف خیابان جمهوریت

جاذبه‌های گردشگری زیادی در اطراف خیابان جمهوریت وجود دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به دریاچه وان اشاره کرد. زمانی که به شهر وان سفر کردید پیشنهاد می‌شود تا حتماً از قلعه وان نیز دیدن کنید. این قلعه یکی از آثار باستانی این شهر به شمار می‌آید که در نزدیکی دریاچه وان قرار گرفته شده است. موزه باستان‌شناسی و مردم‌شناسی وان نیز یکی دیگر از جا‌های دیدنی اطراف خیابان جمهوریت و شهر وان به شمار می‌آید که می‌توانید پس از خرید، از این جاذبه‌های دیدنی نیز استفاده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا