برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین کرم ضد جوش خارجی

از آنجا که جوش و یا جای جوش در زیبایی صورت و بدن تاثیر گذار است، اکثر افراد به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهند. حتی گاهی اوقات این جوش‌ها در مواقع حساس بر روی پوست ظاهر می‌شوند و ما را عصبانی می‌کنند.ما در این مطلب فهرستی از بهترین کرم ضد جوش خارجی و ایرانی که مخصوص صورت و بدن است را برایتان آماده کرده‌ایم.

جوش (آکنه) انواع مختلفی همچون سر سفید، سر سیاه، قرمز و… دارد که در صورت عفونت می‌تواند دردناک نیز باشد. شما می‌توانید برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش، از کرم و ژل‌های ضد جوش که در بازار وجود دارند استفاده نمایید. از این رو پیشنهاد می‌کنیم برای خرید یک کرم ضد آکنه خوب و با کیفیت، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

راهنمای خرید بهترین کرم ضد جوش قوی

آکنه (جوش) یک نوع مشکل پوستی بوده و زمانی اتفاق می‌افتد که فولیکول‌های مو در اثر تجمع چربی و سلول پوستی مرده در آن پر می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، جوش‌ها معمولا در نواحی پوست گردن، صورت، سینه، شانه و کمر ایجاد می‌شوند که با استفاده از ، امکان از بین رفتن آن‌ها وجود دارد.

The best external acne cream

کاربرد کرم ضد جوش چیست؟

این نوع از کرم‌ها خاصیت ضد آلودگی دارند و سبوم اضافی پوست شما را جذب می‌کنند. همچنین از چرب شدن پوست و مستعد شدن آن برای جوش زدن مجدد جلوگیری می‌کنند. گفتنی است محصولات ضد آکنه با ترکیبات ویژه‌ای که دارند به عنوان تقویت کننده پوست نیز به شما کمک می‌کنند.

جوش و آکنه

جوش و آکنه از جمله رایج ترین معضلات پوستی می باشند که تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی ایجاد می شوند. امروزه محصولات متفاوتی برای درمان جوش و آکنه تولید می شود که از بین سرم ها تاثیر بسیار زیادی دارند. به همین خاطر امروز قصد داریم 2 تا از بهترین سرم ضد جوش کوین را معرفی و بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

نیاسینامید

نیاسینامید با کاهش تولید سبوم (چربی) توسط غدد چربی پوست، به کنترل چربی پوست کمک می‌کند. این امر برای افرادی که پوست چرب یا مستعد آکنه دارند مفید است. همچنین دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند به کاهش قرمزی، تورم و تحریک پوست کمک کند. علاوه بر این نیاسینامید با تقویت سد محافظتی پوست، به کاهش اندازه منافذ پوستی کمک می نماید. نیاسینامید برای انواع پوست مناسب است، اما برای افرادی که پوست حساس یا مستعد آکنه دارند، انتخابی ایده‌آل است. این ماده می‌تواند به بهبود سلامت و ظاهر پوست کمک کند و به افراد در داشتن پوستی سالم و زیبا کمک کند.

سالیسیلیک اسید

سالیسیلیک اسید یک لایه بردار ملایم است که می‌تواند به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک کند. این امر می‌تواند به بهبود ظاهر پوست، کاهش منافذ و کاهش بروز آکنه کمک کند. علاوه بر این دارای خاصیت ضد التهابی نیز می باشد که نقشی موثر در کاهش قرمزی و التهاب پوست دارد. همچنین سالیسیلیک اسید دارای خواص ضد باکتری است که می‌تواند به کاهش رشد باکتری‌های مسبب آکنه کمک کند.

چه عواملی باعث ایجاد جوش می‌شود؟

  • چربی پوست
  • آلودگی هوا
  • عدم استفاده از کرم ضد آفتاب
  • رسیدگی نکردن به پوست
  • تغییرات هورمونی
  • مصرف برخی از داروهای اعصاب
  • مواد آرایشی
  • استفاده از لوازم بهداشتی روغن دار
  • سن بلوغ

البته عوامل دیگری مانند غذای تند، کشیدن سیگار، شست‌و‌شوی زیاد، استرس و لمس بیش از اندازه پوست می‌تواند موجب بروز آکنه و جوش بر روی پوست گردد. با توجه به مواردی که ذکر شد، پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا متوجه شوید که منشأ جوش‌های شما داخلی و هورمونی نباشد؛ که برای این کار می‌توانید به پزشک مراجعه نمایید و سپس می‌توانید نسبت به خرید بهترین اقدام کنید.

بهترین مارک کرم ضد جوش

اگر برای خرید ژل یا کرم ضد جوش به فروشگاه مراجعه نمایید، احتمالا با برندهای زیادی مواجه می‌شوید که احتمالا نام برخی از آن‌ها را نشنیده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید محصولاتی که ارتباط مستقیمی با پوست دارند، وسواس به خرج دهید و یک محصول با کیفیت، از یک برند معتبر خریداری کنید.

سرم هیالورونیک ­­اسید

سرم حاوی هیالورونیک اسید لاکچری کوین، محصول پوستی است که برای رطوبت ­رسانی پوست کاربرد دارد و یک نوع ماده ی طبیعی است که در بدن ما وجود دارد و به طور عمده در بافت های پوستی و مفصلی یافت می شود.هیالورونیک اسید در ترمیم و بازسازی بافت های پوستی و هم­چنین، جلوگیری از خشکی و پوسته پوسته  شدن پوست بسیار موثر است.

سرم هیالورونیک اسید باعث شادابی و جوانی پوست شده و در بهبود نشانه های پیری نیز مفید است. برای داشتن پوستی نرم و شاداب، استفاده از سرم هیالورونیک اسید بردن پیشنهاد می شود.سرم هیالورونیک اسید بردن با داشتن توانایی فوق العاده قوی در جذب آب، آبرسانی و ایجاد رطوبت را برای پوست به ارمغان می آورد. این خاصیت، موجب کاهش التهابات پوستی و ترمیم زخم ها شده و لطافت پوست و جلوگیری از روند پیری پوست را به همراه دارد.

بهترین کرم ضد جوش خارجی

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به محافظت کننده قوی، مرطوب کننده، درخشان کننده و مات کننده پوست اشاره کرد؛ که در درمان جوش و عیوب پوستی بسیار موثر است.همچنین دارای فاکتور محافظت در برابر اشعه UV آفتاب و فرمولاسیون هایپو آلرژی و غیر جوش‌زا نیز می‌باشد. اگر قصد خرید بهترین کرم ضد جوش قوی خارجی بازار را دارید، این محصول گزینه مناسبی است.

ویژگی‌ها
حجم: 40 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
جذب چربی زائد پوست
ساخت کشور فرانسه
  1. امولسیون ضد جوش و آکنه اون (تری اکنیل)
ویژگی‌ها
حجم: 30 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
ساخت کشور فرانسه
  • محبوب‌ترین کرم ضد جوش خارجی

بافت این کرم ضد آکنه بسیار سبک و با پوشانندگی عالی است. از این‌رو، هیچ اثری از برق و چربی بر روی پوست شما نمی‌گذارد. همچنین، در ترکیبات آن از مواد رطوبت‌رسان استفاده شده است که از خشک شدن پوست شما نیز جلوگیری می‌کند. از مزایای این محصول می‌توان به مهار جوش‌های ریز و التهابی و جلوگیری از تکثیر باکتری در پوست اشاره کرد.

این کرم برای افرادی که دارای پوست چرب هستند مناسب است و قابلیت استفاده به عنوان پوشاننده‌ی زیر آرایش در پوست‌های چرب را نیز دارد. اگر شما هم به دنبال هستید، محصولات اکتی پور طرفداران زیادی دارد و این محصول نیز جزو پرفروش‌ترین کرم‌های ضد جوش بازار به حساب می‌آید.

ویژگی‌ها
حجم: 30 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
ضد جوش‌های ریز قرمز، سرسیاه و التهابی
رفع براقی پوست
تنظیم‌کننده‌ی لایه‌ی شاخی و ترشح غدد چربی
تنظیم فلور میکروبی پوست
ساخت کشور فرانسه

پرفروش‌ترین امولوسیون ضد جوش خارجی

این محصول قادر است بدون تحریک پوست، لایه‌برداری را انجام دهد و التهابات آن را نیز رفع نماید. همچنین به دلیل آنتی باکتریال بودنش از ایجاد جوش بر روی پوست شما جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های ضد آکنه اَون می‌توان به مات کننده، کنترل کننده چربی بیش از حد پوست، کمک به جمع کردن منافذ باز پوست اشاره کرد.

ویژگی‌ها
حجم: 40 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
درمان جوش های سر سیاه و موثر در اسکار، جای جوش
مرطوب کننده، جلوگیری از خشکی پوست و پوسته شدن آن
التیام بخش و ضد التهاب
مات کننده و جمع کننده منافذ باز پوست
ساخت کشور فرانسه

کرم ضد جوش کراکنیل دوکری مدل PP

از ویژگی‌های کرم ضد جوش کراکنیل دوکری، می‌توان به مکمل در درمان آکنه‌های التهابی مقاوم به درمان به همراه آنتی بیوتیک‌های موضعی مانند «اریترومایسین»، «کلیندامایسین» و «تتراسایکلین» اشاره کرد. گفتنی است این محصول با عملکرد مناسبی که دارد، در گروه بهترین کرم ضد جوش خارجی بازار قرار می‌گیرد.

ویژگی‌ها
حجم: 30 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
مخصوص: پوست چرب
درمان جوش های التهابی خفیف تا مقاوم
کنترل کننده چربی و التهاب پوست
مناسب برای پایه آرایش
حاوی ویتامین PP
ساخت کشور فرانسه

ژل ضد جوش ام کیو (MQ) جزو محصولات محبوب این کمپانی فرانسوی است که زیر نظر اساتید فن فرموله شده است. کرم ژل ضد جوش ام کیو قادر است انواع آکنه، جوش‌های زیر پوستی سر سیاه و سر سفید را درمان کند و از بین برنده جوش و جای جوش نیز می‌باشد.

این محصول منجر به کنترل ترشح چربی پوست شده و به دلیل داشتن خاصیت آنتی‌باکتریال، سطح پوست شما را به خوبی ضد عفونی خواهد کرد. این ژل ضد آکنه با نفوذ پذیری عمیق به لایه‌های زیرین، پوست را لایه برداری کرده و منافذ باز پوستتان را کوچک خواهد کرد. از خاصیت‌های این محصول می‌توان به مات کنندگی و ضد براقی آن اشاره کرد. اگر قصد خرید بهترین کرم ضد جوش خارجی را دارید، این محصول می‌تواند برایتان مناسب باشد.

ویژگی‌ها
حجم: 30 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
مخصوص: پوست چرب
درمان انواع آکنه، جوش های زیر پوستی، سر سياه و سر سفید
لايه برداری پوست
ضدعفونی کننده و کنترل ترشح چربی پوست
کوچک کننده منافذ باز پوست
دارای خاصيت مات کنندگی و ضد براقی پوست
ساخت کشور فرانسه

کرم ضد آکنه دوکری مدل کراکنیل

ویژگی‌ها
حجم: 30 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
ساخت کشور فرانسه

ژل ضد جوش اریکه سری آنتی آکنه

این کرم ژل ضد جوش توسط برند (Erikeh) تولید شده و دارای 4 نوع ترکیب ضد باکتری است که با ایجاد جوش و آکنه مبارزه می‌کنند. ترکیبات کنترل کننده ترشح چربی پوست، عامل اصلی به وجود آورنده آکنه را کنترل می‌کنند. این محصول حاوی آلوئه ورا است که خواص بازسازی کننده آن به بهبود آکنه و جای جوش‌های پوست کمک کرده و خاصیت ضد التهابی آن نیز مکمل درمان است.

ژل ضد آکنه «اریکه» دارای ترکیبات ضد التهاب و تسکین بخش مختلفی است که در بهبود آکنه تأثیر زیادی دارند. در ساخت این محصول از ویتامین E استفاده شده که در خنثی کردن آسیب‌های محیطی و برطرف کردن التهاب بسیار مؤثر است.بهترین کرم ضد جوش «اریکه» با داشتن مواد جاذب چربی، نمای پوست صورت شما را مات و مخملی می‌کند؛ و مواد مرطوب کننده قوی موجود در آن نیز بدون ایجاد چربی از خشکی پوستتان جلوگیری خواهد کرد. این مدل از Erikeh خاصیت تنظیم کننده ترشح چربی پوست را نیز دارا می‌باشد.

ویژگی‌ها
حجم: 50 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
جذب چربی زائد پوست
ضد التهاب و بازسازی کننده
مرطوب کننده
ساخت کشور فرانسه

ترکیبات به کار رفته در بهترین کرم ضد جوش «الارو»، قادر است باکتری‌ها را از بین ببرد، التهاب را کاهش دهد و همچنین به رفع انسداد منافذ مسدود شده پوست کمک می‌کند. عامل آنتی‌باکتریال این کرم بسیار قوی است و ضمن نابودی باکتری‌های سطحی، باکتری‌های درون منافذ پوست را نیز نابود می‌کند.

ویژگی‌ها
حجم: 25 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
مخصوص: پوست چرب
بهبود ترشح بیش از حد سبوم و رفع براقیت
رفع آکنه ها بدون برجا گذاشتن جای جوش
ضد التهاب
ساخت کشور فرانسه

بهترین کرم ضد جوش ایرانی

ویژگی‌ها
حجم: 150 میلی لیتر
مناسب برای: صورت
مخصوص: پوست چرب
جذب چربی زائد پوست
ساخت کشور ایران

از ویژگی‌های این ضد جوش قوی می‌توان به کنترل ترشح چربی پوست، باز کننده منافذ پوست، پیشگیری از بروز آکنه و جلوگیری از تکثیر باکتری‌های ایجادکننده جوش‌های پوستی اشاره کرد. همچنین با خواص ضد التهاب و التیام بخشی که دارد به بهترین ژل ضد جوش ایرانی بازار بدل شده است.

نکته:برای مشاهده محصولات بیشتر و سرم سیر سیاه دکتر بیز میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا