برترینهای کسب و کارعمومی

به مدل و نوع فیلتر شنی توجه کنید

فیلتر شنی استخر یکی از مهم ترین تجهیزات استخر می باشد که برای استفاده در انواع استخرهای خانگی بسیار مهم و ضروری بوده و تاثیر زیادی بر روی آب استخر دارد. به همین دلیل استفاده از آن را می توان ضروری و بسیار مفید دانست چرا که در انواع استخرها از آن استفاده می شود. به عبارت دیگر می توان گفت که فیلتر شنی استخر با رفع آلودگی آب، شرایط مناسبی را برای استفاده از آب استخر فراهم می کند و به پاکسازی و تصفیه آب کمک می کند. بهترین فیلتر شنی در بازار ایران فیلتر شنی ایمکس می باشد.

نحوه فیلتر کردن شن و ماسه برکه

فیلتر شنی استخر که در محل ورود آب به استخر قرار می گیرد، تمام ذرات آب اضافی را از آن جدا می کند و آب شفاف و شفاف را به استخر می فرستد. کار فیلتر شنی استخر این است که ذرات ماسه را فیلتر کرده و انواع ماسه و رسوبات آب را از آن جدا کرده و آب را تمیز می کند. آب تصفیه شده با این عملیات که به خلوص 98 درصد رسیده است وارد استخر می شود. لازم به توضیح است که این دستگاه دارای مخزن بزرگی است که در آن ماسه و رسوب تجمع می یابد.

مزایای فیلتر شنی استخر چیست؟

مهمترین کاربرد فیلتر شنی در استخر که اهمیت استفاده از آن را نشان می دهد به شرح زیر است:

آب خام یا استخر را تمیز کنید

رسوبات رسوبات و ماسه در آب

امکان تصفیه آب پرورش ماهی

آب استخر را صاف کنید

تمیز کردن آب از برج های خنک کننده و نیروگاه ها

و…

مهمترین قسمت فیلتر شنی استخر

دستگاه فیلتر شنی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که مهم ترین آنها به شرح زیر است:

لوله به دستگاه متصل است

دریچه هوا

شیرهای اتصال که از طریق آن آب وارد و آزاد می شود.

فشارسنج

شیر دستی اتوماتیک یا غیر اتوماتیک

نمای پنجره

لان..

انواع فیلتر شنی استخر

فیلترهای شنی استخری و گردابی انواع مختلفی دارند که به شرح زیر است:

فیلتر شنی آهسته: این نوع فیلتر شنی یکی از قدیمی ترین مدل ها است و اغلب برای فیلتراسیون آب با فشار بالا استفاده می شود. به عنوان مثال: تصفیه آب شهری اغلب با استفاده از این نوع فیلتر شنی انجام می شود.

فیلتر شنی تیز: این نوع فیلتر معمولاً به عنوان فیلتر شنی استخر و جکوزی شناخته می شود که برای تصفیه آب از بسترهای سیلیکونی تحت فشار عبور می کند.

فیلتر شنی با سرعت بالا: این نوع فیلتر دارای سرعت آب بسیار بالاتر و افت فشار کمتری است و به عنوان بهترین انتخاب برای استخرهایی با تعداد شناگران شناخته شده است. فیلترهای شنی پرسرعت مقرون به صرفه هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. از طرفی این نوع فیلتر میزان آب عبوری را کاهش می دهد.

خرید فیلتر شنی استخر

برای خرید فیلر شن و ماسه استخر به دو صورت حضوری یا اینترنتی می توانید اقدام کنید. امروزه فروشگاه های متعددی این دستگاه را عرضه می کنند و به صورت آنلاین به فروش می رسانند و یک پمپ فروشی خوب یکی از بهترین این فروشگاه ها به حساب می آید و می توانید دستگاه فیلتر شنی را با بهترین قیمت های مقرون به صرفه خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر به این وبلاگ مراجعه کنید.

در حالی که برای خرید حضوری این دستگاه باید زمان زیادی را صرف مراجعه به فروشگاه کنید، می توانید با خرید اینترنتی در زمان کمتری این کار را انجام دهید. در ضمن با این روش با مشکل تردد مواجه نخواهید شد و می توانید از هر شهر یا استانی سفارش خود را ثبت و در محل مورد نظر دریافت نمایید.

نکاتی برای خرید فیلتر شنی استخر

اگر می خواهید برای استخر مورد نظر خود فیلتر شنی تهیه کنید، توصیه می کنیم به نکات زیر توجه کنید:

از فروشگاه های معروف خرید کنید.

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید فیلتر شنی استخر باید به آن توجه کنید، خرید این دستگاه از فروشگاه های معتبر است. همانطور که می دانید، اخیرا فروشگاه های تقلبی زیادی وجود دارند که محصولات و دستگاه های تقلبی را ارائه می دهند. در نتیجه چون قیمت فیلتر شنی بالاست بهتر است از فروشگاه های معتبر و مناسب خریداری کنید تا دچار مشکل نشوید. در این خصوص توجه به گارانتی دستگاه برای اطمینان از قابلیت اطمینان آن ضروری است.

به مدل و نوع فیلتر شنی توجه کنید

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، انواع مختلفی از تجهیزات فیلتر شنی وجود دارد که باید با توجه به نیاز خود و توجه به ابعاد و اندازه استخر، آن ها را تهیه کنید تا فیلتر طراحی شده با استخر شما و نیازهای آن سازگاری داشته باشد. نگران این نباش اگر فیلتر شنی مطابق با الزامات استخر یا جکوزی شما نباشد، نمی توانید از ظرفیت لازم بهره مند شوید. به عبارت دیگر، نوع فیلتر و نوع استخر باید مطابقت داشته باشند.

با نصب پمپ تقویت کننده فشار، آب ساختمانی که سطح فشار لازم را ندارد تامین می شود. بوستر پمپ آب می تواند علاوه بر پمپاژ آب به لوله ها از منابع آب شهری، دبی را افزایش داده و فشار لازم را ایجاد کند. با این حال، بوستر پمپ ها، در ساختمان های بلند که آب باید تا ارتفاعات زیادی بالا برود، مهم است که بالاترین طبقات ساختمان دارای مقدار مناسب آب باشند. اگر فشار آب از دریچه‌های تخلیه خانه می‌آید، بهتر است فشار آب را تغییر ندهید. به خصوص اگر در یک منطقه مسکونی بزرگ اتفاق بیفتد. بنابراین، برای حل مشکل، استفاده از پمپ تقویت کننده را در نظر بگیرید.

بوستر پمپ شامل یک یا چند پمپ است که به صورت موازی کار می کنند. این پکیج از طریق کنترل پنل کنترل می شود و هدف نهایی آن این است که بتواند سطح آب ساختمان را در سطح بهینه و یکنواخت حفظ کند. بوستر پمپ پایا شاران یکی از بهترین بوستر پمپ های موجود در بازار ایران می باشد.

فیلتر شنی استخر چیست؟

فیلتر شنی مخزنی پر از شن است که به فیلتر حوضچه شما متصل است. هنگامی که آب استخر از مخزن ماسه عبور می کند، ماسه زباله ها را جمع می کند و از بازگشت آن به استخر جلوگیری می کند. فیلتر شنی آب خالص و تمیز تولید می کند.

اکثر فیلترهای شنی از ماسه شماره 1 استفاده می کنند. 20 یا نه 20 سیلیس کریستالی. محفظه فیلتر شنی معمولاً از فولاد ضد زنگ، فایبرگلاس یا پلاستیک ساخته شده است و به اندازه کافی قوی است که تحت فشارهای بالا مورد نیاز برای کار دستگاه به خوبی کار کند.

نگهداری استخر تخلیه

راز تمیز و سالم بودن آب استخر، پمپ فیلتر استخر است! پمپ آب استخر به عنوان قلب استخر عمل می کند و آب را از طریق فیلتر از طریق کفگیر و زهکش اصلی می کشد و سپس از طریق جت های برگشتی خارج می شود.

هر پمپ فیلتر حوضچه دارای یک موتور، پروانه و سبدی برای به دام انداختن برگ ها، موها، الیاف و سایر زباله ها هنگام عبور از واحد فیلتر است. پروانه در انتهای موتور پمپ قرار می گیرد و همانطور که پروانه در داخل موتور می چرخد، آب را از طریق پمپ به محفظه زباله می کشد و سپس از بالای پمپ (خروجی) به داخل فیلتر شما برمی گردد. مهم است که همیشه شیر آب خود را با سطل زباله در جای خود راه اندازی کنید، زیرا زباله های متوسط ​​می توانند به راحتی آن را مسدود کنند اگر از محفظه شیر عبور کنند بدون اینکه گیر کنند. بنابراین، هنگام شروع تعمیر و نگهداری پمپ مراقب باشید.

پمپ استخر

پمپ استخر برای تمیز و سالم نگه داشتن آب استخر ضروری است پمپ های استخر از راکد شدن آب جلوگیری می کنند و به گردش آب در سیستم های تصفیه، فاضلاب و گرمایش شما کمک می کنند. دو نوع آنها در زیر ذکر شده است:

پمپ استخر روی زمین

پمپ استخر سرپوشیده

پمپ آب در زیر زمین

اگر استخر نیمه زمینی دارید، باید تصمیم بگیرید که از پمپ استخر داخل زمینی یا پمپ استخر بالای زمینی استفاده کنید. یک پمپ بالای زمین معمولاً 110/120 ولت با یک خروجی دیواری استاندارد است و برای پرایمینگ به نیروی گرانش متکی است که آب را به داخل پمپ پمپ می‌کشد.

برای کمک به تصمیم گیری، باید موقعیت پمپ را نسبت به سطح آب در استخر و همچنین ولتاژ در نظر بگیرید. اگر سطح آب در استخر یا استخر کمتر از سطح نصب پمپ باشد، به پمپ خانگی نیاز خواهید داشت، بنابراین قبل از خرید پمپ جدید باید در نظر بگیرید که پمپ را در کجا قرار دهید.

پمپ استخر داخل زمین

پمپ های استخر داخلی مانند پمپ های بالای زمین به آب گرانشی نیاز ندارند و می توانند آب را از استخر به پمپ بکشند. به این کار خود پرایمینگ می گویند. به طور کلی، پمپ های استخر داخلی از 220 ولت به 110 ولت قابل تعویض هستند و اکثر پمپ های استخر داخلی برای نصب نیاز به سیم کشی ثابت دارند.

اگر سطح آب در استخر یا استخر کمتر از سطحی است که پمپ استخر در آن نصب شده است، به پمپ داخل زمینی نیاز خواهید داشت، بنابراین قبل از خرید پمپ جدید، حتماً محل نصب پمپ خود را در نظر بگیرید.

تفاوت پمپ استخر روی زمین و پمپ استخر زمینی چیست؟

شیر زمین بالا معمولاً 110/120 ولت با دوشاخه دیواری است.

اکثر پمپ های داخلی 220 ولت با امکان تغییر به 110 ولت هستند

اکثر پمپ های داخلی برای نصب نیاز به سیم کشی سخت دارند.

یک پمپ شناور مانند پمپ های روی زمین که برای فشار دادن آب به داخل سبد پمپ به نیروی جاذبه متکی هستند، نیازی به آب گرانشی ندارد. به همین دلیل گاهی اوقات پمپ کفی را پمپ خود پرایمینگ می نامند.

منبع تحت فشار

چاه های تحت فشار برای ایجاد فشار آب در خطوط آبرسانی با نرخ ثابت و کاهش عملکرد پمپ آب استفاده می شود. منبع فشار پمپ را مخزن تحت فشار، مخزن دیافراگمی و مخزن انبساط نیز می نامند.

یک مخزن تحت فشار با ذخیره کردن خود آب، آب را از شیر خانگی به راحتی حفظ می کند. از این رو، نیاز به راه اندازی و توقف مکرر پمپ را کاهش می دهد. یعنی هر بار که شیر آب باز و بسته می شود نیازی به راه اندازی پمپ آب نیست. هر چه حجم محیط تحت فشار بیشتر باشد، فشار کمتری به پمپ وارد می شود. البته این بدان معنا نیست که می توانید از هر حجمی از منبع فشار استفاده کنید. ظرفیت های منبع فشار برای مصارف خانگی از 24 لیتر برای خانه های سه طبقه تا حدود 150 لیتر برای خانه های چند طبقه با پمپ های استاندارد متغیر است.

LEO GROUP یک شرکت ملی با فناوری پیشرفته است که در تحقیق و توسعه، طراحی، تولید، بازاریابی و خدمات مشتری فعالیت می کند و طیف کاملی از پمپ ها را ارائه می دهد. LEO اولین شرکت بورسی در صنعت نجات چین است. پمپ آب لئو نقش مهمی در صرفه جویی در مصرف آب، منابع آب و برق دارد. ساخت و ساز، پتروشیمی، معدن، متالورژی، حفاظت در برابر آتش، تهویه، تهویه، تهویه، آبیاری کشاورزی، تامین آب و فاضلاب شهری و غیره.

LEO اکنون دو گروه مجزا برای کاربردهای صنعتی و عمرانی دارد. LEO با چهار پایگاه تولیدی در چین، به عنوان تامین‌کننده جهانی راه‌حل‌های پمپ و سیستم‌های پمپ در آینده نزدیک، پایه محکمی دارد. یکی از پرفروش ترین محصولات این برند، پمپ فیلتر استخر لیو می باشد.

پمپ آب لئو ACm

از این پمپ آب لئو می توان برای انتقال مایعاتی مانند آب شیرین و خواص شیمیایی و فیزیکی مشابه استفاده کرد.

مناسب برای چرخه های مختلف فشار مانند مصارف صنعتی و تامین آب شهری، ساختمان های بلند و آتش نشانی، آبیاری باغ، انتقال آب از راه دور، گرمایش و تهویه مطبوع، آب سرد و گرم و لوازم جانبی.

ویژگی های پمپ آب Lev

من AISI 304 را دیدم.

حداکثر دمای مایع: +40 ℃.

حداکثر مکش: +8 متر

حامل C&U.

کویل موتور کوپر.

حفاظت حرارتی داخلی برای موتورهای تک فاز.

کلاس عایق: F.

کلاس حفاظت: IPX4.

حداکثر دمای محیط: +40 درجه سانتیگراد

LEO تولید کننده پیشرو پمپ های گریز از مرکز (پمپ آب Leo) است و تنها پمپ های با کیفیت بالا را ارائه می دهد. LEO میلیون ها پمپ تولید کرده است که اکنون در بیش از 140 کشور استفاده می شود و پمپ آب خانگی LEO، پمپ دوار، پمپ سیال، پمپ های تک فاز، پمپ های آب سه فاز را با راه حل های سفارشی ارائه می دهد. پمپ آب گریز از مرکز LEO می تواند هر یک از نیازهای سیستم پمپاژ خانه شما را برآورده کند.

پمپ آب ابارا

در اینجا پمپ های آب گریز از مرکز را در مدل های CMA – CMB – CMC – CMD در نظر می گیریم. بسته به طرح، فن، شفت و پایه موتور می تواند از مواد مختلفی ساخته شود. اندازه جمع و جور پمپ آب ابارا نصب الکتروپمپ سانتریفیوژ CMA-B-C را حتی در فضاهای تنگ یا مکان های سخت آسان می کند.

ساخت قابل اعتماد پمپ های آب Ebara آنها را برای تمام کاربردهای انتقال آب ایده آل می کند. مزایای پمپ آب ابارا نسبت به مدل های قبلی:

تاسیسات داخلی تحت فشار

کم آبیاری کنید

سیستم های شستشو و شستشوی ماشین

صنعت و ساخت و ساز متحرک و غیر مخرب هستند

پمپ های آب ابارا برای استفاده در پمپاژ آب تمیز و کاربردهای مواد غذایی، افزایش فشار در سیستم های خانگی، سیستم های شستشوی مواد غذایی (نسخه پروانه باز CMR)، کاربردهای صنعتی و نصب در تجهیزاتی با استفاده از سیالات غیر تهاجمی طراحی شده اند.

پمپ آب ابارا در مدل های فوق برای مصارف خانگی و صنعتی با آب تمیز و مایعات غیر سمی طراحی شده است. پاشیدن آب آشامیدنی نیز مجاز است. در بیشتر موارد منبع تغذیه نیز با پمپ آب نصب می شود.

نصب پمپ آب ابارا CMA-CMB-CMC-CMD

اولین راه اندازی به عملیات زیر نیاز دارد:

درپوش بالایی محفظه پمپ را باز کنید.

با استفاده از قیف آن را با آب پر کنید تا سرریز شود.

دوباره درب را ببندید تا هوا ببندد و از ورود هوا جلوگیری شود.

لطفاً مطمئن شوید که هیچ چیز دریچه پای لوله عمیق را مسدود نمی کند. پس از انجام این مراحل، دو یا سه بار کلید را روشن و خاموش کنید تا شرایط عملکرد پمپ و جهت چرخش آن بررسی شود. سپس عملیات مداوم را شروع کرده و به تدریج درب تحویل را باز کنید. لطفاً همیشه به دفترچه راهنمای کاربر و تعمیر و نگهداری مراجعه کنید.

بالای پمپ آب

پمپ آب JET 102 M داب

در اینجا پمپ آب DAB چدنی خود پرایمینگ DAB JET 102 M 0.75 KW 1HP 240 V را بررسی می کنیم. ویژگی های طراحی پمپ آب عبارتند از:

تکیه گاه موتور و محفظه پمپ چدنی.

تکیه گاه موتور از آلومینیوم ریخته گری می باشد.

پروانه، دیفیوزر، لوله ونتوری و حفاظ شنی در حلقه فولادی ضد زنگ تکنوپلیمر.

مهر و موم مکانیکی کربن/سرامیک.

مشخصات ساخت موتور پمپ آب:

ناهمزمان، بسته، با خنک کننده هوای خارجی.

روتور بر روی یاتاقان‌هایی با عمر طولانی و بزرگ نصب می‌شود تا صدای کم و عمر طولانی را تضمین کند.

دارای حفاظت حرارتی آمپرومتریک و خازن دائمی در نسخه تکفاز.

استفاده از محافظ اضافه بار برای محافظت از موتور سه فاز مطابق با مقررات جاری توصیه می شود.

اطلاعات فنی پمپ آب JET 102 M

الزامات کیفی این مدل پمپ آب داب باید تمیز، عاری از آلاینده های جامد یا ساینده، غیر چسبنده، غیر تهاجمی، غیر متبلور و از نظر شیمیایی خنثی، نزدیک به ویژگی های آب باشد. حداکثر دمای محیط برای قرار دادن پمپ آب +40 درجه سانتیگراد می باشد.

کلاس حفاظت برای موتور پمپ آب: IP 44

درجه حفاظت از بلوک ترمینال: IP55

کلاس عایق: f

پمپ آب JET 112 M

پمپ آب الکتروپمپ خود پرایمینگ DAB JET 112 M 1KW 1,36HP 240V DAB دارای ویژگی های ساختمانی زیر است:

پشتیبانی موتور و پمپ آب در موتور.

پشتیبانی از موتور آلومینیومی دایکاست.

پروانه ها، دیفیوزرها، لوله های ونتوری و محافظ ماسه در حلقه های سایش فولاد ضد زنگ تکنوپلیمر.

مهر و موم مکانیکی کربن/سرامیک.

مشخصات ساخت موتور پمپ آب

نوع آسنکرون، بسته، با خنک کننده هوای خارجی.

روتور بر روی بلبرینگ های بزرگ و با طول عمر بالا نصب می شود تا صدای کم و عمر طولانی را تضمین کند.

دارای محافظ حرارتی آمپرومتریک و خازن دائمی در نسخه تک فاز.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا