رویدادها

ترافیک روان در جاده‌های کشور/ادامه محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی

راهور ناجا ، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس با بیان اینکه در تمام جاده های کشور شاهد تردد بدون مانع و بدون مانع هستیم ، گفت: محدودیت های ترافیکی و مسافرتی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ادامه دارد. زرد و آبی از ساعت 21 ادامه دارد تا 03: 00.

سرهنگ احمد شیرانی در مصاحبه با اخبار ما وی در مورد شرایط جوی و ترافیکی در جاده های کشور گفت: بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان گلستان ثبت شده است. البته در تمام جاده ها شاهد تردد بدون مانع و بلامانع هستیم. در عین حال ، به غیر از جاده های شهداد به نهبندان و خرم آباد – پلدختر ، تمام راه های اصلی و حمل و نقل کشور باز است.

وی در مورد وضعیت ترافیک در شهرها افزود: وضعیت ترافیک در شهرها بیانگر این است که تعداد زیادی از مردم از مسافرت اجتناب می کنند و ما از مردم برای همکاری و پشتیبانی در جلوگیری از سفر و پیروی از توصیه های ستاد ملی کرونا تشکر می کنیم “” نوروزا به طرح ویژه ای برای تسهیل ترافیک و انضباط ترافیک در شهرها ادامه می دهد.

شیرانی ادامه داد: محدودیت در تردد و سفر به شهرهای گروه های قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد و محدودیت های شبانه در تمام شهرهای گروه های قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی از ساعت 21:00 تا 03:00 ادامه دارد.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا