سلامت

تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونا ویروس در جهان از یک میلیون نفر فراتر رفته است



اخبار آفتاب:

آمارهای جمع آوری شده توسط دولتها در سراسر جهان حاکی از آن است که از عصر پنجشنبه بیش از یک میلیون مورد عفونت کورو ویروس در سراسر جهان وجود دارد.

ایالات متحده دارای بیشترین تعداد مبتلایان به بیماری عروق کرونا ویروس در جهان است که بیش از 220 هزار نفر از آن مبتلا به کرونا ویروس هستند.

چین ، که همچنان منبع شیوع کروناویروس در رسانه های غربی است ، از نظر تعداد مبتلایان به آلودگی – بعد از آمریکا ، ایتالیا و اسپانیا ، اکنون در رتبه چهارم در جهان قرار دارد.

براساس آخرین آماری که توسط بانک اطلاعات جهانی جهان سنج منتشر شده است ، گزارش های رسمی از سازمان های دولتی در سراسر جهان تاکنون 51356 نفر را در سراسر جهان کشته است.

تا به امروز ، بیش از 210،000 فرد مبتلا به کورو ویروسی در سراسر جهان بهبود یافته اند ، و در حال ارائه راه حل های درمانی برای بهبود بقیه بیماران خود هستند.


تمامی نوشته های سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت اخبار ما هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا