برترینهای کسب و کارعمومی

تعمیر گیربکس اتومات اصفهان | لیست کامل + هزینه ها

معرفی مراکز تعمیر گیربکس اتومات اصفهان به همراه لیست کامل آدرس و هزینه ها. برای اطلاعات بیشتر تعمیرگاه ها و علل خرابی گیربکس های اتوماتیک کلیک کنید.

یکی از اجزای تعیین‌کننده و مهم هر خودرویی، گیربکس آن است؛ با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین مربوط به تعمیر و تعویض گیربکس و به خصوص گیربکس‌های اتومات، رانندگان باید دقت زیادی در نگهداری از این بخش خودروی خود داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک حتما به تعمیرگاهی معتبر مراجعه کنند. اما یکی دیگر از چالش‌های افراد، پیدا کردن مرکزی تخصصی و معتبر برای مراجعه است. از این رو در ادامه این مطلب به بررسی مراکز تعمیر گیربکس اتومات اصفهان پرداخته می‌شود. برای اطلاعات بیشتر حتما تا انتها همراه ما باشید.

 

بهترین تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک اصفهان

در ادامه موضوع تعمیر گیربکس اتومات اصفهان، به معرفی برترین تعمیرگاه‌ها در این استان می‌پردازیم. اطلاع از مراکز تعمیر گیربکس اتومات اصفهان باعث می‌شود که در زمان بروز مشکل، به سرعت به مرکزی حرفه‌ای و تخصصی مراجعه کنید و عیب گیربکس در همان مراحل اولیه به صورت اصولی رفع شود.

 

مرکز تخصصی تعمیرکار

مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس تعمیرکار، به پشتوانه تجربه چندین‌ساله و استفاده از بهترین متخصصین که دانش و تسلط کاملی روی انواع گیربکس دارند، بهترین خدمات ممکن در این زمینه را به مشتریان گرامی ارائه می‌کند. تعمیرگاه تخصصی گیربکس cvt در اصفهان و دیگر انواع گیربکس تعمیرکار، بهترین و باکیفیت‌ترین تعمیرات و تعویض قطعات را در اختیار دارد و تمامی قطعات استفاده‌شده در زمان تعویض، از انواع درجه یک بازار هستند.

در مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک اصفهان تعمیرکار، خدماتی همچون ارائه ضمانت و گارانتی یک ساله تعمیرات، خودرو بر رایگان در تمام نقاط اصفهان و عیب یابی و مشاوره رایگان وجود دارد که باعث رضایت کامل مشتریان شده است.

برای اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان مربوطه، به صفحه اصلی تعمیرکار مراجعه کنید. آدرس: اصفهان، خیابان امام خمینی ، تعمیر گیربکس اتوماتیک ای تی و سی وی تی و دبل کلاج. شماره تماس: 09130744210

دنیای گیربکس اتوماتیک اصفهان

دنیای گیربکس اتوماتیک اصفهان یکی از مراکز معتبر و تخصصی تعمیر گیربکس در اصفهان به شمار می‌رود که با بهترین متخصصین و امکانات ممکن، تمامی عیوب گیربکس خودرو شما را رفع می‌کند. در این مرکز فروش انواع گیربکس با بهترین قیمت بازار نیز صورت می‌پذیرد.

آدرس: اصفهان ، خیابان شاهپور ، نرسیده به خیابان نگارستان ، نبش خیابان لونبون. شماره تماس: 03132342197

علی گیربکس اصفهان

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو اصفهان، تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 اصفهان و… مرکز تخصصی علی گیربکس نیز به عنوان مجموعه‌ای قدیمی و باکیفیت به شمار می‌رود.

آدرس: اصفهان، اشراق، بزرگراه چمران، کنارگذر چمران، خ مطهری. شماره تماس:

 

تعمیر و فروش گیربکس معراجی

این مرکز تعمیر گیربکس نیز از جمله بهترین تعمیرگاه‌های تخصصی گیربکس‌های اتومات است. مشتریانی که به این مجموعه مراجعه کرد‌ه‌اند، رضایت خود از خدمات و امکانات این مرکز را اعلام کرده‌اند.

آدرس: اصفهان، شهید بهشتی (شاپور قدیم)، بین صائب و بوذرجمهر. شماره تماس: 09133868567

خدمات فنی آرسس

دیگر مجموعه باکیفیت در اصفهان که به تعمیر و تعویض انواع گیربکس‌های اتومات خودروهای داخلی و خارجی مشغول است، مرکز خدمات آرسس نام دارد. دو ماه گارانتی بدون قید و شرط از جمله مزایای این مرکز به شمار می‌رود.

آدرس:  اصفهان- پل فلزی- خیابان شاهپور قدیم (دکتر بهشتی) – گاراژ معراجی – خدمات فنی آرسس . شماره تماس: 09134444665

 

تعمیرگاه سعید قربانی خوراسگانی

در این مجموعه انواع خودروهای خارجی و داخلی با بهترین کیفیت ممکن تعمیر می‌شوند. این مرکز با سابقه 15 ساله به تعمیر و تعویض قطعات و بخش‌های مختلف گیربکس‌های اتومات با بهترین قیمت می‌پردازد. قبل از انجام خدمات نیز مشاوره و عیب‌یابی رایگان توسط این تعمیرگاه صورت می‌گیرد.

 

آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک اصفهان

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در خصوص تعمیر گیربکس، آموزش تعمیر این بخش است. در حقیقت برای این که بتوان تعمیری اصولی و دقیق داشت، باید آموزش‌های کاملی را در این زمینه پشت سر گذاشته باشید. در زیر به برخی از مراکزی که به آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک در اصفهان مشغول هستند اشاره می‌شود. اگر علاقه‌مند به یادگیری کامل تعمیر این بخش حساس هستید، می‌توانید با مراجعه به این مراکز و در ابتدا  آشنایی با بخش‌های مهم گیربکس، عیب یابی دقیق و انتخاب روش مناسب، به سطح و تسلط بالایی در این خصوص برسید.

آموزشگاه فنی پژوهشی دانش پژوهان یکی از این آموزشگاه‌ها بوده که با مزایا و خدماتی همچون خوابگاه رایگان، آموزش عملی و تضمینی، سابقه 45 ساله و دوره‌های مختلف بر اساس نوع خودرو، از بهترین مراکز برای مراجعه است. پس از پایان دوره نیز مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

آدرس: اصفهان ملک شهر خیابان مطهری خیابان نقش جهان آموزشگاه دانش پژوهان. شماره تماس: 09120626703 – 03134317270

آموزشگاه تخصصی خواجه نصیر نیز دیگر مرکزی است که دوره‌های مختلفی را در این زمینه برگزار می‌کند. در این مجموعه با استفاده از برترین اساتید و متخصصین، آموزش‌های عملی و بسیار کاملی ارائه می‌شود. در انتها نیز مدرک معتبر بین‌المللی به افراد اعطا می‌شود. از ویژگی‌های این مرکز باید به وجود تکنسین‌های دوره دیده از کره جنوبی، پشتیبانی پس از دوره، جزوه، خوابگاه و … اشاره کرد.

آدرس: اصفهان- خیابان جابرانصاری- بعد از کوچه (19)- جنب املاک کاخ- آموزشگاه فنی حرفه ای اموزشگاه کارسازان. شماره تماس: 03134410073

خرابی‌های رایج گیربکس که باعث مراجعه به تعمیرگاه می‌شوند

در ابتدای بحث تعمیر گیربکس اتومات اصفهان، بد نیست به مشکلات رایج گیربکس‌های اتومات نیز نگاهی داشته باشیم. اطلاع از این مشکلات و عکس‌العمل مناسب از طرف راننده، جلوی بسیاری از خسارات و مشکلات بعدی را می‌گیرد.

بالا بودن حرارت

به طور کلی در گیربکس‌های اتومات به دلیل پیچیدگی بیشتر، حرارت بیشتری نیز تولید می‌شود و در صورت عدم توجه به این نکته، ممکن است عیب و مشکل جدی خودنمایی کند. عدم تعویض روغن در زمان مناسب و آلودگی آن باعث بالا رفتن بیش از اندازه حرارت می‌شود که در ادامه خسارات بسیار بیشتری را به دنبال دارد.

 

مشکل در زمان تعویض دنده

برخی از گیربکس‌های اتومات نسبت به تعویض دنده در زمان مناسب، عکس‌العمل مناسبی ندارند. این عیب بزرگی در خودرو به شمار می‌رود. همچنین احتمال دارد با تغییر حالت دنده از درایو به دنده عقب یا بالعکس، شاهد تغییری در نوع حرکت خودرو نباشیم که این مورد نیز باید توسط تیمی حرفه‌ای و تخصصی عیب‌یابی شود.

 

کم شدن سطح روغن گیربکس

روغن‌ریزی یکی از اصلی‌ترین دلایل کاهش سطح روغن گیربکس است. با توجه به نقش مهم روانسازی و کاهش دمای گیربکس، کم شدن میزان روغن مشکلات بسیار جدی را برای خودرو به وجود می‌آورد.

 

شکستن صفحه فلایویل

با شکستن صفحه فلایویل، انتقال قدرت ایجادشده توسط پیشرانه به گیربکس با مانع روبرو می‌شود. برای بررسی شکستگی صفحه فلایویل، ارزیابی دقیق و ظاهری آن بهترین راهکار ممکن است.

صدای غیرعادی از داخل گیربکس

گیربکس‌های اتومات ممکن است به دلیل مشکلات قطعات داخلی، میزان نبودن فشار روغن و دلایل مختلف دیگر، صداهای عجیب و غیرعادی را تولید کنند. حتما باید نسبت به این صداها حساسیت به خرج داد و با رفع آن‌ها از آسیب‌های بیشتر به گیربکس جلوگیری کرد.

لغزش گیربکس

عیب رایج دیگر گیربکس‌های اتومات، لغزیدن آن‌ها است. در این حالت با فشردن هر چه بیشتر پدال گاز، همچنان شتاب خودرو بیشتر نمی‌شود. این عیب در نهایت باعث فرسوده شدن کلاچ خودرو می‌شود. بنابراین باید از رانندگی در چنین شرایطی اجتناب کرد.

 

جمع‌بندی

در این مطلب نگاهی به بهترین مراکز تخصصی تعمیر گیربکس در اصفهان برای رفع مشکلات این بخش از خودرو داشتیم. با توجه به حساسیت بالای این بخش و البته قیمت بالای تعویض کامل آن، در وهله اول مهم است که به نکاتی همچون تعویض به موقع روغن گیربکس، سرویس‌های دوره‌ای و عدم نادیده گرفتن علائم و عیوب موجود توجه شود. در ادامه باید مراکز و تعمیرگاه‌های تخصصی که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت داشته و تجربه کافی را نیز دارند شناخت که در موقع ضروری به سرعت به آن‌ها مراجعه کرد. تعمیرکار، مرکزی با بهترین امکانات و خدمات، همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در وب سایت این مرکز تماس بگیرید.

 

منبع خبر:

https://www.eghtesadnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/569251-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A8%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7

 

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا