سلامت

درخواست یک پزشک اورژانس از همایون شجریان

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی درخواست کرده است که به دلیل مزار مظلومانه بیش از 200 شهید مدافع سلامت ، از تجمع در مراسم تدفین استاد آواز ایران در شرایط فعلی ویروس کرونا خودداری کنند.

به گزارش اخبار مادر نامه ای به همایون شجریان ، دکتر حسین کرمان پور ، در نامه ای تحت عنوان “تقدیم فوری به فرزند عزیز افسانه هنر ایران” ، تسلیت عمیق و همه گیری کرونا را یک سونامی وحشتناک توصیف کرد که هر حرکت را به آتش یک نسل می کشاند. قتل باعث ایجاد این بیماری می شود.

در بخشی از نامه کرمان پور به عنوان پزشک اورژانس نوشته شده است: “به عنوان اثبات مرگ روزانه بیش از 200 هموطن و ظهور بیش از 200 پزشک مظلوم ، پرستار و کادر پزشکی این کشور ، از شما اکنون همایون شما ترانه ایران هستید. بیش از 200 مورد دفن مظلوم نمایندگان بهداشت باید از هرگونه تجمع خودداری کنند.

ملتی که افسانه موسیقی ایرانی را سوگوار می کند ، هر یک از آنها گنجینه ای بی نظیر است و مایه شرمساری است که در چنین گردهمایی ای جان خود را از دست بدهیم.

قلب از دست صاحب قلب خدا بیرون می آید

دردی که راز آشکارا پنهان خواهد شد

کشتی ما خراب است ، دیگر تمام شد

ممکن است یک جلسه آشنا را مرور کنم

ده روز آنلاین گردون افسانه و جذابیتی است

نیکی به جای یار ، شمارنده های فرصت یاران

دوش بلبل در حلقه ای از گل و خربزه آواز می خواند

کلاه الصبوح حبوا یا آها ال ساکارا

ای صاحب عزت قدرشناسی سلامتی

روزی به دیدار دراویش بی خانمان بروید

راحتی دو جهان تفسیر این دو حرف است

با دوستان مروت با دشمنان مدارا

آنها نام ما را به کوی نیک منتقل نکردند

“اگر آن را دوست ندارید ، سرنوشت خود را تغییر دهید.”

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا