برترینهای کسب و کارسلامت

درد با کاندوم نی نی سایت

کدکس چیست اسپری تاخیری حساس کدکس یکی از محصولات بسیار خوب این برند ایرانی است که با ایجاد بی‌حس موضعی، حس خنکی ایجاد کرده و باعث افزایش لذت جنسی خواهد شد. این اسپری به سرعت جذب پوست شده و در مدت زمانی کوتاهی تاثیر خود را به خوبی نشان می‌دهد

رعایت بهداشت جنسی جزء الزامات رابطه است. و از اهمیت بالایی برخوردار است. کاندوم های خاردار جزء متداول ترین ، نوع کاندوم ها محسوب می شوند. که ضمن پیشگیری از بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته ، باعث تحریک بیش تر نقاط حساس بانوان نیز می شوند. در این مقاله اطلاعاتی در مورد این که کاندوم خاردار درد داره نی نی سایت ارائه می گردد. در ادامه با ما همراه باشید.

کاندوم های خاردار دارای انواع مختلفی هستند. و از تنوع بالایی برخوردار هستند. این نوع از کاندوم ها براساس کارایی ، رایحه ، نوع برجستگی و… در انواع مختلفی طبقه بندی می شوند. اما در پاسخ به این سوال که کاندوم خاردار درد داره نی نی سایت باید گفت : برجستگی و برآمدگی های کاندوم های خاردار کاملا نرم و منعطف هستند. ضمن این که از جنس خود محصول طراحی می شوند. و به همین دلیل باعث درد نمی شوند. اما استفاده مداوم از آن ها توصیه نمی شود.

آیا کاندوم خاردار باعث آسیب به دیواره واژن میشه

به طور کلی کاندوم های خاردار دارای برجستگی هایی گرد و منظم بر روی خود هستند. که در قسمت بیرونی کاندوم قرار می گیرند. این نوع از برجستگی ها جهت تماس با دیواره واژن بانوان طراحی می شوند. و باعث تحریک بیش تر نقاط حساس بانوان می شوند. اما در پاسخ به این سوال که آیا کاندوم خاردار باعث آسیب به دیواره واژن میشه باید گفت . با توجه به این که جنس خارها و برآمدگی ها از جنس کاندوم است. و کاملا منعطف هستند. از این رو با بدن و ساختار واژن سازگار هستند. و استفاده از آن ها باعث آسیب به دیواره واژن نمی شود.

گفتنی است : برخی از مدل های کاندوم خاردار مانند کاندوم فضایی و کاندوم خاردار ژله ای معمولا به افرادی پیشنهاد می شود : که چند سال از زندگی مشترک آن ها می گذرد. و همچنین بانوانی که سابقه زایمان طبیعی دارند.

پیشنهاد می شود : برای کسب اطلاعات بیش تر به مراجعه نمایید.

انواع متداول کاندوم خاردار

با توجه به شکل ظاهری ، نوع برجستگی ها و نوع برآمدگی ها ، کاندوم های خاردار به 4 مدل کاندوم خاردار ژله ای ، کاندوم فضایی ، خاردار معمولی و خاردرشت دسته بندی می شوند. این نوع از کاندوم با ساختاری متفاوت نسبت به کاندوم های معمولی طراحی می شوند. و علاوه بر پیشگیری از بارداری ناخواسته و جلوگیری از بیماری های مقاربتی ، به عنوان یک محرک عمل می کنند. و باعث تحریک بیش تر نقاط حساس بانوان می شوند.

در پاسخ به این سوال که کاندوم خاردار درد داره نی نی سایت باید گفت : برآمدگی ها و برجستگی های این نوع از کاندوم دارای ها خاصیت ارتجاعی است. و باعث ایجاد درد نمی شود.

اسپری تاخیری ویگا عملکرد خوبی برای به تاخیر انداختن انزال دارد. این وضعیت در افراد گوناگون با خصوصیات مختلف امتحان شده و توانسته به نتایج یکسانی برسد.

همچنین ببینید: ( )

مزیت کاندوم خارداربرخی از بانوان برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز به تحریک بیشتری دارند.و این تحریک با استفاده از کاندوم های معمولی ایجاد نمی شود.پیشنهاد ما به این افراد استفاده از است.این کاندوم محصولی متفاوت از شرکت کاپوت است.که با داشتن 1001 برجستگی و خار باعث تحریک بیشتر در ناحیه تناسلی بانوان می گردد.در نتیجه اوج لذت جنسی را برای آنان به وجود می اورد.در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ارائه می گردد.با ما همراه باشید.

ارگاسم در افراد مختلف از نظر زمان، باهم متفاوت است.ساده ترین راه تحریک بیشتر نقاط حساس بانوان استفاده از کاندوم های خاردار است.کاندوم خاردار نی نی سایت یکی از بهترین محصولات برند کاپوت است.

این محصول با داشتن برجستگی ها و خارهای متعدد در اطراف کاندوم باعث تحریک بیشتر نقطه جی اسپات در بانوان می گردد.و اوج لذت جنسی را برای آنان به وجود می آورد.در این مدل از کاندوم خارها به گونه ای طراحی می شوند : که باعث آسیب در ناحیه تناسلی بانوان نگردند.

 

چرا کاندوم خاردار نی نی سایت 

  • تجربه ای متفاوت در رسیدن به ارگاسم در بانوان
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • طراحی با لاتکس نازک و مقاوم
  • تحریک بیشتر نقطه جی اسپات در بانوان

کاندوم خاردار نی نی سایت با دارا بودن خارهای برجسته و نرم از جنس لاتکس در تمامی سطح بدنه خود موجب تحریک بیشتر نقاط حساس بانوان می گردد.این محصول از کیفیتی عالی و متمایز برخوردار است.و از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار است.

فواید کاندوم خاردار چیست؟

اغلب افرادی که از کاندوم خاردار استفاده می‌کنند زوجینی هستند که زندگی مشترک آنها عمری طولانی داشته و زن به دلیل تجربه بارداری، دهانه رحم گشادتری دارد به همین خاطر تحریک وی سخت‌تر اتفاق می‌افتد. در این موارد کاندوم‌های خاردار می‌توانند باعث تسریع این امر شوند. همچنین برای رابطه با زنانی که به طور کلی تحریک‌پذیری کمتری دارند، می‌توان از مزیت این نوع کاندوم استفاده کرد تا شریک جنسی نیز ارگاسم را تجربه کند.

مزیت بزرگ دیگر این که با استفاده از این نوع کاندوم  و نوع تاخیری خاردار آن می‌توانید رابطه جنسی خود را بهبود ببخشید. کاندوم‌های خاردار با طعم و شکل‌های بسیار متنوعی متفاوت در بازار وجود دارد که متناسب با نیاز و سلیقه شما قابل تهیه هستند.و کاندوم خاردار نی نی سایت این نیاز را برای شما برطرف می کند.یکی از بهترین کاندوم های خاردار موجود در بازار است.

همچنین ببینید : ( )

طرز استفاده از کاندوم خاردار

نحوه صحیح استفاده از کاندوم شاید امری بسیار ساده باشد.اما به بهبود رابطه کمک می کند.بر روی هر بسته از کاندوم نشانه ای وجود دارد.که مسیر بازکردن کاندوم را مشخص می کند.توجه داشته باشید، در هنگام باز کردن کاندوم از یا دندان استفاده نکنید.

پس از باز کردن کاندوم در در بالای آلت تناسلی قرار دهید. و تا پایین بکشید.و پایین آلت تناسلی را در انتهای کاندوم بچسبانید.دقت کنید : حباب های هوا از بین روند.استفاده از کاندوم خاردار نی نی سایت تجربه ای مناسب برای افرادی است.که نیاز به تحریک بیشتری دارند.با مراجعه به لینک اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایید.

معیارهای زیادی برای انتخاب بهترین کاندوم خاردار وجود دارد.که می تواند پیشنهای درست و اصولی برای خرید باشد.یکی از این ملاک ها میزان رضایت خریداران است.که با توجه به خریدهای انجام شده و کامنت های مثبت خریداران ، کاندوم بیگ داتس کاپوت ، ماتادور و مستر کدکس و کاندوم ارگاسمیک کاپوت جزء بهترین مدل ها به شمار می روند.

یکی دیگر از آیتم ها برای انتخاب بهترین کاندوم خاردار ، کیفیت ساخت محصول و نوع بسته بندی آن است.که در برندهای کاپوت و کدکس کیفیت و بسته بندی مناسب محصول کاملا به چشم می خورد.اما آیتم آخر ارزش خرید نسبت به قیمت است.که برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.شما می توانید : بهترین کاندوم خاردار نی نی سایت را از فروشگاه بهداشتی باز خریداری نمایید.

پیشنهاد ویژه ( )

نحوه استفاده از کاندوم نی نی سایت

شاید نحوه استفاده از کاندوم بسیار ساده باشد.اما رعایت نکات آن باعث حفظ سلامت و بهداشت جنسی بیشتر می گردد.در ابتدا از تاریخ انقضا کاندوم را بررسی کنید.پس از آن از جهت مشخص شده کاندوم را طوری که آسیب نبیند.باز کنید.دقت کنید: آلت تناسلی به طور کامل در حالت سفت قرار داشته باشد.

سپس کاندوم را در بالای آلت تناسلی قرار دهید. و تا پایین بکشید.اطمینان حاصل کنید تا کاندوم تا انتهای آلت تناسلی کشیده شود.نحوه استفاده از کاندوم خاردار ژله ای نیز به همین صورت است.با این تفاوت که این مدل از کاندوم قابل شستشو و چندبار مصرف است.

کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی نی نی سایت

برخی از بانوان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک بیشتری دارند.برای این افراد استفاده از کاندوم های خاردار توصیه می شود.باید به این نکته توجه نمود: استفاده از کاندوم خاردار نی نی سایت به افرادی توصیه می شود.که چند سالی است که از ازدواج آن ها می گذرد.استفاده از این کاندوم برای اولین رابطه توصیه نمی شود.اما کاندوم های معمولی و کلاسیک چون کاملا ساده هستند.برای همه افراد قابل استفاده هستند.

کاندوم خاردار درد داره نی نی سایت

همانطور که می دانید : برای اولین رابطه استفاده از کاندوم های خاردار توصیه نمی شود.مخصوصا کاندوم های فضایی و کاندوم ژله ای که از خارها و شیارهای درشتی برخوردار هستند.و برای افرادی که اولین رابطه را تجربه می کنند.استفاده از این کاندوم ها باعث درد می شود.اما پس از چند سال از رابطه جنسی به راحتی می توان از کاندوم خاردار نی نی سایت استفاده نمود.

پیشنهاد دیگر ( )

سوالات متداول کاربران

سوالات کاربران پاسخ سوالات
1- کاندوم خاردار چیست؟ کاندوم های خاردار نوع از کاندوم ها هستند که در اطراف خود دارای برجستگی ها و خارهایی هستند.که باعث تحریک بیشتر نقاط حساس بانوان می شود.
2- کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی؟ این که کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی بستگی به هدف استفاده شما از کاندوم دارد.برای برخی از افراد که نیاز به تحریک بیشتری دارند.کاندوم های خاردار بهتر است.
3- کاندوم خاردار برای چه کاری استفاده میشود؟ کاندوم های خاردار برای تحریک بیشتر نقطه جی اسپات و ناحیه کلیتوریس در بانوان مورد استفاده قرار می گیرند.
4- آیا کاندوم خاردار درد داره؟ دوست عزیز به دلیل خشکی ناحیه واژن برخی از بانوان بهتر کاندوم های خاردار را با ژل روان روان کننده استفاده کنید.
5- کاندوم خاردار ژله ای به چه کسانی توصیه می شود؟ کاندوم خاردار ژله ای با توجه به ضخامتی که داره و خارهای درشتی که در اطراف کاندوم وجود داره ، به کسانی که چند سال از رابطشون میگذره توصیه میشه.
6- طرز استفاده از کاندوم خاردار ژله ای به چه صورت است؟ نحوه استفاده از اون دقیقا مثل سایر کاندوم ها هستش با این تفاوت که قابل شستشو و چند بار مصرف و میشه از اون تا 8 یا 10 بار استفاده کرد.

برچسب:

 

کاندوم های خاردار دارای مزایای زیادی هستند. این نوع از کاندوم ها باعث پیشگیری از های مقاربتی ایدز ، هپاتیت و سوزاک می شوند. ضمن این که با داشتن برآمدگی هایی آجدار ، لذتی مضاعف را برای بانوان به وجود می آورند. و باعث می شوند که فرایند رسیدن به ارگاسم در آن ها سریع تر اتفاق بیفتد.

گفتنی است : در پاسخ به این سوال که کاندوم خاردار درد داره نی نی سایت باید گفت : استفاده مداوم و بیش از حد از برخی از کاندوم های خاردار مانند کاندوم خاردار ژله ای در بلندمدت ممکن است باعث ایجاد درد در ناحیه تناسلی شود.

 

دکمه بازگشت به بالا