برترینهای کسب و کارعمومی

دوچرخه خوب چه ویژگی هایی دارد

چطور یک دوچرخه خوب بخریم؟

تصمیم‌گیری و انتخاب برای خرید دوچرخه با بهترین قیمت نیازمند اطلاعات دقیق و درست در مورد موارد اصلی تعیین کننده کیفیت و قیمت دوچرخه است.

به گزارش بازار، تصمیم‌گیری و انتخاب برای خرید دوچرخه با بهترین قیمت نیازمند اطلاعات دقیق و درست در مورد موارد اصلی تعیین کننده کیفیت و قیمت دوچرخه است تا خریدار بتواند به راحتی و با دید باز دست به انتخاب و خرید بزند و ما در این مطلب سعی کردیم تا مهم‌ترین اطلاعات را در اختیاز شما قرا دهیم.

پیش از هر چیزی نیاز سنجی کنید و به این سوال پاسخ دهید. از دوچرخه قراره کجا استفاده کنم؟ مطمئناً پاسخ واضح است برای تردد شهری، مسابقه، کوهستان و حتی دومنظوره؛ زمانی که نوع مصرف خود را مشخص کنید دیگر دچار سر درگمی نمی‌شوید و فقط در بین دوچرخه‌های موجود با نوع کاربرد مناسب خودتان یکی از بهترین‌ها را انتخاب می‌کنید. پس از مشخص شدن نوع کاربرد نوبت به قیمت و برند دوچرخه می‌رسد تا با مشخص شدن موارد گفته شده اقدام به خرید دوچرخه با بهترین قیمت متناسب با نیاز خودتان بنمایید. فروشگاه‌ آریا چرخ قم برای بالابردن سطح فروش خود در بازار رقابتی اقدام به کاهش قیمت و ارائه تخفیفات ویژه می‌نمایند

درباره فواید دوچرخه‌سواری و تاثیری که بر روی سلامتی ما دارد با شما بسیار صحبت کردیم؛ مطمئناً اگر به دوچرخه‌سواری علاقه داشته باشید مشتاق خرید یک دوچرخه خوب با قیمت مناسب می‌شوید. اما سوالت اصلی که باید به آنها پاسخ دهید این است: ۱. چطور یک دوچرخه خوب بخریم؟ ۲. در زمان خرید دوچرخه به چه چیزهایی توجه کنیم؟ ۳. دوچرخه خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ ۴. کیفیت مهمه یا قیمت؟ ۵. کدوم برند دوچرخه بهتره؟ ۶. کدام دوچرخه‌ها در بازه قیمت ۸ تا ۱۲ میلیون هستند؟ با ما همراه باشید تا به تمام سوالات بالا پاسخ دهیم و شما را برای خرید دوچرخه مناسب و خوب راهنمایی کنیم.

انتخاب سایز دوچرخه یک امر مهم برای انتخاب و خرید است چرا که با خرید سایز اشتباه ، رکاب زدن و استفاده از دوچرخه را برای خود سخت می کنید.  فرمول ها و جداول مختلفی برای انتخاب سایز دوچرخه منتشر شده است، اما ما برای شما یک جدول و راهنمای ساده برای انتخاب سایز دوچرخه انتخاب کرده ایم که از اطلاعات این جدول برای انتخاب بهترین سایز دوچرخه می توانید استفاده کنید

قبل از مطالعه جدول زیر اطلاعات زیر را به دست آورده باشید

 Leg inseam : بایستید و پا های خود را حدود 15 تا 20سانتی متر از هم دیگر باز کنید. حال فاصله زمین تا  محل اتصال دو پای خود و یا بین پا را اندازه گیری کنید.

فرمول انتخاب سایز دوچرخه

برای دوچرخه های شهری:     Leg inseam (cm) x 0,685 =     مناسب شما frame size
دوچرخه های کوهستان:         Leg inseam (cm) x 0,66 =     مناسب شما frame size
دوچرخه های جاده :             Leg inseam (cm) x 0,70 =     مناسب شما frame size

کار ساده ای پیش رو دارید. تنها کافیست اطلاعاتی که بالا به شما کاربران هاو کن یو توضیح دادیم را استخراج کنید و سپس در اعداد ذکر شده ضرب کنید تا “فریم سایز” مناسب شما به دست بیاید. البته دوچرخه های اندازه های ثایتی دارند ولی با این حال نزدیک ترین اعداد بهترین گزینه ها برای شما هستند.

 

قیمت و کیفیت دوچرخه

کیفیت مهمه یا قیمت
مطمئناً کیفیت و قیمت رابطه مستقیمی دارند. هرچه کیفیت بالاتر باشد به نسبت همان قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند. سعی کنید در زمان خرید دوچرخه هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید. البته باید توجه داشت در برخی مواقع به سبب رقابتی که بین برندهای تولیدکننده است سعی می‌شود تا برخی محصولات مشابه با قیمت کمتری نسبت به رقیب عرضه شوند و یا اینکه که تمام این موارد به نفع خریدار بوده و فقط با تحقیق در این مورد می‌توانید به راحتی بهترین قیمت دوچرخه را یافته و خریداری نمایید.

کدوم برند دوچرخه بهتره؟

برندهای زیادی در بازار دوچرخه ایران وجود دارند که کم و بیش شناخته شده هستند ولی بعضی از آنها به سبب کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار مشهور می‌باشند

دکمه بازگشت به بالا