برترینهای کسب و کارعمومی

مقایسه تلویزیون سونی و ال جی

مقایسه تلویزیون سونی با ال جی

وقتی در جستجوی بهترین تلویزیون برای خود هستید انتخاب‌های زیادی دارید که احتملا تلویزیون‌های سونی و ال جی نیز جزو گزینه‌های انتخابی شما هستند. این برندها هر دو هم تلویزیون‌های LED و هم مدل‌های OLED خوبی دارند. اما خب در کیفیت و ویژگی‌ها و امکانات با هم تفاوت دارند و هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. ما در این مطلب از سلام‌ بابا به مقایسه تلویزیون سونی با ال جی می‌پردازیم و آن‌ها را از هر لحاظی با هم مقایسه می‌کنیم که قطعا می‌تواند در انتخاب مدل مناسب شما را راهنمایی کند پس با ما همراه باشید.

تلویزیون‌های LED و تلویزیون‌های OLED از پرطرفدارترین تلویزیون‌ها در حال حاضر هستند. تلویزیون‌های LED بهترین کیفیت تصویر را ارائه داده و به کاربر امکان می‌دهند که تجربه سینما، اما با یک صفحه نمایش کوچک‌تر را داشته باشند. تلویزیون‌های LED باریک بوده و می‌توانند با هر مکانی تطابق پیدا کنند. این بزرگ‌ترین مزیت در هنگام خرید است و شما می‌توانید تلویزیون ال ای دی را به راحتی بر روی دیوار نصب کنید و یا آن را به صورت امن و بی‌خطر بر روی پایه همراه تلویزیون نصب کنید.

در واقع بهترین تلویزیون‌ ال جی، تلویزیون‌های OLED هستند که نقش تاثیرگذاری در بازار دارند. برندهای دیگر هم برای تولید تلویزیون‌های OLED، از پنل اولد ال جی استفاده می‌کنند

تلویزیون‌های سونی یک انتخاب بسیار ایمن هستند که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارند. سونی مدل‌های منتاژ لهستان هم دارد. همچنین کیفیت ساخت آن‌ها بالاتر از حد متوسط است. مدل‌های بالارده آن قیمتشان بالا است اما مدل‌های میان‌رده مثل سری 8 آن جزو بهترین‌ها از هر لحاظی هستند.

تفاوت تلویزیون LG و SONY

تفاوت این دو برند در تلویزیون از لحاظ های مختلفی نیاز به بررسی دارد، مثلاً از لحاظ کیفیت تصویر و پردازشگرهایی که در ان به کار رفته است، باید مقایسه شوند. زیرا پردازنده به کار رفته در آن ها متفاوت می باشد و در همین حین تصویری که ارائه می دهند، قطعاً متفاوت با کیفیت های مجزایی می باشد که تعیین کننده کیفیت خوب آن می باشد. در این حالت با دل قرص تری انتخاب را انجام خواهید داد.

انتخاب تلویزیون سونی و ال جی براساس قیمت

اگر قرار بر این مسئله باشد که تلویزیون سونی و ال جی را با هم مقایسه کنیم، یکی از گزینه هایی که در اولویت قرار دارد قطعاً قیمت تلویزیون می باشد که با انتخاب ما تاثیر مستقیمی دارد. اینکه تلویزیون ال جی بهتر است یا سونی؟ اول باید متوجه این باشیم که چه میزان بودجه برای این کار در نظر گرفته ایم. در واقع به قول قدیمی ها هر چقدر پول بدی همون قدرم هم آش می خوری. در واقع قیمت تلویزیون سونی کمی بالاتر از ال جی می باشد و قسمتی از این ویژگی را از امکانات و تصویر خوبی که دارد دریافت می کند.

تلویزیون سونی یا سامسونگ؛ کدام بهتر است؟

خب حالا که ویژگی‌های تلویزیون‌ها در هر یک از برندها را بررسی کردیم، به بررسی و مقایسه تلویزیون سونی با ال جی می‌پردازیم. در زیر امکانات هر یک از این تلویزیون‌ها را از جهت‌های مختلف با هم بررسی می‌کنیم و در نهایت بهترین تلویزیون برای خرید را به شما معرفی خواهیم کرد:

مقایسه تلویزیون سونی با ال جی از لحاظ ظاهر و طراحی

تلویزیون‌های ال جی و سونی هر دو دارای ظاهری شیک و زیبا هستند. روی طراحی ظاهری نسل‌های جدید این تلویزیون‌ها پر قدرت کار می‌شود و به همین خاطر نمی‌توان هیچ یک را نسبت به دیگری برتر دانست. منتهی اگر قصد نصب تلویزیون به دیوار را دارید، بهتر است که از تلویزیون‌های سونی استفاده کنید.

تلویزیون‌های ال جی در قسمت پشت کمی برجستگی دارند و این باعث می‌شود تا فاصله‌شان با دیوار بیشتر باشد. هر چند این فاصله آنقدر زیاد نیست اما باز هم این یک ویژگی منفی در مورد تلویزیون‌های ال جی است که باید مد نظر قرار دهید.

اگر قصد استفاده از ساندبار را دارید، باز هم تلویزیون‌های ال جی برایتان مشکل می‌آفرینند چرا که پایه‌های نامناسبی دارند. اما پایه‌های دینامیک تلویزیون‌های سونی شما را در استفاده از ساندبار راحت‌تر می‌گذارند. برای راهنمای بیشتر می توانید به actiontvrepairs.com مراجعه کنید.

مقایسه تلویزیون سونی با ال جی از لحاظ رابط کاربری

سیستم عامل تلویزیون‌های سونی Android TV است، در صورتی که تلویزیون‌های ال جی دارای سیستم عامل اختصاصی به نام WebOS هستند. سیستم عامل هر دو تلویزیون قدرتمند است و شاید سیستم عامل تلویزیون‌های ال جی کمی ناشناخته باشد اما با ‌این حال به بسیاری از نرم افزارها به راحتی از طریق این سیستم عامل دسترسی خواهید داشت. همچنین شما می‌توانید روی تلویزیون‌های سونی به لطف سیستم عامل قدرتمندی که دارد، انواع برنامه‌های اندرویدی را نصب کنید.

اگر نیاز به مشاوره و یا تعمیر تلویزیون سونی یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com

 

دکمه بازگشت به بالا