برترینهای کسب و کارجامعه

راز های استایل با رنگ هلویی که شما را زیباتر می کند را بدانید

رنگ هلویی که به عنوان رنگ سال شناخته می‌شود، به راحتی طرفداران خاص خود را برای خلق استایل‌های جذاب پیدا کرده است. شاید از خود بپرسید هلویی با چه رنگی میشه؟ برای استایل با رنگ هلویی باید بین تمام اجزای استایل خود و حتی رنگ پوستتان تعادل و هماهنگی وجود داشته باشد. با انتخاب این رنگ جذاب زیبایی ظاهری شا چند برابر شده و شیک به نظر می‌رسید. در ادامه شما را در زمینه ست کردن رنگ هلویی با سایر رنگ ها آشنا می‌کنیم.

رنگ هلویی با چه رنگی ست میشه؟

ست کردن رنگ هلویی با رنگ های خنثی

رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، خرمایی، کرم و بژ در لیست رنگ های خنثی قرار می‌گیرد. یه عنوان مثال برای به کار بردن رنگ سفید در استایل با رنگ هلویی می‌توانید یک تیشرت یا شومیز هلویی را با یک شلوار یا دامن سفید ست کنید.

برای رنگ های خاکستری و مشکی نیز به همین صورت. برای نمونه می‌توانید یک هودی خاکیتری را با شلوار هلویی یا جین آبی ست کنید. تمام این موارد به سلیقه شما بستگی دارد.

اگر به دنبال استایلی جذاب  هستید، فروشگاه جاجیم گالری خرید ست راحتی را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای اطلاع از قیمت و مشاهده تنوع روی ست راحتی کلیک نمایید.

 

ست با رنگ سال

  • ست کردن رنگ هلویی با رنگ های بولد

رنگ های بولد یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با رنگ هلویی هستند که به شما احساس شجاعت را القا می‌کند. رنگ های بولد شامل قرمز، زرد، سبز، زرشکی، نارنجی و غیره است. برای شروع می‌توانید از کت های کوتاه زرشکی همراه با شلوار مام هلویی استفاده کنید و جذابیت خود را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید یک شال زرشکی همراه با مانتو هلویی را ست کنید. زرد و هلویی یکی دیگر از ترکیبات جذاب در استایل با رنگ هلویی هستند که بهترین پیشنهاد پوشیدن یک دامن هلویی همراه با تاپ یا کراپ تاپ زرد رنگ است.

  • ست کردن رنگ هلویی با رنگ های مکمل خود

ست کردن رنگ هلویی با مکمل خود پیشنهاد ویژه‌ای است که نمی‌توان از آن غافل شد. رنگ های لیمویی، صورتی، آبی روشن مکمل های هلویی هستند. این ترکیب رنگ ها زیبایی شما را چندین برابر میکنند. به عنوان مثال می‌توانید یک شومیز آبی روشن همراه با شلوار هلویی بپوشید.

می‌توانید از یک شلوار زرد لیمویی به همراه شومیز هلویی برای حضور در قرارهای دوستانه خود استفاده کنید. به کار بردن رنگ های مکمل در استایل با رنگ هلویی تعادل را در استایلتان بیشتر به نمایش می‌گذارد. و باعث شاداب نشان دادن شما می‌شود.

  • ست کردن رنگ هلویی با جین

ست کردن رنگ هلویی با جین از محبوب ترین استایل ها بین خانوم ها است که برای این ست می‌توانید از یک شلوار هلویی و یک کت جین کوتاه استفاده کنید. همچنبن، استفاده از یک تیشرت یا هودی هلویی همراه با شلوار جین زیبایی شیک و جالبی دارد.

انواع کراپ زنانه, سرهمی, تیشرت, شلوار و لباس های کیوت زنانه را در جاجیم گالری با کیفیت عالی و قیمت مناسب مشاهده نمایید.

 

رنگ هلویی چه رنگی میشه

ست رنگ سال

ست رنگ سال را با پالت رنگ گرم مانند صورتی، زرد و قرمز به کار ببرید. ایده های متنوعی وجود دارند تا بتوانید بهترین استایل را با رنگ سال داشته باشید. مانند ست رنگ سال با رنگ هایی که تناژ قهوه ای دارند. مثلا می‌توانید یک بافت هلویی بسیار شیک و جذاب را با دامن قهوه ای یا کرم رنگ ست کنید.

از طرف دیگر اگر می‌خواهید بهترین استایل را با هلویی رنگ سال داشته باشید؛ از انتخاب لباس های طرح دار مانند شلوار یا دامن های چهارخانه غافل نشوید. یک پالتو هلویی همراه با شلوار پارچه ای چهارخانه زیبایی فوق العاده ای به شما می‌بخشد.

استایل با رنگ هلویی

استایل با رنگ هلویی می‌تواند به صورت تک رنگ یا مونوکروم نیز باشد. این انتخاب جذاب باعث ایجاد تعادل و هماهنگی در استایل شما خواهد شد. می‌توانید از یک کت و شلوار دخترانه و جذاب به رنگ هلویی برای ایجاد استایل مونوکروم استفاده کنید.  این ترکیب باعث می‌شود تا جذابیت و درخشندگی رنگ هلویی بیشتر به چشم آید.

البته می‌توانید از رنگ هلویی در نوع تیره و روشن نیز استفاده کنید. به عنوان مثال ترکیی یک کت هلویی همراه با شلوار هلویی اما تیره تر از رنگ کت استایل شما را شیک نشان می‌دهد.

جمع بندی

در این مقاله ست کردن رنگ هلویی با دیگر رنگ‌ ها مورد بررسی قرار گرفت. متوجه شدید که می‌توانید با ایده پردازی در ست رنگ سال که هلویی است به راحتی ظاهری شیک و جذاب به خود بدهید. نکات بسیار مهمی در استایل با رنگ هلویی ذکر شد. برای جذابیت بیشتر از اکسسوری های که با این رنگ همخوانی داشته باشد استفاده کنید.

سوالات متداول

رنگ هلویی را در کدام فصل سال می‌توانیم بپوشیم؟

فصل های بهار و تابستان از آن دسته فصل ها هستند که به دلیل موقعیت آب و هوایی استفاده از رنگ های هلویی و رنگ های پاستلی در آن زیاد می‌شود؛ زیرا به شما حس خنکی و شادابی را القا می‌کند.

برای استایل با رنگ هلویی از چه کیف و کفشی استفاده کنیم؟

 در استایل با رنگ هلویی بهتر است از کیف و کفشی به رنگ خنثی استفاده کنید. کیف و کفش نیز باید با یکدیگر همخوانی داشته باشند. مثلا می‌توانید از کیف و کفش طوسی در ست کردن با رنگ هلویی استفاده کنید.

در استایل با رنگ هلویی مخملی از چه ترکیب رنگ‌ هایی می‌توان استفاده کرد؟

هلویی مخملی یکی از پرکاربردترین ست‌ ها است که می‌توانید از رنگ خاکستری و سفید برای استایل با آن مخصوصا در فصل زمستان و پاییز استفاده کنید.

 

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا