عمومیبرترینهای کسب و کار

در مورد ریمل و برند اسنس بیشتر بدانید

در نقد ریمل اسنس باید بگوییم که آرایش مقوله ای جذاب برای خانم ها است و بسیاری از آن ها این کار را روزانه و طبق عادت انجام می دهند. در میان انواع مختلفی از لوازم آرایشی که وجود دارد، ریمل یکی از پرمصرف ترین ها در بازار است. می توان گفت حتی کسانی که علاقه چندانی به آرایش ندارند نیز برای زیباتر شدن چشم و پرپشت شدن مژه ها از ریمل استفاده می کنند.

ریمل های متنوعی از جمله ریمل های حجم دهنده و تراکم در بازار موجود است و هرکسی می تواند با توجه به خواسته و نیاز خود مدلی را خریداری کند. البته باید توجه داشت که چشم ها یکی از حساس ترین و مهم ترین قسمت های بدن هستند که مراقبت از آن ها بسیار مهم است. ریمل نیز یک محصول آرایشی است که مستقیما با چشم در تماس است، پس باید از برندی استفاده کنید که از کیفیت و اصالت بالای آن مطمئن باشید.

البته ریمل هایی در بازار وجود دارد که ضد حساسیت هستند و افرادی که چشم های حساسی دارند می توانند از این مدل ریمل برای محافظت از چشم خود استفاده کنند. در ادامه این مقاله بیشتر در مورد ریمل و برند اسنس صحبت خواهیم کرد. با ما بمانید.

درباره برند اسنس

شرکت اسنس فعالیت خود را در سال 2001 آغاز کرد و اکنون به یکی از محبوب ترین برندهای اروپایی تبدیل شده است که دلیل این محبوبیت چیزی جز کیفیت، تنوع محصولات و قیمت مناسب آنها نیست. بد نیست بدانید محصولات برند اسنس به شدت با مقررات کمیسیون آرایشی و بهداشتی اتحادیه اروپا مطابقت دارند. تمامی محصولات برند اسنس مانند ریمل اسنس در کشورهای عضو اتحادیه اروپا تولید می شوند اما منشاء اصلی این برند ایتالیا می باشد. محصولات این برند جزو پرفروش ترین برندها در کشورهایی مانند سوئیس، هلند، آلمان و … می باشد.

انواع ریمل اسنس

با نگاهی به انواع ریمل های برند اسنس باید گفت که از آنجایی که ریمل های این برند بسیار پرطرفدار است و طرفداران زیادی دارد، انواع مختلفی تولید می شود. اسنس صورتی، اسنس مشکی، اسنس آبی و اسنس سبز… از انواع ریمل های این برند هستند. هر کدام از این مدل ها زیبایی خاصی به چشمان شما می بخشد و شما باید با توجه به نیاز خود و ویژگی های هر یک از این مدل ها یکی را انتخاب کنید.

ریمل اسنس صورتی اصل برای افرادی که مژه های کوتاه دارند مناسب است. برس روی این ریمل از نوع فیبری است و مژه های شما را بلند و نچسب نشان می دهد. مراقب باشید ریمل اسنس رز ضد آب نباشد و به راحتی از چشمان شما شسته شود. البته این برند یک ریمل قهوه ای هم دارد که مانند مدل صورتی کار می کند اما با این تفاوت که به مژه های شما رنگ قهوه ای می دهد.

ریمل سیاه اسنس یکی از ریمل های حجم دهنده است. برس روی این مدل ریمل کوچک است و مژه های ریزی ایجاد می کند که مژه های شما را پرتر نشان می دهد. توجه داشته باشید که ریمل سیاه اسنس ضد آب نیز نیست و به راحتی قابل جدا شدن و شستشو است.

مدل ریمل آبی اسنس در عمل کاملا شبیه ریمل اسنس مشکی اصل است، تنها تفاوت آن در ضد آب بودن رنگ آبی است و برای شستن آن نیاز به پاک کننده آرایش دارید. ضد آب بودن به این معنی است که هرگز با مشکل سیاهی زیر چشم یا ریزش مژه مواجه نخواهید شد.

ریمل سبز برند اسنس جدیدترین مدل ریمل این برند می باشد. این مدل دارای برس مخصوص است و شرکت اسنس مدعی است که این نوع ریمل علاوه بر عملکرد معمولی، قابلیت فر کردن مژه ها را نیز دارد.

ویژگی های اصلی ریمل اسنس

 در این قسمت می خواهیم در مورد ریمل حجم دهنده اسنس توضیح مختصری بدهیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید. ریمل حجم دهنده دارای یک برس ضروری بسیار باکیفیت است که باعث می شود مژه ها حالت و حجم بالایی پیدا کنند. جنس این ریمل کیفیت بسیار خوبی دارد و به مدت طولانی زیر چشم نمی افتد و به عبارتی ماندگاری آن روی مژه ها بسیار بالاست. اگر به دنبال ریملی هستید که هم کیفیت و هم حجم با قیمت مناسب داشته باشد، ریمل اسنس بهترین گزینه برای شماست. معمولا از ریمل برند اسنس برای استفاده روزانه استفاده می کنند زیرا مواد تشکیل دهنده آن به مژه ها حجم خوبی می دهد و به هیچ وجه مژه ها را جمع نمی کند و ظاهری زیبا و طبیعی به چشم ها می بخشد. اما مشخصات کلی ریمل برند اسنس به شرح زیر است:

  • حجم دهنده مژه
  • جدا کننده مژه
  • بافتی سبک و مغذی دارد
  • بدون آزمایش حیوانی
  • برس فیبر با دو لبه تقسیم شده
  • در اطراف چشم پخش نمی شود
  • با یک برس بزرگ برای حجم دادن به مژه ها
  • حاوی رنگدانه های سیاه و جذاب
  • ماندگاری بالا
  • آسان برای استفاده
  • بلند کننده مژه
  • از چسبیدن مژه ها به هم جلوگیری می کند
  • چشم ها مخملی و طبیعی هستند
  • تایید شده توسط چشم پزشکان
  • دارای شماره پروانه بهداشت
  • به راحتی با آب و پاک کننده های آرایش پاک می شود
  • ضد حساسیت
  • ضد آب نیست و به مژه ها آسیب نمی رساند

ریمل حجیم کننده اسنس مدل I Love Extreme Volume

برای خانم ها زیبایی چشم ها بسیار مهم است، بنابراین همیشه به دنبال ریملی هستند که هم برای استفاده روزمره مناسب باشد و هم حجم خوبی به مژه ها بدهد. برند Essence برای رفع این نیاز خانم ها ریمل حجم دهنده Essence I Love Extreme را روانه بازار کرده است. این مدل ریمل علاوه بر کیفیت خوب، قیمت قابل قبولی نیز دارد.

ریمل حجم دهنده I Love Extreme دارای بافت غلیظ و بسیار مشکی است. حجم خوبی به مژه ها می دهد و آنها را بلندتر می کند. برس بزرگ این ریمل باعث می شود تمام مژه ها به خوبی با مواد پوشانده شوند. البته بهتر است در استفاده از این ریمل کمی دقت کنید زیرا باعث جمع شدن مواد روی مژه های شما می شود. توصیه ما این است که اگر مژه های کوتاهی دارید سراغ این مدل نروید و به سراغ ریمل های بلندکننده مانند ریمل نارنجی ایزادورا بروید.

ریمل برند Essence I Love Extreme ماندگاری خوبی دارد و می تواند برای مدت طولانی روی مژه ها بماند. بد نیست بدانید جدا از این ماندگاری، این ریمل باقیمانده بسیار کمی دارد. در ساخت این مدل از مواد معطر استفاده شده است که اگر به آن حساسیت دارید از آن استفاده نکنید.

خرید اینترنتی ریمل اسنس

ریمل اسنس نسخه های تقلبی زیادی با قیمت های متفاوت در بازار ایران دارد. بنابراین اگر تصمیم به خرید ریمل اصل دارید، حتماً آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا مطمئن شوید که محصول اصلی را خریداری کرده اید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا