برترینهای کسب و کارعمومی

راهکارهایی برای پاکسازی دستگاه‌های روشویی خانگی

رسوب چیست؟

تمیز کننده سالید مجیک: رسوب و جرم سنگ های بسیار ریز و نرمی هستند که از طریق آب های سخت جریان دارند (مانند گچ و سنگ آهک).

اگر چه آب شیرین منازل در تهران و شهرهای دیگر کشورمان از تصفیه خانه ها عبور می کند اما باز هم این آهک ها در آب جریان پیدا می کنند و به مرور زمان بر روی شیرآلات، سرامیک و سنگ توالت با حجم زیاد بر جای می مانند.

این ماده به صورت مواد پودری بر روی دیوارها یا فلزات و در توالت به شکل خطوط و لکه های سیاه، قهوه ای و یا زرد رنگ دیده می شود.

اسپری دوراکلین خودرو نانوسان: این رسوب ها توسط شرکت های رفع نمی شوند وشماره ای که در این سایت قرار داده شده برای چاه بازکنی و تخلیه چاه در تهران است پس لطفا جهت رفع رسوب با این شماره تماس نگیرید.

چرا باید رسوب و جرم را از بین ببریم؟

قیمت موتور شوی نانوسان: بزرگترین دلیل برای از بین برن جرم توالت و رسوب این است که به نظر می رسند غیر بهداشتی هستند و به شکل وحشتناکی سرویس بهداشتی را کثیف و غیر قابل تحمل نشان می دهند.

علاوه بر این، رسوب و جرم موجود در دستشویی و شیرآلات می تواند به مرور زمان آنها را خراب کند و باعث پوسیدگی آنها شود.

همچنین رسوب و جرم موجود در لوله ها سبب می شود فشار آب در لوله های آب کم شود و در لوله های فاضلاب نیز باعث بالا زدن چاه توالت و آب فاضلاب می شود.

به همین خاطر در اینجا بهترین روش برای از بین بردن جرم دستشویی را توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

روش از بین بردن جرم کاسه توالت

در ابتدا لازم دانستیم دو روش محبوب برای از بین بردن جرم سنگ توالت را که با استفاده از نوشابه و مایع سفید کننده می باشد توضیح دهیم.

سپس در ادامه فیلم ترفند نحوه جرم گیری کاسه توالت ایرانی و فرنگی را قرار دهیم تا شما به راحتی در خانه بتوانید زردی و سیاهی سنگ دستشویی را از بین ببرید.

  • نوشابه: روشی که تقریبا همه استفاده کرده اند و هدف ما هم تنها آموزش این روش نیست چون همه شما می دانید که باید یک بطری نوشابه داخل کاسه توالت خالی کنید و یک شب به آن وقت بدهید تا فردا صبح با شستن کاسه توالت تمام جرم ها از بین برود.
  • جرم گیر یا سفید کننده: جرم گیر یا سفید کننده شاید در ظاهر بتواند جرم کاسه توالت را از بین ببرد اما در واقع تنها رسوب ها را براق کرده و به سختی می توان آنها را دید، پس این روش هم هدف ما برای آموزش جرم گیری توالت بصورت تضمینی نیست.

در ادامه روش هایی همراه با فیلم آموزش جرم گیری کاسه توالت ایرانی و نحوه جرم گیری توالت فرنگی توضیح داده شده که می توانید آنها را ببینید و بخوانید.

فیلم جرم گیری کاسه توالت

در این فیلم میبینیم که جرم سنگ توالت را چگونه از بین ببریم:

توجه: در فیلم از جرم گیر، جوش شیرین، نمک، صابون و سرکه استفاده شده است.

نحوه جرم گیری کاسه توالت با جوش شیرین و سرکه

جوش شیرین و سرکه، دو ماده بسیار کاربردی که تقریبا در تمام خانه پیدا می شود و می توانند برای تمیز کردن بسیاری از چیزها از جمله پاک کننده قوی سنگ توالت مورد استفاده قرار بگیرند.

به همین خاطر سرویسکاران شرکت سرویس لوله، جوش شیرین و سرکه را بهترین ماده تمیز کننده دستشویی می دانند و همواره از آن استفاده می نمایند.

و اما نحوه استفاده از این مواد جهت از بین بردن سیاهی کاسه توالت:

  1. حدودا 1 فنجان سرکه را روی کاسه دستشویی بریزید و آن را با برس توالت روی سنگ بکشید و اجازه دهید 1 دقیقه بماند.
  2. تقریبا یک فنجان جوش شیرین را روی لکه های سیاه، زرد و قهوه ای کاسه بپاشید. سپس 1 تا 2 فنجان سرکه را روی آن بریزید. حالا یک واکنش هیجان انگیز میبینید، اجازه دهید محلول 10 دقیقه بماند.
  3. از یک برس استفاده کنید و محلول را بر روی لکه های سیاه بکشید و مطمئن شوید محلول بر روی تمامی خطوط زرد و جرم ها نشسته باشد. به هیچ عنوان در این مرحله فلاش تانک را نکشید.
  4. اجازه دهید محلول سرکه و جوش شیرین 30 دقیقه بماند و یک یا دوبار سنگ را شستشو دهید تا لکه ها کمرنگ شوند. اگر لکه ها از بین نرفتند بار دیگر با برس سفت تری این مراحل را انجام دهید.

جرم گیری سنگ توالت با بوراکس و سرکه

بوراکس یک محصول تمیزکننده چند منظوره است که می تواند به طور موثر برای تمیز کردن لکه های زرد و سیاه کاسه توالت ایرانی و فرنگی استفاده شود.

  1. 1/4 فنجان بوراکس را درون کاسه بریزید و آن را با برس توالت بر روی جرم ها بکشید.
  2. 1 فنجان سرکه اضافه کنید و محلول را به مدت 20 دقیقه در کاسه قرار دهید.
  3. برای از بین جرم توالت از یک برس استفاده کنید و کاسه را بشویید.

روش جرم گیری توالت ایرانی و فرنگی با خمیر بوراکس

برای از بین بردن جرم های قدیمی توالت سعی کنید از خمیر بوراکس استفاده کنید.

  1. تمامی شیرهای توالت را ببندید و اگر آبی داخل کاسه است آن را خالی کنید. سعی کنید آب به حدی خالی شود که لکه های پوشانده شده با آب دیده شوند.
  2. برای درست کردن خمیر، 1/2 فنجان بوراکس و سرکه را با هم ترکیب کنید تا خمیر به دست بیاید.
  3. خمیر را با استفاده از ابزاری بر روی لکه های سیاه و زرد بکشید تا جرم ها کاملا پوشانده شوند. سرکه را تا زمانی که این کار را انجام نداده اید اضافه نکنید.
  4. اجازه دهید خمیر 15 تا 20 دقیقه بماند. سپس سرکه را اضافه کنید.
  5. حالا با یک برس کاسه توالت را خوب شستشو دهید.

رفع جرم و رسوب کاسه توالت با سمباده نرم

گزینه ای دیگر برای پاسخ به سوال چگونه زردی سنگ دستشویی را تمیز کنیم، استفاده از سمباده نرم است که بهترین درجه 0000 می باشد.

حتما اطمینان حاصل کنید که از سمباده نرم استفاده می کنید (بهترین درجه 0000 است) تا سنگ توالت خراش نیفتد و آسیبی نبیند. برای اینکار کافی است سمباده را روی لکه ها بکشید و سپس با آب شستشو دهید

دکمه بازگشت به بالا