برترینهای کسب و کارعمومی

روش‌های شناخت ساعت مچی اورجینال از فیک

ساعت مچی فیک امروزه در بازار بسیار زیاد شده است، اما آیا واقعا ارزش خرید دارد؟ آیا تفاوت قیمت بین ساعت های اصل و فیک بی دلیل است؟ ساعت موندوشاپ نه تنها از لحاظ ظاهری زیباست، بلکه از نظر کیفیت ساخت نیز بسیار باکیفیت و قابل اعتماد می‌باشد . در این مقاله از قصد داریم شما را با تفاوت های ساعت مچی فیک و اصل آشنا کنیم.

فکر می‌کنید در تشخیص ساعت اصل از فیک استاد هستید ؟

خیلی راحت‌تر از چیزی که فکر می‌کنید فریب یک ساعت مچی فیک را خواهید خورد! ساعت‌های مچی فیک یا غیر اصل در بازار بسیار فریب دهنده‌تر از چیزی که فکر می‌کنید هستند! ساعت‌ مچی کپی یا فیک ۳۰ درصد بازار جهان را به خود اختصاص داده است و البته این عدد در ایران به بیش از ۵۰ درصد می‌رسد! بنابراین ساعت مچی فیک هم پا به پای ساعت مچی اصل از سال ۱۹۸۰ میلادی رشد کرده‌ و کیفیت خود را افزایش داده‌ است. بنابراین تشخیص ساعت اصل از فیک به این راحتی‌ها که شما فکر می‌کنید هم نیست!

تفاوت ساعت مچی اصل از فیک

  • تفاوت طراحی و ظاهر ساعت مچی اصل و فیک

به نظر، این یک مورد بدیهی است، اما لازم است بگوییم که ساعت مچی لوکس، با ظرافت و دقیق ترین استاندارد ها ساخته می شود. بنابراین جزئیات و محصول نهایی یک ساعت مچی خوب و اصل باید بدون نقص باشد. قبل از خرید، وقت بگذارید و جزئیات را بررسی کنید تا از درست بودن همه چیز اطمینان پیدا کنید. نگاهی دقیق به صفحه ساعت مچی، قاب، درب پشت، کیفیت دسته کوک، بند و سگگ آن بیندازید. سازندگان ساعت مچی درجه یک به محصولی که تولید می کنند افتخار می کنند. نحوه تشخیص ظاهری ساعت مچی تقلبی یا فیک چندی از نشانه های ساعت مچی فیک عبارتند از:

  • جنس استفاده شده به صورت پوسته پوسته یا لایه لایه و ناهموار
  • نوشته های کج و به هم ریخته
  • فاصله نابرابر بین حروف و اعداد
  • اشتباهات املایی و لوگوی نادرست
  • بند ساعت مچی به درستی با صفحه آن چفت نشده
  • بند های بی کیفیت که به راحتی باز و بسته نمی شوند
  • سگگ، دسته کوک، صفحه و یا درب پشت ساعت بدون لوگو و درج برند
  • صدای تیک تاک ساعت مچی زیاد است.
  • پنجره سایکلوپ بیش از حد بزرگنمایی یا بیش از حد کوچک نمایی کند.

قبل از خرید، با مدل و ظاهر نسخه اصلی ساعت مچی آشنا شوید. سپس دقت خود را به کار گیرید تا ساعت اصل را از فیک یا تقلبی تشخیص دهید.

  • تفاوت متریال ساعت مچی اصل و فیک

یک ساعت برند با سنگهای قیمتی، کریستال، طلا، نقره، فلزات سنگین، چرم اصل و… ساخته می شود. همچنین، آنها به چندین قسمت کوچک مجهز شده اند که ساعت مچی را سنگین و محکم می کند. می توان گفت بین ساعت مچی اصل و ساعت فیک تفاوت در وزن وجود دارد و معمولا ساعت ها اصل سنگین تر هستند. با این حال یک استثنائاتی در این مورد وجود دارد و آن زمانی است که برند های اصل ساعت مچی از موادی مانند تیتانیوم برای تولید ساعت مچی های بسیار سبک استفاده می کنند. به علاوه حتما باید توجه کنید امروزه با توجه به پیشرفت ساعت های فیک، سازندگان ساعت های فیک به راحتی ساعت هایی با همان وزن تولید می کنند! پس خیلی از موارد نمی توانند در تشخیص ساعت اصل کافی باشد.

  • عقربه ها موقع حرکت، صدای تیک تاک ندهند

یک ساعت مچی اصل، به هنگام حرکت عقربه هایش هیچ صدایی تولید نمی‌کند. صدایی مانند تیک تاک و یا ضربه زدن به شیشه ساعت. به این دلیل که از قطعات ریزی تشکیل شده است که با دقت در کنار هم ثابت شده‌اند تا مکانیزم مناسبی را برای حرکت صحیح عقربه‌ها ایجاد کنند. اما ساعت های فیک و کپی از این کیفیت برخوردار نیستند و صداهای تیک تیکی ایجاد می کنند که با قرار دادن ساعت نزدیک گوش شما به راحتی قابل تشخیص است.

  • تفاوت قیمت ساعت مچی اصل و فیک

هزینه ساخت ساعت مچی لوکس بسیار زیاد است. علاوه بر متریال نفیس استفاده شده، بهترین ساعت ها معمولاً در سوئیس ساخته می شوند. سوئیس جایی است که هزینه زندگی و تجارت در آن بسیار بالاست. برای راه اندازی این برندهای جهانی ساعت مچی لوکس، هزینه زیادی لازم است. قیمت آنها به وضوح نشان دهنده این مورد است.

بنابراین با توجه به این نکته، اگر قیمت فروش یک ساعت مچی لوکس در مقایسه با ارزش بازار آن بسیار پایین باشد، به احتمال زیاد، آن ساعت مچی، فیک یا تقلبی است که به عنوان یک ساعت مچی لوکس و اصل در حال فروش است. امروزه تقاضای زیادی برای ساعت مچی لوکس و رده بالا وجود دارد. بنابراین تولید این ساعت ها با قیمت پایین رواج زیادی یافته. برخلاف گذشته، با پدید آمدن خرید اینترنتی و آنلاین، خرید هر مدل ساعت مچی لوکس بسیار آسان شده. بنابراین میتوانید با یک سرچ ساده در سایت های مختلف فروش ساعت مچی، در این باره تحقیق کنید و قیمت هارا مقایسه نمایید.

خیلی مهم است که تأکید کنیم محصولات تقلبی نه تنها غیرقانونی هستند، بلکه صنعت کالاهای تقلبی نیز تاثیر زیادی در حرکات ضد حقوق بشر، گسترش کودکان کار، پولشویی و سایر اقدامات مجرمانه دارد. همچنین ساعت مچی های لوکس و رده بالا علاوه بر تجمل و انحصارگرایی، کار دقیق و سخت، کیفیت بالا از نظر متریال استفاده شده و تسلط فنی افرادی که روی آنها کار میکنند دارند. هنگام انتخاب و خرید ساعت مچی لوکس و اصل، شما به یک صنعت مهم با میراث غنی و غرور آفرین کمک خواهید کرد.

راه های تشخیص ساعت مچی اصل از فیک

با سرچ رفرنس ساعت یا همان کد حک شده پشت قاب ساعت در اینترنت، باید عکس و مشخصات همان ساعت برایتان نمایش داده شود. عکس و مشخصات باید کاملا مطابق با ساعت شما باشد. در صورت وجود هر اختلافی با مشخصات نمایش داده شده،‌ ساعت اصل نمی باشد. پس لطفاً این نکات را در ذهن داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که معامله واقعی می کنید. همچنین آن چیزی که در قبال پول زیادی که می پردازید دریافت می کنید اصل و معتبر است.

در وب سایت اصلی برند یا وب سایت های معتبر، با مشاهده عکس محصول مورد نظرتان، جزئیات ظاهری ساعت مانند اندازه و شکل حروف را با دقت بررسی کنید تا اگر تفاوتی با ساعتتان دارد آن را متوجه شوید. ساعت شما باید دقیقا با نمونه اصلی مطابقت داشته باشد. ساعت های اصل با دقت ساخته می شوند و نباید دارای خراشیدگی یا موارد این چنینی باشند. رنگ ساعت فیک به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت می تواند متفاوت باشد که قبل از خرید باید بررسی شود. همچنین به بسته بندی و جعبه ساعت و کیفیت و استحکام آن دقت کنید. روی اعداد ساعت مچی اصل رنگ درخشانی دارند.

چگونه به خیال راحت ساعت مچی اصل بخریم؟

بدون شک ساعت مچی فیک و اصل از نظر ظاهر، کارکرد، وزن، کیفیت نوشته ها و بسته بندی با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند. اما گاهی اوقات ممکن است تشخیص ساعت مچی اصل برای افرادی که تجربه زیادی ندارد سخت باشد. مطمئن ترین راه برای خرید ساعت اصلی مراجعه به فروشگاه های معتر مانند سورن گالری است که به همراه تمامی محصولات خود ضمانت اصل بودن ارائه میکند. دست زدن به قطعات داخلی ساعت ممکن است باعث خرابی‌های بیشتر شود.

آخرین، اما مهم ترین مورد که باید بررسی کنید، قیمت ساعت است. ساعتی که اصل باشد ارزان نیست و یک کالای ارزان قطعا تقلبی یا دست دوم است.امیدواریم که 12 نکته بالا در تشخیص ساعت اصلی و تقلبی به شما خواننده عزیز کمک های لازم را بکند. ما در فروشگاه اینترنتی ساعت مچی با کیفیت اصل موجود نداریم اما به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که تمامی ساعت های موجود چه زنانه چه مردانه با بهترین کیفیت موجود در بازار خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم. آسان برای تشخیص ساعت اصل از فیک است که به شما اطمینان اصالت کالا را می دهد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا