رویدادها

سامانه جدید بارشی اوایل امشب وارد کردستان می‌شود

معاون توسعه پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی کردستان گفت: پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه بارشی جدید از امشب (دوشنبه) وارد استان شده و فعالیت آن تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

سامانه جدید بارشی اوایل امشب وارد کردستان می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

علی پناهی اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می دهد هوای استان تا عصر امروز نسبتا پایدار است و از اوایل امشب بتدریج بارش پراکنده برف و باران از غرب استان(مریوان و بانه) آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در بعضی ساعات بارش برف و باران(عمدتا برف)در سطح استان روی خواهد داد، گفت: بیشترین فعالیت سیستم بارشی در روزهای پنجشنبه و جمعه است که با توجه به ریزش هوای سرد از عرض های بالاتر، عمدتا بصورت برف خواهد بود.

معاون توسعه پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی کردستان یادآور شد: در سه روز آینده میانگین دمای هوای شبانه روز استان حدود ۲ تا سه درجه افزایش پیدا می کند.

اداره کل هواشناسی کردستان دارای ۲۲ ایستگاه هواشناسی شامل ۹ ایستگاه سینوپتیک (هر ساعت یک بار تغییرات هواشناسی در آن اندازه گیری و ثبت می‌شود) و ۱۳ ایستگاه اقلیم‌شناسی، ۷۹ ایستگاه باران‌سنجی و سه ایستگاه جاده‌ای است و این ایستگاه‌ها در طول شبانه روز پارامترهای هواشناسی را اندازه‌گیری، ثبت و مخابره می‌کنند.

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا