برترینهای کسب و کارعمومی

سرویس خواب شامل چه چیزهایی است؟

سرویس خواب تانیل چوب

با توجه به وجود ابهامات فراوان در رابطه با ملحفه، در این مقاله از مجله آرنا سعی شده است به این سوال پاسخ دهیم که ملحفه شامل چه مواردی می شود و در خرید ملحفه به چه نکاتی باید توجه کرد. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. برای خرید سرویس خواب کامل هم میتوانید به فروشگاه تانیل چوب مراجعه کنید. برای دیدن نمونه های بیشتر هم حتما یک سری به سایت studio.co.uk بزنید.

سرویس خواب یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب است و انتخاب نوع آن به شخصیت افراد و نوع چیدمان آن بستگی دارد. سرویس خواب با توجه به ترجیحات شخصی افراد اطراف طراحی شده است. مثلا اعضای خانواده چیزهایی با سلیقه های مختلف تهیه می کنند. گاهی ممکن است مادر خانواده بخواهد از سرویس خواب کینگ برای اتاق خواب خود استفاده کند. دختر خانواده دوست دارد از ست اتاق خواب مدرن استفاده کند و کودک نوپا عاشق وسایل فانتزی جدید است.

اما با توجه به طراحی کلی خانه و سلیقه افراد باید یک سرویس خواب مناسب برای اتاق های مختلف تهیه کرد. که در عین رفع نیازها و سلیقه افراد، در طراحی کلی خانه نیز می گنجد. برای این کار باید کل سرویس خواب را بدانیم و همچنین بدانیم که سرویس خواب شامل چه مواردی می شود. با مطالعه ادامه این مقاله، به طور کامل پاسخ این سوال را خواهید یافت. در مقاله قبل به 3 سوال مهم قبل از خرید سرویس خواب پرداختیم، در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که چه چیزهایی باید در یک سرویس خواب گنجانده شود.

به طور کلی یک اتاق خواب از موارد زیر تشکیل شده است که در زیر به اختصار توضیح داده شده است.

بت

تختخواب

میز آرایش با آینه

میز آرایشی صندلی عسلی

پنجره بلند

فایل یا کشو

جا رختی

پف کردن

تخت خواب

یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزای ست اتاق خواب تخت است و افراد با توجه به نیاز خود اندازه و ارتفاع را تعیین می کنند.

اندازه تخت استاندارد چیست؟

اندازه استاندارد تخت یک نفره 90 تا 120 سانتی متر است. پیشنهاد می کنیم یک تخت 120 سانتی متری تهیه کنید.تخت های دونفره عموماً با عرض 160 تا 180 سانتی متر طراحی و ساخته می شوند.

تخت یک و نیم یک نفره 140 سانتی متر است، این نوع تخت ها برای افرادی که قد بلندتری دارند و یا فضای بیشتری نسبت به تخت یک نفره برای استراحت نیاز دارند مناسب است.

در ضمن طول استاندارد تخت 2 متر می باشد در نهایت ارتفاع تخت از 35 تا 40 سانتی متر می باشد. برای سهولت در تمیز کردن تشک. اگر هنگام خواب ثابت هستید و زیاد حرکت نمی کنید، اندازه ای بین 50 تا 55 سانتی متر مناسب شما خواهد بود.

نکات بهداشتی برای خرید تشک

توصیه می کنیم هنگام خرید تخت خواب خود را بو کنید. بله، شما درست این را متوجه شدید. استفاده از مواد بد و بد رنگ در برخی لباس ها باعث ایجاد بوی بد در محیط شده و شما را برای مدت طولانی آزار می دهد. ممکن است به بوی رنگ و پولیش واکنش آلرژیک داشته باشید که در دراز مدت وضعیت شما را بدتر می کند. ضمناً برای نظافت اطراف و زیر تخت توصیه می شود که ارتفاع مناسب تخت حدود 30 سانتی متر باشد تا لوله گرمایش به سرعت در زیر آن برای نظافت قرار گیرد.

میز آرایش (میز حمام) چیست؟

میز آرایش یکی از قسمت های مهم سرویس خواب است که جدای از زیبایی اتاق به افراد این امکان را می دهد تا لوازم آرایشی خود را مرتب و مرتب کنند. عواملی مانند کیفیت ساخت، دوام و ایمنی در طراحی میز آرایش بسیار مهم هستند. برخی از نکاتی که در هنگام خرید میز آرایش باید در نظر گرفت عبارتند از کیفیت جنس، ارتفاع آینه و موقعیت آن نسبت به میز.

از آنجایی که بسیاری از افراد میز آرایش را جزء مهمی از سرویس های اتاق خواب می دانند، شرکت های تولید کننده سعی در ارائه طرح ها و مدل های متنوعی دارند که پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشد. از روشویی های ساده و آینه های مخصوص گرفته تا مدل های بزرگ با کشوهای متعدد و جعبه های ذخیره سازی، انواع مختلفی از این محصولات در دسترس مشتریان است.

با توجه به اینکه میز آرایش معمولا با صندلی و آینه به فروش می رسد، توجه به کیفیت صندلی نیز بسیار مهم است. صندلی میز آرایش باید ثابت و ایمن باشد و بتواند وزن فرد را تحمل کند. علاوه بر این، راحتی نشستن روی صندلی نیز بسیار مهم است، بنابراین توجه به پارچه و روکش صندلی ضروری است.

برای مرتب و مرتب کردن لوازم آرایشی در منزل از میز آرایش استفاده می شود. میزهای آرایش به طور کلی با سرویس خواب ارائه می شوند. حال اگر مدل خاصی مد نظر دارید می توانید با سفارش آن مدل را تهیه کنید. استفاده از صندلی برای میز آرایش کار شما را برای آراستگی راحت تر می کند. صندلی عسلی میز آرایش نیز یکی از اجزای ست اتاق خواب است که به همراه میز آرایش ارائه می شود.

دارای میز آرایش

هنگام خرید میز آرایش، فقط به زیبایی آن توجه نکنید. اما مسائل امنیتی آن باید برطرف شود. میزهای آرایش در بازار به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول آینه آنهاست که معمولا به میز پیچ می شود و دسته دوم اینکه آینه از میز جدا می شود. اگر تازه ازدواج کرده اید جای نگرانی نیست. می توانید از هر دو استفاده کنید. حال اگر فرزند کوچکی دارید توصیه می کنیم از میز آرایش دسته اول که آینه ای به میز وصل است استفاده کنید زیرا به هر دلیلی آینه از روی میز پرتاب می شود.

رعایت ابعاد میز آرایش نیز مهم است. ابعاد مناسب میز شستشو باید به ارتفاع مناسب برای کاربر برسد. همچنین اگر میز آرایش شما دارای کشو و قفسه است، می توانید اکسسوری های زیبا را به راحتی در معرض دید قرار دهید. در نهایت یکی از ویژگی های میز آرایش کیفیت ساخت آن است. اگر میز آرایش شما از مواد مرغوب ساخته شده باشد، سال ها نیاز شما را برآورده می کند.

تخت خواب چیست؟

پاتختی یکی دیگر از لوازم جانبی سرویس خواب است. میزهای پاتختی درست مانند میز آرایش در اندازه ها و نسبت های مناسب برای تخت ساخته می شوند. برای تخت های یک نفره معمولا یک تخت برای تخت های دونفره طراحی و ساخته می شود. تخت خواب یکی از نیازهای اساسی اتاق خواب است.

مزایای استفاده از میز کنار تخت در اتاق خواب

میز کنار تخت یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب است. مثلا افراد مسن زیاد از آن استفاده می کنند. نگهداری هر چیزی که نیاز دارید در اتاق خواب آسان است، از جمله دارو، ساعت، یک لیوان آب و میز خواب.

اندازه تخت استاندارد

حداقل ارتفاع و عرض توصیه شده برای میزهای پاتختی 40-50 سانتی متر است. ارتفاع میز پاتختی باید به گونه ای باشد که زمانی که روی تخت خوابیده اید دیده شود. قد بین 65 تا 70 سانتی متر اندازه توصیه شده است. ارتفاع سطح کف برای نظافت خوب 18 سانتی متر توصیه می شود.

آینه تخت

یکی از لوازمی که به همراه سرویس خواب ارائه می شود اما نیازی به خرید ندارد، آینه تمام قد است. آینه های بزرگ معمولاً نزدیک میز آرایش قرار می گیرند. اگر اندازه اتاق شما بزرگ است، توصیه می کنیم از یک آینه تمام قد استفاده کنید. اما اگر اندازه اتاق شما بسیار بزرگ است، وجود یک آینه تمام قد در اتاق دست و پا گیر می شود. بسیاری از زوج های جوان به دلیل کوچک بودن اتاق خواب خود از پاتختی و آینه تمام قد نیز استفاده می کنند.

کمد سرویس خواب

یکی دیگر از لوازم اتاق خواب فرش است که خرید و افزودن به اتاق خواب بستگی به نیاز و فضای منزل شما دارد. لباس های اتاق خواب به شما این امکان را می دهد که به راحتی سازماندهی کنید.

وجود کشو در کمد به قرار دادن وسایل ریز و درشت کمک می کند، به راحتی می توانید کیف و کفش را مرتب کنید. انواع مختلفی از کمدها ارائه می شود که می توان به کمد دیواری، کمد ریلی و کمد دو درب اشاره کرد.

سرویس خواب پفکی چیست؟

پس از شنیدن نام پاف برای برخی این سوال پیش می آید که پاف چیست؟ باید گفت که گاهی اوقات کیف علاوه بر مبلمان، سرویس خواب نیز عرضه می شود. در برخی از پاها، علاوه بر جایی برای نشستن در اتاق خواب، می توانید وسایل کوچک خود را قرار دهید. به این نوع پفک ها پفک باکسی یا باکسی می گویند. اگر فضای کافی در اتاق خواب خود دارید، می توانید از پفک ها در پایین تخت استفاده کنید تا اتاق خوابتان بهتر به نظر برسد.

امیدواریم در این مقاله مجله آرنا به این سوال که سرویس خواب چه اجزایی دارد پاسخ داده باشیم و به شما در خرید یک سرویس خواب خوب و مناسب کمک کرده باشیم. همچنین می توانید با مراجعه به سرویس خواب آرنا و خرید سرویس خواب مورد نظر خود با خرید اینترنتی و یا مراجعه حضوری به شعب شرکت آرنا سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا