بین الملل

سونامی گرسنگی کودکان آمریکایی/ابرقدرتی که توان سیر کردن مردم خود را هم ندارد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، نانسی پلاس ، سخنگوی مجلس نمایندگان ایالات متحده ، بار دیگر بر فقر و گرسنگی مردم ، به ویژه فرزندان ایالات متحده ، تأکید کرد. وی برای کاهش مالیات توسط جمهوریخواهان بحرانی به نفع ثروتمندان گفت: یک پنجم از کودکان آمریکایی غذای کافی ندارند.

دموکرات به بلومبرگ نیوز گفت: “اینها موضوعات کلیدی هستند که باید به آنها توجه کرد.” جمهوری خواهان امیدوارند که وقتی تقریباً یک پنجم مادران جوان می گویند فرزندانشان غذای کافی ندارند ، کمترین مالیات را برای آمریکایی های ثروتمند کاهش دهد. وی گفت: “مردم در حال مرگ هستند ، مردم رنج می برند و ما می خواهیم اقتصاد خود را باز کنیم.” مردم می خواهند از این وضعیت خارج شوند ، اما کلید اصلی برای خارج شدن از این وضعیت آزمایش ، پیگیری و معالجه است. سخنگوی مجلس نمایندگان آمریكا با اشاره به حمایت مالیات ها در مجلس نمایندگان آمریكا ، افزود: مهمترین این اقدامات ، قرار دادن پول در جیب مردم از جمله بیمه بیكاری و پرداخت مستقیم است.

کورونا 5 بار کودکان آمریکایی را گرسنه می کند

در همین حال ، جیمز هانت (فرماندار پیشین کارولینای شمالی) و سوزان مارتینز (فرماندار پیشین نیومکزیکو) اخیراً به دلیل محدودیت های کرونا در دسترسی به وعده های غذایی در مدرسه ، گرسنگی رو به رشد در میان کودکان آمریکایی افزودند. وی گفت: “ما به عنوان فرمانداران سابق ، ما به طور مستقیم دیدیم که دسترسی مخرب به مواد غذایی برای کودکان چگونه می تواند باشد.”

یک کودک گرسنه آمریکایی کتیبه “من گرسنه ام” را جلوی دوربین گرفت

از معلمان اعلام کردیم که دانش آموزان مدرسه از تعطیلات آخر هفته لذت نمی برند زیرا این روزها آنها نمی توانند به غذای عرضه شده در مدرسه دسترسی پیدا کنند. اکنون با تعطیل شدن مدارس ، مشکل به دلیل تشخیص کورو ویروس که به طور نامحدود ادامه می یابد ، پیچیده تر می شود.

در ایالات متحده در نتیجه شیوع تاج ویروس ، گرسنگی کودکان پنج برابر شده است ، و گرسنگی بزرگسالان از زمان زنده ماندن این بحران دو برابر و دو برابر شده است.

ما به عنوان فرمانداران سابق ، ما به خوبی می دانیم که چالش های کشورهای مختلف در چنین شرایط دشوار برای رفع نیازهای اساسی خانواده ها با مشکل روبرو هستیم ، اما نباید اجازه دهیم کودکان از گرسنگی بکشند.

تعطیلی مدرسه نه تنها مورد توجه آموزش و پرورش پیش دبستانی است بلکه میلیونها کودک را نیز به چالش کشیده است که به وعده های غذایی در مدرسه اعتماد دارند و اکنون غذای کافی ندارند. در سال 2018 طبق برنامه ناهار مدرسه ملی ، نزدیک به 100000 مدرسه و مؤسسات آموزشی حدود 5 میلیارد وعده غذایی توزیع کرده اند. با تعطیلی مدارس در سراسر کشور ، مؤسسات آموزشی تلاش زیادی برای تأمین غذا برای کودکان و خانواده ها کرده اند ، اما متأسفانه تنها معدودی از کودکان در ایالات متحده به دلیل چالش های توزیع ، به غذا دسترسی دارند. یک مطالعه اخیر توسط بیش از 1000 آمریکایی بر روی یک موسسه گرسنه آمریکایی نشان داد که بحران کوروی ویروس مشکل دسترسی به مواد غذایی را تشدید می کند ، به همین دلیل 37 درصد والدین پول کافی برای خرید مواد غذایی در هر ماه ندارند. وعده های غذایی را کاهش دهید یا چند وعده را پرش کنید.

مشکلات غذایی نمی تواند تمام مشکلات خانواده های آمریکایی را حل کند

برای غلبه بر بحران ، کنگره یک برنامه رژیم غذایی Pandemic-EBT را ارائه کرده است که به همه ایالت ها امکان می دهد خانواده های مجاز را برای تغذیه فرزندان خود در مدرسه به فرزندان خود بپردازند که این مبلغ 114 دلار در هر ماه است. اما فقط یک ماه از آغاز برنامه ، فقط 20 ایالت درخواست کردند. اگرچه اجرای این برنامه دشوار است و به هماهنگی زیادی احتیاج دارد ، ایالت ها باید در اسرع وقت به این برنامه رسیدگی کنند و وزارت کشاورزی ایالات متحده باید در اسرع وقت این الزامات را تأیید کند. هزینه تأخیر گرسنگی است.

بیشتر بخوانید:

ایالات متحده 42 میلیون یانکی در سراسر جهان کشته ، تجاوز و کشته است

دموکرات: 16 میلیون زن در ایالات متحده زیر خط فقر زندگی می کنند

گسترش سریع برنامه های امنیتی کمک های اجتماعی دولت برای کاهش بحران گرسنگی در ایالات متحده ضروری است و همچنین ممکن است با تزریق پول مستقیم به اقتصاد ، پیامدهای اقتصادی سیستم قرنطینه را کاهش دهد. تعداد قابل توجهی از خانواده های آمریکایی از فقر و بدبختی ناشی از بیماری همه گیر رنج می برند ، باز کردن غذا نمی تواند تمام مشکلات آنها را برطرف کند ، اما می تواند نگرانی والدین را ، یعنی تغذیه فرزندانشان ، کاهش دهد. ما باید با هم کار کنیم تا این حقوق اساسی برای همه کودکان تضمین شود.

به اصطلاح تاریخ گرسنگی آمریکا!

رئیس انستیتوی گرسنگی آمریکا گفت: اکنون بیش از 50 میلیون آمریکایی زیر خط فقر زندگی می کنند و قادر به تهیه غذای روزانه خود نیستند.

راشا امروز در بیانیه ای گفت: “در سراسر ایالات متحده ، صف های طولانی در مقابل بانک های مواد غذایی تشکیل می شود.” در بسیاری از ایالت ها فشار بیکاری ناشی از فساد گسترده را احساس می کنیم. خانواده های فقیر نیز مشتاقانه منتظر کمک دولت فدرال هستند.

براساس آمار سازمان غذا و دارو ، ثبت نام مواد غذایی در ماه مارس 40 درصد افزایش یافته است.

جوئل برگ ، مجری مؤسسه موسسه گرسنگی آمریكا ، به راشا امروز گفت: “قبل از بحران ، 37 میلیون آمریکایی قادر به خرید كافی غذا نبودند.” اما احتمالاً اکنون حداقل 50 میلیون یا بیشتر ، مشکل اصلی پول برای خرید مواد غذایی است.

بیشتر بخوانید:

گزارشگر ویژه سازمان ملل: فقر و نابرابری در ایالات متحده غالب شد

افزایش تعداد بی خانمان ها در ایالات متحده

به گفته راشا امروز ، تعداد افرادی که قادر به تهیه غذا نیستند ، افزایش می یابد زیرا تعداد بیکاران در دوره رکود بزرگ بر تعداد بیکاران فراتر می رود. یک مطالعه امنیتی اخیر ایالات متحده نشان داد که گرسنگی در کودکان پنج برابر شده است. براساس این مطالعه ، 37 درصد والدین میزان مصرف غذای خود را کاهش داده و یا وعده های غذایی کاملاً پرشده برای فرزندان خود را از دست داده اند.

فقر در آمریکا

تصویری از یک خیابان خواب آمریکایی

ژول برگ گفت: “در چند هفته گذشته ، دو عامل گرسنگی در ایالات متحده را افزایش داده است.” یکی ، از دست دادن شغل. بیکاری در حال حاضر در دوران رکود در اوج خود قرار دارد. در دوران رکود اقتصادی چهار سال به طول انجامید تا تعداد بیکاری زیادی ایجاد شود ، اما اکنون آنها طی چند هفته بسیار بیکار شده اند. دلیل دوم این است که ما یک برنامه تغذیه مدارس در ایالات متحده داریم. 29 میلیون کودک در مدارس خود شام کامل صرف می کنند. بیشتر این کودکان از خانواده های کم درآمد یا متوسط ​​درآمد می گیرند. و اکنون این غذا تقریباً از بین رفته است.

در پایان نامه / 4106 /

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا