برترینهای کسب و کارعمومی

شرایط ثبت نام اقساطی هایما

عناوین این صفحه محو کردن

خودروهای شاسی بلند از محبوبیت خاصی در دنیا و همچنین کشور ما برخوردار هستند و در صورتیکه توانایی مالی وجود داشته باشد مطمئنا بسیاری از مردم ترجیح میدهند تا یک خودروی شاسی بلند را خریداری کنند. خودروی هایما S7 یکی از خودروهای شاسی بلند وارداتی از چین میباشد که نظر بسیاری از خریداران به دلیل قیمت مناسبتری که نسبت به دیگر خودروهای شاسی بلند کره ای دارد جلب نموده است.  نیز باعث شده تا قدرت خرید علاقمندان به این خودرو را تا حد زیادی افزایش دهد و نیازی به خرید نقدی وجود نداشته باشد. فروش اقساطی هایما S7 را مجموعه های فعال در زمینه فروش خودرو به صورت نقد و اقساط بر عهده دارند.

شرایط فروش اقساطی هایما S7

اما شرایط فروش اقساطی هایما S7 باید مناسب باشد تا مشتری تمایل به خرید این خود رو پیدا کند. توانایی مالی تمام خریداران یکسان نیست و همین موضوع باعث شده تا برخی افراد از خرید اقساطی این خودرو منصرف شوند. تنوع و انعطاف پذیری شرایط  میتواند تمایل خریدار برای خرید این خودرو را تا حد زیادی افزایش دهد. یکی از مجموعه هایی که شرایط فروش اقساطی هایما S7 آن باعث شده تا افراد زیادی تمایل به خرید پیدا کنند سایا خودرو میباشد.

خرید اقساطی هایما S7

 اگر قصد خرید اقساطی هایما S7 را دارید بهتر است به اعتبار مجموعه ای که قصد خرید از انرا دارید نیز توجه داشته باشید. باید بررسی های لازم قبل از  خرید اقساطی خودرو را انجام داده تا از اعتبار آن مجموعه اطمینان حاصل کرده و نباید به هیچ وجه بی گدار به آب بزنید. سایا خودرو از معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه هایی است که انواع خودروهای ایرانی و خارجی را بصورت قسطی به فروش میرساند و میتوانید با اطمینان خاطر کامل خودروی خود را تهیه نمایید.

این طرح با استقبال هم‌وطنان مواجه شد و باعث شد تا ایران خودرو سری‌های هایما s7 دستی، هایما اس ۷ توربو دستی، هایما S7 اتومات و هایما اس ۷ توربو اتومات را روانه جاده‌های ایران کند. در ادامه مشخصات ظاهری، طراحی داخلی، توان فنی، ویژگی‌های ایمنی و تجهیزات رفاهی هایما اس ۷ را با هم بررسی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی هایما S7

کراس اوور تک دیفرانسیل محصول کمپانی هایما توسط اولین و بزرگترین کمپانی خودروساز کشورمان، ایران خودرو در سال ۱۳۹۴ پا به جاده‌های ایران گذاشت. جالب است بدانید که امکان خرید هایما s7 دنده‌ای هرگز به وجود نیامد، زیرا هایما در نسخه اس ۷ فقط در تیپ اتوماتیک وارد ایران شد.

دو سال بعد، اس ۷ با تغییراتی در ظاهر به صورت فیس لیفت شده و با توان فنی بیشتر در دسترس مشتری ایرانی قرار گرفت و خرید هایما توربوشارژ نسبت به نسخه قبلی با استقبال بیشتری روبرو شد، اما به علت مشکلات عدیده، تعداد هایماهای عرضه شده بسیار محدود بود و به همین سبب در تعداد فروش، عرصه را به دیگر رقبای چینی و کره‌ای واگذار کرد. ایران خودرو هم از سال ۹۷ هایما S7 با پیشرانه دو لیتری را از خط تولید خود کنار گذاشت.
آیا به دنبال بهترین طرح می‌گردید؟! جستجو دیگر بس است! سایا خودرو هم اکنون طرح ویژه فروش اقساطی این غول رویایی را در دستور کار خود قرار داده است. برای اطلاع از جزییات طرح تماس بگیرید.

 مشخصات ظاهری هایما s7

با خرید اقساطی هایما s7 صاحب خودرویی می‌شوید که ظاهر جذاب و پر ابهتی دارد. خطوط حجیم بدنه جلوه‌های یک خودروی آفرودی را به هایما بخشیده‌اند. به نظر می‌رسد جلو پنجره هایما کپی شده از پرادو باشد و چراغ‌های عقب نیز یاد آورد محصولات بی‌ام‌و است.
به طور کلی باید گفت ظاهر هایما چشم‌نواز است، حالت مکعبی بدنه و جثه نسبتا بزرگ آن چهره قدرتمندی به آن بخشیده است.

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما را دارید، خوب است بدانید که خودرو انتخابی شما نسبت به بسیاری از کراس اوورهای موجود در ایران خوش قیافه‌تر است. هایما در نمای جانبی یک طراحی کلاسیک و معمولی دارد و انتظار نداشته باشید اکنون چیزی درباره طراحی جانبی این ماشین بگوییم که شما را شگفت زده کنیم! در نمای عقب هم هایما ساده است و بیشتر از اینکه زیبایی و المان‌های مدرن در آن به کار رفته باشد، اجزا و ادوات جنبه کاربردی دارند.
شما با استفاده از شرایط فروش هایما s7 که سایا خودرو آن را اعلام کرده است، می‌توانید در زمستان سال جاری صاحب خودرو مورد علاقه‌تان شوید. از جمله این شرایط تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار به اندازه مبلغ پیش قسط، قیمت واقعی و عمل به تمامی تعهدات از سوی فروشنده است. برای ثبت نام در این طرح با مراکز فروش ما تماس بگیرید.
اما هایما اس ۷ توربو از نظر ظاهری با برادر بزرگترش تفاوت‌هایی جزیی دارد. از جمله این تفاوت‌ها در نمای روبرویی فرم جلو پنجره است که در نسخه توربو زیباتر شده است، هم چنین گلگیرها حجیم‌تر شده‌اند و یکسری تزیینات بومرنگی به اطراف سپر اضافه شده است.

شما با خرید هایما اقساطی در نسخه توربو از سایا خودرو صاحب ماشینی می‌شوید که به کراس اوورهای آفرودی شباهت بسیار زیادی دارد. البته برخی کارشناسان به درستی معتقد هستند که ظاهر هایما اس ۷ از نامتقارنی و ناهماهنگی رنج می‌برد، اما هم ما و هم شما به خوبی می‌دانید که مشتریان ایرانی عاشق شاسی بلندهای سایز بزرگ هستند و با توجه به قیمت هایما s7 کمتر رقیبی را می‌توان با این مشخصات برای این خودرو شناسایی کرد! بنابراین ظاهر نا متقارن نمی‌تواند دلیلی باشد برای اینکه متقاضی هایما اس ۷ از تصمیمش صرف نظر کند.
متقاضیان شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو پارس سال می‌توانند برای ثبت نام در طرح خرید خودرو مورد نظرشان با کارشناسان مجموعه ما وارد مذاکره شوند. هم اکنون تماس بگیرید.

طراحی داخلی هایما s7

کابین هایما اس ۷ بسیار شکیل و مدرن طراحی شده و کم پیش می‌آید بتوانید از آن ایرادی بگیرید. تجهیزات کابین، کلید‌ها، کنسول میانی و به‌طور کلی هر آنچه که راننده و سرنشین به آن احتیاج پیدا می‌کنند در بهترین جای خود قرار گرفته‌اند.
با شرکت در طرح فروش اقساطی هایما s7 صاحب خودرویی خواهید شد که از فضای خوبی در کابین برخوردار است و صندلی‌ها برای راننده و سرنشینان قابل تنظیم و بسیار راحت هستند.
جنس تودری، روکش صندلی‌ها و رویه داشبورد هم از متریال با کیفیت بوده و صندلی‌ها با تم نارنجی و مشکی چرم طراحی شده‌‌اند.

اگر از مالکان هایما اس ۷ بپرسید که از کدام بخش کابین بیشترین رضایت را دارند، قطعا به کنسول میانی، پنل کیلومتر شمار و غربیلک فرمان اشاره خواهند کرد که مدرن‌تر و زیباتر شده است.

شما با استفاده از شرایط فروش اقساطی هایما s7 توربو اتومات که سایا خودرو برای متقاضیان سراسر کشور در نظر گرفته است، صاحب ماشینی می‌شوید که در کابین تفاوت چندانی با نسخه معمولی خود ندارد، اما به هر حال طراحی دو رنگ در تو دری، روکش صندلی و داشبورد اتفاق افتاده است.

شاید باور نکنید اما همین دو رنگ شدن این تجهیزات تاثیر بسیار زیادی روی زیباتر و مدرن‌تر شدن کابین داشته است و یک نقطه قوت برای هایما اس ۷ توربو محسوب می‌شود. هایما اس ۷ علاوه بر اینکه قدرتمند و سایز بزرگ است، فضای کابین بزرگ و جاداری هم دارد.

مشتری ایرانی هم که عاشق کابین جادار برای سفرهای خانوادگی است! بنابراین متقاضیان بهره‌گیری از شرایط فروش هایما ایران خودرو که از سوی سایا خودرو اعلام شده است باید بدانند با خرید این خودرو صاحب شاسی بلندی می‌شوند که پنج سرنشین بزرگسال در آن جا می‌شوند بدون اینکه از نظر ارتفاع سقف یا کمبود فضا برای جای پا شکایتی کنند. صندلی‌ها هم راحت است و هایما، سواری دلچسبی به سرنشینان خود ارائه می‌دهد.
چنانچه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی هایما s5 را دارید، می‌توانید از طریق مجموعه ما اقدام کنید

مشخصات فنی هایما S7

کد کلاس 51801
استاندارد آلایندگی يورو5
ترمز سيستم ترمز ضدقفل ABS، سيستم توزيع متعادل نيروي ترمزEBD، سيستم كنترل پايداري الكتريكي ESP، سيستم كمكي حركت در سربالايي HSA و سيستم كنترل كشش TCS
کیسه هوای ایمنی راننده، سرنشين جلو و جانبي (مجموعاً 4 عدد)
فرمان برقي
سیستم تهویه اتوماتيك
سیستم صوتی صفحه نمايش 7 اينچي با امكان پخش MP3 و داراي پورت AUX , USBو GPS +SD و بلوتوث هندزفري
چراغها چراغ روز LED ، مه شكن هاي جلو و عقب
آیینه‌ها آيينه هاي جانبي برقي تاشونده گرمكن دار
شیشه ها جلو و عقب برقي
تزئینات غربيلك فرمان چرمي ، تودوزي چرم 2 رنگ و تريم داخلي مشكي
تجهیزات ایمنی دوربين 360 درجه ، سنسور دنده عقب،قفل كودك، قفل اتوماتيك درب ها در سرعت، چراغ روشن در زمان باز بودن درب ها، سيستم ضد سرقت موتور، سامانه كنترل باد تاير(TPMS)، قطع سوخت بهنگام تصادف
رینگ و لاستیک رينگ آلومينيومي 17 اينچ
صندلی صندلي راننده 8 حركته برقي گرمكن دار و صندلي شاگرد 4 حركته دستي
سایر تجهیزات نشانگر باز بودن كمربند جلو بهمراه آلارم، ايزوفيكس (امكان نصب صندلي كودك)، سپرجلو جديد، جلو پنجره جديد، قطعات تزئيني جلو داشبورد و طرح چوب دستگيره هاي درب ها، كنسول مياني صندلي جلو و عقب، تودوزي چرمي 2رنگ،6 بلندگو، فرمان MFC (دكمه هاي كنترل سيستم صوتي، كروز كنترل و بلوتوث بر روي فرمان )، شيشه جانبي دودي، ريموت كنترل قفل مركزي ، كامپيوتر سفري، چراغ روز، سان روف برقي، اسپويلر، دكمه روشن و خاموش و ورود بدون كليد و سنسور باران، فرمان قابل تنظيم در 4 جهت.

با شرکت در طرح فروش اقساطی هایما S7 صاحب خودرویی خواهید شد که پیشرانه‌ای ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپه با حجم ۱۷۹۵ سی‌سی دارد که قدرت موتور آن ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور آن ۲۳۰ نیوتون متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه به ثبت رسیده است.
سیستم انتقال قدرت هایما اس ۷ شش سرعته اتومات بوده و نوع سوخت سازگار آن بنزین است.
مصرف سوخت هایما اس ۷ را ۸.۳۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرده‌اند و استاندارد آلایندگی آن یورو ۵ است. حداکثر سرعت‌ این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است و گنجایش مخزن سوخت آن ۶۱ لیتر است.

هایما اس ۷ توربو به عنوان نسخه فیس لیفت هایما معمولی متولد شد تا نقص‌های برادر بزرگترش را جبران کند. جا دارد یادآوری کنیم که شرایط فروش اقساطی هایما s7 برای واپسین ماه‌های سال ۱۴۰۱ از سوی سایا خودرو اعلام شده است تا نوروز ۱۴۰۲ را در کنار خودرو جذاب و قدرتمند خود تحویل کنید. برای استعلام قیمت روز هایما و نیز دریافت مشاوره رایگان، تماس بگیرید.
هایما اس ۷ توربو با یک پیشرانه ۱.۸ لیتری با حداکثر قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر متولد شد. این خودرو مجهز به جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک بود و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن ۹.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شد.

متقاضیان هایما اقساطی ایران خودرو باید بدانند که توان فنی مدل توربو هایما اس ۷ نسبت به نسخه قبلی به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است به طوری که شتاب صفر تا صدی آن به ۱۰.۵ ثانیه رسید و حداکثر سرعت آن به۱۷۰ کیلومتر بر ساعت رسید.
برای استعلام به روزترین ، دیگنیتی، انواع جک و هایما با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های ایمنی هایما اس ۷

تجهیزات رفاهی هایما اس ۷

با شرکت در طرح فروش اقساطی هایما s7 خودرویی را از آن خود می‌کنید که مجهز به فرمان برقی، سان روف برقی و آینه‌های جانبی برقی است.
چراغ روز، سنسور باران، سیستم صوتی جدید، گرم‌کن صندلی و کامپیوتر سفری را باید از دیگر تجهیزات رفاهی آن بر شمرد.
این خودرو هم‌چنین ‌مجهز به صندلی راننده ۸ حرکته، قطعات تزیینی در کابین، صندوق عقب جادار و شیشه‌های جانبی دودی است.

به طور کلی بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهید که قصد دارید با خرید هایما قسطی صاحب چه امکاناتی شوید؟ بر خلاف خودروهای ایرانی که باید با ذره بین به دنبال امکانات رفاهی آن‌ها گشت، اوضاع در بین خودروسازان چینی به گونه دیگری است.

چین طی دهه‌های گذشته با تکیه بر همین حربه، تلاش می‌کرد محصولات ضعیف در بخش فنی و ایمنی خود را نیز در بازارهای هدف به فروش برساند و جالب است بدانید که تا حدود زیادی هم موفق بود. اما در سال‌های گذشته خودروسازان این کشور پیشرفت‌های بزرگی داشته‌اند و ماجرا برای هایما متفاوت است.

این خودرو مزایای متعددی دارد و در بخش فنی و ایمنی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بنابراین وجود تعدد امکانات رفاهی، مزیت مضاعفی برای آن است. اگر قصد اطلاع از شرایط اقساطی هایما اس 7 توربو از سایا خودرو را دارید می‌توانید همه روزه در ساعات کاری با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

تفاوت هایما اس 7 پلاس با دیگر نسخه‌های هایما

شاید اگر تصاویر هایما معمولی را در کنار هایما S7 پلاس در مقابل شما بگیرند، به سختی بتوانید تشخیص دهید که با هم فرق دارند. با این وجود ما در این بخش تلاش کردیم از وجوه مختلف تفاوت‌های نسخه پلاس با هایما معمولی را بررسی کنیم تا شما دقیقا بدانید بابت به دست آوردن چه امکانات اضافه‌تری باید پول بیشتری بپردازید.

  • تفاوت هایما اس 7 پلاس با هایما معمولی از نظر ظاهری

تفاوت ظاهری هایما S7 پلاس با هایما معمولی در فرم آینه‌های جانبی، اضافه شدن گل پخش کن روی گلگیر و تعبیه نماد پلاس روی درب صندوق عقب خلاصه می‌شود. در هایما اس 7 معمولی آینه‌ها کامل بسته نمی‌شوند، اما در نسخه پلاس آینه‌های جانبی به صورت کامل بسته می‌شود.

اگرچه این تغییرات آنچنان محسوس نیست، اما به نوعی می‌توان ظاهر هایما پلاس را تکامل ‌یافته‌تر، جذاب‌تر و جوان‌پسندتر قلمداد کرد. اما به طور کلی همان حس خشم و قدرت که مختص هایما است، از ظاهر نسخه پلاس نیز دریافت می‌شود.

  • تفاوت هایما اس 7 پلاس با هایما معمولی از نظر طراحی کابین

هایما معمولی یک برگ برنده مهم در کابین داشت که حتی فضای داخلی این خودرو را نسبت به کابین دیگر رقبای هم رده جذاب‌تر می‌کرد. آن هم روکش صندلی چرمی باکیفیت با دو رنگ جذاب مشکی و نارنجی بود که حس شاد و دلنشینی به سرنشینان می‌بخشید. حال باید بدانید که هایما S7 پلاس فاقد این امکان است و روکش صندلی تلفیقی از جنس پارچه و چرم به رنگ مشکی و دوخت با نخ قرمز جایگزین تم پیشین شده است.

  • تفاوت هایما اس 7 پلاس با هایما معمولی از نظر توان فنی

هایما S7 پلاس و هایما معمولی از نظر فنی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، مگر در بخش میزان مصرف سوخت. نسخه پلاس در هر صد کیلومتر 8.6 لیتر بنزین مصرف می‌کند که با توجه به ابعاد این خودرو عددی بسیار خوب گزارش می‌شود. اما هایما معمولی با یک لیتر مصرف بیشتر، صدی 9.6 را برای خود به ثبت رسانده است.

  • تفاوت هایما اس 7 پلاس با هایما معمولی از نظر امکانات ایمنی و رفاهی

هر دو نسخه هایما در زمره خودروهای ایمن و کراس اوورهای پر از امکانات رنگارنگ محسوب می‌شوند که به همین دلیل هم تقاضا برای خرید نقد و اقساطی آن‌ها بسیار زیاد است. با این وجود اندک تفاوت‌هایی بین دو خودرو وجود دارد که بیان آن‌ها خالی از لطف نیست.

هایما S7 پلاس مجهز به نشانگر سرویس دوره‌ای است که هایما معمولی فاقد این امکان است. همچنین نسخه پلاس مجهز به گل پخش کن جلو، دی لایت و چراغ داشبورد است. سیستم مالتی مدیای هایما پلاس امکان پشتیبانی از فایلهای MPS را نیز دارد.

در این بخش تفاوت‌های هایما اس 7 پلاس با نسخه‌های پیشین را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که نسخه پلاس اختلاف بسیار جزیی با برادران بزرگترش دارد.

با این وجود هایما S7 پلاس با هایما اس 7 معمولی تفاوت قیمتی فاحشی دارد. حال اگر سوال برایتان پیش آمده که اس 7 معمولی بخرید یا پلاس باید گفت اگر برایتان مهم نیست که بابت چند آپشن ساده و یک لیتر مصرف سوخت کمتر چند 10 میلیون تومان ما به التفاوت بپردازید، که همان نسخه پلاس را خریداری کنید.

اما اگر هایما دوست دارید و به نظرتان پرداخت این ما به التفاوت برای خرید نسخه پلاس منطقی نیست، می‌توانید با مدیران فروش سایا خودرو برای خرید هایما معمولی پای میز مذاکره بنشینید. برای اطلاع از جزییات طرح‌ها و خرید خودرو با ما تماس بگیرید.

رقبای هایما S7 در بازار

چنانچه قصد خرید اقساطی هایما s7 از سایا خودرو را دارید، بد نیست که با رقبای این ماشین هم آشنا شوید تا بدانید با این مقدار پول دقیقا چه گزینه‌های دیگری پیش روی شما قرار می‌گیرد. با توجه به نوسان دائمی قیمت خودروها با اندکی بالا و پایین کردن مبلغ می‌توان جک اس ۵ و پژو ۲۰۰۸ را مهم‌ترین رقبای هایما اس ۷ عنوان کرد.

در قیاس هایما با عضو خانواده جک‌ها باید گفت از نظر ظاهری هایما به محصولات آفرودی بیشتر شباهت دارد، اما جک، ظاهری مدرن‌تر با خط و خطوط و انحناهای جوان پسندتری را داراست که بی‌شباهت به اعضای خانواده هیوندای نیست.

از نظر فنی بین خرید هایما s7 قسطی با جک اس ۵، کفه ترازو در حداکثر قدرت و گشتاور و حتی حداکثر سرعت به سمت عضو خانواده جک سنگینی می‌کند. حتی مصرف سوخت جک نیز اندکی کمتر از هایما S7 است، اما آنچه باعث می‌شود در این نبرد هایما هم حرفی برای گفتن داشته باشد شتاب صفر تا صدی این خودرو است که عدد ۱۰.۵ ثانیه را به خود اختصاص داده است.

بنابراین باید در نظر داشته باشید که هایما اس ۷ سرعت و چالاکی بیشتری به شما هدیه می‌کند و کابین بی سر و صداتر و سواری نرم‌تری دارد. شما با خرید هایما s7 مشکی از سایا خودرو و یا هر رنگ دیگری که دوست دارید و مد نظرتان است، در بخش امکانات رفاهی و ایمنی امکاناتی بیشتر از جک s5 را نصیب خود خواهید کرد که از آن جمله باید به کروز کنترل و دی لایت اشاره کرد.
با تمام این تفاسیر چنانچه شما به رقیب هایما بیشتر علاقمند هستید و قصد شرکت در طرح فروش اقساطی جک s5 را دارید، سایاخودرو با بهترین شرایط در کنار شماست تا پشت فرمان خودرو مورد علاقه‌تان بنشینید.
اما با مقایسه هایما اس ۷ با پژو ۲۰۰۸ باید گفت محصول شیرهای فرانسوی از نظر ابعاد و وزن، قدری کوچکتر از خودرو چینی است و از نظر فنی نیز برنده این رقابت، محصول فرانسوی‌الاصل است. چنانچه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو را دارید، می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

پژو ۲۰۰۸ تنها در ۸.۲ ثانیه به حداکثر سرعت ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن نیز کمتر از هایما است. از نظر ایمنی و تجهیزات رفاهی دو خودرو در شرایط تقریبا مشابهی قرار دارند. اما در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام خودرو را به پارکینگ خانه‌تان ببرید.
فرقی نمی‌کند که دلداده ماشین‌های وارداتی باشید یا قصد شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو های داخلی را دارید، کافی است با مراکز فروش ما تماس بگیرید تا بهترین شرایط خرید ماشین اقساطی در برابر شما قرار بگیرد.

هایما اس 7 بخریم یا جک اس 5؟

وقتی پای خرید کراس‌اوورهای چینی به میان می‌آید، رقابت بیشتر بر سر امکانات رفاهی و ویژگی‌های فنی است. زیرا ماشین‌های چینی اکثرا زیبا و چشم‌نواز هستند و امکانات رنگارنگی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. اما ملاک تشخیص نهایی می‌تواند امکانات بیشتر و توان فنی بهتر باشد.

هر جا که پای خرید اقساطی هایما S7 وسط باشد، ناخودآگاه نام رقیب دیگری از سرزمین اژدها یعنی جک اس فایو نیز می‌درخشد. دو خودرو که در سگمنت کراس اوورهای چینی دوشادوش هم برای جذب مشتری بیشتر با یکدیگر می‌جنگند!

به همین سبب قصد داریم دو خودرو را از وجوه مختلف با یکدیگر بررسی کنیم تا چنانچه شما بین خرید هایما s7 و جک اس 5 دچار تردید شده‌اید، بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

  • مقایسه هایما اس 7 با جک اس 5 از نظر طراحی ظاهری

جک اس فایو خودرو بسیار زیبایی است که نقش و نگار محصولات هیوندای را به ذهن متبادر می‌کند. طراحی به‌روز همراه با وجوه مدرنیته که خیلی راحت می‌تواند نظر قشر جوان را به خود جلب کند. اما در آن سوی میدان هایما اس۷ قرار دارد که اگرچه ساده‌تر از جک به نظر می‌رسد، اما چهره‌اش به شاسی بلندهای واقعی بیشتر شباهت دارد.

به همین دلیل طرفداران ماشین هایما ،قشر یا طبقه خاصی نیستند و هر کس که دلداده ظاهر کراس اوورهای خشمگین و پرقدرت است، خیلی راحت با ظاهر اصیل و کلاسیک هایما در نسخه اس 7 کنار می‌آید. البته هرگاه که بحث زیبایی ظاهری در میان باشد، هرگز نمی‌توان با قطعیت رای به سود یکی از طرفین داد. زیرا همه‌ چیز نسبی است و به اندازه میلیاردها انسان روی کره زمین، سلیقه و ذائقه متفاوت وجود دارد.

به‌طور کلی باید گفت ماشین هایما s7 و جک اس 5، هر دو کراس اوورهایی چشم‌نواز محسوب می‌شوند که طرفداران بسیار زیادی دارند. اما اگر شما به دنبال یک طراحی خاص در دسته شاسی بلندها می‌گردید، عضو خانواده جک را باید انتخاب کنید.

چنانچه هدف شما از خرید خودرو دستیابی به یک کراس اوور اصیل با تمام ویژگی‌های کلاسیک شاسی بلندهاست، هایما گزینه مناسب‌تری است. برای اطلاع از قیمت هایما s7 در طرح فروش اقساطی سایا خودرو با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

  • مقایسه هایما اس 7 با جک اس 5 از نظر طراحی داخلی و فضای کابین

همانطور که تمامی محصولات چینی ظاهر مدرن و شیک دارند، غالبا در درون کابین نیز رضایت مشتری را به دست می‌آورند. با ثبت نام هایما s7 صاحب شاسی بلندی می‌شوید که طراحی داخلی لوکس و به‌روزی دارد. جنس متریال به کار رفته نسبتا مرغوب است و فرم طراحی داشبورد و دسترسی به ادوات نیز مناسب گزارش می‌شود. اگرچه کابین جک نیز چشم نواز و مدرن است، اما در یک بررسی کلی می‌توان گفت، کابین هایما حس دلنشین‌تری به مخاطب القا می‌کند.

اما با توجه به اختلاف قیمت ماشین هایما با جک در بازار و در تکمیل بررسی دو خودرو از نظر طراحی داخلی، باید این نکته را اضافه کنیم که علی‌رغم جادار بودن کابین هر دو شاسی بلند چینی، اما جک اس فایو جای پا و ارتفاع بیشتری در داخل کابین در اختیار سرنشینان عقب می‌گذارد. وقتی حرف از فضای صندوق عقب به میان می‌آید، برتری قاطع از آن عضو خوش قیافه خانواده جک است. جک اس فایو با 550 لیتر فضای صندوق عقب، یک گزینه عالی برای سفرهای برون شهری است.

بنابراین اگر طراحی داخلی برایتان به قدری مهم است که دنبال خودرویی با کابین زیباتر هستید، با کسب اطلاع از شرایط ثبت نام هایما در طرح فروش قسطی سایا خودرو شرکت کنید. اما اگر ملاک شما اندکی فضای بزرگتر برای کابین و صندوق عقب جادارتر است، جک اس 5 بخرید.

  • مقایسه هایما اس 7 با جک اس 5 از نظر توان فنی و قدرت پیشرانه

تا زمانی که مشخصات پیشرانه و توان فنی دو خودرو را بررسی نکنیم نمی‌توانیم به طور قاطع تصمیم بگیریم که برای پیش فروش هایما پیشقدم شویم یا جک اس فایو بخریم. ماشین‌ها هر چقدر هم که از نظر ظاهری و حتی طراحی کابین جذاب و چشم‌نواز باشند، چنانچه نتوانند چالاکی و سرعت خوبی در اختیار راننده بگذارند، از لیست گزینه‌ها کنار خواهند رفت.

هایما در نسخه اس سون و جک اس فایو هر دو دارای دو پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ با آرایش خطی سیلندرها هستند. اگر در طرح فروش هایما ایران خودرو شرکت کنید، صاحب خودرویی خواهید شد که موتوری با حجم 1795 سی سی دارد. موتوری که می‌تواند 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. در آن سوی میدان جک اس 5 با موتوری با ظرفیت 1997 سی سی قرار گرفته است. موتوری که قادر است با حداکثر قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن متری در سینه جک به حرکت در بیاید.

جک اس فایو با مصرف سوخت صدی 7.7 و حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت از مصرف سوخت هایما اس 7 که 8.5 اعلام شده است و حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعتی آن پیشی می‌گیرد. اما در بخش شتاب صفر تا صدی عضو خانواده جک با 11.7 ثانیه رقابت را به هایما با رسیدن به حداکثر شتاب طی 10.5 ثانیه، واگذار می‌کند.

همان‌طور که مشاهده کردید دو خودرو از نظر توان فنی و قدرت پیشرانه در وضعیت تقریبا مشابهی قرار دارند و در برخی زمینه‌ها برتری جزیی یکی بر دیگری وجود دارد.

  • مقایسه هایما اس 7 با جک اس 5 از نظر تجربه رانندگی

با توجه به آنچه که در بخش قبل درباره توان فنی دو خودرو گفته شد باید در نظر بگیرید که با شرکت در طرح فروش هایما s7 می‌توانید شتاب و چالاکی بیشتری را حس کنید. از طرفی بدنه اسپرت جک اس فایو در عبور از برخی جاده‌های ناهموار ممکن است شما را دچار مشکل کند.

اگر به دنبال لذت بیشتر رانندگی هستید و اصولا به رانندگی به عنوان یک تفریح مهیج نگاه می‌کنید از شرایط فروش هایما استفاده کنید، زیرا این خودرو علاوه بر اینکه شتاب خوبی در اختیارتان می‌گذارد، سواری نرمی را نیز به سرنشینان هدیه می‌کند. قدرت ترمز و پایداری هر دو خودرو مناسب ارزیابی شده است، اما یک نکته را نیز نباید از قلم بیندازیم و آن اینکه بدنه اسپرت جک اس 5 باعث چسبندگی و پایداری بهتر آن در دورهای تند می‌شود.

در نتیجه اگر به دنبال لذت بردن بیشتر از مسیر هستید و برایتان مانور دادن در جاده و شتاب بسیار مهم است، در طرح پیش فروش هایما s7 یا خرید اقساطی آن شرکت کنید و اگر پایداری و چسبندگی برایتان مهم‌تر از هر مؤلفه دیگری است، جک اس فایو بخرید.

  • مقایسه هایما اس 7 با جک اس 5 از نظر امکانات رفاهی

وقتی پای مقایسه امکانات رفاهی به میان می‌آید تفاوت بین سانروف داشتن یکی و نداشتن دیگری نیست. به عبارت دقیق‌تر بیشتر خودروهای چینی به ویژه شاسی بلندها اکثر آپشن‌هایی که مشتری ایرانی برای آن سر و دست می‌شکنند را دارا هستند. از سانروف گرفته تا تهویه مطبوع اتومات و نمایشگر لمسی. اما با تمام این اوصاف اگر بنا باشد جز به جز امکانات را با هم بررسی کنیم ممکن است به برتری موردی یکی بر دیگری پی ببریم.

بنابراین چه شما از شرایط فروش هایما s7 بهره‌مند شوید چه جک اس فایو بخرید، صاحب یک شاسی بلند پر امکانات شده‌اید، با این وجود بیایید با هم جزیی‌تر به امکانات رنگارنگ این دو محصول جذاب از سرزمین اژدها نگاهی بیندازیم.
جک اس فایو و هایما اس سون هر دو از امکانات زیر برخوردار هستند:

  • سانروف
    آینه‌های جانبی تاشونده برقی گرمکن دار
    گرمکن صندلی‌های جلو
    صندلی راننده با تنظیمات برقی
    سیستم تهویه اتومات
    استارت دکمه‌ای
    مه‌شکن‌های جلو و عقب
    اتولایت
    دوربین دید عقب
    نویگیشن
    نمایشگر لمسی
    سنسور باران
    فرمان برقی
    روکش چرم صندلی‌ها

بنابراین چه از شرایط فروش اقساطی هایما s7 توربو اتومات که توسط سایا خودرو عرضه شده است استفتده کنید و چه جک اس فایو قسطی بخرید، این امکانات را در اختیار خواهید داشت. اما تفاوت دو خودرو در بخش امکانات رفاهی چیست؟!

تفاوت دو خودرو در بخش آپشن‌ها به امکاناتی برمی‌گردد که در محصول ایران خودرو هست و در شاسی بلند کرمان موتور وجود ندارد. آپشن‌هایی که شاید بتواند علت اختلاف قیمت ماشین هایما s7 با جک اس فایو را توجیه کند.
کروز کنترل، دوربین‌های جانبی، دوربین 360 درجه و آینه میانی الکتروکرومیک از جمله امکاناتی هستند که خریداران را مجاب می‌کند هایما اس 7 را به جک ترجیح بدهند. حتی اگر وجود دوربین‌ها را نیز ضروری ندانیم، اما کروز کنترل یکی از امکانات مورد علاقه مشتریان ایرانی است که وجود آن برای هر خودرویی یک امتیاز است. برای اطلاع از شرایط ثبت نام هایما s7 در سال جاری اینجا کلیک کنید.

  • مقایسه هایما اس 7 با جک اس 5 از نظر ایمنی

با استفاده از شرایط خرید هایما و جک صاحب خودروهایی می‌شوید که بسیاری از امکانات ایمنی آن‌ها یکسان است. از جمله این امکانات می‌توان به:

تجربه رانندگان از ترمزهای قوی هر دو خودرو حکایت دارد و سطح پایداری آن‌ها نیز مناسب ارزیابی می‌شود. اما با توجه به قیمت ثبت نام هایما و جک باید بدانید که جک S5 امکانات ایمنی بیشتری نسبت به رقیب ایران خودرویی خود دارد که می‌توان از آن میان به:

  • ترمز پارک برقی
    پشت‌سری فعال
    کمربند ایمنی پیش‌کشنده
    و سنسور پارک جلو اشاره کرد.

همچنین لازم است این مساله را در نظر بگیرید که با توجه به قیمت هایما s7 اتوماتیک این خودرو تا کنون در تست ایمنی هیچ مرکز معتبری شرکت داده نشده است، در حالی که جک اس فایو دارای 5 ستاره ایمنی است. بنابراین باید گفت اگرچه در بخش امکانات رفاهی دست برتری با هایما بود، اما امتیاز بخش مقایسه ایمنی را جک اس فایو دریافت می‌کند.

  • مقایسه هایما اس 7 با جک اس 5 از نظر شرایط بازار

اگر بین خرید و پیش پرداخت هایما s7 با خرید جک اس فایو دچار تردید هستید و ملاک تصمیم‌گیری شما شرایط بازار است، باید بدانید که هر دو خودرو در زمره کراس اوورهای پرطرفدار بازار هستند. اما شاید به علت ظاهر اسپرت و جوان پسندتر جک، بازار این خودرو داغ‌تر به نظر برسد.

با این اوصاف این به این معنی نیست که چنانچه شما قصد داشته باشید کراس اوور خود را نقد کنید، با مشکل فروش ماشین مواجه شوید. هایما و جک هر دو طرفداران بسیار زیادی در کشورمان دارند که برای خرید نسخه صفر و کار کرده این شاسی بلندها سر و دست می‌شکنند.
برای اطلاع از قیمت ثبت نامی هایما s7 همه روزه در ساعات کاری با مراکز فروش سایا خودرو تماس حاصل نمایید.

شرایط فروش اقساطی هایما s7 سال 1401

سایا خودرو شرایط فروش اقساطی هایما s7 سال 1401 را به گونه‌ای تعیین کرده است که افراد با هر توان مالی که دارند بتوانند برای خرید خودرو مورد نظرشان اقدام کنند. بر همین اساس سطح پیش پرداخت تا جایی که ممکن بوده است پایین آمده تا افراد دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

هم چنین در سال ۱۴۰۱ این امتیاز برای مشتریان در نظر گرفته شده است که بتوانند مبلغ اقساط را در تعامل با مدیران فروش سایا خودرو تعیین کنند تا کمترین فشار مالی را احساس کنند. هم چنان تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار به اندازه مبلغ پیش قسط وجود دارد و امکان مشاوره رایگان پیش از خرید نیز در دسترس است. برای استعلام به روزترین قیمت هایما اس 7 با مراکز فروش ما تماس بگیرید.
اگر شما از بین محصولات هایما، ترجیحتان مزایا و امکانات است، باز هم جای نگرانی نیست. می‌توانید با بهترین شرایط این محصول را از ما خریداری کنید، آن هم به صورت اقساطی!

خرید اقساطی هایما s7 از سایا خودرو

در شرایطی که خرید محصولات پر طرفدار تولید ایران خودرو با شرایط عجیب و غریبی همراه شده است و طرح‌های ، پژو ۲۰۶، ۲۰۷، دنا و سایر محصولات این شرکت بزرگ خودروساز، پاسخگوی تقاضای بازار نیست، سایا خودرو شرایطی را فراهم آورده است که بدون ثبت نام‌های معمول و چندین ماه انتظار، بتوان در طرح‌های خرید خودرو قسطی شرکت کرد و از مزایای تحویل فوری بهره برد.

فروش هایما s7 درحالی در دستور کار مدیران فروش سایا خودرو قرار گرفته است که پیش از این، این مجموعه معتبر اقدام به ارایه طرح  بنابر درخواست‌های متعدد مشتریان خود نموده بود و با استقبال فراوان مردم سراسر کشور نیز مواجه شده بود.
سایا خوورو این بار با احترام به سلیقه شاسی دوستان ایرانی، امکان خرید اقساطی هایما s7 را با قیمتی واقعی و شرایطی استثنایی فراهم آورده است.

خوب است بدانید که برای معامله با سایا خودرو به ضامن هم احتیاجی ندارید و با هر میزان سرمایه‌ای که دارید، می‌توانید برای خرید خودرو اقدام کنید.

حتی اگر در حال حاضر هیچ موجودی در حسابتان ندارید هم این نوید را به شما بدهیم که امکان خرید هایما اس ۷ بدون پیش پرداخت هم فراهم شده است.

تمامی خودروهایی که در طرح فروش اقساطی توسط سایا خودرو عرضه می‌شوند، مشمول خدمات تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار پس از طی کردن مراحل اداری بوده و اقساط با توجه به توان مالی خریدار، تنظیم خواهند شد. سایا خودرو در کنار شماست تا لذت خرید اقساطی هایما s7 را تجربه کنید و حس خوب سواری گرفتن از این کراس اوور نسبتا بزرگ رااز آن خود کنید.

جمع بندی

در این مطلب به بیان ویژگی‌های ظاهری، فنی، طراحی داخلی، تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی هایما s7 پرداختیم و شرایط استثنایی سایا خودرو برای عرضه اقساطی این خودرو را نیز بررسی کردیم. چنانچه قصد خرید اقساطی هایما s7 را دارید، برای استعلام قیمت، اطلاع از جزییات طرح‌های فروش خودرو و نیز دریافت مشاوره رایگان همه روزه می‌توانید با مراکز فروش سایا خودرو تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

. برای خرید اقساطی هایما S7 چقدر پیش پرداخت لازم است؟

شرایط خرید اقساطی هایما s7 از سوی سایا خودرو کاملا با توجه به وضعیت خریدار خواهد بود و امکان خرید با کم‌ترین پیش پرداخت و یا بدون پیش پرداخت هم وجود دارد.

. قیمت هایما s7 چقدر است؟

با توجه به تورم موجود در بازار قیمت خودرو به صورت روزانه تعیین می‌شود. برای استعلام قیمت هایما s7 می‌توانید با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

. بهترین مرکز برای فروش اقساطی هایما s7 کجاست؟

سایا خودرو با امکان فروش اقساطی هایما S7 بدون پیش پرداخت، چک و ضامن و شرایط تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار در حال حاضر بهترین مرکز برای ف وش اقساطی هایما S7 می‌باشد.

  1. زمان تحویل هایما اس ۷ در طرح فروش اقساطی سایا خودرو چگونه است؟

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی هایما اس ۷ از سایا خودرو به صورت فوری و آنی خودرو را تحویل خواهید گرفت.

  1. بهترین مرکز برای ارایه مشاوره پیش از خرید خودرو قسطی کجاست؟

چنانچه قصد دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید اقساطی هایما اس ۷ را دارید، با کارشناسان سایا خودرو تماس بگیرید تا مشاوره تخصصی دریافت کنید.

  1. آیا ایران خودرو طرحی برای فروش اقساطی هایما اس ۷ دارد؟

خیر، ایران خودرو فقط از طریق ثبت نام و قرعه کشی اقدام به عرضه محصولاتش می‌کند، اما اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی هایما اس ۷ را دارید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

  1. تفاوت هایما اس ۷ معمولی با توربو در چیست؟

هایما اس ۷ توربو نسخه فیس لیفت و ارتقا یافته نمونه معمولی است که از نظر فنی و امکانات رفاهی، پیشرفت داشته است. برای خرید اقساطی هایما اس ۷ معمولی و توربو می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

  1. هایما اس ۷ بخریم یا جک اس ۵؟!

از نظر مشخصات فنی و بازار فروش دست دوم، جک اس ۵ شرایط بهتری دارد. امکان خرید اقساطی هایما اس ۷ و جک اس ۵ از سوی سایا خودرو فراهم شده است. برای اطلاع از جزییات طرح‌ها تماس بگیرید.

  1. تفاوت هایما اس 7 پلاس با هایماهای نسخه قبلی در چیست؟

اگرچه هایما معمولی، هایما اس 7 و هایما s7 توربو پلاس بسیار به هم شبیه هستند، اما اگر با دقت و جزیی نگاه کنید متوجه خواهید شد که فرم آینه‌های جانبی، گل پخش کن روی گلگیرها و اضافه شدن نماد پلاس مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری نسخه پلاس با مدل‌های پیشین است. برای خرید هایما می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

  1. تفاوت هایما اس 7 پلاس با نسخه‌های قبلی هایما از نظر طراحی داخلی چیست؟

تنها تفاوت مهم هایما اس ۷ پلاس با نسخه‌های قبلی در بخش طراحی داخلی این است که هایما جدید امتیاز کابین با روکش چرمی دو رنگ جذاب مشکی و نارنجی را از دست داده است. با خرید هایما اس سون پلاس از سایا خودرو صاحب کراس اووری می‌شوید که روکش چرمی مشکی صندلی‌های آن با نخ قرمز دوخته شده‌اند.

  1. آیا امکان خرید هایما اس 7 بدون ثبت نام و ایجاد حساب وکالتی وجود دارد؟

هایما اس ۷ توربو پلاس توسط سایا خودرو با بهترین شرایط به صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسد. این بهترین شرایط شامل تحویل فوری، خرید با حداقل پیش پرداخت و قیمت منصفانه نیز هست. بنابراین می‌توانید بدون ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو یا ایجاد حساب وکالتی، هایما را خریداری کنید.

  1. مهم‌ترین رقبای هایما اس 7 پلاس کدامند؟

با توجه به محدوده قیمت هایما s7 پلاس این خودرو را می‌توان رقیب جدی اکثر کراس اوورهای وطنی و وارداتی برشمرد. اما مهم‌ترین رقبای این خودرو پژو 2008، mvm x33s و جک اس 5 هستند. برای خرید هایما اس سون به صورت نقد و اقساط می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

  1. هایما اس 7 معمولی بخریم یا هایما اس 7 پلاس؟!

اگر به دنبال امکانات رفاهی بیشتر و مصرف سوخت کمتری هسهایما، کراس اوور جذاب چینی خیلی زود توانست جای خود را در بین مشتریان ایرانی باز کند. این خودرو به سبب مزایای متعددی که دارد با استقبال خوبی مواجه شده است و در این میان، باید به ظاهر زیبا و ابعاد مناسب، گیربکس قدرتمند، ایمنی مطلوب و امکانات رفاهی متعدد اشاره کرد.

بر اساس خواست و نظر کاربران، ما در آرشا خودرو تمهیداتی اندیشیده‌ایم تا علاقه‌مندان به شرکت در طرح فروش اقساطی هایما بتوانند با بهترین شرایط، صاحب خودرو محبوب خود شوند. تحویل فوری، ثبت سند هایما به نام خریدار، اقساط بلند مدت و ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید از جمله این شرایط است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات طرح‌های فروش قسطی این خودرو با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

مقدمه برای هایما

خودروهایی که از چین می‌آیند به نسبت خودروهای رقیب از دیگر برند‌ها، ارزان‌تر هستند. علت این مسأله را باید در قیمت پایین تولید در سرزمین اژدها جستجو کرد. هم نیروی کار ارزان در اختیار سازندگان است و هم دولت با پرداخت یارانه از خودروسازان خود حمایت می‌کند.

از طرفی حجم تولید به گونه‌ای است که خیلی زود هزینه را به فایده تبدیل می‌کند و برمی‌گرداند. با این مقدمه باید به کسانی که متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما هستند، بگوییم که این ماشین یکی از تولیدات باکیفیت چینی است که امتیازات متعددش باعث شد تا ایران خودرو به عنوان اولین و بزرگترین شرکت خودروساز ایرانی به سراغ تعامل و همکاری با خودروساز چینی برای مونتاژ این غول چشم نواز برود.

کمپانی هایما، قدمت زیادی ندارد، در واقع باید بگوییم این شرکت اصلا مستقل نیست و یکی از وابستگان گروه فاو به شمار می‌رود. هایما، کوتاه شده عبارت “هاینان مزدا” است؛ چراکه در سال 1992 میلادی دولت استان “هاینان” چین با کمپانی مزدا به تفاهم رسید تا سرمایه‌گذاری مشترکی را برای عرضه محصولات مزدا رقم بزنند.

برای متقاضیان خرید هایما اقساطی شاید جالب باشد که بدانند این خودرو روی پلتفرم مزدا CX7 ساخته شد و در نسخه‌های بعدی به پلتفرم فورد اسکیپ ارتقا پیدا کرد. مهندسان کمپانی هایما اعلام کرده‌اند که در تکمیل مشخصات فنی این شاسی بلند جذاب از فناوری موجود در سیستم خودروهایی مانند میتسوبیشی و مزدا و بوش الهام گرفته‌اند.

هایما که اولین بار 12 سال پیش در نمایشگاه خودرو چین به معرض نمایش گذاشته شد، موفقیت‌های بسیاری را در بازار جهانی کسب کرد. این موفقیت‌ها باعث شد تا ایران خودرو، برای واردات این خودرو خیز بردارد و سپس کمپانی چینی را متقاعد به همکاری برای مونتاژ نماید.

هم اکنون امکان خرید هایما اقساطی ایران خودرو در آرشا خودرو برای هم‌وطنان سراسر کشور فراهم شده است، برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات سایر طرح‌های و یا دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید، با ما تماس بگیرید.

اولین نسخه از هایما که وارد ایران شد، هایما اس 7 بود و در سال 1394 پا به جاده‌های کشور گذاشت. این خودرو نسبت به رقبای هم‌رده خود ظاهری مدرن‌تر داشت و به همین علت خرید نقدی و شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما بسیار پر رونق شد.

کمپانی ایرانی، در خط تولید خراسان اقدام به مونتاژ هایما کرد، اگرچه معمولا وقتی پای خودروهای خارجی به خط تولید شرکت‌های ایرانی می‌رسد به خودی خود از کیفیت ساخت آن‌ها کاسته می‌شود؛ با این وجود هایما از همان ابتدا نسبت به رقبا، خودرویی با امتیازات بیشتر بود و هنوز هم طرفداران زیادی وجود دارند که مترصد شرکت در طرح‌های فروش هایما اقساطی هستند. علت این محبوبیت را باید در حمایت‌های فنی مزدا، بوش و میتسوبیشی جستجو کرد.

ضمنا ناگفته نماند که مونتاژ هایما نخستین تجربه همکاری ایران خودرو با یک شرکت چینی برای تولید SUV به شمار می‌رود.  اس‌یو‌وی‌ها، خودروهایی همه منظوره هستند که هم قابلیت پیمودن مسافت در شرایط جاده‌ای سخت را دارند و هم سواری نرم و راحتی ارائه می‌دهند.

ویژگی های خودروی هایما

اگر شما هم یکی از صدها متقاضی بهره‌مندی از طرح‌های فروش اقساطی هایما ایران خودرو هستید، ضروری است تا اطلاعات کاملی درباره مشخصات این خودرو داشته باشید. ما در ادامه هایما اس 7 را از وجوه مختلف بررسی می‌کنیم.

جهت اطلاع از طرح و  می‌توانید با مشاوران آرشا خودرو در ارتباط باشید.

اگر یکی از اصلی‌ترین دلایل شما برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما، صاحب شدن یک خودرو شاسی بلند است، به شما باید گفت که هایما یک شاسی بلند واقعی است.

اگرچه بسیاری از خودروسازان تلاش می‌کنند با استفاده از المان‌های مدرن متنوع و گاهی بهره‌گیری از تجهیزات و طراحی فانتزی، ظاهر خودرو خود را به ماشین‌های روز نزدیک کنند، اما تمرکز طراحان کمپانی هایما بر روی شاخصه‌هایی بوده است که خشونت،

جدیت و قدرت این کراس اوور سایز متوسط را به رخ بکشد. به همین دلیل از خطوط حجیم، طراحی عضلانی و قطعات درشت و زمخت استفاده شده است تا قدرت و توان این ماشین را به مخاطب القا کند. همه چیز در ظاهر هایما، دست به دست هم داده است تا شما حس یک ماشین آفرود را از هایما دریافت کنید، از لاستیک‌های بلند گرفته تا ارتفاع از سطح زمین و سادگی طراحی.

اولین نسخه از هایما که وارد ایران شد دارای کابین شیک و ساده‌ای بود. اگر شما از علاقه‌مندان به کابین‌های پر زرق و برق هستید، قدری بعید به نظر می‌رسد که هایما اس 7 معمولی با طراحی داخلی‌اش بتواند شما را راضی کند. بهتر است شما به سراغ  طرح هایما اقساطی تحویل فوری برای نسخه S7  پلاس بروید که هم اکنون امکان خرید قسطی آن از سوی آرشا خودرو با بهترین شرایط فراهم شده است.

البته این به این معنی نیست که کابین هایما معمولی زیبا و شکیل نیست، بلکه اگر بخواهیم آن را با خودروهای امروزی مقایسه کنیم شاید قدری قدیمی به نظر برسد. با این حال این طراحی داخلی هنوز هم طرفداران خودش را دارد.

قدرتمندی ظاهر هایما در طراحی داخلی نیز تداوم داشته است، وقتی پشت صندلی راننده می‌نشینید، حس می‌کنید حاکم قدرتمند یک سرزمین امن هستید! کنسول میانی برآمده، داشبورد حجیم، فضای داخلی و به طور کلی طراحی کابین چنین حسی را منتقل می‌کنند. فضای کابین نیز کافی است، بنابراین دغدغه شما مبنی بر داشتن یک خودرو خانوادگی برای سفرهای دور و دراز را به خوبی برطرف می‌کند.

اگر به دنبال بهترین شرایط فروش اقساطی هایما هستید، آرشا خودرو مناسب‌ترین گزینه برای شماست. برای اطلاع از جزییات شرایط فروش هایما قسطی با ما تماس بگیرید.

هایما اس 7 که نخستین نمونه وارداتی به کشور بود، دارای یک پیشرانه 2 لیتری با حداکثر قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 180 نیوتن‌متری است. این شاسی بلند چینی با وزن 1545 کیلوگرمی‌اش پس از 15.8 ثانیه به حداکثر شتاب می‌رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر است.

حداکثر سرعت هایما اس 7 نیز 165 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. واضح است که این غول جذاب، در نسخه‌های ابتدایی نمی‌توانست نیاز هیجان دوستان را برآورده کند و شتاب کند و سرعت کم سبب شد تا مهندسان ایران خودرو به فکر تولید و عرضه نسخه توربو بیفتند.

در نسخه توربو حداکثر قدرت موتور به 170 اسب بخار رسید و گشتاور نیز 230 نیوتن متر شد. هم‌چنین گیر بکس 5 سرعته اتومات جای خود را به نسخه 6 سرعته داد.

چنا‌ن‌چه قصد شرکت در طرح فروش اقساطی هایما توربو را از آرشا خودرو دارید، خوب است بدانید که‌ مهندسان ایران خودرو از وزن کلی این شاسی بلند کم نکردند، اما موفق شدند با استفاده از پیشرانه توربو، شتاب صفر تا صدی آن را به 10.5 ثانیه برسانند و حداکثر سرعت آن را به 170 کیلومتر بر ساعت ارتقا دهند.

·         تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی هایما

اگرچه انواع نسخه‌های هایما اعم از توربو، توربو پلاس و حتی S5  از نظر امکانات ایمنی و رفاهی چندین آپشن بیشتر از نسخه معمولی دارند، اما هایما اس 7 معمولی هم از نظر ایمنی و امکانات رفاهی در سطح قابل قبولی قرار دارد.

از نظر امکانات رفاهی هم که خودروهای ساخت چین همواره زبانزد در برخورداری از آپشن‌های متعدد بوده‌اند و هایما نیز از این قاعده مستثنی نیست. سامانه کنترل فشار باد تایرها، دوربین دنده عقب، کامپیوتر سفری، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه  داخلی الکتروکرومیک، آینه جانبی برقی مجهز به گرمکن، سانروف، صندلی چرمی، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل و  چراغ روز تنها بخشی از امکانات هایما اس 7 معمولی به شمار می‌رود.

شما با استفاده از طرح خرید هایما اقساطی ایران خودرو  و یا به طور کلی ، که مجموعه ما امکان شرکت در آن را برایتان فراهم کرده است، تمام امکانات مورد علاقه مشتریان ایرانی را از آن خود خواهید کرد. سانروف، کروز کنترل، کابین چرمی و استارت دکمه‌ای تنها مواردی از امکانات مورد علاقه در کشور ماست که نقش مهمی در تصمیم‌گیری نهایی خریدار برای خرید یک خودرو دارد. مواردی که هایما تمام آن‌ها را داراست.

شرایط فروش اقساطی هایما ایران خودرو با تحویل فوری

برای شرکت در طرح فروش اقساطی هایما که از سوی آرشا خودرو ارائه شده است، پیش‌شرط عجیب و غریبی نیاز نیست. همین که در گفتگو با مشاوران خبره مجموعه ما به این نتیجه رسیده باشید، که خرید هایما بهترین گزینه برای شماست و مدارک شما برای ثبت نام تکمیل باشد، باید گفت که شما گام بزرگ برای خرید این خودرو را برداشته‌اید.

بیش از اینکه آرشا خودرو برای شما پیش‌شرطی جهت استفاده از طرح‌های خرید هایما اقساطی تعیین کرده باشد، این شما هستید که از مجموعه ما امتیاز دریافت می‌کنید. خرید قسطی خودرو در مرکز ما با مزایای تحویل فوری و یک ساعته هایما، ثبت سند به نام خریدار، اقساط بلند مدت، قیمت واقعی و تنظیم قراردادهای قانونی همراه خواهد بود.

مدارک مورد نیاز جهت خرید هایما اقساطی

متقاضیانی که قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی هایما را دارند، کافی است برای عقد قرارداد با در دست داشتن مدارک هویتی، شغلی و سکونتی در مرکز فروش آرشا خودرو حضور به هم رسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاه شدن از تمام مدارکی که باید در روز معامله با خود به همراه داشته باشید، با مراکز فروش ما تماس بگیرید.

چنانچه از یکی از استان‌های دور یا نزدیک، قصد سفر به پایتخت برای خرید قسطی هایما از مجموعه ما را دارید، دریافت مشاوره تلفنی رایگان پیش از خرید ماشین می‌تواند به شما اطلاعات دقیق‌تر و جزئی‌تری ارائه دهد. بنابراین زودتر به نتیجه می‌رسید و به علت جا ماندن یکی از مدارک، بردن هایما به پارکینگ خانه به تعویق نمی‌افتد!

مراحل ثبت خرید هایما اقساطی تحویل فوری از شرکت آرشا خودرو

برای ثبت درخواست خرید هایما اقساطی ایران خودرو در مجموعه آرشا خودرو کافی است با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما ضمن پاسخ به سؤالات و ابهامات شما، مدارک لازم و تاریخ حضور در مجموعه برای ثبت قرارداد را نیز به شما اعلام خواهند کرد. شرایط را نیز می‌توانید از طریق دنبال بفرمایید.

قیمت فروش اقساطی هایما

قیمت خودروهای وارداتی و مونتاژی تابعی از نرخ روز ارز است. بنابراین باید تحت رصد لحظه‌ای قرار بگیرد، با این حال قیمت روز هایما بر اساس نرخ معاملات واقعی در هر روز تعیین می‌شود. قیمت فروش اقساطی هایما در آرشا خودرو کاملا واقعی است و به دور از حباب‌های کاذب بازار تعیین می‌شود.

هم چنین حاشیه سود فروش قسطی خودرو در مجموعه ما کاملا منطقی بوده و بر اساس عرف معمول بازار در نظر گرفته می‌شود. برای استعلام قیمت روز هایما با ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

میزان پیش پرداخت در طرح فروش اقساطی هایما چقدر است؟

آرشا خودرو بستری فراهم کرده است که همه اقشار با هر میزان درآمد بتوانند با حداقل سرمایه و کمترین پیش‌پرداخت صاحب خودرو دلخواه خود شوند. برای اطلاع از مبلغ دقیق پیش پرداخت برای خرید هایما اقساطی با دفاتر این مجموعه تماس بگیرید.

تعداد و مبلغ اقساط در طرح فروش اقساطی هایما چگونه است؟

با توجه به اوضاع معیشتی مردم، آرشا خودرو تدابیری اندیشیده است تا در سال 1402 مبلغ اقساط در تعامل با خریدار و بر اساس توان مالی او تعیین شود و مدت بازپرداخت اقساط در طرح فروش اقساطی هایما نیز بلند مدت در نظر گرفته می‌شود.

نوع و تعداد چک درخواستی از سوی آرشا خودرو در طرح فروش اقساطی هایما چگونه تعیین می‌شود؟!

نوع چک مورد نیاز در طرح فروش اقساطی هایما برای معامله با آرشا خودرو باید صیادی باشد، اما تعداد چک به تعامل مدیران فروش این مجموعه با خریدار بستگی دارد و با توجه به مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

مبلغ وام بانکی در طرح فروش اقساطی هایما چقدر است؟

متاسفانه در حال حاضر امکان اعطای وام از سوی آرشا خودرو به متقاضیان شرکت در طرح فروش اقساطی هایما وجود ندارد.

مدت زمان تحویل خودرو در طرح فروش اقساطی هایما آرشا خودرو چقدر است؟

آرشا خودرو به تحویل خودرو به خریداران، طی مدت یک ساعت شهرت دارد! بنابراین هر روزی که برای خرید اقساطی هایما با مدیران فروش این مجموعه پشت میز معامله بنشینید، پس از عقد قرارداد و انجام روال معمول به صورت فوری و آنی شاسی بلند جذاب خود را تحویل خواهید گرفت و با خود به خانه خواهید برد.

وضعیت سند خودرو در طرح فروش اقساطی هایما آرشا خودرو چگونه خواهد بود؟

شما با شرکت در طرح فروش اقساطی هایما آرشا خودرو به هر میزان که پیش قسط بپردازید، مالک سند خودرو خواهید بود. مابقی سند پس از پایان اقساط تمام و کمال به نام خریدار ثبت و به او تحویل داده خواهد شد.

بهترین زمان اقدام برای خرید اقساطی هایما از آرشا خودرو چه زمانی است؟

هایما یک خودرو وارداتی و مونتاژی است که نمی‌توان قیمت روز آن را بدون در نظر گرفتن نرخ روز ارز در نظر گرفت. با توجه به نوسان شدید در بازار ارز، بهترین زمان خرید اقساطی هایما از آرشا خودرو همین امروز است! زیرا اصلا مشخص نیست فردا چقدر روی قیمت تمام شده هایما کشیده خواهد شد. برای ثبت نام در طرح خرید اقساطی این خودرو هم اکنون تماس بگیرید.

شرایط خرید اقساطی هایما از آرشا خودرو برای شهرستان ها چگونه است؟

امکان شرکت در طرح فروش اقساطی هایما آرشا خودرو برای هم‌وطنان سراسر کشور وجود دارد، منتها عقد قرارداد در دفتر مرکزی تهران انجام خواهد شد و تحویل نیز در پایتخت خواهد بود.

خریداران شهرستانی پیش از سفر به تهران حتما از خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید که توسط کارشناسان آرشا خودرو ارائه می‌شود استفاده کنند تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانند مالک خودرو مورد علاقه خود شوند.

تید، اختلاف قیمت هایما s7 پلاس توربو اتوماتیک با هایما معمولی را نادیده بگیرید و این کراس اوور جذاب را خریداری کنید. اما اگر به دنبال همین ظاهر و بدنه با قیمت کمتر هستید، برای خرید هایما اس سون معمولی از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا