بین الملل

شکایت خبرنگار الجزیره از بن سلمان در دادگاه آمریکا

روزنامه نگار لبنانی الجزیره قطر گفت که شکایت از وارث تاج و تخت سعودی را در دادگاه ایالات متحده در فلوریدا تشکیل داده است.

به گزارش اخبار ما ، براساس گزارشی از القدس العربی القدس العربی ، غاده اویس ، روزنامه نگار زن لبنانی شبکه الجزیره ، شکایتی علیه محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی در دادگاه ایالات متحده در فلوریدا تشکیل داد. وی وی را به دست داشتن در پرونده هک تلفن و انتشار تصاویر شخصی در حدود شش ماه پیش متهم کرده است. آنها معتقد بودند که مجازات نمی شوند و می توانند به اقدامات ظالمانه خود ادامه دهند.

اویس گفت بن سلمان معتقد است که سیاست ارعاب می تواند موفقیت آمیز باشد. اما این اشتباه است.

خبرنگار لبنانی به شکایت از بن سلمان ، به ویژه از خدیجه چنگیز ، نامزد جمال خاشقجی ، نویسنده فقید سعودی ، و همچنین شکایت از سعد الجابری ، رئیس اطلاعات سابق این کشور اشاره کرد. وی گفت که رهبران مرتکبان هیچ مصونیتی از حقوق بین الملل ندارند.

وی ادامه داد: “این فقط یک درگیری شخصی نیست ، بلکه یک درگیری برای همه کسانی است که نمی توانند علیه ظلم حرف بزنند.”

به گزارش هیل نیوز ، تعداد عاملان هک تلفنی اویس به 20 متهم رسید.

به نقل از روزنامه ، اوویس گفت: “برخی از نقاشی های او در عرض چند ساعت بیش از 40،000 بار بازتوییت شده است و مشخص است که این نقاشی ها توسط مقامات سعودی منتشر شده است.”

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا