بین الملل

داستان اسرارآمیز به قدرت رسیدن بن سلمان

به گفته جان آفریقا ، سلمان بن عبدالعزیز آل سعود از هر سه زنی که سعی کرده است آنها را با آموزش جدی و فرهنگی در جهان تربیت کند ، 13 فرزند دارد. وی در ریاض جلساتی شبانه با نویسندگان ، دانشگاهیان و دیپلمات ها و همچنین مربیان ، وکلا و بازرگانان در اقامتگاه های مجلل خود در پاریس و ماربلا برگزار می کند تا فرزندان خود را به بحث و تأمل ترغیب کند.

این مجله افزود که سلمان بن عبدالعزیز نسبت به فرزندان خود ، به ویژه همسر اول خود ، که در 19 سالگی با او ازدواج کرد ، سختگیر بود.

پرنس بن سلمان بازی های رایانه ای و فست فود را ترجیح می دهد و همانطور که جان آفریقا اشاره کرد ، او از نوجوانی عصبی بود و گاهی فکرهای دیوانه کننده ای داشت. مانند روزی که هنگام دستگیری توسط پلیس واقعی ، خود را به عنوان پلیس راهنمایی و رانندگی در یک مرکز خرید در ریاض مبدل کرد. البته بلافاصله پس از شناخته شدن آزاد شد. پدرش در آن زمان امیری از ریاض بود.

طبق مجله جان آفریقا ، سلمان بن عبدالعزیز نسبت به پسرش محمد که همسر سوم او است ، ضعف هایی دارد و همسر و مادر سوم سلمان او را تشویق می کنند که با پدرش ارتباط قوی داشته باشد و او را هر هفته نزد همسر اول سلمان می فرستد. البته ، پدر و فرزندان اول پدرش به سردی از ابن سلمان استقبال کردند زیرا آنها او را مسخره کردند زیرا مادرش ریشه بادیه نشین و جهت گیری منطقه ای داشت.

شاهزاده جوان برخلاف برادران ناتنی خود ، در حالی که دانشگاههای برجسته جهان به روی او گشوده بود ، تحصیلات خود را در عربستان ادامه داد. او دائماً در کنار پدر بود و در جلسات با رهبران قبایل و بازرگانان شرکت می کرد. از این طریق وی موفق شد به فضای سیاسی عربستان عادت کند و تدریجا اقدامات پیچیده فضای سیاسی عربستان را درک کند و با افراد مهمی دیدار کند. محمد بن سلمان مشاهدات خود را جمع آوری می کند و نام افراد قدرتمند هر قبیله و همچنین نام شخصیت های مذهبی و تجاری با نفوذ را که در هر بخش اقتصادی دارای مزیت هستند ثبت می کند.

311311

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا