رویدادها

فرمانده ناجا: امنیت باثبات و مطلوبی بر کشور حاکم است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تهدیدهای سراسر کشور و توطئه های دشمن گفت: امروز کشور با امنیت پایدار و مطلوب اداره می شود و همه ما باید به حفظ و توسعه این امنیت پایدار کمک کنیم.

به گزارش اخبار ما ، سردار حسین اشتری در نشست امروز با مدیران رسانه ها با اشاره به نقش امنیت در توسعه همه جانبه گفت: در سایه امنیت توسعه همه جانبه حاصل می شود و در صورت عدم وجود امنیت توسعه ای حاصل نمی شود. و این امنیت مطلوب است. “که با تدابیر مبتکرانه مقام معظم رهبری ، خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام و جانبازان غیور و تلاش ارتش و پلیس به نیروها و حمایت مردم از نظام و انقلاب

وی با اشاره به تهدیدات سراسری و توطئه های دشمن گفت: امروز کشور با امنیت پایدار و مطلوب اداره می شود و ما باید این اهمیت را حفظ کنیم. همه ما باید برای حفظ و توسعه این امنیت پایدار به منظور حفظ آن کمک کنیم.

اشتری با بیان اینکه امروز پلیس در خدمت مردم است و برای ایمنی ، آسایش و حفاظت از جان ، مال و ناموس مردم تا آخر عمر ، خاطرنشان کرد: امروز پلیس بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم است ، من در واقع معتقدم که کمک و حمایت پلیس به نفع مردم و جامعه است.

وی با اشاره به تنوع و وسعت ماموریت های پلیس گفت: ماهیت ماموریت های پلیس به گونه ای است که به جنبه های مختلف زندگی مردم مربوط نمی شود و بسته نیست ، حمایت از پلیس به معنای ارتقای امنیت و صلح و تقویت نظم و امنیت است. بر زندگی مردم

فرمانده نیروی انتظامی در تشریح ویژگی های پلیس گفت: امروز پلیس قدرتمند ، مهربان و باهوش است و ما تلاش می کنیم پلیس را برابر انقلاب اسلامی کنیم. رسانه ها نیز باید از ما پیروی کنند تا تصویری قدرتمند از پلیس.

وی گفت: “ما خدمت به مردم را افتخار می دانیم.”

سردار اشتری با اشاره به حضور گسترده و کارآمد پلیس در تمام نقاط کشور از مرز تا مرکز گفت: پلیس هوشیار است و در 8755 کیلومتر آب ، زمین و غیره بصورت فعال حضور دارد. مرز همچنین افتخارآمیز است در دورترین نقطه کشور ، حتی در حضور یک خانواده کوچک ، تامین امنیت آنها الزامی است.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های ناجا گفت: در حین انجام ماموریت ها ممکن است یکی از نیروها دچار اشتباه یا خطایی شود که نباید منجر به سوء رفتار یا ایجاد مشکل در اجرای ماموریت به کارکنان و جانبازان ناجا شود. پلیس توده عمومی کرد.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه نه تنها نسبت به کار یا اشتباهات در رفتار برخی از همکاران بی تفاوت نبودیم ، از مردم عذرخواهی کردیم و اقدامات لازم را با متخلف انجام دادیم ، افزود: این امر اجتناب ناپذیر بود ، هرچند ما حتی به یکی معتقدیم مورد خیلی زیاد است

وی با اشاره به مصادیق تلاش های فداکارانه و شجاعت افراد ناجا در مناطق مختلف کشور ، اظهار داشت: با حضور نیروی انتظامی و از سوی دیگر تمجید از اعمال خوب ، نشان دهنده شجاعت و ارائه تصویر مطلوب از پلیس مقتدر و مهربان است.

یک مقام ارشد پلیس با اشاره به تفسیرهای مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی گفت: در جریان پیام هفتگی نیروی انتظامی ، معظم له از پلیس دیدن کردند و تفسیرهای خوبی را که به فرماندهان ، افسران ، افسران درجه دار و سربازان و خانواده های آنها ارائه می شود بیان کردند. آنها با تشویق گفتند: “امروز یک مقام مهربان و مقتدر در پلیس وجود دارد” و این برای ما افتخار بزرگ و ثروت ارزشمندی است.

سردار اشتری با اشاره به اقتدار ، مهربانی ، عقلانیت و هوشمندی نیروی انتظامی گفت: نظرسنجی های فرا سازمانی و معتبر نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به پلیس است و امروزه پلیس یکی از سازمان های پیشرو در جلب نظر عمومی است. اعتماد کنید و همه باید تلاش کنند تا نیروهای پلیس خوب را تقویت کنند.

وی در قسمت دوم سخنان خود گفت: روزنامه نگاران؛ متقاضیان صادق مقاماتی هستند ، افرادی که رویدادهای مهم را ثبت و منعکس می کنند. این عزیزان افراد مورد اعتماد ، مدافعان عدالت و پل ارتباطی بین مردم و مقامات و نهادها هستند.

وی در مورد رویکرد رسانه ای نیروی انتظامی افزود: هماهنگی با تعامل سازنده با رسانه ها یکی از رویکردهای جدی نیروی انتظامی است و پلیس آن را در سال های اخیر ثابت کرده است. پیشگیری اجتماعی یکی از رویکردهای جدی است. از پلیس

وی با قدردانی از تلاش رسانه ها ، روزنامه نگاران را همراه و همکار پلیس دانست و گفت: تشکر کلمه کوچکی برای عظمت تلاش روزنامه نگاران است تا همه رسانه ها بدانند که ما از آنها سپاسگزاریم.

به گزارش وب سایت پلیس ، سردار اشتری با اهدای لوح تقدیر از اطلاعات و همکاری رسانه ای از جمله اخبار ما.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا