رویدادها

لزوم تقویت امکانات، تجهیزات و مشارکت مردم در راستای ارتقای امنیت

فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از همکاری و مساعدت مردم در اجرای طرح ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری اظهار داشت: با تقویت امکانات و تجهیزات پلیس و همکاری خوب مردم شاهد موفقیت روز افزون و بهبود امنیت در جامعه هستیم.

به گزارش اخبار ما ، سردار حسین اشتری وی در حاشیه بازدید از ساختمان جدید ستاد فرماندهی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش همکارانم امنیت خوبی در این استان برقرار شده و اقدامات مناسبی برای ارتقا promotion اجتماعی در مناطق مختلف پلیس انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با اقدامات خوبی شاهد افزایش کشفیات مواد مخدر هستیم ، اظهار داشت: انشاالله با تقویت امکانات و تجهیزات پلیس و همکاری خوب مردم شاهد موفقیت روز افزون و بهبود امنیت در جامعه هستیم. بیایید

فرمانده انتظامی افزود: 80 درصد کارها در محل ساختمان جدید فرماندهی شرق استان تهران انجام شده است و کارکنان به زودی به این مجموعه منتقل می شوند تا شاهد افزایش بازده کار در این مجموعه باشیم.

اشتری یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده برای ساخت آپارتمان برای کارکنان ناجا ، این نیاز کارکنان ناجا باید در سال های آینده برآورده شود.

فرمانده ناجا افزود: مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت ها ، از همه مردم بخاطر همکاری خوبی که هم در شهرها و هم در جاده ها داشته اند تشکر می کنم ؛ هم اصناف و هم رانندگان خوب رانندگی ، به ویژه در تهران و شهرهای بزرگ ، از تصمیمات ستاد ملی کرونا پیروی می کنند.

براساس وب سایت خبری پلیس ، اشتری سرانجام اظهار داشت: “اگر خدا بخواهد ، با یاری خدا و کمک مردم و مسئولان و توجه به توصیه های پلیس و احترام به مصوبات ستاد ملی در برابر تاج ، مشکلات حل خواهد شد.”

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا