برترینهای کسب و کارعمومی

قطعات پمپ برتولینی

پمپ های کارواش یکی از پرکاربردترین پمپ های پرکاربرد در سطوح خانگی و صنعتی می باشد. همانطور که از نام پمپ مشخص است، برای شستشو استفاده می شود. پمپ کارواش از نوع پیستونی بوده و در نوع پمپ پیستونی قرار می گیرد و بسته به نوع کاربرد می توان از دنده های پیستونی مختلف در آن استفاده کرد. استفاده از پمپ های متعدد کارواش مانند سایر انواع پمپ ها می تواند باعث ساییدگی خود پمپ یا قطعات و لوازم جانبی آن شود. در کارواش های پیستونی که عمدتاً در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد مستمر دارند، برخی از اجزای آن منجر به خرابی می شود و به همین دلیل نیاز به تعویض لوازم جانبی آن در فواصل زمانی مختلف است. پمپ های کارواش پیستونی برندهای مختلفی دارند و ایتالیا یکی از تولیدکنندگان پیشرو پمپ کارواش است.

قطعات کارواش

پمپ های پیستونی دارای قسمت های اولیه و فرعی هستند. قطعات اصلی این پمپ های کارواش عبارتند از:

سیلندر

پیستون

شاتون

شیر فلکه

تمبر

شفت پمپ

دریچه ورودی

شیر خروجی

شیر فشار

لوازم جانبی پمپ کارواش

پمپ کارواش مانند سایر پمپ ها دارای لوازم جانبی متعددی است که به همراه خود پمپ یک کیت کارواش را تشکیل می دهند. همچنین خود پمپ کارواش از اجزا و قطعات تشکیل شده است. برخی از قطعات پمپ واشر ممکن است به مرور زمان فرسوده شوند و باید تعویض شوند. لوازم جانبی و اجزای پمپ کارواش که به عنوان قطعه یدکی در هنگام کارواش استفاده می شود را در زیر مشاهده می کنید:

ابزار

کارواش لنس

سوئیچ فشار

بای پاس نلی

فیلتر کنید

فیلتر شیشه ای

قطعات یدکی

پیستون

ون

شاتون

پوشش شیر

سرسیلندر

مهر

یکی از بهترین و با کیفیت ترین پمپ برتولینی موجود در بازار، برند پمپ برتولینی می باشد و از آنجایی که این برند کارواش فروش بیشتری نسبت به هر برند دیگری دارد، قطعات و لوازم جانبی آن در زیر آمده است. پمپ های کارواش برتولینی معمولا دارای چندین قطعه و قطعات یدکی هستند که با توجه به ویژگی هایی مانند فشار کاری با هر نوع پمپ پیستونی متفاوت است. در زیر قطعات پمپ واشر ماشین برتولینی و قطعات جایگزین دو مدل پرکاربرد 200 بار و 110 بار آورده شده است.

کارواش 200 بار برتولینی

پمپ کارواش 200 بار برتولینی در دو مدل پمپ برتولینی TML1520 و پمپ برتولینی TML2020 موجود در سایت کالسناتی. تفاوت این مدل با پمپ های کارواش صنعتی 200 بار برتولینی در میزان دبی است. دبی پمپ پیستونی TML1520 15 لیتر در دقیقه است در حالی که پمپ پیستونی TML2020 دارای دبی 20 لیتر در دقیقه است. سایر مشخصات دو پمپ کارواش برتولین در جدول زیر آمده است.

لوازم جانبی پمپ کارواش و قیمت قطعات یدکی

لوازم جانبی هر کالایی از جمله اقلامی است که قیمت مشخصی ندارد و اغلب برای فروشندگان سودآور است به طوری که بسیاری از عتیقه فروشان آن را با قیمت بالایی به فروش می رسانند. لوله کشی ماشین اینجوریه برای دریافت بهترین قیمت لوازم جانبی پمپ کارواش، توصیه می شود از یک فروشگاه اینترنتی معتبر که محصولاتی از تامین کنندگان پیشرو ارائه می دهد، بازدید کنید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا