رویدادها

مجوز تردد شناورهای حامل مواد مخدر باطل می‌شود

اخبار ما / بوشهر استاندار بوشهر گفت: برای برخورد جدی با متخلفان باید پروانه راهنمایی و رانندگی کشتی های حامل مواد مخدر در استان مطابق تشریفات قانونی و قضایی لغو شود تا صدمه ای به صیادان و دریانوردان زحمت کش که منصفانه خدمت می کنند نرسد.

عبدالکریم گراوند در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر گفت: تعدادی از عوامل در کاهش تعداد کشفیات مواد مخدر در استان م andثر بوده است و ما باید از همه عوامل دخیل در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر قدردانی کنیم.

وی افزود: همه تیم های امنیتی و انتظامی استان با حمایت قوه قضاییه کار کرده اند و بخشی از کاهش یافته ها مربوط به درگیری هایی است که در زمینه مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.

فرماندار بوشهرا با بیان اینکه تبادل اطلاعات بین استانها در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر مثر بود ، توضیح داد: مادر تمام آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر است و این معضل آسیب های زیادی به جامعه وارد می کند.

گراوند در مورد تغییر روش های قاچاقچیان مواد مخدر گفت: علیرغم اینکه قاچاقچیان مواد مخدر از دریا برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند ، مجموعه اقدامات و احتیاط در سازمان های اطلاعاتی و انتظامی استان در مبارزه با مواد مخدر موثر بوده است.

استاندار بوشهر گفت: برای برخورد جدی با متخلفان باید پروانه راهنمایی و رانندگی کشتی های حامل مواد مخدر در استان مطابق تشریفات قانونی و قضایی لغو شود تا صدمه ای به صیادان و دریانوردان زحمت کش که منصفانه خدمت می کنند نرسد

وی گفت: “ما باید تمام منابع درآمد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و هدف قرار دهیم تا دامنه فعالیت آنها را به حداقل برسانیم.”

گراوند با تأکید بر استفاده از روش ها و اقدامات فرهنگی برای مبارزه با مواد مخدر گفت: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان روش های ادارات ، نشریات و رسانه ها را تشویق می کند تا اقدامات مقابله با آسیب مواد مخدر را انجام دهند. فکر.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا