رویدادها

ایران نگاه سیاسی در مبارزه با مواد مخدر را مردود می‌داند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در جلسه ای با مدیر مبارزه با مواد مخدر عراق بر لزوم بهبود همکاری دوجانبه و تبادل اطلاعات بین دو کشور تأکید کرد.

به گزارش اخبار ما ، سردار مجید کریمی وی در دیدار با سرلشکر مازن کامل منصور اقدامات و فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در برابر پدیده شوم مواد مخدر را تشریح کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران در مناطقی مانند مبارزه با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در داخل و خارج از کشور نتایج خوبی کسب کرده اند ، بنابراین کشف 1150 تن دارو توسط ایران در سال 2020 این واقعیت را نشان می دهد.

وی در مورد ظرفیت موجود پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس مواد مخدر ایران در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه آموزش سگ های کارآگاه و آزمایشگاه تخصصی مواد مخدر پیشرفت چشمگیری داشته و آمادگی کامل دارد. “برای همکاری با پلیس مواد مخدر عراق و به اشتراک گذاشتن تجربیات.

رئیس پلیس مواد مخدر ناجا در قسمت دوم سخنان خود به لزوم تبادل اطلاعات بین کشورهای منطقه اشاره و اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی این پلیس همکاری مشترک و تبادل شبکه ای اطلاعات با سایر کشورها است. کشورهای همسایه ، از جمله عراق. “در ریشه کن کردن ریشه اصلی قاچاق مواد مخدر به موفقیت متقابل دست یابید.

کریمی با تأکید بر اینکه ایران نگاه سیاسی در مبارزه با مواد مخدر را رد می کند ، اهمیت مبارزه با قاچاق مواد مخدر در منطقه و لزوم مشارکت همه کشورها به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس را تأکید کرد و تأکید کرد: با برگزاری جلسات مشترک علیه روسای پلیس در شناسایی و دستگیری شبکه های عمده قاچاق مواد مخدر که مسیرهای زمینی ، هوایی و دریایی را برای ترانزیت مواد مخدر انتخاب می کنند ، به تبادل ایده کمک کنید.

وی افزود: شکی نیست که حضور کشورهای فرامنطقه ای منجر به گسترش پدیده شوم قاچاق مواد مخدر در خاورمیانه شده است و بررسی ها نشان می دهد عمده منابع مالی گروه های تروریستی قاچاق مواد مخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در ادامه بر لزوم تقویت همکاری های دو کشور تأکید کرد و گفت: ایجاد کمیته های تخصصی و اطلاعاتی بین دو کشور برای تبادل اطلاعات در زمینه مواد مخدر ، بررسی پرونده های شهروندان ایرانی بازداشت شده در عراق ، متهم به جرایم مواد مخدر ، تعامل در برگزاری مراسم معنوی اربعین می تواند یک فصل مشترک در ایجاد روابط دو جانبه باشد.

ژنرال مازن کامل منصور – مدیر مبارزه با مواد مخدر در عراق – ضمن بازدید از نمایشگاه پلیس مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران ، از اقدامات مقابله ای و فعالیت های گسترده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: ما از توسعه همکاری با پلیس ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر استقبال می کنیم و خواستار امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه های مختلف مبارزه با مواد مخدر و ارتقا levels سطح همکاری های دوجانبه هستیم.

مدیر مبارزه با مواد مخدر عراق در مورد اقدامات و فعالیتهای گسترده و تحسین برانگیز جمهوری اسلامی ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: لازم است همه کشورهای منطقه و بین المللی اقدامات مقابله ای با جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی انجام دهند. پلیس ایران. در جلسه ای که در آوریل 2021 در مصر برگزار می شود ، این کشور تلاش های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر را به جهانیان یادآوری می کند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، در پایان سرلشکر مازن کامل منصور با قدردانی از خانواده طرف ایرانی خواستار همکاری مشترک و انتقال تجربیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران با در نظر گرفتن ظرفیت های مبارزه با مواد مخدر ایران شد. پلیس.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا