برترینهای کسب و کارعمومی

مراقبت های بعد از فیشیال صورت

 

یکی از مراقبت های بعد از پاکسازی پوست استفاده نکردن از محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی است. زیرا اگر بعد از درمان شما نتوانید به خوبی از پوست خود مراقبت کنید ممکن است استرس در مراحل مختلف روی روند بهبودی تاثیر منفی بگذارد. به عنوان مثال، پس از برداشتن لایه شاخی سلول های پوست شما باید لایه های از دست رفته را جبران کنند. تقسیم سلولی و لایه های جدید پوست باعث ایجاد پوستی شفاف و جدید می‌شود. یا در نمونه دیگر ماساژ پوست بر لایه های عمیق تر پوست تاثیر گذاشته و تولید کلاژن را تحریک می‌کند. تولید کلاژن باعث سفت و خوش فرم شدن پوست است.

مساله بعدی این است که وقتی برای پوست خود هزینه می‌کنید و انجام میدهید، رعایت چند نکته ساده باعث می‌شود تا نهایت استفاده را از آن ببرید و ارزش پولی که خرج کرده اید را دو برابر خواهد شد. بدون شک رعایت چند نکته کوچک ارزش زیادی دارد.

نکاتی در مراقبت‌های بعد از پاکسازی پوست

پس از پاکسازی پوست باید به نکات مراقبتی از جمله موارد زیر توجه کنید:

  1. پرهیز از دست زدن به صورت و جوش ها

شما وقتی پوست خود را پاکسازی می‌کنید بدون شک حساس تر می‌شود. در نتیجه دست زدن به جوش ها باعث آسیب دیدن بافت آن است. ممکن است برخی از جوش ها بعد از پاکسازی از بین نرود، جای نگرانی نیست.

گاهی اوقات ضایعه ای در پوست شما وجود دارد که هنوز آماده حذف شدن و از بین رفتن نیست. بنابراین، متخصصان پوست توصیه می‌کنند از پاکسازی زود هنگام اجتناب کنید، زیرا می‌تواند باعث تحریک و آسیب احتمالی شود.

برای داشتن پوستی زیبا بعد از پاکسازی بهتر است به جای زخم و جوش ها دست نزنید تا به مرور زمان و به موقع خوب شوند.

  1. پرهیز از آرایش‌های سنگین

اگر پوست شما بعد از لایه برداری و پاکسازی قرمز به نظر می‌رسد، نباید از کانسیلر سنگین برای پوشاندن قرمزی استفاده کنید. زیرا پس از پاکسازی منافذ کاملاً باز است. بنابراین تمایل به جذب باکتری های بیشتری دارد و می‌تواند مشکلات پوستی ایجاد کند.

پس بهتر است یک تا دو روز پس از پاکسازی از آرایش سنگین خودداری کنید. از روز دوم می‌توانید آرایش همیشگی خود را انجام دهید. اما حتماً برس و لوازم آرایشی خود را قبل استفاده تمیز کنید.

  1. شستشوی صورت

صرف نظر از روش پاکسازی که انجام دادید، باید بلافاصله پس از درمان هم پوست خود را تمیز کنید. شستن صورت یکی از مهمترین کارها بعد از پاکسازی است که نباید از آن غافل شوید.

  1. استفاده کرم مرطوب کننده

استفاده از لوسیون ها تاثیر بسزایی در روند بهبودی پوست شما دارد و به عنوان یکی از نکات مهم در مراقبت، پزشک استفاده از آن را به شما می‌گوید. نوع مرطوب کننده ای که استفاده می کنید بستگی به نظر پزشک تان دارد.

5.استفاده از محصولات مراقبتی

پس از درمان پاکسازی پوست، پزشک به شما توصیه می‌کند که از چه نوع محصولاتی به عنوان مراقبت بعد از پاکسازی استفاده کنید. از آنجایی که این محصولات دارای مواد اولیه و مراقبتی با کیفیت هستند، می‌توانند از پوست شما در برابر آلودگی هوا محافظت کنند. همچنین بسیاری از افرادی که آکنه روی صورت خود دارند پس از پاکسازی پوست به برخی محصولات مراقبتی نیاز دارند.

  1. عدم استفاده از شوینده های قوی

یکی از مهم ترین نکات مراقبت های بعد از پاکسازی پوست که باید در نظر بگیرید این است که اگر می‌خواهید صورت خود را با شوینده ها بشویید، از نمونه های که بدون مواد شیمیایی هستند کمک بگیرید. این پاک کننده ها باید غیر شیمیایی و فاقد عطر و اسانس خاص باشند.

از آنجایی که لایه محافظ پوست به دلیل پاکسازی برداشته می‌شود، بنابراین باید از شامپو بدن یا یک پاک کننده ملایم برای پوست های حساس استفاده کنید.

اگر این مواد حاوی مواد شیمیایی باشد، التهاب پوست شما را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید بهترین شوینده را برای صورت خود خریداری کنید، بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید تا بهترین و مناسب ترین نوع را به شما معرفی کند.

پیشنهاد مطالعه:

  1. استفاده نکردن از تونرها

تونرها موادی هستند که همیشه باید بعد از پاک کننده هایی مانند صابون، شامپو یا پاک کننده شیر استفاده شود. تونرها حلال های مواد باقیمانده از صابون ها هستند که روی پوست باقی می‌مانند و باعث از بین رفتن چربی و رطوبت رسانی به پوست می‌شوند.

استفاده از تونر برای 1-2 روز پس از پاکسازی توصیه نمی‌شود، به خصوص اگر حاوی الکل باشد. زیرا چنین موادی می‌توانند باعث تحریک و خشکی پوست شوند. بعد از پاکسازی صورت دیگر نیازی به استفاده از تونر ندارید؛ زیرا در حین پاکسازی، پوست بسیار تمیز شده و در حالت متعادل است.

  1. جلوگیری از عرق کردن زیاد

یکی دیگر از اقدامات احتیاطی که باید بعد از پاکسازی صورت انجام شود این است که برای حدود یک روز از فعالیت شدید که منجر به تعریق بیش از حد می‌شود خودداری کنید.

تا چند روز بعد پاکسازی از ورزش کردن و انجام کارهای سنگین خودداری کنید چون تحرک زیاد باعث تعریق شده و برای شما مضر است. در نتیجه باکتری ها می‌توانند در عرق گیر کرده و از طریق منافذ پوست وارد آن شوند و در نتیجه منجر به حساسیت های پوستی و آکنه خواهند شد.

  1. استفاده نکردن از سونا

بخار برای پوست و لایه برداری عالی است. اما بعد از این مرحله پوست را حساس و قرمز می‌کند.

به پوست خود استراحت دهید و اجازه دهید نفس بکشد. رفتن به سونا می‌تواند وسوسه انگیز باشد، اما به نفع شماست که از آن اجتناب کنید. زیرا استخرهای عمومی اغلب حاوی کلرید هستند که پوست را خشک می‌کند.

  1. ماساژ ندادن بعد از پاکسازی

سعی کنید بعد از انجام چاکسازی پوست از کارهایی که باعث کشش، ماساژ و خاراندن می‌شود خودداری کنید. در حین تمیز کردن، ماساژ درمانی خاصی روی صورت انجام می‌شود. پس ماساژ اضافی باعث ایجاد اختلال در روند پاکسازی خواهد شد. بنابراین به هیچ عنوان تا مدتی برای ماساژ اقدام نکنید.

لایه برداری پوست بعد از پاکسازی کاملا طبیعی است و نشانه تاثیر گذاشتن روش بر روی پوست است. از برداشتن یا دست زدن به پوست مرده خودداری کنید زیرا ممکن است منجر به ایجاد رنگدانه در روی پوست شود.

پوست باید به طور کامل بازسازی شده و التهاب پوست باید کوتاه مدت باشد. برای تسکین چوست خود در زمانی که به شدت میخارد می توانید از آلوئه ورا کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه:

  1. استفاده نکردن از لایه بردار

وقتی به کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید، از مواد شیمیایی قوی تری نسبت به درمان های خانگی برای لایه برداری پوست شما استفاده می‌کنند. در نتیجه پوست حساس تر شده و دیگر احتیاجی به استفاده از کرم لایه بردار خانگی نیست.

برای مراقبت های بعد از پاکسازی پوست، در مصرف محصولات ضد آکنه، تونر، اسکراب، ماسک و … زیاده روی نکنید. زیرا باعث تحریک و پاکسازی مجدد و آسیب به پوست شما می‌شود.

  1. خوردن میوه و سبزیجات

می‌توانید از پزشک خود بپرسید که چه غذاهایی را مصرف کنید. به احتمال زیاد پزشک به شما توصیه می‌کند که میوه ها و سبزیجات بیشتری نسبت به قبل در سبد غذایی خود بگنجانید، زیرا این کار قدرت کلاژن سازی پوست را افزایش داده و از طریق این فرآیند پوست شما روشن تر و زیباتر می‌شود.

  1. دوری از آفتاب

اگر قصد ندارید تمام مدت پشت یک کلاه لبه پهن پنهان شوید، پس از پاکسازی پوست باید برنامه های خود را برای نشستن در ساحل و استخر لغو کنید.

از آنجایی که پوست شما به تازگی برنزه شد در برابر اشعه های مضر خورشید حساس تر و آسیب پذیرتر است.

بعد از چند روز، کمتر می‌توانید نگران واکنش منفی پوست خود به خورشید باشید. فراموش نکنید که برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. از تمدید ضد آفتاب هر دو ساعت یکبار غافل نشوید.

  1. اصلاح صورت

بهترین کار برای مراقبت از پوست این است که از اصلاح صورت خودداری کنید. اپیلاسیون می‌تواند پوست را خشک کند و لایه برداری بیش از حد باعث شل شدن پوست و ایجاد جای زخم و اسکار بر روی پوست می‌شود.

اپیلاسیون یا برداشتن بیش از حد موها، به ویژه در زنان با پوست تیره، می‌تواند باعث آسیب های پوستی مانند زخم شود. به شما توصیه می‌کنیم تا چند روز از لیزر کردن پوست خودداری کنید تا پوستتان پوسته پوسته نشود.

  1. استفاده کردن از کمپرس‌های یخ و کرم‌های ضد التهاب

برخی از روش‌های مراقبت های بعد از پاکسازی پوست که استفاده می‌کنید ممکن است دردناک باشند یا باعث التهاب شوند، بنابراین از کرم‌های ضد التهابی برای مراقبت‌های پس از پاک‌سازی استفاده کنید.

برای اینکه پوست متورم نشود استفاده از کمپرس یخ نیز بسیار مناسب است. به همین دلیل، بسیاری از پزشکان استفاده از کمپرس یخ را پس از پاکسازی توصیه می‌کنند.

از آنجایی که پوست هر فردی متفاوت است، باید هر کدام از کرم هایی را که می‌خواهید استفاده کنید را با پزشک خود مشورت کنید تا بر اساس نوع پوست شما مورد مناسب را تجویز کند.

سخن آخر

درست است که تمیز کردن صورت در خانه معمولاً اثرات منفی زیادی ندارد. اما انجام بیش از حد و رعایت نکردن برخی قوانین اولیه می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

دانستن تکنیک ها و محصولات پاک کننده برای مراقبت های بعد از پاکسازی پوست به شما این امکان را می‌دهد که به بهترین شکل از پوست خود محافظت کنید و همیشه چهره ای زیبا واهمییت مراقبت ها

مراقبت های بعد از پاکسازی پوست مهم هستند چون در مراحل مختلف پاکسازی به پوست شما استرس وارد می‌کنیم. مثلاً بعد از حذف لایه‌های شاخی پوست، سلول‌های پوست شما باید لایه از بین رفته را جبران کنند. تقسیم سلولی و ایجاد لایه جدید باعث شفافیت و درخشندگی پوست می‌شود. یا مثلاً با ماساژ پوست به لایه‌های عمیق‌تر پوست استرس وارد می کنیم تا کلاژن‌سازی تحریک شود. با افزایش کلاژن سازی پوست شما سفت و خوش حالت‌شود.

نکته‌ی دیگر این است که شما دارید برای پوست خود هزینه می‌کنید. رعایت چند توصیه‌ ساده به شما کمک می‌کند که بهترین بهره را از پاکسازی پوست ببرید و ارزش هزینه‌ی صرف شده را دو چندان کنید. مطمئن باشید چند محدودیت کوچک ارزشش را دارد.

آرایش کردن

در جریان پاکسازی پوست لایه‌ی شاخی پوست برداشته می‌شود. این لایه سطحی‌ترین لایه پوست است و به این کار اگزفولیشن (یعنی برداشت سلول‌های مرده پوست) می‌گویند. هم تخلیه ضایعات و اگزوفولیشن می‌توانند باعث قرمزی پوست شما شده و وسوسه‌تان کنند که قوی‌ترین کانسیلر خود را برای پوشاندن قرمزی استفاده کنید. مقاومت کنید!

فیشیال پوست در کلینیک در واقع یک پاکسازی عمیق است و تا حد ممکن به پوست فشار آورده‌ایم تا خودش را ترمیم کند. بهترین کار این است که حداقل به مدت یک روز از آرایش سنگین و لوازم مراقبت پوستی قوی استفاده نکیند. به پوست خود استراحت بدهید. به علاوه به دلیل باز بودن منافذ، پوست مستعد دچار شدن به عفونت‌های باکتریایی است. پس یکی از مهم‌ترین مراقبت های بعد از پاکسازی پوست این است که از محصولات بهداشتی و آرایشی را کنار بگذارید تا سرم‌ها، کرم‌ها، لایه بردارهای استفاده شده در جریان پاکسازی اثرات خود را بهتر و بیشتر بگذارند.

البته نگران نباشید از روز دوم یا سوم می‌توانید آرایش کنید یا از سایر محصولات بهداشتی و مراقبتی استفاده کنید. البته در مورد این موضوع حتماً به توصیه پزشک یا متخصص پاکسازی گوش دهید. همچنین یادتان باشد که اولین آرایش بعد از پاکسازی باید با براش‌‌ها، اپلیکاتورها و پدهای آرایشی کاملاً شسته و تمیز شده انجام شود. این کار برای پیشگیری از جوش زدن یا زیاد شدن جوش‌ها انجام می‌شود.

استخر، سونا و جکوزی

یکی از مراقبت های بعد از پاکسازی پوست این است که از قرار گرفتن در محیط‌های گرم خودداری کنید. شاید سونای خشک و بخار محل مناسبی برای گذراندن عصر بعد پاکسازی باشند ولی اینگونه نیست. سونای بخار برای پوست خوب است ولی کاری که انجام می‌دهد را ما در مراحل پاکسازی پوست انجام داده‌ایم. بخور یا رفتن به سونای بخار بعد از پاکسازی پوست می‌تواند باعث حساس شدن و آسیب به مویرگ‌های پوست شده و ایجاد کبودی کند.

دوری از ماساژ

البته می‌توانید بعد از پاکسازی صورت، به یکی از مراکز ماساژ مراجعه کنید ولی ما توصیه می‌کنیم حداقل برای یک یا دو روز این کار را نکنید. در جریان ماساژ، صورت شما در تماس مستقیم با تخت ماساژ قرار دارد. این اتفاق هم احتمال عفونت پوستی را بالا می‌برد و هم باعث تحریک پوست حساس شما می‌شود.

اگر نمی‌توانید جلسه ماساژ خود را لغو کنید، به ماساژور خود تاکید کنید که مراقب صورت‌تان باشد و اصلاً ماساژ صورت انجام ندهید. همچنین اگر ممکن است ماساژ را روی صندلی‌های مخصوص ماساژ نشسته دریافت کنید. در جریان پاکسازی ما ماساژ درمانی ویژه‌ای روی صورت شما انجام می‌دهیم و ماساژ صورت اضافی باعث اختلال در اثرات پاکسازی می‌شود.

ورزش و فعالیت

خانم‌ها و آقایان ورزشکار ممکن است وسوسه شوند که بعد از پاکسازی پوست سری به باشگاه ورزشی بزنند یا از هوای خوب بیرون استفاده کنند و دویدن سبکی در پارک داشته باشند. این کار را نکنید و حداقل یک روز ورزش را بیخیال شوید. در حین ورزش دما پوست بالا می‌رود و عرق می‌کنید. این دو می‌توانند پوست حساس بعد از پاکسازی را تحریک کنند و آزار دهند. ما به مراجعین ورزشکار خود توصیه می‌کنیم که جلسه‌ی تمرینی خود را پیش از مراجعه برای پاکسازی پوست برگزار کنند.

دوری از آفتاب

تا چند روز بعد از پاکسازی پوست نباید به استخرهای روباز یا لب ساحل بروید. مگر این که تمام مدت یک کلاه حصیری بزرگ به سرتان بگذارید یک اشعه‌ی آفتاب هم به صورتتان نخورد. چون پوست شما بعد از پاکسازی لایه‌های شاخی خود را از دست داده است، نسبت به اشعه‌های مضر آفتاب حساس‌تر و آسیب‌پذیرتر است.

چند روز بعد از پاکسازی نگرانی ما کمتر می‌شود ولی حتماً هر روز از کرم ضد آفتاب با SPF بالای ۳۰ استفاده کنید. فرقی هم نمی‌کند که هوا آفتابی است یا ابری و بارانی. ضد آفتاب‌تان را هر پاکسازی پوست در منزل به شیوه های مختلف در طول سال ها انجام می گرفته است و از ترکیبات مختلف برای لایه برداری و آبرسانی پوست استفاده می شده است. اکنون با معرفی ترکیبات جدید و روش های نوین، روش های پاکسازی صورت هم پیشرفت کرده است. فیشیال یک روش ساده و راحت برای دست یابی به پوست درخشان تر است. می توان ادعا کرد همه افرادی که به سلامت پوستشان اهمیت می دهند؛ حداقل یک بار روش فیشیال را امتحان کرده اند. اما برای دست یابی به نتایج بهتری از این روش پاکسازی صورت، باید با مراقبت های بعد از فیشیال آشنا باشید و به خوبی آنها را رعایت کنید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا تمام این نکات را برایتان شرح دهیم.

فیشیال صورت چیست؟

روشی برای پاکسازی، لایه برداری و هیدراته کردن پوست می باشد. این روش در طی یک جلسه یک ساعته، با انجام مراحل مختلف، سلول های مرده روی سطح پوست را پاک می کند. در این روش غیر تهاجمی از لایه بردارها، اسکراب های مخصوص، سرم ها و کرم های آبرسان، ماسک های مخصوص و بخور استفاده می شود.
زیاد است، افراد برای کاهش علایم پیری پوست، تنظیم کردن چربی پوست برای جلوگیری از بروز آکنه، کاهش لکه های پوستی و برای جوان، شاداب و درخشان کردن پوست می توانند از این روش استفاده کنند. بسته به ترکیبات متفاوت و روش های متفاوتی که ممکن است استفاده شود؛ فیشیال انواع مختلفی دارد. این روش یک پاکسازی عمیق پوستی را انجام می دهد بنابراین بهتر است از سن 20 سالگی به بعد مورد استفاده قرار بگیرد.

مراقبت های بعد از فیشیال صورت

بعد از پاکسازی صورت چه کنیم؟

فیشیال یا پاکسازی یک روش بسیار ساده و راحت می باشد، درد ندارد و فرد در حین انجام کار، احساس راحتی و آرامش می کند. حس شادابی و درخشانی که فیشیال به پوست می بخشد؛ بسیار لذت بخش است. این روش محدودیتی برای فرد ایجاد نمی کند، دوران نقاهت ندارد و مراقبت های بعد از فیشیال، نکات بسیار ساده و راحتی هستند که اختلالی در فعالیت های روزانه و معمول فرد ایجاد نمی کنند. مراقبت های بعد از فیشیال که بایستی رعایت شوند تا نتایج فیشیال ماندگارتر شوند به شرح زیر می باشد:

  • در مراقبت های بعد از فیشیال، دقت کنید که پوست تحریک و حساس شده است و برای بازسازی نیاز به استراحت دارد بنابراین سعی کنید پوست را لمس نکنید، ماساژ ندهید و جوش های صورت را نکنید.
  • در روش فیشیال از انواع لایه بردار ها استفاده شده است بنابراین استفاده از هرگونه لایه بردار و اسکراب بعد از فیشیال می تواند موجب آسیب به پوست شود. تا مدتی بعد از فیشیال به صابون ها و کرم های لایه بردار نیاز نخواهید داشت.
  • همین طور به این دلیل که در روش فیشیال از انواع محصولات مراقبت از پوست مانند ماسک های مختلف استفاده می شود؛ بهتر است تا مدتی این محصولات استفاده نشوند. همین طور مصرف تونر ها را تا چند روز بعد متوقف کنید.
  • نور آفتاب می تواند برای پوست حساس مضر باشد بنابراین تا چند روز بعد در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. هیچ گاه استفاده از ضد آفتاب ها را فراموش نکنید.
  • تا دو هفته بعد از انجام هرگونه اصلاح صورت به روش های مختلف خودداری کنید.
  • نوشیدن آب کافی و استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه را فراموش کنید. پوست برای بازسازی و حفظ شادابی و رطوبت خود به تغذیه مناسب نیاز دارد.
  • از روبالشتی، ملحفه و حوله تمیز استفاده کنید تا احتمال عفونت و بروز آکنه را کاهش دهید.

رفع التهاب پوست بعد از پاکسازی

بعد از فیشیال، پوست قرمز و کمی ملتهب می باشد. این دسته از جزئی هستند و در مدت یک تا دو روز به طور کامل برطرف می شوند. برای رفع التهاب پوست بعد از پاکسازی می توان از کمپرس یخ یا با تجویز متخصص از کرم های ضد التهاب مخصوص استفاده کرد. اما پوست معمولا روند طبیعی ترمیم و بازسازی خود را طی می کند و نیازی به دست کاری پوست نیست.

 شستن صورت بعد از فیشیال

یکی از نکات مهم مراقبت های بعد از فیشیال، نحوه ی شستن صورت می باشد. بهتر است بعد از فیشیال، صورت خود را بشویید تا مواد باقیمانده ای که از لایه بردار ها و ماسک ها روی پوست باقی مانده اند؛ از روی صورت پاک شوند. اما چون پوست حساس شده است؛ به آرامی صورت خود را بشویید و از آب بیش از اندازه گرم نیز استفاده نکنید. از حوله کاملا تمیز برای پاک کردن صورت خود استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید از یک پاک کننده ملایم هم استفاده کنید. بعد از شستن صورت، می توانید کرم های آبرسان ملایم برای حفظ رطوبت پوست بعد از فیشیال و کمک به روند بهبود نیز استفاده کنید.

آرایش کردن بعد از فیشیال

بهتر است تا دو روز بعد از فیشیال از هیچ گونه مواد آرایشی روی پوست استفاده نکنید؛ به خصوص کرم پودر ها پوسته را خفه می کنند و نتایج فیشیال را خنثی می کنند. همین طور همیشه دقت کنید که پدها و برس های آرایشی را به طور مداوم بشویید تا از انتقال باکتری ها و احتمال جوش زدن خودداری کنید. بعد از فیشیال، رعایت این نکته می تواند موجب ماندگار تر شدن نتایج فیشیال شود.

ورزش بعد از فیشیال

چون پوست تحریک و حساس شده است، بهتر است تا دو روز از انجام فعالیت هایی که موجب تعریق زیاد می شوند مانند ورزش های سنگین خودداری کنید.

علت جوش زدن بعد از پاکسازی صورت

چند نکته را برای کاهش احتمال جوش زدن بعد از فیشیال در نظر بگیرید: 1. در افرادی که روی صورت در هنگام فیشیال جوش دارند؛ با انجام لایه برداری، باکتری ها به سطح پوست می آیند و احتمال جوش زدن را افزایش می دهند. بنابراین این افراد حتما باید از فیشیال مخصوص آکنه استفاده کنند؛ 2. به مراکز معتبر زیبایی مراجعه کنید که مطمئن باشید از ابزار های تمیز و استریل استفاده می کنند. در صورت استفاده از ابزارهای تمیز، احتمال جوش زدن بسیار کم می شود؛ 3. در این روش پوست بسیار حساس می شود و ممکن است پوست به مواد لایه بردار واکنش نشان دهد و جوش های ریزی روی سطح پوست ایجاد شوند، نگران نباشید این مورد معمولا بعد از چند روز بر طرف می شود. دقت کنید این جوش ها را دست کاری نکنید و فرصت دهید تا خود به خود بر طرف شوند.

مراقبت‌های قبل از فیشیال

قبل از مراجعه به کلینیک با استفاده از یک شوینده مناسب، پوست خود را کاملا تمیز کنید. بدون آرایش باشید. از یک هفته قبل از هیچ گونه لایه بردار و ماسک قوی استفاده نکنید تا پوست شما حساس نشود. از چند روز قبل از در معرض نور شدید خورشید قرار گرفتن خودداری کنید و همین طور سولاریوم نروید تا پوست شما دچار آفتاب سوختگی نشود. استفاده از محصولات مراقبتی پوست را کاهش دهید. اگر بیماری خاصی دارید و داروی خاصی مصرف می کنید با پزشک خود در مورد انجام فیشیال مشورت کنید. در مورد نوع پوستتان و مواد مناسب برای انجام لایه برداری و پاکسازی پوست نیز از قبل با اسکین تراپیست خود مشورت کنید.

هزینه فیشیال صورت چقدر است؟

فیشیال روش های مختلفی دارد و در مراکز مختلف از روش های مختلف و مواد مختلف استفاده می شود که هزینه پاکسازی صورت می تواند براین اساس متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از کلیک کنید. اما به طور کلی قیمت فیشیال صورت در سال 1402 بسته به مواد و روش های مورد استفاده بین 750 هزار تومان تا 900 هزار تومان متغیر است.

جمع بندی درباره هزینه فیشیال صورت

انجام این روش غیرتهاجمی را هر چند وقت یک بار به همه افرادی که به سلامت پوست خود اهمیت می دهند؛ توصیه می کنیم. رعایت مراقبت های بعد از فیشیال از این جهت اهمیت دارند که موجب می شوند نتایج ماندگارتر شوند. ممکن است تا مدتی بعد از انجام فیشیال، پوست شاداب شود و از رطوبت خوبی برخوردار شود ولی برای ماندگار شدن این نتایج بهتر است به سبک زندگی خود توجه و دقت بیشتری کنیم. نکات مراقبت های بعد از فیشیال بسیار ساده و راحت هستند که می توان با توجه همیشگی به آنها، از پوست سالم تری برخوردار بود.

مرکز فیشیال در تهران با تیمی متخصص و حرفه با بالاترین کیفیت ممکن آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد

پرسش و پاسخ درباره مراقبت های بعد از فیشیال:

عوارض فیشیال صورت چیست؟

این روش موجب قرمزی و تحریک پوست می شود؛ که کاملا طبیعی است و در مدت کوتاهی بعد از فیشیال برطرف می شود. حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید چراکه در صورت استریل نبودن وسایل مورد استفاده، ممکن است که صورت بعد از فیشیال جوش بزند. تکنسین باید کاملا ماهر باشد پس در انتخاب ایشان هم دقت کنید چراکه در صورتی که فرد تبحر کافی در استفاده از ابزار مورد استفاده نداشته باشد ممکن است زخم بعد از پاکسازی ایجاد شود و تبدیل به اسکار شود. حتما قبل از انجام فیشیال، با تکنسین خود در مورد نوع پوستتان (پوست خشک یا چرب یا مختلط)، نوع درمان پوستی مد نظرتان و وجود حساسیت های احتمالی مشورت کنید. چرا که در صورت استفاده از مواد نامناسب بر روی پوست احتمال بروز حساسیت، خشکی و خارش پوست وجود دارد. در کل در انتخاب مرکز زیبایی دقت کنید تا اطمینان داشته باشید که تکنسین های ماهر و محصولات مراقبت پوست با کیفیت در اختیارتان قرار می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا