اقتصادیبرترینهای کسب و کار

مرکز فروش طلق شیشه ای تهران کجاست؟

مرکز فروش طلق شیشه ای تهران کجاست؟

بورس پلکسی گلاس در تهران را بیشتر بشناسید

خیابان پامنار تهران در بازار بزرگ تهران

 

راه های دسترسی:

  • از شمال ، خیابان امیرکبیر
  • از جنوب از سمت بازار 15 خرداد
  • نزدیک ترین مترو ایستگاه بهارستان

خیابان پامنار در تهران شهرت بسیار زیادی دارد.

خیابان پامنار یکی از محله های قدیمی تهران می باشد که از خیابان امیر کبیر (چراغ برق قدیم) شروع شده و تا خیابان پانزده خرداد یا همان بازار بزرگ به پایان خواهد رسید.

در واقع باید گفته شود که این خیابان بورس پلکسی تهران محسوب می شود.

تاریخچه خیابان پامنار تهران

همزمان که تهران به عنوان یک شهر اهمیت پیدا کرد محدوده محله پامنار نیز شکل گرفت. محله پامنار یکی از نخستین محله های تهران بوده و دارای تاریخی برابر با تاریخ شهر تهران می باشد. همچنین این محل به بازار پلکسی گلاس مشهور است.

در سال هایی که صنعت نفت ملی گردید به دلیل اینکه آیت الله کاشانی در آن محل سکونت داشت ، عام و خاص در آنجا رفت و آمد می کردند. در نتیجه به یکی از کانون های مهم سیاسی تبدیل گردید. انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی (در خیابان پامنار فعلی) در هفتم تیر سال 1360 از حوادث تاریخی این محله محسوب می شود که باعث به شهادت رسیدن دکتر بهشتی و یارانش شد.

مهمترین محصولات فروشگاه های پامنار کدامند؟

:

یکی از انواع هایی که توسط فروشگاه های خیابان پامنار به فروش می رسد پلکسی مات می باشد. اگرچه این پلکسی نور را از خود عبور می دهد اما تصویر پشت آن قابل مشاهده نیست. به همین دلیل است که به این نوع پلکسی ها مات یا اپال گفته می شود. لازم به ذکر است که میزان مقاومت و استحکام پلکسی های مات به اندازه نمونه های شفاف است. چرا که برای تولید هر دو متریال و ماده اولیه مشابه مورد استفاده قرار گرفته است.

:

این ورق یک پلاستیک سفت و سخت با درجه شفافیت بالا می باشد که نسبت به شیشه وزن بسیار کمتری دارد. اما میزان مقاومت آن فوق العاده بالا بوده و تا 92 درصد نور را از خود عبور خواهد داد. فروش پلکسی شفاف در پامنار برای دکوراسیون داخلی و همچنین مصارف بیرون منزل و در شرایط آب و هوایی متفاوت انجام می گیرد.

:

یکی دیگر از انواع پلکسی که می توان در فروشگاه های پامنار پیدا کرد پلکسی گلاس رنگی می باشد. ورق های رنگی موجود در این فروشگاه ها شامل بیش از 65 طیف رنگ می شوند که هر یک از آنها در صنعت ساخت و ساز کد مخصوص خود را دارند. سطح این ورق ها کاملا صاف و یکدست بوده و از پرکاربردترین و پرفروش ترین نوع ورق های پلکسی می باشند.

:

این ورق پلکسی کاملا شبیه همان آینه های شیشه ای می باشد که دیده اید. تفاوت آنها در این است که به جای شیشه با استفاده از پلکسی شفاف طراحی و تولید شده اند. ورق پلکسی گلاس آینه ای در مقایسه با آینه های شیشه ای مقاومت بیشتری دارند که میزان این مقاومت تقریبا 6 برابر می باشد.

:

از دیگر محصولات عرضه شده در فروشگاه های پامنار می توان به ورق پلکسی گلاس ترانسپارنت اشاره کرد. این ورق یکی از انواع ورق های پلکسی رنگی است که اگر بخواهیم آن را تعریف کنیم باید بگوییم یک صفحه شفاف رنگی می باشد که دیدن اجسام از پشت آن امکان پذیر خواهد بود. این ورق ها به جای شیشه در پنجره های ارسی مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشگاه های پامنار علاوه بر عرضه و فروش ورق های مرغوب پلکسی گلاس در زمینه فروش استیل، پلی کربنات و مولتی استایل نیز فعالیت دارند.

آیا ورق های پلکسی موجود در پامنار به عنوان بورس پلکسی گلاس کیفیت بالاتری دارند؟

برخی از افرادی که تا به امروز پلکسی گلاس را از فروشگاه های پامنار خریدارای نکرده اند نمی دانند که محصولات آنها کیفیت بالایی دارند یا خیر.

خوب است بدانید که پلکسی گلاس های موجود در پامنار به دلیل برخوردار بودن از کیفیت بالا به عنوان یکی از کالاهای محبوب و پرطرفدار به شمار می آید.

در تهران بازار بزرگی وجود دارد که انواع طلق ها، اکریلیک، پروفیل های فلزی و غیره درجه یک را به فروش می رساند. در واقع باید گفته شود که این بازار بورس پلکسی تهران می باشد. برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت ورق های پلکسی در پامنار در ادامه به مهمترین ویژگی های آنها اشاره خواهیم کرد.

ورق های متفرقه در این بازار جایی ندارند و معمولا بهترین اجناس به فروش می رسند.

مقاومت در برابر ضربات: ورق های پلکسی گلاس در فروشگاه های خیابان پامنار در برابر ضربات مختلف مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهند. همچنین باید گفته شود که این محصول در ضخامت های پایین ممکن است در مقابل ضربه های محکم شکسته شود. البته اگر بشکند به چند تکه تبدیل می گردد و برخلاف شیشه خرد نخواهد شد. از آنجایی که در ضخامت های بالا هرگز نمی شکند به همین جهت آن را در استخرهای چند طبقه یا خانه های دوبلکس برای کف پله ها به کار می گیرند.

انعطاف خوب: یکی دیگر از ویژگی های ورق های برند معتبر، این است که بدون آسیب دیدن در ضخامت های پایین تا 160 درجه به راحتی با دست خم می شوند. اما در ضخامت های بالا به دلیل داشتن ثبات بیشتر نمی توان آنها را با نیروی دست خم کرد. برای گرفتن اندکی انعطاف باید با استفاده از دستگاه ها به آنها نیروی بسیار زیادی وارد شود.

مقاوم در مقابل حرارت: ورق های پلکسی خوب در برابر حرارت حالت خمیری و ارتجاعی به خود خواهند گرفت. این قابلیت پلکسی برای خم نمودن ورق و ساخت اجسام گوناگون کاربرد دارد.

مقاومت زیاد در برابر نور خورشید: پلکسی گلاس های مراکز پامنار که عمدتا برندهای معروف هستند، خاصیت UV دارند تا مانع عبور پرتو مضر خورشید و ایجاد تغییر در رنگ محصول شوند.

وزن سبک، شفافیت بالا، قابلیت برش با لیزر، امنیت بالا و عایق صدا بودن از دیگر ویژگی های ورق های پلکسی گلاس هستند که توسط فروشگاه های پامنار به بازار عرضه می گردند.

فروشگاه های خیابان پامنار کدام برندهای پلکسی را عرضه می کند؟

پلکسی گلاس یکی از محصولاتی می باشد که برندهای متنوع آن در بازار کشور وجود دارد. در فروشگاه ها می توانید برندهای مختلف پلکسی گلاس از جمله تایوانی، کره ای، چینی، اندونزی و غیره را پیدا کنید.

همانطور که می دانید بهترین و معروف ترین مارک های پلکسی در ایران ساخت کشور تایوان می باشند. ورق های تایوانی به دلیل اینکه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید شده اند نسبت به سایر برندها محبوبیت زیادی دارند. در حاضر تعداد زیادی از خریداران برای تهیه پلکسی به مراکز و فروشگاه های اینجا در بورس ورق پلکسی گلاس مراجعه می کنند که در زمینه فروش برندهای تایوانی فعالیت دارند.

فروشگاه آقای پلکسی انواع برندهای پلکسی گلاس را عرضه و توزیع می کند.

کدام فروشگاه معتبر است؟

ما روزانه مسائل مختلفی در این بازار می بینیم ، ترجیح می دهیم نگوییم کدام همکار معتبر و درستکار ، و کدام یک برای مراجعه و خرید نامناسب هستند. ولی این اطمینان را به شما می توانیم بدهیم که مجموعه ما ، با کمال صداقت بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها ، خدمت شما عزیزان عرضه کند.

فروشگاه های پلکسی گلاس در خ. پامنار چگونه پلکسی را قیمت گذاری می کنند؟

هر محصولی برای تعیین قیمت خود فاکتورهای خاصی دارد. ورق پلکسی نیز یکی از محصولاتی می باشد که قیمت آن را با توجه به یک سری از عوامل قیمت گذاری می کنند.

اندازه، ضخامت، برند تولیدی، کیفیت مواد اولیه و متریال به کار رفته در زمان تولید از جمله مواردی هستند که مراکز فروش و پخش پلکسی آن را برای تعیین نرخ نهایی محصول مورد توجه قرار می دهند.

فراموش نکنید که هر چه پلکسی گلاس انتخابی برند معروف تر و با کیفیت تر باشد بدون شک قیمت آن بالاتر خواهد بود.

نحوه خرید پلکسی در خیابان پامنار به چه صورت است؟

برای خرید ورق پلکسی گلاس از فروشگاه های پامنار می توانید از طریق روش حضوری و یا غیرحضوری اقدام نمایید. در این بخش این روش ها را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

خرید پلکسی به صورت حضوری:

در صورتی که قصد دارید از این روش استفاده کنید لازم است که به صورت حضوری به یکی از فروشگاه های پامنار مراجعه نمایید.

خرید پلکسی به صورت غیرحضوری یا آنلاین:

امروزه بسیاری از فروشگاه ها و مراکز توزیع کننده پلکسی در پامنار کلیه محصولات خود را به صورت غیرحضوری یا اینترنتی به فروش می رسانند. خریداران و مشتریان محترم با مراجعه به وب سایت آنها می توانند بهترین محصول را با صرف کمترین زمان و هزینه تهیه نمایند.

معتبرترین فروشگاه پلکسی در بورس پلکسی گلاس تهران کدام است؟

عدم اعتماد کافی به فروشنده و عدم کیفیت مناسب منجر شده تا مردم برای پیدا کردن مراکز و فروشگاه های معتبر پلکسی اقدام کنند. فروشگاه آقای پلکسی به دلیل ارائه خدمات زیاد از جمله مشاوره رایگان، پیگیری و ارسال فوری محصولات یکی از معتبرترین فروشگاه های پلکسی گلس در بورس پلکسی تهران، خیابان پامنار می باشد.

این فروشگاه سال های زیادی است که در زمینه توزیع و پخش عمده انواع ورق های پلکسی گلاس با قیمت مناسب به دو صورت حضوری و آنلاین فعالیت دارد. اگر کیفیت محصول برایتان مهم می باشد پیشنهاد می کنیم به این فروشگاه سر بزنید.

یکی از معتبرترین فروشگاه ها در بورس پلکسی در تهران ، آقای پلکسی می باشد.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا