برترینهای کسب و کارجامعهعمومی

مزایای اقامت قبرس شمالی

زندگی در یک جزیره برای بسیاری از مردم دنیا رویایی است و بسیار شگفت انگیز است. تصاویری از بیدار شدن با صدای امواج در سواحل شنی با بوی آب دریا چیزی است که بسیاری از مردم را به سفر و زندگی در قبرس شمالی وادار می کند. قبرس یکی از کشورهای جزیره ای دریای مدیترانه است که بیش از یک میلیون نفر در آن زندگی می کنند و سالانه بیش از 4 میلیون بازدید کننده به این منطقه می آیند. به عنوان فردی که می خواهد در این کشور زندگی کند، باید مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی را بدانید. مطالعه این مقاله درباره هزینه مهاجرت به قبرس می تواند تصویر روشنی از کشور قبرس به دست دهد.

مزایای زندگی در قبرس شمالی

قبرس شمالی به عنوان یکی از مناطق مستقل این کشور دارای مزایا و معایب مختلفی خواهد بود. در اینجا می خواهیم شما را از مزایای زندگی در قبرس شمالی آگاه کنیم.

از سواحل زیبای قبرس شمالی لذت ببرید

سواحل قبرس شمالی شبیه سواحل شنی زیبای دریای مدیترانه است. یکی از اصلی ترین جاذبه ها و مزیت های زندگی در قبرس شمالی سواحل زیبای این کشور است که هر ساله عاشقان دریا و سواحل شنی را از سراسر جهان به سوی خود می کشاند.

هزینه پایین زندگی در قبرس شمالی

صحبت از مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی، هزینه پایین زندگی در این کشور انباری به عنوان یکی از مزایای مهاجرت به قبرس شناخته می شود. اگر حقوق و درآمد شما در قبرس خوب باشد، این امکان وجود دارد که با هزینه زندگی در این کشور مشکلی نداشته باشید.

انگلیسی به عنوان زبان اصلی

اگرچه ترکی به عنوان یکی از زبان های اصلی این کشور شناخته می شود، اما کسانی که دانش کافی از زبان انگلیسی را دارند از اقامت خود در قبرس شمالی لذت خواهند برد. زیرا زبان رسمی این کشور انگلیسی است و بسیاری از مردم محلی زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول خود یاد گرفته اند

بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت

یکی دیگر از مزایای زندگی در قبرس شمالی فضای آرام و ساکتی است که بر مناطق عمومی و تفریحی این کشور حاکم است. به طور کلی استراحت و گذراندن وقت با خانواده در اولویت این جزیره است. این را می توان از ساعات کار مغازه ها و فروشگاه های کشور مشاهده کرد.

امنیت بالا

امنیت در قبرس یورومای موضوع دیگری است که دائما در حال بررسی است. قبرس به عنوان یکی از امن ترین مکان های جهان با جرم کم شناخته می شود. این کشور از نظر امنیت در بین کشورهای کمتر از 5 میلیون نفر رتبه اول را دارد. در گذشته اختلافاتی بین شمال و جنوب وجود داشت اما اکنون با وساطت سازمان ملل مشکلی بین شهروندان و گردشگران وجود ندارد.

برای شما ایجاد کند در این صورت اگر اطلاعات بیشتری می خواهید، حتما ادامه مقاله را بخوانید.

فرصت های شغلی زیادی در قبرس شمالی وجود دارد

به دلیل نرخ پایین مالیات، بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند دفتر مرکزی خود را به قبرس شمالی منتقل کنند. ساکنان می توانند از هزینه های پایین زندگی و بسیاری از خدمات استفاده کنند. علاوه بر این، بسیاری از شرکت ها اجازه کار از راه دور را می دهند. بنابراین، بسیاری از کارمندان می توانند به راحتی کار خود را با استفاده از اینترنت تکمیل کنند.

دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت

به ساکنان دائم جزیره قبرس شمالی از طریق مالیات مراقبت های بهداشتی اولیه رایگان ارائه می شود. بیمارستان های دولتی در قبرس شمالی خدمات با کیفیتی را ارائه می دهند.

همچنین بسیاری از بیمارستان های خصوصی در قبرس شمالی وجود دارند که به دلیل خدمات باکیفیت و نرخ توریسم پزشکی مقرون به صرفه خود شهرت یافته اند.

اینترنت پرسرعت در قبرس شمالی

با توجه به مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی، سرعت اینترنت یکی از مزایای آن است. با ورود بسیاری از شرکت های بین المللی به قبرس، قابلیت های اینترنت گسترش یافته است. این نه تنها برای شرکت ها و سازمان های مستقر در جزیره، بلکه برای ساکنان نیز مفید است. وجود زیرساخت های مناسب برای اینترنت و فناوری، فرصت های بهتری را در سراسر جزیره فراهم می کند.

معایب زندگی در قبرس

هر کشوری برای مهاجران مزایا و معایبی دارد. در قسمت این مقاله مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی می خواهیم به معرفی معایب زندگی در این کشور بپردازیم.

سطح دستمزد پایین

علاوه بر هزینه های پایین زندگی در قبرس، دستمزدی که افراد در این کشور برای مشاغل مختلف دریافت می کنند نیز پایین است. بنابراین برای اکثر مشاغل سطح پایین در این کشور، حقوق ماهیانه 9 هزار دلار است.

پروازهای بین المللی محدود به قبرس شمالی

یکی از معایب زندگی در قبرس شمالی تعداد کم پروازهای بین المللی به این کشور است. اگرچه پروازهای زیادی در طول روز انجام می شود، اما در مقایسه با پایتخت ملی تعداد آنها کم است.

محدودیت در گزینه های خرید

یکی دیگر از معایب زندگی در قبرس شمالی محدودیت فرصت خرید در مراکز خرید این کشور است. همچنین اگر فروشگاهی در آن کشور کالاهای وارداتی داشته باشد به دلیل سختی ارسال به جزیره می تواند بسیار گران باشد.

نرخ مالیات شخصی بالا برای ساکنان قبرس شمالی

وقتی در مورد مزایا و معایب زندگی در قبرس شمالی صحبت می کنیم، باید به سیستم مالیات فردی نیز اشاره کنیم. اگرچه قبرس سرمایه گذاران خارجی را با مشوق های مالیاتی زیادی برای اقامت در این کشور جذب می کند، اما وضعیت برای شهروندان جزیره کمی متفاوت است. شهروندان این کشور می توانند 35 درصد از درآمد خود را به دولت پرداخت کنند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا