بین الملل

مسئول جهاد اسلامی در لبنان: «وعده صادق» معادلات را در سطح منطقه تغییر داد

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، عملیات«وعده صادق» معادلات را در سطح منطقه تغییر و نشان داد که ایران به یک بازیگر اصلی و مستقیم در درگیری تبدیل و محور مقاومت به مرحله یکپارچگی میادین منتقل شده است.

«ابو سامر موسی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با اخبار ما درباره عملیات وعده صادق و پیام‌های آن به رژیم صهیونیستی، منطقه و جهان اظهار داشت: عملیات «وعده صادق» مرحله جدیدی را در تاریخ درگیری با رژیم صهیونیستی رقم زد و معادلات را نه تنها بین ایران و این رژیم بلکه در سطح منطقه نیز تغییر داد.

وی گفت، این عملیات بر شکست فاحشی که صهیونیست‌ها و دولت آمریکا در تلاش‌هایشان برای تهدید و مهار جمهوری اسلامی ایران متحمل شدند و ناتوانی آنها در جلوگیری از پاسخ ایران به واسطه پهپادها و شلیک موشک‌های  سپاه پاسداران تاکید کرد؛ موشک‌هایی که از آسمان عراق، سوریه و لبنان عبور کردند و وارد آسمان فلسطین اشغالی شدند و پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

مسئول جنبش جهاد اسلامی در لبنان تصریح کرد: در اینجا ما باید بر اهمیت پاسخ ایران از خاک ایران و هدف قرار دادن سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاکید کنیم و آن پیام روشنی است که ایران به یک بازیگر اصلی و مستقیم در درگیری تبدیل شده  و توانایی ضربه زدن به اهداف مشخص را دارد. همانطور که بن‌گویر، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی، برخی ژنرال‌ها و شبکه های خبری به آن اعتراف کردند.

مسئول جهاد اسلامی در لبنان: «وعده صادق» معادلات را در سطح منطقه تغییر داد
ابو سامر موسی، مقام ارشد جهاد اسلامی فلسطین

ابو سامر موسی خاطرنشان کرد: ما همچنین بر اهمیت مداخله ایران و تاثیر مثبت آن بر روحیه مردم فلسطین به ویژه بر مقاومت غزه تاکید می‌کنیم که این درک را تقویت کرد که غزه آنطور که رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌خواستند تنها نمانده و نخواهد ماند. بلکه این عملیات انجام شد تا تاکید کند که محور مقاومت از مرحله یکپارچگی میان آنها به مرحله وحدت و یکپارچگی میادین منتقل شده است.

وی  گفت: جمهوری اسلامی در پیامی دیگر می‌خواست تاکید کند که توانمندی‌هایش قوی شده و ایران کشوری قدرتمند در منطقه خاورمیانه است و باید با در نظر گرفتن همه معیارها و با همه مفاهیم امنیتی، سیاسی و نظامی برای آن حساب باز کرد.

انتهای پیام

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا