بین الملل

مقاومت فلسطین افتتاح سفارت در اراضی اشغالی را اشتباه بزرگ امارات خواند

گروه های مقاومت فلسطین ، از جمله حماس و جهاد اسلامی ، گشودن سفارت امارات در سرزمین های اشغالی را به شدت محکوم کرده اند.

به گزارش اخبار ما ، به نقل از وب سایت شبکه المنار ، گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای گفتند: “این مرحله با هدف تقویت اشتباه بزرگی است که امارات متحده عربی علیه ملت ما و تاریخ ملت ما مرتکب شده است.”

این گروه ها خاطرنشان كردند: این عادی سازی عمومی امروز اشغالگران را توجیه می كند كه مرتكب جنایات بیشتری علیه مردم و كشور فلسطین و خدمات رایگان به اشغالگران شوند و تجاوزات خود را علیه كشور و پناهگاه های ما قانونی می داند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، حماس در بیانیه ای گفت که افتتاح سفارت امارات متحده عربی بیانگر اصرار وی بر اشتباه بزرگ خود علیه ملت فلسطین و همه ملت های منطقه است.

در بیانیه آمده است که خطرناک ترین مسئله افتتاح سفارت پس از جنگ 11 روزه اخیر علیه غزه و اشغال اسرائیل بر مردم فلسطین و مقدسات است.

حماس تأکید کرد که این اقدام نشان دهنده یک تغییر خطرناک در سیاست امارات متحده عربی است و علاوه بر پوشش ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین ، این رژیم را به ارتکاب جنایات بیشتر و پیشبرد برنامه های یهودی و نژادپرستانه ترغیب می کند.

این جنبش گفت که اندکی پس از آن ، عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی پیامدهای خطرناک جنایات خود علیه مردم فلسطین و مردم منطقه را مشاهده خواهند کرد.

طارق سلمی ، سخنگوی جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد که در اثر تشدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه بیت المقدس و مسجد الاقصی و تخریب خانه های فلسطینیان ، سفیران امارات متحده عربی در اراضی اشغالی در تاریخ ثبت می شوند.

سلمی اضافه کرد که ممکن است سفارت بر روی ویرانه های یک خانه فلسطینی که در فاجعه اشغال 1948 آواره شده است ، ساخته شده است.

وی اظهار داشت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و اتحاد آن با این یک خیانت بزرگ و یک جرم است.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا