برترینهای کسب و کارعمومی

معرفی بهترین کرم پودرها برای پوست چرب

اگر پوست شما روشن تر از چرب است، پیدا کردن زیرسازی برای پوست های چرب که درخشندگی را کاهش داده و چربی را کنترل می کند، دشوار است. اگر پوست چرب دارید، چند ساعت پس از آرایش صورتتان براق به نظر می رسد و همه چیز روی صورتتان شسته به نظر می رسد. علاوه بر اینکه آرایش صورت شما پاک می شود، کرم پودری با فرمول اشتباه برای پوست خود انتخاب کرده اید. شما اغلب در انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست خشک یا کرم پودری با روکش براق اشتباه می کنید. بسته به نوع پوست چرب شما، تا جایی که ممکن است باید از روغن هایی که به عنوان فونداسیون مات یا کرم پودر برچسب زده شده است خودداری کنید. بهترین کرم پودر از نظر پزشکان برای پوست چرب، کرم پودری است که برای انواع پوست مناسب است. برای خرید کرم پودر مناسب می توانید به فروشگاه موراشین مراجعه کنید.

حتی اگر فونداسیون مناسب برای پوست چرب خود پیدا کنید، به دلیل قیمت بالا نمی توانید آن را بخرید. امروز می خواهیم چند نمونه از بهترین کرم های صورت را که برای انواع پوست ها و قیمت های مختلف مناسب هستند را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین ها را برای پوست خود داشته باشید. با ما بمان

بهترین کرم پودر با ماندگاری بالا برای پوست های چرب

کرم تعمیر مک استودیو

با کرم مک استودیو فیکس، پوست شما به مدت 24 ساعت روشن می شود، فونداسیون MAC بسیار سبک است، اما در عین حال قدرت ماندگاری دارد و محافظت خوبی از پوست شما برای داشتن پوستی بی عیب و نقص ایجاد می کند. وقتی از این پودر شیرین استفاده می کنید نتیجه نهایی پوست شما مات می شود که برای پوست های چرب کیفیت خوبی است.

کرم پودر عالی برای پوست های چرب با پوشش دهی عالی

کرم هدی بیوتی

این کرم پودر پوشش بسیار بالایی دارد و برای کسانی که می خواهند پایه ای عالی برای بقیه آرایش خود ایجاد کنند بسیار مناسب است. کرم پودر زیبایی سر با پوششی خاص برای انواع پوست مناسب است. می توان گفت در دنیا کمتر کرم پودری وجود دارد که بتواند با این محصول رقابت کند. این کرم پودر منحصربفرد با روکش مات و طبیعی در بین آرایشگران محبوب شده است. کرم پودر زیبایی سر ماندگاری بسیار بالایی دارد و حداقل 15 ساعت روی صورت می ماند. استفاده از کرم پودر هایدی بیوتی پوست شما را نرم و ابریشمی می کند. این محصول به دلیل داشتن رنگ طبیعی و مات از براق شدن و تحریک پوست جلوگیری می کند.

زیرسازی عالی برای پوست با منافذ بزرگ

کرم فیوژن Laura Mercier Floss

این کرم پودر نه تنها بدون روغن است، بلکه دارای ترکیب فوق العاده ای از پودر ابریشم است که به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند. بنابراین خطوط صورت بزرگ و منافذ کاهش یافته و چربی پوست تولید شده در طول روز جذب می شود. ظاهر نهایی مات اما بسیار طبیعی است. حفاظت زیادی تحت کنترل شماست. برای پوشش بیشتر می توانید دوبار کلیک کنید.

بهترین کرم برای پوست های چرب با SPF

کرم پودر Diormodel Forever SPF35

یکی از بهترین عطرهای پودری دنیا توسط برند معروف دیور تولید و به فروش می رسد. کرم پودر دیور دیور SPF35 به دلیل فرمول هوشمندانه خود برای انواع پوست های بسیار روشن مناسب است و به همین دلیل در سراسر جهان طرفدارانی دارد. ماندگاری این پودر خوشمزه 16 ساعت است و زیبایی استثنایی و پوستی صاف را به شما هدیه می دهد. فرمول ویژه به کار رفته در این کرم پودر دارای تکنولوژی جدیدی برای نرم کردن پوست و کنترل کامل درخشندگی پوست است. همچنین این محصول منافذ باز پوست را تا بیش از 18 درصد کاهش می دهد و جای زخم های ظریف پوست را از بین می برد. این محصول با SPF 35 از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. در نهایت پس از استفاده از کرم پودر دیور دیو SPF35، پوست با آرایش کاملا مات و طبیعی باقی می ماند.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب و آکنه

کلینیک ضد لک کرمی

کرم ضد لک کلینیک بهترین کرم پودر برای پوست های چرب و آکنه است. تمام لک ها و عیوب صورت را می پوشاند. و از بروز مجدد آن جلوگیری می کند.همچنین روش ها و درمان های خنک کننده ای وجود دارد که آکنه صورت را کاهش می دهد.

بهترین کرم پودر ترکیبی برای پوست های چرب

Cover Girl Clean crema en polvo mate

اگر درخشش غیرقابل کنترلی روی صورت خود دارید، فونداسیون مات شفاف Cover Girl راه حل مناسبی برای شماست. با کمال تعجب، این کرم پودر پوست شما را خشک نمی کند. زیرا ترکیب کرم پودر به گونه ای است که چربی بیشتری از کمر شما می کشد. همچنین، منافذ نیست. این پودر داغ هم برای پوست های معمولی و هم برای پوست های حساس مناسب است.

بهترین کرم پودر برای پوست های چرب با قیمت مناسب

I-L’Oreal Infallible 24H-Cream mat poeder

یکی از دلایلی که کرم پودر مات لورآل Infallible یکی از بهترین کرم پودرها برای پوست های چرب است، قیمت مقرون به صرفه آن در بین برندهای معروف بین المللی است. همانطور که از نام کرم پودر پیداست روکش مات دارد. برس زدن فونداسیون از مرکز صورت به سمت بیرون و ترکیب یکنواخت پوست شما را در طول روز نرم نگه می دارد.

در نهایت بهترین روغن برای پوست های چرب چیست؟

کرم پودر پارچه جورجیو آرمانی پاور

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ما فونداسیون پارچه ای جورجیو آرمانی را به عنوان بهترین فونداسیون برای پوست های چرب توصیه می کنیم. دلیل اصلی این است که این کرم پودر تمام فاکتورهای لازم برای یک کرم پودر کامل را دارد. از جمله: ماندگاری طولانی، پوشش فوق العاده بالا، SPF 25، کنترل روغن و موارد دیگر. این کرم پودر تمام لک ها و نقاط تیره صورت را پوشانده و تا ساعت ها ماندگاری دارد.

نتیجه

شناخت نوع پوست و انتخاب زیرسازی بر اساس آن تاثیر زیادی در زیبایی و ماندگاری آرایش شما دارد. در این مقاله سعی کرده ایم بهترین کرم پودرهای مخصوص پوست های چرب را برای شما بیاوریم. در نهایت شما باید بر اساس نیاز، بودجه و سلیقه خود بهترین کرم پودر را انتخاب کنید. آیا تجربه یا نظری در مورد استفاده از کرم پودر برای پوست های چرب دارید؟ می توانید تجربه یا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا