برترینهای کسب و کارعمومی

مقایسه هتل کوروش با هتل شایان کیش

مقایسه هتل کوروش با هتل شایان کیش

جزیره کیش با وجود هتل‌های متنوعی که دارد می‌تواند پاسخگوی نیازهای مسافرانی باشد که به این جزیره سفر می‌کنند، از هتل‌های ارزان گرفته تا لوکس را می‌توانید در جزیره کیش با قیمت‌های متنوع پیدا کنید.

در این میان هتل‌های پنج ستاره کیش طرفداران بیشتری دارند و با وجود امکانات بیشتری که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند بیشتر افراد ترجیح می‌هند این هتل‌ها را انتخاب کنند.

هتل کوروش و هتل شایان کیش جزء هتل‌های پنج ستاره در جزیره کیش هستند که آشنایی با آن‌ها کمک زیادی به شما در انتخاب بهترین هتل جزیره کیش می‌کند.

هتل کوروش کیش

معرفی هتل کوروش: هتل کوروش جزء هتل‌های نوساز در جزیره کیش است، این هتل در 16 طبقه ساخته شده و در سال 97 افتتاح شد، هتل داریوش کیش جزء مجموعه هتل‌های تاپ تورز است.

اتاق‌ها و ویژگی‌های هتل کوروش

هتل داریوش کیش دارای 198 اتاق است که در همه آن‌ها می‌توانید از خدمات لوکسی که در اختیار شما قرار داده می‌شود استفاده کنید.

اتاق‌های هتل کوروش کیش

  • اتاق دو تخته استاندارد
  • دو تخته رو به دریا
  • سوئیت یک خوابه رویال رو به جزیره
  • سه تخته استاندارد
  • سه تخته رو به دریا
  • سوئیت رویال دو خوابه رو به دریا
  • سوئیت رویال دوخوابه روبه جزیره

در اتاق‌های هتل کوروش آب، چای و نسکافه به صورت روزانه شارژ می‌شود و از خدمات دیگری مانند چای ساز، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس و لوازم بهداشتی، سشوار، اتو، روم سرویس، اینترنت رایگان، صندوق امانات و خدمات خانه داری اشاره کرد.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل کوروش

در هتل کوروش کیش شما می‌توانید از امکانات ورزشی و تفریحی در مدت زمان اقامت خود نهایت لذت را ببرید.

استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، باشگاه ورزشی، ماساژ و اسپا از امکانات ورزشی هتل کوروش کیش می‌باشد.

رستوران و فضای پذیرایی هتل کوروش

هتل کوروش کیش دارای یک رستوران در طبقه اول می‌باشد که ظرفیت آن 280 نفر است. در این رستوران می‌توانید صبحانه خود را به صورت بوفه سرو کنید و شام و ناهار خود را به صورت آلاکارت سفارش دهید.

این رستوران دارای روم سرویس 24 ساعته برای استفاده مهمانان هتل می‌باشد.

کافی شاپ هتل در لابی قرار گرفته و به صورت 24 آماده پذیرایی از مهمانان با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد است.

موقعیت هتل نسبت به مراکز خرید و تفریحی

هتل کوروش در فاصله 1.4 کیلومتری از دریا قرار گرفته است و تا مراکز خرید و تفریحی کارتینگ کیش، پارک هنگام، رویامال، پردیس 2، کیش مال و پانیذ فاصله کمی دارد.

هزینه اقامت در هتل کوروش

معمولاً برای اقامت در هتل کوروش باید هزینه‌ای نسبت به امکاناتی که دریافت می‌کنید پرداخت کنید و این هتل با وجود امکانات بی‌شماری که در اختیار شما قرار می‌دهد هزینه‌ی قابل توجهی نیز دریافت می‌کند، البته اتاق‌هایی که امکانات معمولی دارند را با هزینه کمتری نیز می‌توانید رزرو کنید

هتل شایان کیش

معرفی هتل شایان: هتل شایان کیش در سال 54 ساخته شد و از هتل‌های باسابقه در جزیره کیش است، این هتل در 6 طبقه ساخته شده و با وجود معماری و فضای زیبایی که دارد به یکی از هتل‌های محبوب در جزیره تبدیل شده است.

اتاق‌ها و ویژگی‌های هتل شایان

هتل شایان دارای 192 اتاق است که اتاق‌های هتل دارای تنوع زیادی هستند و شما می‌توانید این اتاق‌ها را بر اساس امکاناتی که دارند انتخاب کنید.

  • اتاق دو تخته
  • اتاق سه تخته
  • اتاق دوبلکس
  • سوئیت معمولی
  • رویال سوئیت یک خوابه
  • رویال سوئیت دو خوابه
  • دو تخته ساحلی محوطه
  • سه تخته ساحلی محوطه
  • چهار تخته ساحلی محوطه
  • ویلا ساحلی یک خوابه
  • ویلا ساحلی دو خوابه

از امکانات اتاق‌های هتل به سشوار، بالکن در برخی اتاق ها، نشیمن در برخی اتاق ها، صندوق امانات، مینی باربا هزینه، ماساژور پا در برخی اتاق‌ها، نظافت روزانه اتاق‌ها، آب معدنی رایگان، یخچال، مبلمان و … اشاره کرد.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل شایان

هتل دارای یک مجموعه ورزشی است که در آن استخر، خدمات ماساژ، حمام سنتی، باشگاه ورزشی، فست فود و رستوران قرار گرفته است.

علاوه بر این هتل دارای سالن بیلیارد و میز تنیس نیز است.

رستوران و فضای پذیرایی هتل شایان

هتل شایان دارای دو رستوران است که یکی در داخل هتل و دیگری در محوطه روباز قرار گرفته است.

در رستوران اصلی هتل شما می‌توانید از منوی کامل صبحانه به صورت بوفه استفاده کنید، همچنین انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی در کنار سالاد، دسر و نوشیدنی‌های مختلف در ناهار به صورت سلف سرویس در اختیار شما قرار داده می‌شود.

فست فود و کافی شاپ در محوطه باز هتل قرار گرفته و در آن انواع نوشیدنی و دسر‌های گرم و سرد در کنار ارائه غذاهای فست فودی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

هتل دارای یک رستوران و سفره‌خانه سنتی به نام قارچ نیز است که در آن غذاهای سنتی ایرانی در کنار قلیان برای مسافران قابل استفاده است.

موقعیت هتل نسبت به مراکز خرید و تفریحی

هتل در فاصله 700 متری از دریا قرار دارد، به طوری که در در روبروی اسکله تفریحی یکی از اصلی‌ترین مکان‌های تفریحی در جزیره قرار گرفته است.

با اقامت در این هتل می‌توانید تفریحات کیش از جمله بولینگ مریم، کارتینگ کیش، بازار مریم و مریم خرید زیتون دسترسی راحتی داشته باشید.

هزینه اقامت در هتل شایان

هزینه اقامت در این هتل پنج ستاره با توجه به امکانات بی‌شماری که در اختیار شما قرار می‌دهد تقریباً مناسب است، و شما بر اساس اتاق و امکاناتی که در هتل می‌خواهید استفاده کنید باید این هزینه را در نظر بگیرید.

سخن آخر

با اقامت در هتل کوروش و شایان می‌توانید یکی از سفرهای فراموش‌نشدنی خود به جزیره کیش را تجربه کنید

دکمه بازگشت به بالا